open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ

ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
16.01.2008 N 19
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства

надзвичайних ситуацій

N 1013 ( v1013735-11 ) від 20.09.2011 }
Про зміну назви РСКАРП та затвердження

Положення про Бюджетну установу

"Служба координації авіаційних

робіт з пошуку і рятування"

З метою приведення завдань та функцій Бюджетної установи
"Регіональна служба координації авіаційних робіт з пошуку і
рятування" (далі - РСКАРПР) у відповідність з вимогами Приложения
12 к ( 995_655 ) Конвенции о международной гражданской авиации
( 995_038 ) та Правил авіаційного пошуку та рятування в Україні,
затверджених наказом МНС від 17.05.2006 N 297 ( z0772-06 ),
Н А К А З У Ю:
1. Змінити назву Бюджетної установи "Регіональна служба
координації авіаційних робіт з пошуку і рятування" на "Бюджетна
установа "Служба координації авіаційних робіт з пошуку і
рятування".
2. Затвердити Положення про Бюджетну установу "Служба
координації авіаційних робіт з пошуку і рятування" (далі -
Положення), що додається.
3. Директору РСКАРПР Проході В.С. у двомісячний строк
забезпечити державну реєстрацію установи.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МНС від
04.12.2007 N 835 "Про реорганізацію РСКАРП та затвердження
Положення про бюджетну установу "Служба координації авіаційних
робіт з пошуку і рятування".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра Антонця В.М.
Міністр В.Шандра

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ МНС

16.01.2008 N 19

ПОЛОЖЕННЯ

про Бюджетну установу "Служба координації

авіаційних робіт з пошуку і рятування"

1. Загальні положення
1.1. "Служба координації авіаційних робіт з пошуку і
рятування" (далі СКАРПР) є бюджетною установою, яка діє у складі
Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і
оперативно підпорядковується Державній авіаційній
пошуково-рятувальній службі (далі - Укравіапошук).
1.2. У своїй діяльності СКАРПР керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), чинним законодавством, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МНС
України та цим Положенням.
1.3. Структуру СКАРПР і граничну чисельність його працівників
визначає Міністр.
1.4. СКАРПР створюється (ліквідовується) Міністерством
України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.
1.5. СКАРПР є юридичною особою, діє на підставі Положення,
яке затверджується Міністром України з питань надзвичайних
ситуацій та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи. Повна назва: Бюджетна установа "Служба координації авіаційних
робіт з пошуку і рятування". Скорочена назва: СКАРПР. Юридична адреса СКАРПР: 01030, м. Київ, вул. Рибалка, 3-а.
1.6. СКАРПР має реєстраційний рахунок в Державному
казначействі, печатку зі своїм найменуванням.
2. Основні завдання СКАРПР
2.1. Забезпечення оперативного реагування на надзвичайні
ситуації, які пов'язані з авіаційними подіями у районі
відповідальності України за пошук і рятування та на надзвичайні
ситуації техногенного і природного характеру з використанням
авіації МНС.
2.2. Здійснення взаємодії з органами обслуговування
повітряного руху, територіальними органами управління МНС, а також
формуваннями сил цивільного захисту, частинами Збройних Сил
України, Міністерства внутрішніх справ України, Державною
прикордонною службою України, державними авіаційними
підприємствами, спеціалізованими формуваннями за місцем їх
розташування або районом спільних дій під час проведення
авіаційних робіт з пошуку і рятування в межах своїх повноважень та
планів взаємодії.
2.3. Здійснення оперативного керування авіаційними силами та
засобами при проведенні авіаційних робіт з пошуку і рятування на
території України залежно від обстановки, масштабу, характеру та
можливого розвитку надзвичайної ситуації в межах своїх повноважень
та за рішенням Укравіапошуку.
2.4. Здійснення взаємодії з координуючими органами суміжних
держав під час проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування на
трансграничних територіях.
2.5. Здійснення технічного супроводження ремонту авіаційної
техніки в межах своїх повноважень (в т.ч. проведення тендерних
процедур та укладення договорів) за узгодженням з Державною
авіаційною пошуково-рятувальною службою.
2.6. Забезпечення професійної підготовки персоналу установи.
2.7. Забезпечення діяльності Укравіапошуку штатним
автомобільним транспортом, комунікаційними лініями і засобами
зв'язку.
3. Функції СКАРПР
3.1. Здійснення цілодобового чергування оперативно-чергових
змін Головного координаційного центру пошуку і рятування, як
аварійно-рятувального підрозділу служби.
3.2. Отримання та обробка первинної інформації про
надзвичайну ситуацію з використанням АС "Пошук", підготовка
первинного рішення на використання чергових авіаційних і
аеромобільних сил та засобів для пошуку і рятування.
3.3. Оперативне оповіщення відповідних центральних органів
виконавчої влади про надзвичайну ситуацію, яка пов'язана з
авіаційною подією.
3.4. Негайне проведення пошуку і рятування пасажирів та
екіпажів повітряних суден, що зазнають або зазнали лиха, в районі
пошуку і рятування України.
3.5. Участь у координації дій авіаційних сил та засобів при
проведенні авіаційних пошукових та аварійно-рятувальних робіт під
час виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного
характеру за рішенням Укравіапошуку.
3.6. Участь у координації використання авіаційних сил та
засобів, що передані Укравіапошуку в оперативне підпорядкування на
період проведення пошуково-рятувальної операції.
3.7. Здійснення контролю за: готовністю чергових сил, засобів та органів управління ними
до виконання авіаційних пошуково-рятувальних робіт; використанням за призначенням авіаційних пошуково-рятувальних
чергових сил та засобів центральних органів виконавчої влади,
підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності; готовністю системи зв'язку і АСУ до управління авіаційними
силами та засобами для забезпечення координації авіаційних
пошуково-рятувальних робіт; своєчасністю подання заявок та отримання дозволу на
використання повітряного простору авіацією МНС.
3.8. Здійснення оперативного керування діями допоміжних
координаційних центрів (державної і цивільної авіації).
3.9. Здійснення контролю за польотами (перельотами)
повітряних суден авіації МНС України за рішенням Укравіапошуку.
3.10. Здійснення оповіщення працівників Укравіапошуку і
БУ СКАРПР за рішенням керівництва МНС України або Укравіапошуку.
3.11. Організація професійної підготовки працівників
РС КАРПР.
3.12. Інші види діяльності, які не заборонені чинним
законодавством.
4. Права та обов'язки СКАРПР
4.1. СКАРПР має право: 4.1.1. Самостійно планувати свою діяльність, визначати
стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до
галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів. 4.1.2. Налагоджувати прямі інформаційні зв'язки з
організаціями, установами та фізичними особами з напрямків своєї
діяльності. 4.1.3. Укладати договори, набувати майнові та немайнові
права, бути позивачем і відповідачем у судах. 4.1.4. Здійснювати придбання необхідних матеріальних ресурсів
у підприємств, установ та організацій незалежно від форм
власності, а також фізичних осіб.
4.2. Основні обов'язки СКАРПР: 4.2.1. Здійснює взаємодію з органами обслуговування
повітряного руху, територіальними органами управління МНС, а також
формуваннями сил цивільного захисту, частинами Збройних Сил
України, Міністерства внутрішніх справ України, Державної
прикордонної служби України, державними авіаційними
підприємствами, спеціалізованими формуваннями за місцем їх
розташування або районом спільних дій під час проведення
авіаційних робіт з пошуку і рятування в межах своїх повноважень та
планів взаємодії. 4.2.2. Здійснює оперативне керування авіаційними силами та
засобами при проведенні авіаційних робіт з пошуку і рятування на
території України залежно від обстановки, масштабу, характеру та
можливого розвитку надзвичайної ситуації в межах своїх повноважень
та за рішенням Укравіапошуку. 4.2.3. СКАРПР: здійснює заходи щодо вдосконалення системи заробітної платні
працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як в
результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи,
забезпечує своєчасні розрахунки з працівниками; здійснює планування, облік та веде статистичну звітність
згідно з чинним законодавством; створює належні умови для високопродуктивної праці,
забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм
охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки та соціального
страхування.
4.3. СКАРПР несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в
межах кошторисних призначень згідно з чинним законодавством.
4.4. СКАРПР здійснює бухгалтерський облік, оперативний облік,
веде статистичну звітність згідно з чинним законодавством.
5. Джерела фінансування та майно СКАРПР
5.1. Джерело фінансування СКАРПР складається з коштів
загального та спеціальних фондів державного бюджету в межах
бюджетних призначень.
5.2. Майно СКАРПР становлять основні фонди, вартість яких
відображається у самостійному балансі. 5.2.1. Майно СКАРПР є державною власністю і закріплюється за
ним на праві господарського ведення. СКАРПР володіє, користується
та розпоряджається зазначеним майном у порядку, який не суперечить
чинному законодавству та цьому Положенню. 5.2.2. Джерелами формування майна СКАРПР є: майно, що передане йому; інше майно, набуте на підставах, не заборонених чинним
законодавством. 5.2.3. Збитки, завдані СКАРПР в результаті порушення її
майнових прав громадянами, юридичними особами та державними
органами, відшкодовуються СКАРПР за рішенням суду або господарчого
суду відповідно до чинного законодавства.
6. Управління СКАРПР
6.1. Управління СКАРПР здійснює його директор, який має право
визначати структуру управління і встановлювати штати за
погодженням з Органом управління майном.
6.2. Призначення на посаду директора здійснюється Органом
управління майном шляхом укладання з ним контракту.
6.3. Директор самостійно вирішує питання діяльності "СКАРПР",
що відносяться до його компетенції.
6.4. Директор СКАРПР: несе повну відповідальність за стан та діяльність СКАРПР; діє без довіреності від імені СКАРПР, представляє інтереси
СКАРПР в усіх установах та організаціях; розпоряджається коштами та майном відповідно до чинного
законодавства; несе відповідальність за формування та виконання кошторисів; своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з
чинним законодавством; несе разом з головним бухгалтером відповідальність за
додержання порядку ведення й достовірність обліку та статистичної
звітності; здійснює кадрову роботу та призначає на посади працівників
СКАРПР; укладає договори, видає довіреності, відкриває в органах
Державного казначейства України рахунки згідно з чинним
законодавством.
7. Ліквідація і реорганізація СКАРПР
7.1. Ліквідація і реорганізація (злиття, приєднання, поділ,
відділення, перетворення) СКАРПР здійснюється за рішенням Органу
управління майном або господарчого суду згідно з чинним
законодавством.
7.2. Ліквідація СКАРПР здійснюється ліквідаційною комісією,
яка утворюється Органом управління майном. Порядок і строки
проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій
кредиторам визначаються Органом управління майном.
7.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї
переходять повноваження управління СКАРПР. Ліквідаційна комісія
складає ліквідаційний баланс СКАРПР і подає його органу, який
призначив ліквідаційну комісію.
7.4. При реорганізації і ліквідації СКАРПР працівникам, які
звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів
відповідно до законодавства України про працю.
Директор Бюджетної установи
"Служба координації авіаційних
робіт з пошуку і рятування" В.С.Прохода

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: