open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.02.2006 N 68

Про проведення щорічної оцінки виконання

державними службовцями Мінагрополітики України

покладених на них обов'язків і завдань

На виконання постанови Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 2000 року N 1922 ( 1922-2000-п ) "Про затвердження
Положення про проведення атестації державних службовців" та наказу
Головного управління державної служби України від 31 жовтня
2003 року N 122 ( z1063-03 ) "Про затвердження Загального порядку
проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями
покладених на них обов'язків і завдань" Н А К А З У Ю:
1. Керівникам урядових органів державного управління та
структурних підрозділів міністерства:
1.1. Проводити щорічну оцінку виконання державними
службовцями покладених на них обов'язків і завдань в період між
атестаціями у січні - лютому за підсумками минулого року, згідно з
встановленим Загальним порядком (додаток 1, 2);
1.2. Доручити державним службовцям сформувати особисті річні
плани на поточний рік відповідно до планів роботи структурного
підрозділу за встановленою формою (додаток 4).
2. Затвердити форму бланку щорічної оцінки виконання
державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань
(додаток 3).
3. Керівникам структурних підрозділів міністерства
забезпечити у встановлені терміни проведення щорічної оцінки
виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і
завдань та до 25 лютого, наступного за звітним періодом року,
подавати заповнені бланки щорічної оцінки Відділу обліку кадрів
апарату та ведення архівної справи.
4. Визнати таким, що втратив чинність наказ Мінагрополітики
України від 31.07.2002 N 219 ( v0219555-02 ) "Про запровадження
щорічної оцінки виконання державними службовцями Мінагрополітики
України покладених на них обов'язків і завдань".
5. Контроль за виконанням наказу у покласти на першого
заступника Міністра Демчака І.М.
Міністр О.П.Баранівський

Додаток 1

до наказу Мінагрополітики

України

18.02.2006 N 68

ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК

проведення щорічної оцінки виконання

державними службовцями покладених

на них обов'язків і завдань

Цей Загальний порядок визначає правові та організаційні
засади проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями
покладених на них обов'язків і завдань (далі - щорічна оцінка)
під час щорічного підбиття підсумків, відповідно до Положення про
проведення атестації державних службовців, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року
N 1922 ( 1922-2000-п ) та наказу Головного управління державної
служби України від 31 жовтня 2003 року N 122 ( z1063-03 )
"Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки
виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і
завдань".
Загальні положення
Метою проведення щорічної оцінки є здійснення регулярного
контролю за проходженням державної служби та професійними
досягненнями державних службовців шляхом перевірки якості їхньої
діяльності відповідно до посадових інструкцій, особистих планів
роботи. Щорічна оцінка проводиться з метою поліпшення добору й
розстановки кадрів, розвитку ініціативи і творчої активності
державних службовців, визначення їх потенціалу, потреб у
підвищенні кваліфікації та особистому розвитку; планування
кар'єри, вдосконалення процесу планування та організації
діяльності як державного службовця, так і державного органу в
цілому, виявленні організаційних проблем та оперативного
реагування на них, аналізу виконання посадових інструкцій. Всі державні службовці знайомляться із Загальним порядком
проведення щорічної оцінки (додаток 1) і загальними критеріями та
показниками якості роботи (додаток 2). Щорічна оцінка проводиться в період між атестаціями у
січні - лютому місяці за підсумками минулого року безпосереднім
керівником (керівником структурного підрозділу), а у разі
відсутності безпосереднього керівника (хвороба, довготривале
відрядження тощо) або якщо безпосередній керівник працює неповний
звітний рік - заступником керівника структурного підрозділу, а в
разі відсутності такої посади - керівником вищого рівня. Не підлягають щорічному оцінюванню вагітні жінки, державні
службовці патронатної служби та державні службовці, призначені на
посаду у звітному періоді. Щорічна оцінка виконання керівником структурного підрозділу
міністерства покладених на нього обов'язків і завдань здійснюється
керівництвом міністерства згідно з розподілом функціональних
повноважень. При проведенні щорічної оцінки виконання державними
службовцями обов'язків (згідно з посадовими інструкціями) та
покладених на них планових і позапланових завдань (відповідно до
плану діяльності державного органу, структурного підрозділу,
територіального органу) необхідно використовувати особисті плани
роботи державних службовців, які формуються державним службовцем
за дорученнями (резолюціями) безпосереднього керівника на початку
року відповідно до планів роботи структурного підрозділу та
доповнюються протягом року за дорученнями керівника в разі
покладання на підрозділ нових завдань, а також надходження
доручень органів вищого рівня. Протягом року до особистого плану роботи в разі потреби
можуть вноситися зміни і доповнення на підставі документів, за
якими державний орган чи підрозділ спрямовує позапланові завдання
(доручення органу вищого рівня, накази або інші розпорядчі
документи керівника державного органу, рішення колегії тощо). Щорічна оцінка проводиться у відповідності до критеріїв та
показників якості роботи державних службовців, які поділяються на
загальні (характерні для усіх державних службовців) та спеціальні
(залежать від особливостей роботи кожного структурного
підрозділу). Зазначені критерії та показники пов'язуються з
конкретною діяльністю та очікуваними результатами. Примірний
перелік загальних критеріїв та показників якості роботи державного
службовця визначено додатком 2. Щорічна оцінка має здійснюватися в атмосфері довіри і
справедливості, на засадах законності, прозорості, гласності,
об'єктивності, неупередженості, рівноправності.
Організація і проведення щорічної оцінки
Відповідно до Типового положення про кадрову службу органу
виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 2 серпня 1996 року N 912 ( 912-96-п ) (із змінами і
доповненнями) організаційне забезпечення проведення щорічної
оцінки покладається на кадрову службу міністерства. Процедура
проведення щорічної оцінки складається з таких етапів: підготовчий період - до проведення щорічної оцінки мають
попередньо готуватися як державний службовець, так і його
безпосередній керівник. У цей період аналізується виконання
державним службовцем завдань та обов'язків, визначених у посадових
інструкціях, положеннях про структурні підрозділи, особистих
планах роботи, а також наданих окремих доручень у звітний період,
встановлюється дата проведення співбесіди; оцінювання - здійснюється державним службовцем через
самооцінювання та оцінювання безпосереднім керівником, результати
якого заносяться до Форми бланка щорічної оцінки (додаток 3).
При цьому розділи 1, 2 Форми заповнюються державним службовцем,
який має передати її безпосередньому керівнику. Захід має забезпечити активну, конструктивну участь
державного службовця в процедурі щорічної оцінки. Державний
службовець має висловити свою точку зору, визначити проблемні
питання, а також встановити для себе конкретну мету в
удосконаленні професіоналізму. Безпосередній керівник оцінює виконання державним службовцем
посадової інструкції, особистого плану роботи, визначеного на
початку звітного періоду, окремих доручень, завдань, перевіряє
своєчасність, якість, результативність їх виконання, з'ясовує
причини продовження термінів виконання завдань, змін до плану
тощо. Оцінка безпосереднього керівника має бути обґрунтованою,
базуватися на конкретних прикладах з відзначенням позитивних
показників роботи державного службовця, рівня його знань, умінь,
професійних та ділових якостей, недоліків у роботі, а також шляхів
їх подолання. За результатами оцінювання і самооцінювання керівником
виставляється підсумкова оцінка (розділ 3 Форми). Підсумкова оцінка може бути: низька - державний службовець повинен поліпшити свою роботу,
щоб уникнути постійного втручання керівника для корекції
результату його роботи; задовільна - державний службовець досяг певних результатів,
володіє певним обсягом навичок, необхідних для виконання посадових
обов'язків, і повинен спрямовувати свою діяльність на ті складові,
які змушують керівника часом вносити корективи в результати
роботи; добра - державний службовець досяг результатів володіння
навичками й уміннями, унеможливив необхідне втручання керівника в
результати роботи, спрямував зусилля на запровадження
інноваційного стилю пошуку рішень; висока - державний службовець перевищив очікувані результати,
виявив ґрунтовні знання і навички, застосував інноваційний стиль
виконання своїх обов'язків і доручень. Заповнену Форму бланка щорічної оцінки безпосередній керівник
у тижневий термін передає державному службовцю для ознайомлення. Співбесіда безпосереднього керівника з державним службовцем
проводиться з метою обговорення результатів оцінки його роботи за
минулий рік та досягнення домовленостей на наступний рік щодо
виконання завдань, визначення необхідності підвищення кваліфікації
та складання особистих планів роботи на наступний рік з огляду на
пріоритети діяльності структурного підрозділу або міністерства.
Обговорення повинно бути структурованим, неформальним і мати
рекомендаційний та роз'яснювальний характер з урахуванням
самооцінки державного службовця. При проведенні співбесіди
необхідно дотримуватися балансу між позитивною оцінкою роботи і
критикою окремих напрямів з відповідним обґрунтуванням. Співбесіда має закінчуватися підписанням безпосереднім
керівником і державним службовцем Форми бланка щорічної оцінки
(розділ 4 Форми) на підтвердження того, що результати оцінювання
обговорені та складений особистий план роботи на наступний рік,
зразок якого наведено в додатку 4. Затвердження керівником вищого рівня результатів щорічної
оцінки здійснюється після ознайомлення з результатами оцінювання.
Керівник вищого рівня при цьому може висловити свої зауваження та
пропозиції (розділ 5 Форми), а також провести, у разі
необхідності, відповідні співбесіди. Заключний етап. Кадрова служба міністерства перевіряє повноту
заповнення Форми бланка щорічної оцінки і долучає її до особової
справи державного службовця. Кадровою службою проводиться аналіз
та узагальнення результатів щорічної оцінки з метою врахування при
складанні річних планів роботи з кадрами, визначенні щорічної та
перспективної потреби в кадрах, формуванні державного замовлення
на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних
службовців, плануванні їх кар'єри.
Результати щорічної оцінки
Результати щорічної оцінки враховуються при атестації
державних службовців, а також при розгляді питань просування по
службі, присвоєння чергового рангу, установлення передбачених
законодавством грошової винагороди, надбавок, премій або змін їх
розміру, при вирішенні питання щодо продовження терміну
перебування на державній службі, формуванні кадрового резерву та
інших питань проходження державної служби.
Оскарження державними службовцями

результатів щорічної оцінки
У разі незгоди з оцінкою безпосереднього керівника, державний
службовець у десятиденний термін може звернутися із заявою до
керівника вищого рівня, висловивши зауваження та обґрунтувавши їх.
Рішення керівника вищого рівня є ухвальним.
Начальник Відділу обліку
кадрів апарату та ведення
архівної справи Н.О.Ребицька

Додаток 2

до наказу Мінагрополітики

України

18.02.2006 N 68

ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК

загальних критеріїв та показників якості роботи

державного службовця

---------------------------------------------------------------------------------------------------- | N | Критерії | Рівні якості виконання обов'язків та завдань | |з/п| |-------------------------------------------------------------------------------| | | | Низький | Задовільний | Добрий | Високий | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| | 1. Виконання обов'язків і завдань | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| |1. |Обсяг роботи, |не відповідає |відповідає |повністю вкладається|перевищує | | |що виконується|очікуваному, |встановленому |в термін, має час на|сподівання, | | | |перевищується |терміну виконання |додаткове |виконує завдання | | | |встановлений | |опрацювання |постійно із | | | |термін виконання | | |скороченням | | | | | | |терміну, виконує | | | | | | |за цей час | | | | | | |додаткові завдання| |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |2. |Якість роботи |результати роботи |результати роботи |результатами роботи |результати роботи | | | |потрібно постійно |майже не потребують |можна користуватися |вищої якості, | | | |принципово |виправлень | |мають інноваційний| | | |виправляти | | |характер вирішення| | | | | | |питання | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |3. |Планування |низький рівень |уміє організовувати |уміє організовувати |організованість і | | |роботи |планування |свою роботу, робота |свою роботу, |зібраність високі;| | | |робочого часу, |виконується із |постійно підвищує |робота | | | |допускаються |додержанням термінів|власну культуру |організовується | | | |прояви |(упритул з ризиком |планування; робота |цілеспрямовано | | | |безсистемних |порушення) |виконується | | | | |кроків щодо | |раціонально, з | | | | |виконання завдань | |постійним | | | | | | |додержанням термінів| | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| | 2. Професійна компетентність | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| |4. |Професійні |знання поверхові, |володіє спеціальними|володіє системними |володіє глибокими,| | |знання |не системні, |знаннями, достатніми|знаннями, здатний до|міцними і | | | |професійні |для задовільного |розв'язання творчих |всебічними | | | |завдання |вирішення завдань |завдань професійного|знаннями, має | | | |самостійно |професійного |характеру |цілісне уявлення | | | |вирішувати складно|характеру | |про системність; | | | | | | |гнучкість мислення| | | | | | |дає змогу | | | | | | |розв'язувати | | | | | | |складні завдання | | | | | | |теоретичного | | | | | | |характеру в | | | | | | |професійній сфері | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |5. |Професійні |розвинуті |розвинуті |розвинуті та |забезпечує | | |вміння і |недостатньо, |посередньо, |забезпечують |виконання | | |навички |потребує постійної|забезпечують |необхідний рівень |практичних завдань| | | |сторонньої |необхідний рівень |виконання |професійного | | | |допомоги |виконання |професійних завдань |характеру на | | | | |професійних завдань | |високому рівні, | | | | |при сторонній | |має можливість | | | | |допомозі | |надати певні | | | | | | |консультації | | | | | | |іншому виконавцю | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |6. |Уміння |важко зрозуміти, |взагалі легко |чітко і переконливо |логічно побудовані| | |формулювати |обмежений |зрозуміти, достатньо|викладає думки, |висловлення, | | |точку зору |словниковий запас,|володіє державною |вільно володіє |влучний вибір | | |(усно, |документи потрібно|мовою, у документи |державною мовою, |належної лексики | | |письмово) |переробляти, |вносяться незначні |документи не |та формулювань, у | | | |робить помилки при|зміни |потребують |документах завжди | | | |оформленні | |виправлень |впорядковані, | | | |документів | | |вільно викладені | | | |державною мовою | | |думки | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |7. |Готовність до |здебільшого |працює з власної |проявляє ініціативу,|Ініціативний, | | |дій, |пасивний, |волі виявляє |активний, не |творчо відноситься| | |ініціатива |безініціативний, |ініціативу, |позбавлений творчого|до вирішення | | | |елементи творчого |активністю і творчим|ставлення до |практичних | | | |підходу до справи |ставленням до справи|справи; наполегливий|завдань, здатний | | | |не проявляються; |не визначається | |генерувати | | | |потребує | | |обґрунтовані ідеї | | | |постійного | | |та пропозиції, які| | | |спрямування до | | |заслуговують на | | | |роботи | | |увагу, сприяє їх | | | | | | |реалізації | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |8. |Оперативність |повільно сприймає |пристосовується до |сприймає нові |швидко сприймає | | |мислення |нові |нових завдань і |завдання охоче, |нові завдання і | | | |завдання, виявляє |ситуацій на роботі |розуміє їх суть та |ситуації, визначає| | | |незадоволення у | |пов'язані з ними |впливові фактори | | | |разі зміни | |проблеми, |та суть справи | | | |завдання або | |орієнтується у нових| | | | |звичайних обставин| |ситуаціях | | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |9. |Працездатність|працездатність |працездатність |працездатний, |працездатність | | |та |низька, збільшення|задовільна, |збільшення |висока, витримує | | |витривалість |навантаження |збільшення |навантаження не |тривале | | | |погіршує якість |навантаження, як |впливає на якість |навантаження, | | | |роботи, втрачає |правило, не впливає |роботи |відповідає | | | |впевненість |на якість роботи | |активністю на | | | | | | |підвищення вимог | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |10.|Відповідаль- |виявляє |виявляє почуття |почуття |високо розвинуті | | |ність |байдужість, |відповідальності |відповідальності |почуття обов'язку;| | | |безвідповідаль- |нестабільно, |виявляє постійно |виконавча | | | |ність, схильність |потребує постійного | |дисципліна | | | |до невиконання |контролю за | |відмінна, надійний| | | | |виконанням і | |у розв'язанні | | | | | | |завдань | | | | | | |повсякденної | | | | | | |діяльності | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |11.|Самостійність |самостійних рішень|здатний до прийняття|у прийнятті рішень, |високо розвинута | | | |не приймає, у разі|самостійних рішень, |як правило, |здібність до | | | |виникнення |але вони не завжди |самостійний; здатний|обґрунтованого | | | |найменших проблем |бувають |аналізувати і |прийняття | | | |потребує |обґрунтованими; |прогнозувати події; |самостійних | | | |стороннього |у критичних |у критичних |рішень; володіє | | | |втручання |ситуаціях виявляє |ситуаціях здатний до|навичками | | | | |нерішучість |рішучих дій; виконує|передбачення; | | | | | |завдання без |у критичних | | | | | |сторонньої допомоги |ситуаціях здатний | | | | | | |до продуманих і | | | | | | |рішучих дій; | | | | | | |самостійно вирішує| | | | | | |складні проблеми | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |12.|Здатність до |якостей лідера не |здатний позитивно |здатний позитивно |володіє | | |лідерства |має і не |впливати на людей, |впливати на людей, |високорозвинутими | | | |намагається мати; |але в практичній |має якості лідера |здібностями | | | |у колективі |практичній | |позитивного впливу| | | |непомітний |діяльності цим | |на людей, якості | | | | |користується рідко | |лідера виявлені | | | | | | |яскраво | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |13.|Здатність до |професійний досвід|професійний досвід |працює над |активно, | | |накопичення, |накопичує |накопичує і оновлює |підвищенням і |цілеспрямовано, | | |поновлення і |повільно, |у міру потреби, |оновленням |систематично і | | |творчого |професійні |здебільшого працює |професійного |результативно | | |застосування |завдання вирішує |за шаблоном |досвіду, сумлінно, |працює над | | |професійного |лише традиційними | |результативно; має |підвищенням | | |досвіду |методами, | |новаторські підходи |професійних знань,| | | |професійне | |у професійній |умінь і навичок; | | | |новаторство не | |діяльності |здатний | | | |сприймає або | | |реалізувати і | | | |заперечує | | |підтримати нове в | | | | | | |професійній сфері | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| | 3. Етика поведінки | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| |14.|Етика |рівень культури |рівень культури |культурний у |володіє високим | | |поведінки, |поведінки і |поведінки і |поведінці з людьми, |рівнем культури | | |стиль |спілкування з |спілкування з людьми|у спілкуванні |поведінки і | | |спілкування |людьми низький, |задовільний, але не |тактовний, |спілкування з | | | |допускає елементи |завжди адекватний |доброзичливий |людьми; властива | | | |нетактовного |відповідній ситуації| |гнучкість у | | | |грубого відношення| | |використанні | | | |до оточуючих; | | |стилів спілкування| | | |поведінка не | | |і поведінки, у | | | |відповідає | | |критичних | | | |конкретній | | |ситуаціях завжди | | | |ситуації | | |поводиться | | | |(невпевнена, | | |коректно і | | | |неввічлива, | | |водночас з | | | |зухвала) | | |розумінням | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |15.|Співробіт- |рідко надає |співпрацює з іншими,|плідно співпрацює з |інформує здібності| | |ництво |допомогу, часто не|пропонує допомогу, |іншими, пропонує |до роботи у | | | |інформує інших |регулярно інформує |допомогу, регулярно |колективі, надає | | | | | |інформує |цінні імпульси для| | | | | | |досягнення | | | | | | |спільної мети | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |16.|Дисциплінова- |порушує правила |дотримується правил |дисциплінований, |високо | | |ність |внутрішнього |внутрішнього |правила внутрішнього|дисциплінований, | | | |трудового |трудового |трудового розпорядку|суворо і точно | | | |розпорядку |розпорядку, але |виконує без порушень|дотримується | | | | |потребує контролю | |правила | | | | | | |внутрішнього | | | | | | |трудового | | | | | | |розпорядку | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| | Критерії для керівних працівників | |--------------------------------------------------------------------------------------------------| |17.|Здатність до |неспроможний |подає свою точку |свою точку зору може|цілеспрямовано | | |переговорів |дотримуватися |зору професійно, |переконливо |репрезентує свою | | | |особистої точки |конкретно |аргументувати |точку зору, не | | | |зору, аргументація| | |ігноруючи належних| | | |невпевнена, | | |контраргументів | | | |непереконлива | | | | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |18.|Уміння |не сприяє |ретельно вивчає мету|визначає мету і |чітко визначає | | |організовувати|впорядкуванню |і пріоритети; |пріоритети; |мету і пріоритети,| | |роботу |робочого процесу |доцільно розподіляє |забезпечує регулярне|оптимально | | |підлеглих | |робочі завдання |інформування |організовує | | | | | |підлеглих; |робочий процес, | | | | | |раціонально |розподіляючи | | | | | |розподіляє робочі |завдання досягає | | | | | |завдання |максимальної | | | | | | |ефективності | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |19.|Професіоналізм|формулювання |не завжди пояснює та|чітко пояснює |роз'яснює завдання| | |у керівництві |завдань нечітке |надає потрібну |поставлені завдання;|доступно, | | |роботою | |інформацію і |надає потрібну |детально, вчасно | | |підрозділу | |професійні поради |інформацію та |консультує | | | | | |професійні поради | | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |20.|Контроль |контроль відсутній|епізодично контролює|систематично |контроль здійснює | | | |взагалі або |виконання |контролює виконання |вміло та | | | |неефективний |поставлених завдань |поставлених завдань |ненав'язливе | |---+--------------+------------------+--------------------+--------------------+------------------| |21.|Оцінка та |не усвідомлює |ознайомлений з |ознайомлений з |ретельно та | | |заохочення |досягнень та |досягненнями та |досягненнями та |детально вивчає | | |співробітників|можливостей |можливостями |можливостями |досягнення та | | | |працівників, не |працівників; |працівників; |можливостями | | | |знає їх здібностей|намагається |правильно оцінює |працівників, | | | |та інтересів, не |оцінювати здібності;|здібності та |цілеспрямовано | | | |підтримує заходів |підтримує заходи з |заслуги, підтримує |стимулює їх | | | |з підвищення |підвищення |заходи з підвищення |інтереси та | | | |кваліфікації, |кваліфікації |кваліфікації, |здібності, | | | |заважає | |стимулює |ефективно спонукає| | | |самостійності | |самостійність |до самостійності | | | |співробітників | |мислення та дій |мислення та дій | ----------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Відділу обліку
кадрів апарату та ведення
архівної справи Н.О.Ребицька

Додаток 3

до наказу Мінагрополітики

України

18.02.2006 N 68

ФОРМА БЛАНКА

щорічної оцінки виконання державним службовцем

посадових обов'язків і завдань

1. Відомості про державного службовця
------------------------------------------------------------------ |Прізвище | | |-----------------+----------------------------------------------| |Ім'я | | |-----------------+----------------------------------------------| |По батькові | | |-----------------+----------------------------------------------| |Дата народження | | |-----------------+----------------------------------------------| |Назва підрозділу | | |-----------------+----------------------------------------------| |Назва посади | | |-----------------+----------------------------------------------| |Дата зайняття | | |посади | | |-----------------+----------------------------------------------| |Звітний період | | ------------------------------------------------------------------
2. Самооцінка
------------------------------------------------------------------ | 1. Наскільки успішно, на Ваш погляд. Ви виконуєте свої | |посадові обов'язки? Навести окремі приклади. | | | | | |----------------------------------------------------------------| | 2. Указати кількість планових завдань, які Вами виконано і | |які не виконано. Зазначити кількість позапланових завдань | |(перевірок, відряджень, організації семінарів, інше), які Ви | |виконували. | | | | | |----------------------------------------------------------------| | 3. Які окремі доручення (завдання), що мали ключове значення| |для роботи державного органу, доручалися Вам? Чи були Ви | |залучені до роботи в групах щодо розробки відповідних програм, | |нормативно-правових актів? | | | | | |----------------------------------------------------------------| | 4. Навести приклади щодо публікації у виданнях з питань | |діяльності відповідного державного органу, якщо такі були | |протягом року. Надати інформацію про навчання (підвищення | |кваліфікації та отримання освітньо-кваліфікаційного рівня). | | | | | ------------------------------------------------------------------
3. Оцінка безпосереднім керівником
------------------------------------------------------------------ | 1. Оцінка виконання державним службовцем посадових | |обов'язків, визначених у посадових інструкціях, та завдань, | |викладених в особистому плані роботи, а також ступінь участі | |у виконанні окремих доручень (завдань). | | | | | |----------------------------------------------------------------| | 2. Рівень знань, умінь, професійні якості, здібності | |державного службовця в контексті виконання покладених на нього | |завдань і обов'язків. | | | | | ------------------------------------------------------------------
4. Висновки, пропозиції та рекомендації

як наслідок обговорення результатів щорічної оцінки

виконання державними службовцями посадових

обов'язків і завдань
------------------------------------------------------------------ | Низька | Задовільна | Добра | Висока | |----------------+-------------+-------------------+-------------| |Повинен |Досягає |Досяг результатів |Перевищує | |поліпшити свою |певних |володіння |очікувані | |роботу, щоб |результатів, |навичками й |результати, | |уникнути |володіє |уміннями, |виявляє | |постійного |певним |унеможливив |ґрунтовні | |втручання |обсягом |необхідність |знання і | |керівника для |навичок, |втручання |навички, | |корекції |необхідних |керівника, |застосовує | |результату його |для виконання|спрямував зусилля |інноваційний | |роботи |посадових |на запровадження |стиль | | |обов'язків |інноваційного |виконання | | | |стилю пошуку рішень|своїх | | | | |обов'язків і | | | | |доручень | |----------------+-------------+-------------------+-------------| | | | | | ------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------ | Державний службовець і безпосередній керівник мають | |поставити свої підписи на підтвердження того, що результати | |оцінювання обговорені та окреслені основні завдання на наступний| |рік. | | Безпосередній керівник підбиває підсумки за результатами | |співбесіди, надавши пропозиції та рекомендації державному | |службовцю, якого оцінює. | | | | Підсумкова оцінка _________________________________________ | | ______________________________________________________________ | | | | Підпис державного службовця __________________________________ | | | | Прізвище, ім'я, по батькові _________________ Дата ___________ | | (повністю) | | | | Підпис безпосереднього керівника _____________________________ | | | | Прізвище, ім'я, по батькові _________________ Дата ___________ | | (повністю) | ------------------------------------------------------------------
5. Затвердження керівником вищого рівня результатів

щорічної оцінки виконання державним службовцем

посадових обов'язків і завдань
------------------------------------------------------------------ | Чи погоджується керівник вищого рівня з оцінкою, даною | |безпосереднім керівником? | | | | Підпис _______________________________________________________ | | | | Прізвище, ім'я, по батькові __________________________________ | | (повністю) | | Дата ______________________________ | | | ------------------------------------------------------------------

Додаток 4

до наказу Мінагрополітики

України

18.02.2006 N 68
ЗАТВЕРДЖУЮ

Керівник структурного

підрозділу

____________________________

"__" __________ 20__ року

____________________________

"__" __________ 20__ року

ОСОБИСТИЙ ПЛАН

роботи державного службовця на ____ рік

------------------------------------------------------------------ | N | Назва завдання | Термін | Результат оцінювання | |з/п| | виконання| виконання | | | | |--------------------------| | | | | державним |безпосереднім| | | | | службовцем | керівником | |---+----------------------+----------+------------+-------------| | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Підпис державного службовця _____________________________________
Прізвище, ім'я, по батькові __________________ Дата _____________

(повністю)

ПЛАН

контролю за виконанням наказу Міністерства аграрної

політики України від 18 лютого 2006 року N 68

"Про проведення щорічної оцінки виконання державними

службовцями Мінагрополітики України покладених

на них обов'язків і завдань"

------------------------------------------------------------------ | N | Номер | Виконавці | Строк | Відповідальний | |з/п| пункту | |виконання | за контроль | | | наказу | | | | |---+----------+----------------+----------+---------------------| |1. |п. 3 |Всі структурні |25.02.2006|Керівники всіх | | | |підрозділи |25.02.2007|структурних | | | |міністерства | |підрозділів | | | | | |міністерства | ------------------------------------------------------------------
Начальник Відділу обліку
кадрів апарату та ведення
архівної справи Н.О.Ребицька

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: