open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

ЛУГАНСЬКА ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
03.04.2003 N 15

Про концепцію Програми реформування

водопровідно-каналізаційного господарства

Луганської області в ринкових умовах

господарювання на період 2003-2005 рр.

та перспективу до 2010 року

Процес формування та функціонування системи водопостачання в
Луганській області та відповідної організаційної структури до 1990
року проходив у ситуації, протилежній нинішній (зростання обсягу
послуг і відсутність проблем з їхньої оплати, наявність потужних
незалежних централізованих бюджетних джерел фінансування). Стратегія створення й функціонування
водопровідно-каналізаційного господарства Луганської області, його
оргструктура були орієнтовані на розширення обсягів послуг
практично без обліку або оптимізації витрат. У результаті
підприємства водопровідно-каналізаційного господарства
сформувалися як суто виробничі підрозділи, що здійснюють операції
технологічного циклу надання послуг водопостачання та
водовідведення від видобутку води до її доставки споживачам. Підприємства сьогодні перебувають у стані економічного
застою, а не розвитку. Цей стан характеризується погіршенням
економічних показників. Частина устаткування й споруд зношена
фізично, застаріла морально, не розрахована на ефективну й
інтенсивну експлуатацію та вимагає заміни. Працюючий обсяг активів
(основних фондів і оборотних коштів) у більшості підприємств
складає 35-42%. Це гранична межа для здійснення виробничого циклу.
Наявні сумарні потужності з водопостачання використовуються на
50-60%, що пояснюється скороченням виробничого водоспоживання
промисловості. Обсяг наданих послуг з водопостачання постійно
зменшується. Технологічна схема виробництва й реалізації послуг
водопостачання та водовідведення "від водозабору до споживачів" у
багатьох випадках функціонально "розірвана": одні підприємства
здійснюють водозабір, інші - транспортування, треті - продаж води. Застосовуючи морально застарілу техніку й устаткування,
підприємства змушені використовувати морально застарілі
технології, "закладені" при створенні цього устаткування. Звідси
надзвичайно великі витрати на електроенергію, що у цілому
складають 50,6% вартості послуг, а по окремих підприємствах -
понад 60%. Виробнича, фінансова й інші системи управління не
відповідають вимогам ринкової економіки. Тому найважливішим
завданням у нинішній ситуації стає поліпшення управління всією
системою життєзабезпечення населення області на базі реформування
її організаційної структури як механізму, що забезпечує ефективне
виконання завдань, які стоять перед областю. Впровадження сучасних
ринкових бізнес-технологій є ключовим моментом поліпшення
економічного стану й розвитку підприємств, підвищення їхньої
інвестиційної привабливості. Головна мета стратегії - реформування й розвиток
водопровідно-каналізаційного господарства шляхом оптимального
використання наявного потенціалу підприємств
водопровідно-каналізаційного господарства Луганської області,
удосконалення системи організації та управління галузі таким
чином, щоб забезпечити можливість виживання, відновлення, а в
перспективі - ефективної роботи й розвитку в умовах ринкової
економіки з метою задоволення потреби регіону в послугах
водопостачання та водовідведення в необхідному обсязі й необхідної
якості. Робота з реформування водопровідно-каналізаційного
господарства Луганської області здійснюється на виконання
нижченаведених нормативних актів: - Указу Президента України від 19.10.99 N 1351/99 ( 1351/99 )
"Про прискорення реформування житлово-комунального господарства"; - постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.02 N 139
( 139-2002-п ) "Про схвалення Програми реформування і розвитку
житлово-комунального господарства на 2002-2005 роки та на період
до 2010 року"; - постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.02 N 280
( 280-2002-п ) "Про затвердження плану першочергових заходів щодо
поліпшення водопостачання населених пунктів Луганської області на
2002-2005 роки"; - рішення сесії обласної ради від 25.12.01 N 20/4 "Про стан
житлово-комунального господарства в Луганській області і
формування тарифів на його послуги"; - Концепції, розглянутої й схваленої науково-технічною радою
Держжитлокомунгоспу України. Розглянувши та обговоривши концепцію
Програми реформування водопровідно-каналізаційного господарства
Луганської області в ринкових умовах господарювання на 2003-2005
рр. та перспективу до 2010 року, шляхи вдосконалення подальшої
спільної діяльності Державного комітету України з питань
житлово-комунального господарства й Луганської обласної державної
адміністрації, колегії В И Р І Ш И Л И:
1. Схвалити в цілому концепцію Програми реформування
водопровідно-каналізаційного господарства Луганської області в
ринкових умовах господарювання на 2003-2005 рр. та перспективу до
2010 року.
2. Затвердити План організаційних заходів щодо розроблення
Програми реформування водопровідно-каналізаційного господарства
Луганської області в ринкових умовах господарювання на
2003-2005 рр. та перспективу до 2010 року (далі - Програма).
3. Рекомендувати міським головам, головам
райдержадміністрацій здійснити заходи щодо підготовки до
запровадження концепції Програми в частині оптимізації
внутрішньоміських систем водопостачання.
4. Управлінню житлово-комунального господарства
облдержадміністрації (М.Д.Андрійчук) організувати підготовчу
роботу з оптимізації систем зовнішнього міжміського
водопостачання.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на
заступника голови облдержадміністрації Л.І.Рисухіна і заступника
Голови Держжитлокомунгоспу України В.П.Рудого
Голова Держжитлокомунгоспу України Г.М.Семчук
Голова Луганської обласної
держадміністрації О.С.Єфремов

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: