open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2011 N 25

Про затвердження Методичних рекомендацій

щодо вимог претензійно-позовних документів

на підприємствах, установах та організаціях

сфери управління Держкомтелерадіо
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету

телебачення і радіомовлення N 223 ( v0223603-11 ) від 23.08.2011 }

З метою впорядкування ведення претензійно-позовних документів
на підприємствах, установах, організаціях сфери управління
Держкомтелерадіо та на виконання абзацу 3 пункту 6 рішення колегії
Держкомтелерадіо від 25.11.2010 N 11/47 ( vr11_603-10 ) "Про стан
претензійно-позовної роботи Держкомтелерадіо та державних
підприємств, що належать до сфери його управління", введеного в
дію наказом Держкомтелерадіо від 08.12.2010 N 337 ( v0337603-10 ),
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо вимог
претензійно-позовних документів на підприємствах, установах,
організаціях сфери управління Держкомтелерадіо, що додаються.
2. Керівникам підприємств, установ, організацій сфери
управління Держкомтелерадіо забезпечити: - дотримання своїми юридичними службами Методичних
рекомендацій щодо вимог претензійно-позовних документів на
підприємствах, установах, організаціях сфери управління
Держкомтелерадіо; - оформлення та ведення журналів обліку претензій та позовів.
3. Юридичному управлінню (Загарія-Сидоренко Н.І.) забезпечити
контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями
сфери управління Держкомтелерадіо Методичних рекомендацій щодо
вимог претензійно-позовних документів на підприємствах, установах,
організаціях сфери управління Держкомтелерадіо.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Комітету - Горобцова В.О.
Голова Комітету Ю.О.Плаксюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державного комітету

телебачення

та радіомовлення України

08.02.2011 N 25

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо вимог претензійно-позовних документів

на підприємствах, установах, організаціях

сфери управління Держкомтелерадіо

I. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації щодо вимог претензійно-позовних
документів на підприємствах, установах, організаціях, які входять
до сфери управління Держкомтелерадіо (далі - Методичні
рекомендації), розроблено відповідно до Цивільного кодексу України
( 435-15 ), Господарського кодексу України ( 436-15 ), Цивільного
процесуального кодексу України ( 1618-15 ), Господарського
процесуального кодексу України ( 1798-12 ), Кодексу
адміністративного судочинства України ( 2747-15 ), рекомендацій
Міністерства юстиції України від 15 січня 1996 року N 2
( v0002323-96 ) "Про порядок ведення претензійної та позовної
роботи на підприємстві, в установі, організації" та встановлюють
порядок підготовки на підприємствах, установах, організаціях
претензій та позовів.
1.2. Дія Методичних рекомендацій поширюється на всі
правовідносини, які виникають в результаті діяльності, яка
визначена статутами підприємств, установ, організацій сфери
управління Держкомтелерадіо (далі - підприємства).
1.3. Методичні рекомендації є обов'язковими для виконання
посадовими особами та працівниками підприємств, які беруть участь
у підготовці претензійно-позовних матеріалів. У кожному структурному підрозділі підприємства, який бере
участь у веденні та підготовці претензійно-позовних матеріалів,
виконання цієї роботи покладається на конкретного працівника. Недодержання встановленого порядку пред'явлення і розгляду
претензій та позовів є порушенням трудової дисципліни і тягне за
собою відповідальність винних у цьому осіб згідно з чинним
законодавством України. Керівники структурних підрозділів підприємств зобов'язані не
допускати фактів зволікань при розгляді претензій, безпідставних
відмов у задоволенні обґрунтованих вимог заявників претензій,
доведення до суду безспірних позовів та здійснювати заходи щодо
усунення причин та умов, які породжують обґрунтовані претензії. Здійснення контролю за додержанням структурними підрозділами
підприємств встановленого порядку підготовки та ведення
претензійних та позовних матеріалів покладається на юридичну
службу підприємства.
1.4. Методичні рекомендації повинні сприяти: - виконанню зобов'язань для задоволення потреб підприємств; - економії та раціональному використанню матеріальних,
трудових, фінансових та інших видів ресурсів; - зниженню непродуктивних витрат та усуненню причин і умов,
що їх спричиняють; - забезпеченню захисту і відновленню порушених майнових прав
та інтересів підприємств, що охороняються законом.
II. Порядок ведення претензійної роботи
2.1. Порядок пред'явлення претензій
2.1.1. У разі невиконання або неналежного виконання іншою
стороною умов договору керівник структурного підрозділу, який
супроводжує договір, невідкладно вносить письмові пропозиції
керівнику підприємства (або одному із його заступників в разі
покладання на нього в установленому порядку таких повноважень) про
проведення претензійної роботи. 2.1.2. За наявності підстав та обґрунтованості вимог
матеріали для пред'явлення претензії передаються юридичній службі,
яка готує претензію за участю відповідних структурних підрозділів
підприємства. 2.1.3. У претензії зазначаються: а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії
та підприємства, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення
і номер претензії; б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази,
що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні
акти; в) вимоги заявника; г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає
грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії; д) перелік документів, що додаються до претензії, а також
інших доказів. Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються
в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які
є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із
зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових
коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму
претензії. Претензія підписується уповноваженою особою підприємства або
представником підприємства та надсилається адресатові
рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку. 2.1.4. Претензія, після візування відповідними структурними
підрозділами, підписується керівником підприємства (або одним із
його заступників в разі покладання на нього в установленому
порядку таких повноважень), реєструється в журналі обліку, який
ведеться юридичною службою, та направляється адресатові
рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку. 2.1.5. Структурний підрозділ, що супроводжував договір, та
юридична служба здійснюють контроль за своєчасним надходженням
відповідей від підприємств, яким були пред'явлені претензії. У разі необхідності може бути надіслано нагадування про
прискорення надання відповіді на претензію, яке підписується
в тому ж порядку, що і сама претензія. 2.1.6. Претензія має бути розглянута відповідачем у місячний
строк з дня її одержання, якщо інше не визначене законодавством. 2.1.7. Про фактичне задоволення претензійних вимог юридична
служба здійснює запис в журналі обліку претензій. 2.1.8. Якщо претензія відповідачем відхилена повністю або
частково без належних підстав, залишена без відповіді, структурний
підрозділ, що супроводжує договір, готує висновок про
безпідставність цього відхилення та разом з відповідними
документами, що це обґрунтовують, передає до юридичної служби для
підготовки позову.
2.2. Порядок розгляду претензій
2.2.1. Керівник або його заступник при надходженні претензій
розглядає їх і надсилає на перевірку відповідному структурному
підрозділу та юридичній службі для виконання. 2.2.2. При перевірці матеріалів претензії слід з'ясувати такі
обставини: - наявність всіх документів, що підтверджують обґрунтованість
претензії; - правильність складання розрахунку; - наявність правових підстав для визнання чи відхилення
претензії. 2.2.3. Якщо до претензії не додані всі документи, необхідні
для її розгляду, вони витребовуються у заявника із зазначенням
строку їх подання, який не може бути менше п'яти днів, не
враховуючи часу поштового обігу. При цьому перебіг строку розгляду
претензії зупиняється до одержання витребуваних документів чи
закінчення строку їх подання. Якщо витребувані документи
у встановлений строк не надійшли, претензія розглядається за
наявними документами. Претензія розглядається в місячний строк, який обчислюється
з дня одержання претензії. Витребувані додаткові документи повинні бути такими, що
дійсно необхідні для розгляду претензії і відсутні у підприємства. Якщо у встановлений строк відомості чи документи не одержані,
претензія розглядається за наявними документами. 2.2.4. Після первинної правової оцінки претензійні матеріали
передаються юридичною службою у відповідні підрозділи для надання
висновку по суті претензійних вимог. Матеріали передаються під
розписку через канцелярію. 2.2.5. Структурний підрозділ, який отримав претензійні
матеріали, повинен перевірити їх та надати письмовий висновок щодо
обґрунтованості претензійних вимог. У разі необхідності,
структурний підрозділ проводить звірку розрахунків, службову
перевірку та інші дії, що забезпечують врегулювання спору в
претензійному порядку. Висновок, підтверджений відповідними документами,
з претензійними матеріалами передається в юридичну службу. 2.2.6. Юридична служба з урахуванням висновку готує проект
відповіді про відхилення або визнання (повне, часткове) претензії. 2.2.7. У проекті відповіді про відмову в задоволенні
претензії повинні бути вказані мотиви, з яких претензія
відхиляється, з посиланням на відповідні нормативні акти. До нього
додаються, у необхідних випадках, документи, що спростовують
претензійних вимог повністю або частково. 2.2.8. При відмові в задоволенні претензії заявнику
повертаються подані до неї оригінали документів. 2.2.9. У проекті відповіді про визнання претензії
визначається строк і спосіб її задоволення (перерахування суми
заборгованості, зміна продукції тощо). 2.2.10. Відповідь на претензію, після візування керівником
відповідного структурного підрозділу, головним бухгалтером та
керівником юридичної служби, підписується керівником підприємства
(або одним із його заступників в разі покладання на нього в
установленому порядку таких повноважень) та надсилається
рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку. 2.2.11. Залишення претензії без відповіді не допускається. 2.2.12. У разі задоволення підприємством претензійних вимог
заявника, відповідний структурний підрозділ надає юридичній службі
копію підтвердження задоволення претензійних вимог (в залежності
від способу задоволення претензійних вимог - платіжне доручення,
документ про відправлення матеріальних цінностей тощо).
III. Ведення позовної роботи
3.1. Порядок підготовки позовних заяв
3.1.1. Позовна робота, включаючи підготовку матеріалів для
пред'явлення позовів та відзивів на них, здійснюється юридичною
службою за участю структурних підрозділів, до повноважень яких
належать питання, що потребують вирішення в судовому порядку. 3.1.2. Юридична служба дає правову оцінку документів,
переданих їй відповідним структурним підрозділом щодо їх
обґрунтованості і законності, та в процесі підготовки позовної
заяви має право вимагати від нього матеріали, необхідні для
пред'явлення позову. Якщо переданих документів виявляється недостатньо або вони
будуть оформлені неналежним чином, юридична служба зобов'язана
у письмовому висновку встановити строк для усунення недоліків. У разі, коли структурний підрозділ не передав необхідні
документи, юридична служба повинна повідомити керівника
підприємства, який має право накласти стягнення на винних осіб
у відповідності з чинним законодавством. 3.1.3. Позовна заява, оформлена відповідно до вимог
законодавства, з доданням усіх необхідних доказів (в т.ч. платіжне
доручення про сплату державного мита) підписується керівником
підприємства (або одним із його заступників у разі покладання на
нього в установленому порядку таких повноважень), реєструється в
журналі обліку позовних заяв, який ведеться юридичною службою, та
надсилається до суду (копія відповідачеві) рекомендованим або
цінним листом.
3.2. Форма і зміст позовної заяви

(в порядку ст. ст. 119, 120

Цивільного процесуального кодексу України)

( 1618-15 )
3.2.1. Позовна заява подається в письмовій формі. 3.2.2. Позовна заява повинна містити: 1) найменування суду, до якого подається заява; 2) ім'я (найменування) позивача і відповідача, а також ім'я
представника позивача, якщо позовна заява подається представником,
їх місце проживання (перебування) або місцезнаходження, поштовий
індекс, номери засобів зв'язку, якщо такі відомі; 3) зміст позовних вимог; 4) ціну позову щодо вимог майнового характеру; 5) виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; 6) зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину,
наявність підстав для звільнення від доказування; 7) перелік документів, що додаються до заяви. 3.2.3. Позовна заява підписується позивачем або його
представником із зазначенням дати її подання. 3.2.4. Позовна заява повинна відповідати іншим вимогам,
встановленим законом. 3.2.5. До позовної заяви додаються документи, що
підтверджують сплату судового збору та оплату витрат на
інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи. 3.2.6. До позовної заяви, що подається у випадках, визначених
частиною третьою статті 118 цього Кодексу ( 1618-15 ), мають бути
додані копії ухвали про відмову у прийнятті заяви про видачу
судового наказу або ухвали про скасування судового наказу. 3.2.7. У разі пред'явлення позову особами, які діють на
захист прав, свобод та інтересів іншої особи, в заяві повинні бути
зазначені підстави такого звернення. 3.2.8. Якщо позовна заява подається представником позивача,
до позовної заяви додається довіреність чи інший документ, що
підтверджує його повноваження. 3.2.9. Позовна заява, подана після забезпечення доказів або
позову, повинна містити, крім зазначеного у частині другій цієї
статті, відомості про забезпечення доказів або позову. 3.2.10. Позивач повинен додати до позовної заяви її копії та
копії всіх документів, що додаються до неї, відповідно до
кількості відповідачів і третіх осіб. 3.2.11. Правила цієї статті щодо подання копій документів не
поширюються на позови, що виникають з трудових правовідносин, а
також про відшкодування шкоди, завданої внаслідок злочину чи
каліцтвом, іншим, ушкодженням здоров'я або смертю фізичної особи,
незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів дізнання,
досудового слідства, прокуратури або суду.
3.3. Форма і зміст позовної заяви

(в порядку ст. ст. 54, 64

Господарського процесуального кодексу України)

( 1798-12 )
3.3.1. Позовна заява подається до господарського суду
в письмовій формі і підписується повноважною посадовою особою
позивача або його представником, прокурором чи його заступником,
громадянином - суб'єктом підприємницької діяльності або його
представником. 3.3.2. Позовна заява повинна містити: 1) найменування господарського суду, до якого подається
заява; 2) найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я
та по батькові за його наявності для фізичних осіб) сторін, їх
місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для
фізичних осіб), ідентифікаційні коди суб'єкта господарської
діяльності за їх наявності (для юридичних осіб) або індивідуальні
ідентифікаційні номери за їх наявності (для фізичних
осіб - платників податків); 2-1) документи, що підтверджують за громадянином статус
суб'єкта підприємницької діяльності; 3) зазначення ціни позову, якщо позов підлягає грошовій
оцінці; суми договору (у спорах, що виникають при укладанні, зміні
та розірванні господарських договорів); 4) зміст позовних вимог; якщо позов подано до кількох
відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з них; 5) виклад обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги;
зазначення доказів, що підтверджують позов; обґрунтований
розрахунок сум, що стягуються чи оспорюються; законодавство, на
підставі якого подається позов; 6) відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору
якщо такі проводилися; 7) відомості про вжиття запобіжних заходів відповідно до
розділу V-1 Господарського процесуального кодексу ( 1798-12 ); 8) перелік документів та інших доказів, що додаються
до заяви. 3.3.3. У позовній заяві можуть бути вказані й інші відомості,
якщо вони необхідні для правильного вирішення спору. Позивач, прокурор чи його заступник зобов'язані при поданні
позову надіслати сторонам копії позовної заяви та доданих до неї
документів, якщо цих документів у сторін немає. Такий самий обов'язок покладається на позивача у разі
залучення господарським судом до участі у справі іншого
відповідача, заміни господарським судом неналежного відповідача.
3.4. Форма і зміст позовної заяви

(в порядку ст. 106

Кодексу адміністративного судочинства України)

( 2747-15 )
3.4.1. У позовній заяві зазначаються: 1) найменування адміністративного суду, до якого подається
позовна заява; 2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також
номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; 3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби
посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу
зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; 4) зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105
цього Кодексу ( 2747-15 ) і виклад обставин, якими позивач
обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох
відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; 5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати
судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги
і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган
відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення
судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків;
заява про поновлення строку звернення до адміністративного
суду тощо; 6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються. 3.4.2. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються
позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які
можуть бути використані судом. 3.4.3. До позовної заяви додаються її копії та копії всіх
документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості
відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання
адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт
владних повноважень при поданні адміністративного позову
зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу
і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.
До позовної заяви додається також документ про сплату судового
збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. 3.4.4. Позовна заява підписується позивачем або його
представником із зазначенням дати її підписання. 3.4.5. Якщо позовна заява подається представником, то у ній
зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер
засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з
позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що
підтверджує повноваження представника. 3.4.6. Після одержання ухвали суду про порушення провадження
у справі за резолюцією керівника підприємства юридична служба
з відповідним структурним підрозділом виконує вимоги цієї ухвали
у строки, визначені судом. 3.4.7. Рішення, ухвала, постанова суду аналізується
відповідним структурним підрозділом та юридичною службою, за
результатами якого керівнику підприємства або його заступнику
вносяться пропозиції щодо їх оскарження. 3.4.8. Заява (скарга) на рішення, ухвалу, постанову
підписується керівником підприємства (або одним із його
заступників в разі покладання на нього в установленому порядку
таких повноважень) та подається до відповідного суду в строки та у
порядку, встановлені чинним процесуальним законодавством. Копія
заяви надсилається другій стороні (сторонам).
3.5. Порядок підготовки відзивів

на пред'явлені позови
3.5.1. При необхідності юридична служба передає пред'явлену
позовну заяву у відповідний структурний підрозділ, який в 5-денний
строк зобов'язаний надати висновок та необхідні документи по суті
позовних вимог.
3.5.2. Підготовка заперечення у цивільному судочинстві

(в порядку ст. 128

Цивільного процесуального кодексу України)

( 1618-15 )
Після одержання копій ухвали про відкриття провадження у
справі і позовної заяви відповідач має право подати суду письмове
заперечення проти позову із зазначенням доказів, що підтверджують
його заперечення. Відповідач може заперечувати проти позову, посилаючись на
незаконність вимог позивача, їх необґрунтованість, відсутність у
позивача права на звернення до суду або наявність перешкод для
відкриття провадження у справі. Заперечення проти позову можуть стосуватися всіх заявлених
вимог чи їх певної частини або обсягу.
3.5.3. Підготовка відзиву у господарському судочинстві

(в порядку ст. 59

Господарського процесуального кодексу України)

( 1798-12 )
На основі одержаних документів юридична служба готує
мотивований відзив та разом з усіма документами, що підтверджують
заперечення проти позову, подає до господарського суду, а також
надсилає копію відзиву позивачу, іншим відповідачам, прокурору
(у разі його участі у справі). Відзив підписується повноважною особою відповідача або його
представником. Відзив повинен містити: найменування позивача і номер справи; мотиви повного або
часткового відхилення вимог позивача з посиланням на
законодавство, а також докази, що обґрунтовують відхилення
позовної вимоги; перелік документів та інших доказів, що додаються
до відзиву (у тому числі про надіслання копій відзиву і доданих до
нього документів позивачеві, іншим відповідачам, прокурору). До відзиву, підписаного представником відповідача, додається
довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження
представника відповідача. Позивач, прокурор чи його заступник зобов'язані при поданні
позову надіслати сторонам копії позовної заяви та доданих до неї
документів, якщо цих документів у сторін немає. Такий самий обов'язок покладається на позивача у разі
залучення господарським судом до участі у справі іншого
відповідача, заміни господарським судом неналежного відповідача. 3.5.4. Підготовка заперечень в адміністративному судочинстві
здійснюється в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного
судочинства України ( 2747-15 ). 3.5.5. Про надходження грошових сум за претензіями, визнаними
відповідачами за рішеннями суду, а також про перерахування сум у
випадках визнання претензій та грошових стягнень за рішеннями суду
бухгалтерія повідомляє юридичну службу, про що вносяться
відповідні відмітки в журнали обліку претензій та позовних заяв.
IV. Аналіз ведення претензійних

та позовних матеріалів на підприємствах
4.1. Юридична служба аналізує стан претензійно-позовної
роботи за місяць, півроку та за рік. Структурні підрозділи, в разі
необхідності, надають необхідні для цього дані.
4.2. Результати аналізу претензійно-позовної роботи юридичною
службою, викладаються письмово з цифровими даними та може
здійснюватись шляхом наведення найхарактерніших претензій,
позовів, причин та умов їх виникнення.
4.3. Результати аналізу претензійно-позовної роботи за
місяць, півроку та за рік подаються керівнику підприємства та
кожні півроку - Голові Держкомтелерадіо України. Пункт 4.3 в редакції Наказу Державного комітету телебачення і
радіомовлення N 223 ( v0223603-11 ) від 23.08.2011 }
V. Порядок здійснення контролю за виконанням

Розділів II, III та зберігання претензійних

і позовних матеріалів на підприємствах
5.1. Претензійні та позовні матеріали, в т.ч. процесуальні
документи (ухвали, повістки, накази, постанови тощо), одержані
підприємством, установою, організацією поштою або наручно (від
уповноваженої особи) реєструються в канцелярії як вхідна
кореспонденція у день одержання або в перший робочий день, у разі
надходження їх у неробочий час, і того ж дня передаються
на розгляд керівнику підприємства або його заступнику,
а копії - юридичній службі.
5.2. Працівник канцелярії, який приймає кореспонденцію, що
надійшла, повинен до претензійних та позовних матеріалів додати
конверт (за яким можна встановити адресу відправника, час
відправлення документу тощо), що може бути єдиним доказом
своєчасної чи несвоєчасної їх відправки.
5.3. При реєстрації претензій чи позовних заяв перевіряється
наявність усіх додатків, зазначених у супровідному листі. При
відсутності або невідповідності зазначених додатків працівниками
канцелярії складається про це відповідний акт.
5.4. Канцелярія після реєстрації претензії чи позовної заяви
і резолюції керівника підприємства або його заступника в той же
день передає ці документи в юридичну службу, яке здійснює їх
первинну правову оцінку та формує справу. Ведення журналів обліку претензій та позовних заяв,
пред'явлених підприємством та до нього, хід їх розгляду та
виконання за зразками, наведеними в додатках 1, 2, 3, 4 Методичних
рекомендацій, здійснюється юридичною службою письмово або в
електронному вигляді.
5.5. Претензійні та позовні документи підприємств і ті, що
надійшли до нього, зберігаються в юридичній службі в окремих
папках.
5.6. Закінчені претензійні та позовні матеріали зберігаються
юридичною службою протягом трьох років до передачі їх на
збереження в архів. Ці матеріали підшиваються у відповідні папки в
тій послідовності, у якій вони були зареєстровані.
Начальник юридичного управління Н.І.Загарія-Сидоренко

Додаток 1

до Методичних

рекомендацій щодо вимог

претензійно-позовних

документів на підприємствах,

установах та організаціях

сфери управління

Держкомтелерадіо

ЖУРНАЛ

обліку претензій, пред'явлених підприємством,

установою, організацією

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- N | Дата |Найменування та | Сума | Суть | Строк, | Дата і | Дата | Результати розгляду |Дата і номер | п/п|і номер|місцезнаходження|претензії|претензії| протягом | номер | отримання | претензії | платіжного | | | підприємства, | (якщо | | якого |відповіді | відповіді |---------------------|документа про| | | установи, |підлягає | | повинна | та її | юридичним | В якій | В якій |перерахування| | | організації, |грошовій | | бути |реєстрації|управлінням | мірі | мірі | суми, | | | якому | оцінці) | | надана | в | | визнана |відхилена | визнаної | | | пред'явлена | | |відповідь |загальному| |(повністю,|(повністю,| у відповіді | | | претензія | | | | відділі | |частково),|частково),| | | | | | | | | | сума | сума | | ---+-------+----------------+---------+---------+----------+----------+------------+----------+----------+-------------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 2

до Методичних

рекомендацій щодо вимог

претензійно-позовних

документів на підприємствах,

установах та організаціях

сфери управління

Держкомтелерадіо

ЖУРНАЛ

обліку претензій, пред'явлених до підприємства,

установи, організації

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- N |Дата і | Дата і |Найменування та | Сума | Суть | Дата для | Дата і | Результати розгляду |Дата і номер | п/п|вхідний| номер |місцезнаходження|претензії|претензії |відповіді | номер | претензії | платіжного | | номер | претензії | заявника | (якщо | | |відповіді |---------------------|документа про| | | | |підлягає | | | | В якій | В якій |перерахування| | | | |грошовій | | | | мірі | мірі | суми, | | | | | оцінці) | | | | визнана |відхилена | визнаної | | | | | | | | |(повністю,|(повністю,| у відповіді | | | | | | | | |частково),|частково),| | | | | | | | | | сума | сума | | ---+-------+-----------+----------------+---------+----------+----------+----------+----------+----------+-------------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 3

до Методичних

рекомендацій щодо вимог

претензійно-позовних

документів на підприємствах,

установах та організаціях

сфери управління

Держкомтелерадіо

ЖУРНАЛ

обліку позовних заяв, пред'явлених підприємством,

установою, організацією

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- N | Дата |Найменування| Суть | Ціна | Дата і |Найменування|Дата та | Дата і |Результат| Дата | п/п| одержання | та місце |позовних| позову | номер |суду і номер| суть | номер |розгляду | передачі | |претензійних|знаходження | вимог | (якщо |позовної| справи |рішення |заяви про | заяви | наказу | | матеріалів |відповідача | |підлягає| заяви | | | перегляд | | суду до | | юридичною | | |грошовій| | | |рішення та| |виконавчої| | службою | | | оцінці)| | | |кому вона | | служби, | | | | | | | | |подається | | відмітка | | | | | | | | | | | про | | | | | | | | | | |виконання | | | | | | | | | | | рішення | ---+------------+------------+--------+--------+--------+------------+--------+----------+---------+----------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 4

до Методичних

рекомендацій щодо вимог

претензійно-позовних

документів на підприємствах,

установах та організаціях

сфери управління

Держкомтелерадіо

ЖУРНАЛ

обліку позовних заяв, пред'явлених до підприємства,

установи, організації

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- N | Дата | Дата і |Найменування| Суть | Ціна |Найменування| Дата, |Дата та | Дата і |Результат|Відмітка | п/п|надходження| номер | та місце |позову | позову |суду і номер| номер | суть | номер |розгляду | про | | і вхідний |позовної|знаходження | | (якщо | справи |та суть |рішення |заяви про | заяви |стягнення| | номер | заяви |відповідача | |підлягає| |відзиву | | перегляд | | суми | | позовної | | | |грошовій| | | |рішення та| |позову та| | заяви | | | |оцінці) | | | |кому вона | | судових | | | | | | | | | |подається | |витрат на| | | | | | | | | | | |виконання| | | | | | | | | | | | рішення | | | | | | | | | | | | суду | ---+-----------+--------+------------+-------+--------+------------+--------+--------+----------+---------+---------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: