ПРОТОКОЛ № 13
засідання комісії з формування та реалізації державної політики щодо експлуатації повітряних ліній
ЄФИМЕНКО | - | Перший заступник Міністра інфраструктури, голова комісії | |
ГРЕЧКО | - | Перший заступник Голови Державіаслужби, заступник голови комісії | |
ЗГУРСЬКИЙ | - | Начальник Відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури, заступник голови комісії | |
ГОРБАХА | - | Директор Департаменту безпеки Мінінфраструктури, член комісії | |
ПОЛТОРАЦЬКИЙ | - | Директор Департаменту економіки та фінансів Мінінфраструктури, член комісії | |
КОШЕЛЬ | - | Заступник директора Департаменту правового забезпечення - начальник Відділу загально-правової роботи Мінінфраструктури, член комісії | |
СОЛЯННІК | - | Заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва, член комісії | |
ХИЖНЯК | - | Головний спеціаліст Відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури, секретар комісії | |
ДЬОМІН | - | Заступник Голови Державіаслужби, член комісії | |
РОМАНЧУК | - | Директор Департаменту правового та адміністративного забезпечення Державіаслужби, член комісії | |
СУТУЛИНСЬКИЙ | - | Директор Департаменту авіаційної безпеки Державіаслужби, член комісії | |
КОРШУК | - | Директор Департаменту авіаційних перевезень та аеропортів Державіаслужби, член комісії | |
ОВДЄЙ | - | Начальник Відділу ліцензування і сертифікації суб'єктів та регулювання перевезень небезпечних вантажів Державіаслужби, секретар комісії |
Присутні представники авіаперевізників:
ДУБОВИК | - | Комерційний директор, ТОВ "Авіакомпанія "ЮТейр-Україна" | |
ШИНКАРЧУК | - | Комерційний директор, ПАТ "Авіалінії Харкова" | |
ТКАЧУК | - | Менеджер з міжнародної діяльності, ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" | |
РОМАНЕНКО | - | Менеджер з розвитку мережі маршрутів, ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" | |
ТЕЛЕГІН | - | Генеральний директор, ТОВ "Авіакомпанія Браво" | |
ЛОГВІНЕНКО | - | Заступник генерального директора з комерційної діяльностні, ТОВ "Авіакомпанія Браво" | |
ТРЕТЯК | - | Менеджер з комерційної діяльності, ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна" | |
ФРАТКІН | - | Технічний директор, ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна" |
1. Розгляд заяв ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України".
2. Розгляд заяв ПАТ "Авіакомпанія Дніпроавіа".
3. Розгляд заяв ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна".
4. Розгляд заяв ТОВ "Авіакомпанія Ютейр-Україна".
5. Розгляд заяв ТОВ "Авіакомпанія Браво".
6. Розгляд заяв ПАТ "Авіалінії Харкова".
7. Розгляд заяв ПАТ "Мотор Січ".
8. Розгляд заяв Кримського державного авіаційного підприємства "Універсал-Авіа".
9. Розгляд заяв ТОВ "Авіаційна компанія "Роза Вітрів".
10. Розгляд заяв ТОВ "Ян Еір" ЛТД.
1. Комісія, розглянувши заяви ПрАТ "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (лист від 07.02.2014 № 1.1.16-39), прийняла рішення надати права на експлуатацію повітряних ліній:
Одеса - Барселона (Королівство Іспанія) - Одеса (1 раз на тиждень),
Харків - Ларнака (Республіка Кіпр) - Харків (2 рази на тиждень)
на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: бізнес-клас, економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.
Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
2. Комісія, розглянувши заяви ПАТ "Авіакомпанія Дніпроавіа" (листи від 27.12.2013 № 4.1-2-554, від 04.03.2014 № 4.1-2-093), прийняла рішення:
2.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:
Київ - Вільнюс (Литовська Республіка) - Київ (7 разів на тиждень),
Дніпропетровськ - Кутаїсі (Грузія) - Дніпропетровськ (7 разів на тиждень),
Київ - Рига (Латвійська Республіка) - Київ (7 разів на тиждень),
Київ - Ростов-на-Дону (Російська Федерація) - Київ (7 разів на тиждень)
на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: преміум (покращений економічний) клас, економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.
Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.
2.2. Надати право на експлуатацію повітряної лінії Київ - Харків (Україна) - Київ (14 разів на тиждень) на виконання регулярних повітряних перевезень у межах України, із визначенням таких умов її експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: преміум (покращений економічний) клас, економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.
Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.
2.3. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Сімферополь - Москва (Російська Федерація) - Сімферополь, Київ - Сочі (Російська Федерація) - Київ, Сімферополь - Відень (Республіка Австрія) - Сімферополь на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
3. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіалінії Візз Ейр Україна" (листи від 21.01.2014 № 54/7, від 31.01.2014 № 88/7, 26.12.2013 № 1230/7), прийняла рішення:
3.1. Надати право на експлуатацію повітряної лінії Київ - Неаполь (Італійська Республіка) - Київ (7 разів на тиждень) на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов її експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Особливі умови: експлуатація цієї повітряної лінії дозволяється за умови отримання погодження від авіаційних органів влади Італійської Республіки.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: 70 %.
Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.
3.2. Відмовити в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Київ - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Київ, Донецьк - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Донецьк, Київ - Лондон (Королівство Великої Британії та Північної Ірландії) - Київ, Київ - Стамбул (Турецька Республіка) - Київ, Київ - Варшава (Республіка Польща) - Київ, Київ - Прага (Чеська Республіка) - Київ, Київ - Рим (Італійська Республіка) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
3.3. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Київ - Ганновер (Федеративна Республіка Німеччина) - Київ, Київ - Стокгольм (Королівство Швеція) - Київ, Донецьк - Лутон (Королівство Великої Британії та Північної Ірландії) - Донецьк на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
4. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіакомпанія Ютейр-Україна" (листи від 25.02.2014 № 0568, від 15.01.2014 № 0119), прийняла рішення:
4.1. Внести зміну до права на експлуатацію повітряної лінії Київ - Москва (Російська Федерація) - Київ (21 раз на тиждень) на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
4.2. Відмовити в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Київ - Мінськ (Республіка Білорусь) - Київ, Київ - Ташкент (Республіка Узбекистан) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
4.3. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Київ - Братислава (Словацька Республіка) - Київ, Донецьк - Тбілісі (Грузія) - Донецьк, Донецьк - Батумі (Грузія) - Донецьк, Донецьк - Санкт-Петербург (Російська Федерація) - Донецьк, Донецьк - Рим (Італійська Республіка) - Донецьк, Донецьк - Бангкок (Королівство Таїланд) - Донецьк, Одеса - Тбілісі (Грузія) - Одеса, Одеса - Батумі (Грузія) - Одеса, Одеса - Бангкок (Королівство Таїланд) - Одеса, Луганськ - Єреван (Республіка Вірменія) - Луганськ, Харків - Тбілісі (Грузія) - Харків, Харків - Батумі (Грузія) - Харків на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
5. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіакомпанія Браво" (лист від 04.02.2014 № 1.9-3), прийняла рішення:
5.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:
Київ - Амман (Хашимітське Йорданське Королівство) - Київ (2 рази на тиждень),
Київ - Багдад (Республіка Ірак) - Київ (2 рази на тиждень),
Київ - Дамаск (Сирійська Арабська Республіка) - Київ (2 рази на тиждень)
на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: комфорт (покращений економічний) клас, економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: 80 %.
Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.
5.2. Відмовити в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Київ - Тегеран (Республіка Іран) - Київ, Київ - Бейрут (Ліванська Республіка) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
6. Комісія, розглянувши заяви ПАТ "Авіалінії Харкова" (листи від 11.03.2014 № 146, від 31.01.2014 № 62, від 19.02.2014 № 107, від 24.02.2014 № 110), прийняла рішення:
6.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній
Київ - Монастір (Туніська Республіка) - Київ (2 рази на тиждень),
Донецьк - Монастір (Туніська Республіка) - Донецьк (2 рази на тиждень),
Харків - Монастір (Туніська Республіка) - Харків (2 рази на тиждень),
Харків - Барселона (Королівство Іспанія) - Харків (2 рази на тиждень),
Харків - Ларнака (Республіка Кіпр) - Харків (1 раз на тиждень),
на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України, із визначенням таких умов їх експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: 75 %.
Строк дії права: з 20.03.2014 на необмежений строк.
6.2. Відмовити в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Київ - Тель-Авів (Держава Ізраїль) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
6.3. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:
Запоріжжя - Анталія (Турецька Республіка) - Запоріжжя (2 рази на тиждень),
Київ - Бодрум (Турецька Республіка) - Київ (1 раз на тиждень)
на виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України, що становлять систематичну серію, не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць із визначенням таких умов їх експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: не застосовується.
Строк дії права: з 30.03.2014 до 26.10.2014.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
7. Комісія, розглянувши заяву ПАТ "Мотор Січ" (лист від 06.03.2014 № АК-576), прийняла рішення відмовити в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Київ - Мінськ (Республіка Білорусь) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
8. Комісія, розглянувши заяву Кримського державного авіаційного підприємства "Універсал-Авіа" (лист від 04.03.2014 № 1.31-476), прийняла рішення внести зміну до права на експлуатацію повітряних ліній на виконання авіаційних перевезень в інших державах:
Республіка Південний Судан: аеропорт Рубмек.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
9. Комісія, розглянувши заяви ТОВ "Авіаційна компанія "Роза Вітрів" (листи від 26.12.2013 № 13/12-2494, від 19.03.2014 № 14/03-719), прийняла рішення:
9.1. Надати права на експлуатацію повітряних ліній:
Донецьк - Анталія (Турецька Республіка) - Донецьк (7 разів на тиждень),
Запоріжжя - Анталія (Турецька Республіка) - Запоріжжя (1 раз на тиждень),
Львів - Даламан (Турецька Республіка) - Львів (2 рази на тиждень)
на виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України, що становлять систематичну серію, не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць із визначенням таких умов їх експлуатації:
Типи повітряних суден та їх кількість: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Державні реєстраційні знаки: відповідно до експлуатаційних специфікацій авіаперевізника.
Відповідно до заяви авіаперевізника:
- обслуговування пасажирів на борту повітряного судна: економічний клас;
- мінімальний рівень регулярності польотів: не застосовується.
Строк дії права: з 30.03.2014 до 26.10.2014.
9.2. Анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Харків - Дубай (Об'єднані Арабські Емірати) - Харків, Одеса - Дубай (Об'єднані Арабські Емірати) - Одеса, Київ - Тбілісі (Грузія) - Київ, Київ - Рига (Латвійська Республіка) - Київ на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
10. Комісія, розглянувши заяву ТОВ "Ян Еір" ЛТД (лист від 26.12.2013 № 872), прийняла рішення анулювати права на експлуатацію повітряних ліній Чернівці - Бергамо (Італійська Республіка) - Чернівці, Чернівці - Варшава (Республіка Польща) - Чернівці, Чернівці - Краків (Республіка Польща) - Чернівці, Чернівці - Ріміні (Італійська Республіка) - Чернівці на виконання міжнародних регулярних повітряних перевезень з/до України.
Рішення прийнято за результатами голосування (за - 13, проти - 0, утрималось - 0).
Голова комісії: | _________________ | К.О. Єфименко |
Заступник голови комісії: | _________________ | О.В. Гречко |
Заступник голови комісії: | _________________ | В.О. Згурський |
Члени комісії: | _________________ | М.М. Горбаха |
_________________ | М.М. Полторацький | |
_________________ | І.В. Кошель | |
_________________ | К.В. Соляннік | |
_________________ | С.С. Хижняк | |
_________________ | Е.В. Дьомін | |
_________________ | В.В. Романчук | |
_________________ | О.М. Сутулинський | |
_________________ | С.М. Коршук | |
_________________ | О.А. Овдєй |
{Текст взято з сайту Мінінфраструктури України http://www.mtu.gov.ua}