open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
22.07.2011

Аналіз звернень громадян,

які надійшли до МОЗ України протягом

I півріччя 2011 року

Проаналізувавши інформацію про стан організації роботи зі
зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України у I півріччі
2011 року, Колегія Міністерства охорони здоров'я України
відзначає, що за звітний період проведено значну роботу щодо
забезпечення реалізації громадянами конституційного права на
звернення. Виходячи з основних положень Закону України від 02.10.96
N 393/96-ВР ( 393/96-ВР ) "Про звернення громадян", із змінами і
доповненнями, Указу Президента України від 07.02.2008 N 109/2008
( 109/2008 ) "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації
конституційного права на звернення до органів державної влади та
органів місцевого самоврядування", звіту Кабінету Міністрів
України про результати перевірки стану організації роботи зі
зверненнями громадян у Міністерстві охорони здоров'я України,
Колегія В И Р І Ш И Л А:
1. Взяти до відома інформацію начальника
Адміністративно-господарського управління Філіппова В.А. про стан
розгляду звернень громадян протягом I півріччя 2011 року та з
питань, пов'язаних із реформуванням медичного обслуговування.
2. Першому заступнику Міністра охорони здоров'я України
Моісеєнко Р.О., заступнику Міністра охорони здоров'я України -
керівнику апарату Калішенко Г.М., заступнику Міністра охорони
здоров'я України Толстанову О.К., керівникам структурних
підрозділів МОЗ України, Міністру охорони здоров'я АР Крим,
начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров'я
обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій, головним державним санітарним лікарям АР Крим,
областей, міст Києва та Севастополя:
2.1. Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за
I півріччя 2011 року, заслухати підсумки цієї роботи на робочих
нарадах.
Термін виконання -

III квартал 2011 року.
2.2. Враховуючи недоліки при розгляді звернень громадян у
I півріччі 2011 року, а саме: збільшення кількості надходження
повторних звернень на адресу МОЗ України у зв'язку з наданням
громадянам формальних відповідей на звернення громадян, з
порушенням строків розгляду, затягування з вирішенням проблем,
вжити заходів щодо усунення недоліків та недопущення порушень
виконання норм Закону України "Про звернення громадян"
( 393/96-ВР ). Про результати проведеної роботи поінформувати
Адміністративно-господарське управління МОЗ України.
Термін виконання -

III квартал 2011 року.
2.3. Забезпечити на всіх рівнях особистий прийом громадян,
роботу "гарячих" телефонних ліній.
Термін виконання - постійно.
2.4. Налагодити дієву систему контролю за дотриманням строків
розгляду звернень громадян, що надходять безпосередньо до МОЗ
України поштою та на особистому прийомі.
Термін виконання - постійно.
2.5. Забезпечити оперативне реагування на звернення громадян,
що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", вживати
вичерпних заходів для своєчасного вирішення порушених питань та
надання обґрунтованих відповідей.
Термін виконання - постійно.
3. Начальникам управлінь (головних управлінь) охорони
здоров'я Вінницької, Дніпропетровської, Донецької обласних
державних адміністрацій, Київської міської державної адміністрації
постійно аналізувати звернення громадян з питань, пов'язаних із
реформуванням медичного обслуговування, забезпечити оперативне
реагування на зазначені звернення.
Термін виконання - постійно.
4. Директору Департаменту кадрової політики, освіти, науки та
запобігання корупції Вороненку В.В., зважаючи на значні обсяги
роботи зі зверненнями громадян, при формуванні структури
МОЗ України та штатного розпису розглянути питання щодо повернення
до структури МОЗ України підрозділу по роботі зі зверненнями
громадян.
Термін виконання - протягом

2011 року.
5. Начальнику Адміністративно-господарського управління
Філіппову В.А. та завідувачу приймальні громадян Борису Р.М.
забезпечити розміщення у приймальні громадян інформаційних стендів
з актами законодавства щодо розгляду звернень громадян,
інформаційних буклетів про роботу МОЗ України щодо питань, з якими
громадяни найчастіше звертаються на особистий прийом, зразків
оформлення звернень.
Постійно.
Координацію виконання рішення Колегії покласти на заступника
Міністра - керівника апарату Калішенко Г.М.
Голова Колегії,
Міністр охорони
здоров'я України О.В.Аніщенко
Секретар Колегії,
заступник директора
Департаменту з реформ
та розвитку галузі охорони
здоров'я - начальник відділу
забезпечення зв'язків
з Верховною Радою України
та громадськістю Р.Й.Лихотоп

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: