Департаменту житлово-комунального Державній казначейській службі України |
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг щодо благоустрою території (прибирання міських кладовищ) (оголошення № 076802 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 11.03.2013 № 20 (763)), проведеної департаментом житлово-комунального господарства Миколаївського міськвиконкому (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у комунального підприємства Миколаївської міської ради "Миколаївська ритуальна служба".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 15.03.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення від 15.03.2013 № 3303-05/9027-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг щодо благоустрою території (прибирання міських кладовищ) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 22.02.2013 (без номера).
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 4 частини другої статті 39 Закону, а саме: замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
У пункті 7 обґрунтування зазначено, що документами, які підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є звіти про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації №№ 14 та 15 від 22.02.2013.
У вищезазначених звітах вказано, що торги відмінені у зв'язку з тим, що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій.
Зазначені обставини підтверджуються повідомленнями про відміну торгів або визначення їх такими, що не відбулися, оприлюдненими в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.01.2013 № 5 (748) (оголошення № 019830) та від 28.02.2013 № 17 (760) (оголошення № 076339).
У вищезазначених повідомленнях про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, вказано, що торги на закупівлю послуги з організації похоронів та суміжні послуги (прибирання міських кладовищ) відмінено тому, що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій.
Таким чином, Замовником обрано закупівлю послуг щодо благоустрою території (прибирання міських кладовищ) за процедурою в одного учасника у зв'язку з тим, що було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності умови, передбаченої пунктом 4 частини другої статті 39 Закону.
Директор департаменту |
|
{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}