open
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ

Науково-технічна рада
Р І Ш Е Н Н Я
03.10.2002 N 11

Про погодження "ТЕО інвестицій на будівництво

автотранспортної магістралі через р. Дніпро

в м. Запоріжжя"

Науково-технічна рада В И Р І Ш И Л А:
Схвалити та рекомендувати до погодження Держбудом України про
затвердження "ТЕО інвестицій на будівництво автотранспортної
магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі".
Голова НТР В.Череп

Довідка

Техніко-економічне обгрунтування інвестицій на будівництво
автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі
виконане на основі завдання, виданого державним комунальним
підприємством "Управління капітального будівництва Запорізького
міськвиконкому" і затвердженого міським головою м. Запоріжжя в
травні 2001 р.
Основою для видачі завдання на проектування стали: - концепція перспективного розвитку м. Запоріжжя, узгоджена
Держбудом України і затверджена постановою Запорізької міської
ради народних депутатів N 20 від 19.11.1997 р.; - протокол наради у міського голови з питання проектування та
будівництва мостового переходу через р. Дніпро в м. Запоріжжі від
23.14.2001 р.
Головне завдання вказаного проекту - вирішення транспортної
проблеми, яка існує в місті протягом декількох останніх десятків
років. Існуючі мости шириною 6 м не можуть забезпечити
повноцінного зв'язку жителів правобережного масиву, де проживає
більше 300 тис. чоловік, з основною лівобережною частиною міста,
де розміщені основні промислові підприємства.
У проекті було розглянуто 7 варіантів мостового переходу.
З метою найменшого екологічного впливу на довкілля о. Хортиця
комісія, до складу якої увійшли фахівці проектних організацій,
управління екології та природних ресурсів, керівництво
національного заповідника "Хортиця", вибрала для подальшого
проектування трасу мостового переходу по варіанту 4.
Кошторисна вартість будівництва - 1756303,36 тис. грн., з
них: I черга будівництва - мости через р. Дніпро та р. Старий
Дніпро, всі естакади до великих мостів, транспортні розв'язки N 5,
6, 7 та 8, всі естакади на підходах до великих мостів тощо
вартістю 1325559,58 тис. грн.; II черга будівництва - транспортні розв'язки N 9 та 10
вартістю 430743,78 тис. грн.
Рекомендований варіант 4 містить у своєму складі два великих
мости довжиною 660 м (через р. Дніпро) і 260 м (через р. Старий
Дніпро).
Міст через р. Дніпро складається з двох конструктивно різних
частин: вантової та естакадної. Вантова частина має довжину 540 м,
естакадна частина має 2 прогони по 60 м. Опори вантової та
естакадної частини мосту мають висоту від 29 м біля лівого берега
і 36 м біля правого берега.
Міст через р. Старий Дніпро - арковий, який перекриває все
дзеркало ріки з відстанню між п'ятами арок 260 м.
"Інформаційний бюлетень Держбуду", N 10, жовтень 2002 р.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: