open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Зміст
Чинна

ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ

ПОСТАНОВА

30.05.2014  № 10

Звіт про виконання бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за 2013 рік

На виконання бюджету Фонду, затвердженого постановою правління від 31.07.2012 № 40 (зі змінами), доходна частина бюджету Фонду за 2013 рік склала 11580,3 млн. гривень або 95,9 % до плану. Від сплати єдиного внеску до Фонду надійшло 101611,1 млн. гривень (95,9 % до плану). В порівнянні з 2012 роком ці надходження зросли на 4,8 %. Від часткової оплати за путівки надійшло 300,8 млн. гривень або 95,0 % до плану (123,1 % до відповідного показника 2012 року). Інші надходження (пеня, штрафи, не прийняті до заліку витрати, надходження з державного бюджету) - 68,8 млн. гривень, що складає 63,3 % до плану. Протягом 2013 року кошти на відшкодування видатків Фонду по виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, не надходили. Станом на 01.01.2014 заборгованість державного бюджету перед Фондом за цією статтею склала 101,7 млн. гривень.

Протягом звітного періоду кількість страхувальників на обліку в органах Фонду збільшилась на 37,4 тисячі і на 01.01.2014 становить 1501,9 тисячі юридичних і фізичних осіб - суб'єктів господарювання. У тому числі 27862 особи беруть участь в соціальному страхуванні у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності на добровільних засадах.

На 01.01.2014 дебіторська заборгованість Фонду по розрахунках із страхувальниками становить 47,2 млн. гривень, що на 4,7 млн. гривень менше в порівнянні з даними на 01.01.2013.

Заборгованість за Фондом станом на 01.01.2014 становить 375,6 млн. гривень, що на 221,0 млн. гривень або в 1,6 раза менше порівняно з даними на початок 2013 року. Заборгованість за Фондом протягом року зменшилась у 25 відділеннях Фонду (крім Закарпатського обласного та Київського міського відділень Фонду).

Витратна частина бюджету Фонду за 2013 рік становить 10625,7 млн. гривень (88,0 % до плану) або 114,5 % до відповідного показника 2012 року.

Фактичні витрати Фонду на виплату всіх видів допомоги за звітний період склали 7621,7 млн. гривень. Без урахування резерву страхових коштів планові показники на виплату допомоги виконані на 91,2 %.

На виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності у 2013 році спрямовано 5241,0 млн. гривень або 91,0 % до плану, що на 345,9 млн. гривень або на 7,1 відсотка більше ніж у минулому році. Порівняно з 2012 роком витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності збільшились в усіх регіонах України, що зумовлено зростанням розміру середньоденної допомоги на 9,4 % або на 12,68 гривні, при зменшенні загальної кількості оплачених днів по тимчасовій непрацездатності у 18-ти регіонах. В цілому по Фонду зменшення склало 2,2 % або 789105 днів порівняно з минулим роком.

На виплату допомоги по вагітності та пологах у 2013 році використано 2347,6 млн. гривень (91,7 % до плану), що на 158,4 млн. гривень або 7,2 % більше ніж у 2012 році. Кількість оплачених днів по вагітності та пологах за 2013 рік становила 29851817, що на 721228 або на 2,4 % менше порівняно з даними за 2012 рік. При цьому, середньоденний розмір цієї допомоги становив 78,64 гривень, що на 7,03 гривень або 9,8 % більше відповідного показника минулого року.

Витрати на виплату допомоги на поховання протягом 2013 року становили 33,1 млн. гривень або 83,9 % до плану.

Протягом року органами Фонду проведено перевірки правильності та цільового використання коштів Фонду у 95,2 тис. страхувальників, що на 26,5 % менше, ніж у 2012 році. Перевірки цільового використання коштів Фонду здійснено у понад 1,6 тисячі отримувачів коштів Фонду (ДЮСШ, санаторії-профілакторії, дитячі заклади оздоровлення). Порушення виявлені та застосовані фінансові санкції до 31,3 тисячі або 32,9 % перевірених страхувальників.

Для реалізації програм відділень Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей протягом 2013 року використано 2351,5 млн. гривень, що складає 94,7 % від запланованих асигнувань за статтею бюджету Фонду "Оздоровчі заходи".

Протягом звітного періоду на придбання путівок до санаторно-курортних закладів використано 1538,3 млн. гривень, що становить 93,3 % від запланованих асигнувань на зазначені цілі. Застрахованими особами та членами їх сімей у звітному періоді використано 251426 путівок, у тому числі 14420 путівок до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів.

Протягом 2013 року за рахунок коштів Фонду здійснювалося часткове фінансування 132 санаторіїв-профілакторіїв на загальну суму 117,2 млн. гривень (90 % від плану), у тому числі 69 санаторіїв-профілакторіїв вищих навчальних та професійно-технічних закладів на суму 70,3 млн. гривень. За рахунок цих коштів у санаторіях-профілакторіях поліпшили своє здоров'я близько 90 тисяч застрахованих осіб та членів їх сімей, у тому числі більше 47 тис. студентів.

У дитячих закладах оздоровлення оздоровлено 246182 дитини на суму 388,5 млн. гривень або 99,3 % від планового показника. Цей показник на 172,6 млн. гривень або на 80,0 % більше ніж використано на оздоровлення дітей протягом 2012 року.

Протягом звітного періоду на фінансування позашкільного обслуговування (придбання новорічних подарунків) використано 104,9 млн. гривень або 96,7 % від плану та 106,7 % до показника 2012 року. За рахунок цих коштів придбано 4374428 дитячих новорічних подарунків.

За рахунок коштів Фонду здійснювалося часткове фінансування 588 дитячо-юнацьких спортивних шкіл, в яких займаються більше 165 тис. дітей. На це у звітному періоді використано 202,7 млн. гривень або 98,7 % від планового показника.

Організаційно-управлінські витрати для забезпечення діяльності органів Фонду та витрати по виконанню обов'язків страховика склали за 2013 рік 483,9 млн. гривень та 120,8 млн. гривень або, відповідно, 94,4 % та 71,0 % до плану.

На виконання Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Звіт про виконання бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за 2013 рік по доходах із урахуванням результату виконання бюджету за минулий рік у сумі 11580,3 млн. гривень та по витратах - 10627,7 млн. гривень затвердити.

Інформацію Виконавчої дирекції Фонду про виконання регіональних програм щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб та членів їх сімей за 2013 рік взяти до відома.

2. Звіт про виконання бюджету Фонду за 2013 рік (додається) направити для оприлюднення в офіційних друкованих виданнях Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, друкованих виданнях всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців і підприємців, газеті "Профспілкові вісті".

Голова правління

Д.Ю. Третьяков




Додаток

ОКРЕМІ ПОКАЗНИКИ
виконання бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за 2013 рік

(тис.грн.)

№ п/п

Назва статті

2013 р.

план

фактичне виконання

%, виконання (к. 4 / к. 3 * 100)

1

2

3

4

5

1.

Результат виконання бюджету Фонду за минулий рік

1049694

1049692

х

2.

ДОХОДИ:

11020596

10530635

95,6 %

2.1.

Частка єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхові внески

10595431

10161114

95,9 %

2.2.

Надходження від часткової сплати за путівки

316473

300768

95,0 %

2.3.

Інші надходження, в тому числі

108692

68753

63,3 %

2.3.1

надходження з Державного бюджету на виплату допомоги громадянам, які постраждали від аварії на ЧАЕС

37244

2.3.2

надходження від фінансових санкцій та інші надходження

42813

68753

160,6 %

2.3.3

відсотки по депозитних вкладах

28635

ВСЬОГО доходів з урахуванням залишку на початок року:

12070290

11580327

95,9 %

3.

ВИТРАТИ:

3.1.

На виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності

5762210

5240951

91,0 %

3.2.

На виплату допомоги по вагітності та пологах

2559350

2347606

91,7 %

3.3.

На виплату допомоги на поховання

39467

33119

83,9 %

3.4.

Резерв страхових коштів

487143

х

х

3.5.

Разом допомоги без урахування резерву

8361027

7621676

91,2 %

3.6.

На виплату допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

55537

47637

85,8 %

3.7.

По статті "Оздоровчі заходи", в т.ч.:

2483865

2351521

94,7 %

3.7.1.

Путівки на санаторно-курортне лікування

1648776

1538298

93,3 %

3.7.2.

Часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв

130182

117160

90,0 %

3.7.2.1.

в т.ч. санаторіїв-профілакторіїв вищих навчальних та профтех. закладів

75686

70257

92,8 %

3.7.3.

Фінансування оздоровлення дітей у дитячих закладах оздоровлення

391087

388450

99,3 %

3.7.4.

Позашкільне обслуговування дітей

108464

104855

96,7 %

3.7.5.

Часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл

205356

202758

98,7 %

3.8.

На організаційно-управлінські заходи

512703

483877

94,4 %

3.8.1.

Поточні видатки, в тому числі:

500943

480972

96,0 %

3.8.1.1.

Оплата праці

318838

307817

96,5 %

3.8.1.2.

Нарахування на заробітну плату

112047

109245

97,5 %

3.8.1.3.

Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки

47338

44060

93,1 %

3.8.1.4.

Видатки на відрядження

4857

4454

91,7 %

3.8.1.5.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

16857

14544

86,3 %

3.8.1.6.

Підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів, проведення виробничих нарад та семінарів

1006

852

84,7 %

3.8.2.

Капітальні видатки, в тому числі:

11760

2905

24,7 %

3.9.

По виконанню обов'язків страховика

170015

120780

71,0 %

3.9.1.

Розвиток та підтримка інформаційної та телекомунікаційної системи обслуговування страхувальників та застрахованих осіб

109945

104570

95,1 %

3.9.2.

Створення умов для прийому страхувальників та застрахованих осіб органами Фонду (придбання, будівництво та капітальний ремонт приміщень)

45757

3230

7,1 %

3.9.3.

Консультаційні послуги та висвітлення роботи Фонду у засобах масової інформації

11891

11055

93,0 %

3.9.4.

Поштово-телеграфні послуги, банківські послуги, проведення засідань правління Фонду та відділень, наглядової ради, комісій, проведення конкурсних торгів, винагорода при нагородженні Почесною грамотою та Подякою Фонду та інші витрати

2422

1925

79,5 %

3.10.

Інші витрати, в тому числі:

х

218

х

3.10.1.

Повернуто доходи минулих років

15

3.10.2.

Повернення РУ ДКСУ помилково сплаченого єдиного внеску

102

3.10.3.

Перераховано за рішенням суду

94

3.10.4.

Списана безнадійна дебіторська заборгованість

7

ВСЬОГО ВИТРАТ

12070290

10625709

88,0 %

4.

Результат виконання бюджету Фонду на кінець звітного періоду

0

954618

х

4.1.

в т.ч. резерв страхових коштів

487143


  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: