open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
N 9 від 18.02.2002

Про хід реалізації основних стратегічних напрямків

розвитку морського і річкового транспорту,

завдання і шляхи їх подальшого вирішення
{ Рішення вводиться в дію Наказом Міністерства

транспорту та зв'язку

N 108 ( v0108361-02 ) від 22.02.2002 }
Підприємства морського і річкового транспорту у 2001 р.
здійснювали свою діяльність в умовах складного стану економіки
всієї України. Укрморрічфлот докладав певних зусиль для реалізації
заходів щодо стабілізації фінансово-економічного стану підприємств
підгалузі, забезпечення зростання обсягів транспортних послуг,
випуску промислової продукції. Протягом 2001 р. робота Укрморрічфлоту була зосереджена на
виконанні завдань, визначених у Концепції розвитку
транспортно-дорожнього комплексу України на середньостроковий
період та до 2020 р., галузевій "Програмі стабілізації і розвитку
морського і річкового транспорту України до 2005 р.", рішеннях
Колегії Мінтрансу України від 10.09.2001 р. N 49 "Про основні
стратегічні напрямки розвитку морських портів і портового
господарства". У той же час Укрморрічфлот акцентував увагу на вирішенні
проблем щодо удосконалення існуючої системи забезпечення безпеки
судноплавства. Важливим кроком до розв'язання цієї проблеми була
розробка Державної програми удосконалення функціонування державної
системи забезпечення безпеки судноплавства на 2002 - 2006 рр., яка
схвалена постановою Кабінету Міністрів України від 28.01.2002 р.
N 96 ( 96-2002-п ). Фахівцями галузі було розроблено та подано на розгляд
Кабінету Міністрів України та іншим відомствам більше 20 проектів
Законів України і майже 30 Урядових рішень, серед яких проекти
Законів України "Про внесення змін та доповнень до Кодексу
торговельного мореплавства України", "Про морську політику
України", "Про приєднання України до Міжнародної конвенції про
умови реєстрації суден" та інші. Вживаються заходи щодо відродження транспортного флоту
України, відновлення судноплавства на українській частині
р. Дунай, розбудови міжнародних транспортних коридорів. Заслухавши звіт директора Державного департаменту морського і
річкового транспорту Зубкова В. О. "Про хід реалізації основних
стратегічних напрямків розвитку морського і річкового транспорту,
завдання і шляхи їх подальшого вирішення", спільним засіданням
Колегій прийнято рішення:
1. Звіт директора Державного департаменту морського і
річкового транспорту про реалізацію основних стратегічних
напрямків розвитку морського і річкового транспорту, завдання і
шляхи їх подальшого вирішення прийняти до відома.
2. Визначити основними стратегічними напрямками розвитку
морського і річкового транспорту на поточний рік:
2.1. Відродження транспортного флоту України як одного з
напрямків забезпечення економічної незалежності держави; 2.2. Збереження та розвиток потенціалу морських портів шляхом
залучення інвестицій в будівництво нових та реконструкцію діючих
комплексів, розвиток портової інфраструктури; 2.3. Створення судноплавного каналу Дунай - Чорне море та
відкриття наскрізного судноплавства на українській дільниці
р. Дунай; 2.4. Реформування системи управління морським і річковим
транспортом з метою посилення ролі водного транспорту в реалізації
стратегічних завдань стабілізації економіки України.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на
заступника Державного секретаря Міністерства транспорту України
Демиденка А.Ф.
Голова Колегії В.П.Пустовойтенко
"Транспорт України",
N 5, 15 березня 2002 р.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: