open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ

ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Протокол засідання Комісії

по розгляду скарг

при Тендерній палаті

України

20.10.2005 N 9

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги

До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України
надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю
"Арт-мастер" від 28.09.2005 р. N 3/28.09.2005 р. (вх. Тендерної
палати України від 30.09.2005 р. N с-135/09) щодо порушень чинного
законодавства при організації та здійсненні Міністерством аграрної
політики України процедури закупівлі за державні кошти НДР
"Розробка механізму ефективного обліково-фінансового забезпечення
та контролю складських документів".
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Арт-мастер"
(далі - Скаржник) містить наступні вимоги: 1) "...Прийняти скаргу до розгляду та зупинити процедуру
закупівлі; 2) Повідомити всіх учасників, яких стосується ця скарга, про
їх зміст, час і місце розгляду; 3) Відмінити торги та внести зміни до тендерної
документації".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні
матеріали:
1. Скарга від 28.09.2005 р. N 3/28.09.05 (3 арк.).
Згідно ч. 1 ст. 37 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (Далі - Закон)
Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було
направлено запит від 03.10.2005 р. N с-09/10 до Міністерства
аграрної політики України (далі - Замовник) щодо надання
необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні
матеріали:
1. Пояснення до змісту скарги від 06.10.2005 р.
N 37-18-2-9/15371 (2 арк.);
2. Копія Скарги ТОВ "Арт-мастер" від 28.09.2005 р.
N 3/28.09.2005 р. (3 арк.);
3. Копія тендерної документації на закупівлю НДР "Розробка
механізму ефективного обліково-фінансового забезпечення та
контролю складських документів" (19 арк.);
4. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від
03.10.2005 р. N 4 (1 арк.);
5. Копія листа Міністерства аграрної політики України щодо
перенесення дати розкриття тендерних пропозицій від 09.09.2005 р.
N 37-18-2-15/13926 (1 арк.);
6. Копія протоколу засідання Тендерного комітету
Мінагрополітики України від 23.09.2005 р. N 14 (1 арк.);
7. Копія листа Міністерства економіки України від
05.09.2005 р. N 55-36/2000 ( v55-3665-05 ) р. (1 арк.);
8. Копія договору від 01.07.2005 р. N 02-07/2008 (2 арк.);
9. Копія Додатка N 1 до листа від 12.04.2005 р. N 12-44/289
Міністерству аграрної політики України (1 арк.).
За результатами розгляду скарги на підставі наданих
Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при
Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Згідно з умовами п. 12.1 тендерної документації тендерна
пропозиція Учасника обов'язково супроводжується документом, що
підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке має бути подане
у формі поруки Консультанта торгів або уповноваженої ним юридичної
особи, або банківської гарантії на суму 5000 (п'ять тисяч)
гривень. Ці норми відповідають вимогам ст. 23 Закону ( 1490-14 ),
відповідно до якої Замовник зазначає у тендерній документації
вимоги щодо надання тендерного забезпечення, його розмірів, а
також випадки, коли тендерне забезпечення не повертається
учаснику. Також вимоги п. 12.1 тендерної документації не містять
ознак дискримінації та не є такими, що обмежують Учасників торгів
у виборі суб'єкта надання відповідної гарантії, оскільки
Замовником чітко встановлено, що у разі, якщо Учасник забажає, щоб
тендерне забезпечення за нього вносилося іншим підприємством,
установою чи організацією, то таке рішення Учасник повинен
погодити із Замовником до подання тендерної пропозиції. Оскільки
на адресу тендерного комітету від Скаржника не надходило жодного
запиту про надання тендерного забезпечення за нього іншим
підприємством, питання щодо дискримінації та обмеження кола
учасників є безпідставними. Крім того, вимога Скаржника щодо залучення Замовником до
процедури закупівлі консультанта торгів є необґрунтованою,
оскільки ч. 3 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) передбачена можливість
залучення до роботи тендерних комітетів на договірних засадах
відповідно до законодавства експертів та консультантів. Такі
відносини та зобов'язання Замовника та Консультанта зазначаються
відповідною цивільно-правовою угодою в порядку, визначеному
Цивільним кодексом України ( 435-15 ).
2. Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону ( 1490-14 ) Замовник може
вимагати від Учасника надання інформації щодо його відповідності
таким кваліфікаційним вимогам, зокрема: наявність коштів,
обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід та виконання аналогічних за предметом
закупівлі договорів. Таким чином, вимоги Замовника щодо надання Учасником у складі
тендерної пропозиції довідки про науковий потенціал: (кількість
співробітників які мають наукові ступені, що братимуть
безпосередньо участь у виконанні робіт і послуг та кількість
напрацювань з питань, пов'язаних з виконанням робіт та послуг,
зокрема: публікацій (статей, монографій), авторських свідоцтв
(винаходів) є такими, що відповідають вимогам Закону ( 1490-14 ).
3. Враховуючи те, що вивчення питання щодо відповідності
технічного завдання тендерної документації Замовника вимогам
Закону ( 1490-14 ) потребує спеціальних знань, вважаємо за
необхідне залучити незалежних експертів (експертні організації) у
відповідній галузі. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону ( 1490-14 )
Учасник має право не пізніше ніж за сім календарних днів до
закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися до
Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Замовник
протягом трьох робочих днів повинен дати відповідь на запит
Учасника. Оскільки Скаржник не скористався наданим йому Законом
правом щодо надання запиту до Замовника стосовно роз'яснення
технічного завдання тендерної документації, вимоги щодо даного
питання є необґрунтованими.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
Міністерству економіки України - вимоги Скаржника не
задовольняти.
Комісія по розгляду скарг при Тендерній палаті України не
несе відповідальності за достовірність наданих на дослідження
матеріалів.
Секретар Комісії по розгляду скарг
при Тендерній палаті України Н.О.Баран

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: