open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.01.2004 N 12

Про рішення щодо скарги ТОВ "Електал"

Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і
послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), наказу Міністерства
економіки від 04.12.2000 N 264 ( z0919-00 ), Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції від 08.04.2002 N 102
( v0102569-02 ), а також на підставі висновку стосовно розгляду
скарги ТОВ "Електал" щодо організації та здійснення державним
підприємством "Донузлавська вітрова електростанція" процедури
закупівлі за державні кошти електротехнічного обладнання для
вітрової електростанції (оголошення про закупівлю в бюлетені
"Вісник державних закупівель" N 26(126)/10.2003 р., огол. N 7339
(ТЕХ) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо організації та здійснення
державним підприємством "Донузлавська вітрова електростанція"
процедури закупівлі за державні кошти електротехнічного обладнання
для вітрової електростанції, що додається.
2. Задовольнити скаргу ТОВ "Електал" відповідно до висновку,
що додається, та визнати недійсними результати процедури закупівлі
за державні кошти державним підприємством "Донузлавська вітрова
електростанція" електротехнічного обладнання для вітрової
електростанції.
3. Державному підприємству "Донузлавська вітрова
електростанція" привести свою тендерну документацію у
відповідність із законодавством, керуючись висновком, що
додається, та провести нову процедуру закупівлі.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю
у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома
державного підприємства "Донузлавська вітрова електростанція" та
ТОВ "Електал" протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра В.Першин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки

та з питань європейської

інтеграції України

15.01.2004 N 12

ВИСНОВОК

щодо організації та здійснення державним

підприємством "Донузлавська вітрова електростанція"

процедури закупівлі за державні кошти

електротехнічного обладнання

для вітрової електростанції

За результатом розгляду скарги ТОВ "Електал" щодо організації
та здійснення державним підприємством "Донузлавська вітрова
електростанція" (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні
кошти електротехнічного обладнання для вітрової електростанції та
на підставі наданих скаржником і Замовником матеріалів
установлено, що тендерна документація, яка надавалась Замовником
учасникам для підготовки тендерних пропозицій, не відповідає
вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон), а саме: в Інструкції про умови проведення торгів і вимоги до
складання і представлення тендерних пропозицій наведено вісім
критеріїв оцінки, жоден з яких не містить питомої ваги (у
відсотках), розрахунку коефіцієнта відхилення i-го показника (K ),

i
крім того, відсутня методика присудження балів за кожним з
критеріїв оцінки. Таким чином, у тендерній документації методика
оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції не є прозорою
та не дає змоги винести об'єктивне та неупереджене рішення про
переможця торгів. Проте у протоколі щодо розгляду, оцінки та
порівняння тендерних пропозицій оцінка тендерних пропозицій
проводиться на основі та з урахуванням чотирьох критеріїв (замість
указаних восьми): ціни, якості обладнання, умови оплати і терміну
виконання із зазначенням їх питомої ваги. Питома вага цінового
критерію в загальній оцінці тендерних пропозицій нижча 70
відсотків, що є порушенням статті 26 Закону ( 1490-14 ); технічна специфікація містить посилання на конкретні фірми:
"Alkatel" (лот 6), "Seleron" (лот 5), "Orinoko" (вимога до
структури "АСКУЭ"). У разі коли таке посилання є необхідним,
специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином,
обмеження кола фірм - виробників техніки зв'язку призводить до
дискримінації учасників і є прямим порушенням статей 5, 15 і 21
Закону ( 1490-14 ); підпункти 3.1 і 3.2 додатка 2 тендерної документації містять
дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників тендера і не
стосуються предмета закупівлі даного тендера; тендерна документація складена і оформлена із зауваженнями,
тому ускладнює підготовку і подання тендерних пропозицій
учасниками торгів і порушує загальні вимоги порядку проведення
торгів (порушення статей 10 і 21 Закону ( 1490-14 ).
Відповідно до статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) та на
підставі викладеного вище скарга ТОВ "Електал" щодо організації та
здійснення державним підприємством "Донузлавська вітрова
електростанція" процедури закупівлі за державні кошти
електротехнічного обладнання для вітрової електростанції
визнається задоволеною.
Начальник управління методології,
правового забезпечення та контролю
у сфері державних закупівель С.Яременко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: