open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ


20.03.2014

ПРОТОКОЛ № 13
засідання комісії з формування та реалізації державної політики щодо експлуатації повітряних ліній

Присутні члени комісії:


ЄФИМЕНКО
Костянтин Олексійович

-

Перший заступник Міністра інфраструктури, голова комісії


ГРЕЧКО
Олександр Васильович

-

Перший заступник Голови Державіаслужби, заступник голови комісії


ЗГУРСЬКИЙ
Валентин Олександрович

-

Начальник Відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури, заступник голови комісії


ГОРБАХА
Микола Миколайович

-

Директор Департаменту безпеки Мінінфраструктури, член комісії


ПОЛТОРАЦЬКИЙ
Микола Михайлович

-

Директор Департаменту економіки та фінансів Мінінфраструктури, член комісії


КОШЕЛЬ
Ірина Володимирівна

-

Заступник директора Департаменту правового забезпечення - начальник Відділу загально-правової роботи Мінінфраструктури, член комісії


СОЛЯННІК
Катерина Володимирівна

-

Заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва, член комісії


ХИЖНЯК
Сергій Сергійович

-

Головний спеціаліст Відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури, секретар комісії


ДЬОМІН
Едуард Володимирович

-

Заступник Голови Державіаслужби, член комісії


РОМАНЧУК
Віктор Вікторович

-

Директор Департаменту правового та адміністративного забезпечення Державіаслужби, член комісії


СУТУЛИНСЬКИЙ
Олександр Миколайович

-

Директор Департаменту авіаційної безпеки Державіаслужби, член комісії


КОРШУК
Сергій Миколайович

-

Директор Департаменту авіаційних перевезень та аеропортів Державіаслужби, член комісії


ОВДЄЙ
Оксана Анатоліївна

-

Начальник Відділу ліцензування і сертифікації суб'єктів та регулювання перевезень небезпечних вантажів Державіаслужби, секретар комісії

Присутні представники авіаперевізників:


ДУБОВИК
Ольга Анатоліївна

-

Комерційний директор, ТОВ "Авіакомпанія "ЮТейр-Україна"


ШИНКАРЧУК
Дмитро

-

Комерційний директор, ПАТ "Авіалінії Харкова"


ТКАЧУК
Ніна Юріївна

-

Менеджер з міжнародної діяльності, ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України"


РОМАНЕНКО
Олена Сергіївна

-

Менеджер з розвитку мережі маршрутів, ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України"


ТЕЛЕГІН
Віктор Юрійович

-

Генеральний директор, ТОВ "Авіакомпанія Браво"


ЛОГВІНЕНКО
Ігор Валерійович

-

Заступник генерального директора з комерційної діяльностні, ТОВ "Авіакомпанія Браво"


ТРЕТЯК
Вадим Вікторович

-

Менеджер з комерційної діяльності, ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна"


ФРАТКІН
Дмитро Львович

-

Технічний директор, ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна"

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Розгляд заяв ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України".

2. Розгляд заяв ПАТ "Авіакомпанія Дніпроавіа".

3. Розгляд заяв ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна".

4. Розгляд заяв ТОВ "Авіакомпанія Ютейр-Україна".

5. Розгляд заяв ТОВ "Авіакомпанія Браво".

6. Розгляд заяв ПАТ "Авіалінії Харкова".

7. Розгляд заяв ПАТ "Мотор Січ".

8. Розгляд заяв Кримського державного авіаційного підприємства "Універсал-Авіа".

9. Розгляд заяв ТОВ "Авіаційна компанія "Роза Вітрів".

10. Розгляд заяв ТОВ "Ян Еір" ЛТД.

РІШЕННЯ КОМІСІЇ

1. Комісія, розглянувши заяви ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (лист від 07.02.2014 № 1.1.16-39), прийняла рішення надати права на експлуатацію повітряних ліній:

Одеса - Барселона (Королівство Іспанія) - Одеса (1 раз на тиждень),

Харків - Ларнака (Республіка Кіпр) - Харків (2 рази на тиждень)

на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: бізнес-клас, економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.

Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

2. Комісія, розглянувши заяви ПАТ "Авіакомпанія Дніпроавіа" (листи від 27.12.2013 № 4.1-2-554, від 04.03.2014 № 4.1-2-093), прийняла рішення:

2.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:

Київ - Вільнюс (Литовська Республіка) - Київ (7 разів на тиждень),

Дніпропетровськ - Кутаїсі (Грузія) - Дніпропетровськ (7 разів на тиждень),

Київ - Рига (Латвійська Республіка) - Київ (7 разів на тиждень),

Київ - Ростов-на-Дону (Російська Федерація) - Київ (7 разів на тиждень)

на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: преміум (покращений економічний) клас, економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.

Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.

2.2. Надати право на експлуатацію повітряної лінії Київ - Харків (Україна) - Київ (14 разів на тиждень) на виконання регулярних повітряних перевезень у межах України, із визначенням таких умов її експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: преміум (покращений економічний) клас, економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.

Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.

2.3. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Сімферополь - Москва (Російська Федерація) - Сімферополь, Київ - Сочі (Російська Федерація) - Київ, Сімферополь - Відень (Республіка Австрія) - Сімферополь на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

3. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна" (листи від 21.01.2014 № 54/7, від 31.01.2014 № 88/7, 26.12.2013 № 1230/7), прийняла рішення:

3.1. Надати право на експлуатацію повітряної лінії Київ - Неаполь (Італійська Республіка) - Київ (7 разів на тиждень) на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов її експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: експлуатація цієї повітряної лінії дозволяється за умови отримання погодження від авіаційних органів влади Італійської Республіки.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: 70 %.

Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.

3.2. Відмовити в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Київ - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Київ, Донецьк - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Донецьк, Київ - Лондон (Королівство Великої Британії та Північної Ірландії) - Київ, Київ - Стамбул (Турецька Республіка) - Київ, Київ - Варшава (Республіка Польща) - Київ, Київ - Прага (Чеська Республіка) - Київ, Київ - Рим (Італійська Республіка) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

3.3. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Київ - Ганновер (Федеративна Республіка Німеччина) - Київ, Київ - Стокгольм (Королівство Швеція) - Київ, Донецьк - Лутон (Королівство Великої Британії та Північної Ірландії) - Донецьк на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

4. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіакомпанія Ютейр-Україна" (листи від 25.02.2014 № 0568, від 15.01.2014 № 0119), прийняла рішення:

4.1. Внести зміну до права на експлуатацію повітряної лінії Київ - Москва (Російська Федерація) - Київ (21 раз на тиждень) на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

4.2. Відмовити в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Київ - Мінськ (Республіка Білорусь) - Київ, Київ - Ташкент (Республіка Узбекистан) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

4.3. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Київ - Братислава (Словацька Республіка) - Київ, Донецьк - Тбілісі (Грузія) - Донецьк, Донецьк - Батумі (Грузія) - Донецьк, Донецьк - Санкт-Петербург (Російська Федерація) - Донецьк, Донецьк - Рим (Італійська Республіка) - Донецьк, Донецьк - Бангкок (Королівство Таїланд) - Донецьк, Одеса - Тбілісі (Грузія) - Одеса, Одеса - Батумі (Грузія) - Одеса, Одеса - Бангкок (Королівство Таїланд) - Одеса, Луганськ - Єреван (Республіка Вірменія) - Луганськ, Харків - Тбілісі (Грузія) - Харків, Харків - Батумі (Грузія) - Харків на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

5. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіакомпанія Браво" (лист від 04.02.2014 № 1.9-3), прийняла рішення:

5.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:

Київ - Амман (Хашимітське Йорданське Королівство) - Київ (2 рази на тиждень),

Київ - Багдад (Республіка Ірак) - Київ (2 рази на тиждень),

Київ - Дамаск (Сирійська Арабська Республіка) - Київ (2 рази на тиждень)

на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: комфорт (покращений економічний) клас, економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: 80 %.

Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.

5.2. Відмовити в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Київ - Тегеран (Республіка Іран) - Київ, Київ - Бейрут (Ліванська Республіка) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

6. Комісія, розглянувши заяви ПАТ "Авіалінії Харкова" (листи від 11.03.2014 № 146, від 31.01.2014 № 62, від 19.02.2014 № 107, від 24.02.2014 № 110), прийняла рішення:

6.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній

Київ - Монастір (Туніська Республіка) - Київ (2 рази на тиждень),

Донецьк - Монастір (Туніська Республіка) - Донецьк (2 рази на тиждень),

Харків - Монастір (Туніська Республіка) - Харків (2 рази на тиждень),

Харків - Барселона (Королівство Іспанія) - Харків (2 рази на тиждень),

Харків - Ларнака (Республіка Кіпр) - Харків (1 раз на тиждень),

на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.

Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.

6.2. Відмовити в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Київ - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

6.3. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:

Запоріжжя - Анталія (Турецька Республіка) - Запоріжжя (2 рази на тиждень),

Київ - Бодрум (Турецька Республіка) - Київ (1 раз на тиждень)

на виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України, що становлять систематичну серію, не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць із визначенням таких умов їх експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: не застосовується.

Строк дії права: з 30.03.2014 до 26.10.2014.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

7. Комісія, розглянувши заяву ПАТ "Мотор Січ" (лист від 06.03.2014 № АК-576), прийняла рішення відмовити в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Київ - Мінськ (Республіка Білорусь) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

8. Комісія, розглянувши заяву Кримського державного авіаційного підприємства "Універсал-Авіа" (лист від 04.03.2014 № 1.31-476), прийняла рішення внести зміну до права на експлуатацію повітряних ліній на виконання авіаційних перевезень в інших державах:

Республіка Південний Судан: аеропорт Рубмек.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

9. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіаційна компанія "Роза Вітрів" (листи від 26.12.2013 № 13/12-2494, від 19.03.2014 № 14/03-719), прийняла рішення:

9.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:

Донецьк - Анталія (Турецька Республіка) - Донецьк (7 разів на тиждень),

Запоріжжя - Анталія (Турецька Республіка) - Запоріжжя (1 раз на тиждень),

Львів - Даламан (Турецька Республіка) - Львів (2 рази на тиждень)

на виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України, що становлять систематичну серію, не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць із визначенням таких умов їх експлуатації:

Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.

Особливі умови: не визначено.

Відповідно до заяви авіаперевізника:

- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;

- мінімальний рівень регулярності польотів: не застосовується.

Строк дії права: з 30.03.2014 до 26.10.2014.

9.2. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Харків - Дубай (Об'єднані Арабські Емірати) - Харків, Одеса - Дубай (Об'єднані Арабські Емірати) - Одеса, Київ - Тбілісі (Грузія) - Київ, Київ - Рига (Латвійська Республіка) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

10. Комісія, розглянувши заяву ТОВ "Ян Еір" ЛТД (лист від 26.12.2013 № 872), прийняла рішення анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Чернівці - Бергамо (Італійська Республіка) - Чернівці, Чернівці - Варшава (Республіка Польща) - Чернівці, Чернівці - Краків (Республіка Польща) - Чернівці, Чернівці - Ріміні (Італійська Республіка) - Чернівці на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.

Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).

Голова комісії:

_________________

К.О. Єфименко

Заступник голови комісії:

_________________

О.В. Гречко




Заступник голови комісії:

_________________

В.О. Згурський

Члени комісії:

_________________

М.М. Горбаха


_________________

М.М. Полторацький


_________________

І.В. Кошель


_________________

К.В. Соляннік


_________________

С.С. Хижняк


_________________

Е.В. Дьомін


_________________

В.В. Романчук


_________________

О.М. Сутулинський


_________________

С.М. Коршук


_________________

О.А. Овдєй

{Текст взято з сайту Мінінфраструктури України http://www.mtu.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: