ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.03.2002 N 114
Про затвердження методологічних положеньщодо організації статистичного спостереження
за змінами тарифів на вантажні перевезення
залізничним транспортом
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ) та на виконання Розпорядження Президента
України "Про вдосконалення спостережень за цінами і тарифами" від
19.11.2001 р. N 328/2001-рп ( 328/2001-рп ) з метою забезпечення
доступності, гласності і відкритості статистичної інформації, її
джерел та методології складання Н А К А З У Ю:
1. Затвердити схвалені методичною комісією Держкомстату
методологічні положення щодо організації статистичного
спостереження за змінами тарифів на вантажні перевезення
залізничним транспортом (додається).
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Голови Комітету Остапчука Ю.М.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Держкомстату України
07.03.2002 N 114
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯщодо організації статистичного спостереження
за змінами тарифів на вантажні перевезення
залізничним транспортом
Передмова
Методологічні положення підготовлені управлінням статистики
цін Державного комітету статистики України разом з Державною
адміністрацією залізничного транспорту України (Укрзалізницею) з
метою організації статистичного спостереження за змінами тарифів
на вантажні перевезення залізничним транспортом. Методологічні положення розроблені на єдиних принципах
побудови індексів цін (тарифів), відповідають міжнародним
стандартам і призначені для використання працівниками органів
державної статистики та розраховані на широке коло користувачів.
1. Загальні положення
Метою спостереження за тарифами на вантажні перевезення
залізничним транспортом є визначення ступеню їх зміни без
урахування структурних зрушень у перевезених вантажах за різними
ознаками: виду вантажу і його маси, швидкості доставки, відстані
перевезення вантажів, типу рухомого складу, рівня використання
його вантажопідйомності та ін. Індекси тарифів на вантажні перевезення залізничним
транспортом призначені для оцінки динаміки транспортних тарифів на
перевезення вантажів, а також для перерахунку показників системи
національних рахунків у постійні ціни. Побудова індексів тарифів на вантажні перевезення складається
з таких етапів: - визначення базової організації; - відбір послуг-представників; - порядок збору інформації щодо тарифів; - формування бази зважування і визначення формули розрахунку; - розрахунки індивідуальних, групових та зведеного індексів
тарифів.
2. Словник термінів
При розрахунках індексів тарифів на вантажні перевезення
залізничним транспортом використовується така термінологія. База зважування - фактичні доходи від надання послуг з
вантажних перевезень за базисний рік. Базисний індекс - ряд послідовно розрахованих індексів з
постійною базою порівняння. Базисний період - період, рівень тарифів якого приймається за
100. Базова організація - організація, підприємство транспорту, де
проводиться спостереження за тарифами на перевезення вантажів. Груповий індекс - індекс, розрахований на основі
індивідуальних індексів. Зведений індекс - індекс, розрахований на основі групових
індексів. Індекс тарифів - відносний показник у коефіцієнтах або
відсотках, який характеризує зміну рівня тарифів у часі (індекс
динаміки). Індивідуальний індекс - відносний показник, який характеризує
зміни у часі середніх тарифів за видами сполучення
послуг-представників. Ланцюговий індекс - результат послідовного множення значень
квартальних індексів. Питома вага - частка доходів від надання послуги-представника
в загальних доходах від надання послуг на вантажні перевезення. Послуга-представник - перевезення однієї тонни найбільш
масового вантажу на середню відстань залізничним транспортом. Середня відстань перевезення - визначається шляхом ділення
вантажообороту на обсяг перевезеного вантажу. Тариф - грошове відображення вартості надання послуги на
вантажні перевезення.
3. Визначення базової організації
Тарифи на вантажні перевезення залізничним транспортом єдині
для всієї мережі залізниць і встановлюються Міністерством
транспорту України, структурним підрозділом якого є Укрзалізниця,
за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської
інтеграції України. Тобто, Укрзалізниця є монополістом, що акумулює дані усіх
відділень залізниці: Донецької, Львівської, Одеської,
Придніпровської, Південно-Західної, Південної, і буде надавати
інформацію щодо тарифів на вантажні перевезення залізничним
транспортом.
4. Відбір послуг-представників
Основним принципом відбору видів сполучення та
послуг-представників є забезпечення репрезентативності розрахунків
індексів тарифів на залізничні вантажні перевезення. Для забезпечення репрезентативності розрахунків індексів
тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом доходи на
відібрані послуги-представники та види сполучення повинні складати
не менше половини доходів від надання послуг залізницею. Відбір проводиться у два етапи:
1. Відбираються послуги-представники, які забезпечують
найбільшу суму доходів у загальному обсязі перевезень, надаються
протягом тривалого періоду часу, характеризуються відносною
стабільністю властивостей та відображають динаміку тарифів на
вантажні залізничні перевезення. Серед численних вантажів, що перевозяться залізничним
транспортом, цим вимогам відповідають такі вантажі: - вугілля, - руда залізна, - мінерально-будівельні вантажі, - чорні метали, - нафта та нафтопродукти, - хімічні та мінеральні добрива, - кокс, - хімічні вантажі, - зерно і продукти перемелу, - лісові вантажі, - цемент.
2. Відбираються види сполучення, які займають найбільшу
питому вагу в загальному обсязі доходів від надання послуг
залізницею: - відправлення експортних вантажів (умовне позначення - Е); - прибуття імпортних вантажів (умовне позначення - Ім); - перевезення вантажів у межах України (умовне позначення -
У).
5. Порядок збору інформації щодо тарифів
Статистична інформація щодо тарифів на вантажні перевезення
надається тарифним відділом Укрзалізниці щоквартально на основі
державної статистичної звітності за формою N 1-тариф (зал) "Звіт
про тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом України
за видами сполучення" (додаток 1). Спостереженню підлягають тарифи на перевезення вантажів без
податку на додану вартість, акцизу та інших податків станом на 21
число останнього місяця звітного кварталу. Якщо на дату спостереження перевезення вантажів не
здійснювалося, то у формі вказуються тарифи, за якими проводилось
транспортування вантажів у найближчий до дати спостереження час. Для забезпечення порівняння тарифів по кожному виду вантажу
визначено масу повагонної відправки та тип рухомого складу. Тариф
вказується в розрахунку на середню відстань перевезення кожного
виду вантажу відповідного виду сполучення. Середня відстань є
незмінною на весь звітний рік і визначається на основі даних
попереднього року.
6. Формування бази зважування і визначенняформули розрахунку
Базою зважування для розрахунку зведеного індексу тарифів на
вантажні перевезення залізничним транспортом є дані про доходи від
перевезення вантажів за рік (додаток 2). Розрахунок індексу тарифів на вантажні перевезення
залізничним транспортом проводиться за модифікованою формулою
Ласпейреса.
7. Розрахунки індивідуальних тагрупових індексів тарифів
Індивідуальний індекс тарифів на вантажні перевезення по
кожному виду сполучення розраховується на основі тарифів на
відібрані для спостереження послуги-представники за формулою:
Pk, t
i = ( ------ ) x 100, p, k P
k, t-1
де i - індивідуальний індекс тарифу;p, k
P - тариф виду сполучення послуги-представника (k) на дату k, t
спостереження (21 число останнього місяця звітного кварталу) (t),
грн.;
спостереження (21 число останнього місяця звітного кварталу) (t),
грн.;
P - тариф виду сполучення послуги-представника (k) на k, t-1
дату спостереження (21 число останнього місяця попереднього
кварталу) (t-1), грн.
дату спостереження (21 число останнього місяця попереднього
кварталу) (t-1), грн.
На основі індивідуальних індексів тарифів розраховуються
групові індекси тарифів послуг-представників за формулою
середньогеометричної незваженої:
де Ik - груповий індекс тарифу послуги-представника (k),
П - знак множення;
i - індивідуальні індекси тарифів відповідного видуp, k
сполучення послуги-представника (k),
сполучення послуги-представника (k),
n - кількість видів сполучення.
Умовний приклад розрахунку індексу тарифів на вантажні
перевезення залізничним транспортом наведений нижче:
----------------------------------------------------------------------------- |NN | Найменування | Вид | Тариф, грн. |Індивідуальний |Частка | |з/п|послуг-представників|сполучення|---------------| індекс, % |доходів| | | | | III | IV | | | | | | |квартал|квартал| | | | | | |2001 р.|2001 р.| | | |---+--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | А | Б | В | 1 | 2 |3 = 2 : 1 x 100| 4 | | | | | | | | | |---+--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |Перевезення 1 тонни | | | | | 0,48 | | |вугілля повагонною | | | | | | | |відправкою по 65 | | | | | | | |тонн у напіввагонах | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | Е | 18,85 | 19,10 | 101,3 | x | |01 |перевезення 905 км | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | Ім | 15,01 | 15,27 | 101,7 | x | | |перевезення 449 км | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | У | 15,37 | 15,92 | 103,6 | x | | |перевезення 462 км | | | | | | |---+--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |Перевезення 1 тонни | | | | | 0,28 | | |руди залізної | | | | | | | |повагонною | | | | | | | |відправкою по 65 | | | | | | | |тонн у напіввагонах | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | Е | 13,98 | 14,36 | 102,7 | x | |02 |перевезення 905 км | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | Ім | 24,43 | 24,43 | 100,0 | x | | |перевезення 449 км | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | У | 11,89 | 12,06 | 101,4 | x | | |перевезення 462 км | | | | | | |---+--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |Перевезення 1 тонни | | | | | 0,24 | | |мінерально- | | | | | | | |будівельних вантажів| | | | | | | |повагонною | | | | | | | |відправкою по 65 | | | | | | | |тонн у напіввагонах | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| |03 |на середню відстань | Е | 12,35 | 12,81 | 103,7 | x | | |перевезення 905 км | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | Ім | 7,70 | 7,71 | 100,1 | x | | |перевезення 449 км | | | | | | | |--------------------+----------+-------+-------+---------------+-------| | |на середню відстань | У | 7,95 | 8,04 | 101,1 | x | | |перевезення 462 км | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------
На основі індивідуальних індексів тарифів розраховуються
групові індекси тарифів послуг-представників за формулою
середньогеометричної незваженої: Тобто, тарифи на перевезення однієї тонни вугілля за усіма
видами сполучень у IV кварталі 2001 р. порівняно з III кварталом
2001 р. зросли на 2,2%; залізної руди - на 1,4%,
мінерально-будівельних вантажів - на 1,6%.
8. Розрахунок зведеного індексу тарифів
Зведений індекс тарифів на вантажні перевезення залізничним
транспортом розраховується на основі: - групових індексів тарифів послуг-представників; - частки доходів від надання послуг-представників. Для цих розрахунків використовується модифікована формула
Ласпейреса, яка має вигляд:
зI = Z (W x LTR x STR ),
t, 0 k, 0 k, t-1, 0 k, t, t-1
зде I - зведений індекс тарифів на вантажні перевезення
t, 0 залізничним транспортом звітного кварталу (t) порівняно з базисним
(0);
W - частка доходів від надання послуг-представників (k) у k, 0
базисному періоді (0);
LTR - довгостроковий індекс тарифуk, t-1, 0 послуги-представника (k) попереднього кварталу (t-1) порівняно з
базисним (0);
STR - короткостроковий індекс тарифуk, t, t-1 послуги-представника (k) звітного кварталу (t) порівняно з
попереднім кварталом (t-1);
базисному періоді (0);
LTR - довгостроковий індекс тарифуk, t-1, 0 послуги-представника (k) попереднього кварталу (t-1) порівняно з
базисним (0);
STR - короткостроковий індекс тарифуk, t, t-1 послуги-представника (k) звітного кварталу (t) порівняно з
попереднім кварталом (t-1);
Z - знак суми.
Припустимо, що індекси тарифів послуг-представників
попереднього (III) кварталу до базисного (I) склали 100,2, 100,0
та 101,4, тоді в нашому прикладі зведений індекс (коефіцієнт)
тарифів буде дорівнювати:
з I = 0,48 x 1,022 x 1,002 + 0,28 x 1,014 x 1,000 + 0,24 x
IV, I
x 1,016 x 1,014 = 1,023 або 102,3%.
Тобто, зведений індекс тарифів на вантажні перевезення
залізничним транспортом у IV кварталі 2001 р. порівняно з I
кварталом 2001 р. становить 102,3%. Співвідношення довгострокових індексів звітного і
попереднього кварталів дає індекс звітного кварталу на перевезення
вантажів залізничним транспортом. Ця формула є більш універсальною порівняно зі стандартною
формулою Ласпейреса, оскільки в ній не відбувається зсунення
індексу в бік завищення за рахунок використання безперервного
ланцюга розрахунків. Розрахунок індексу тарифів на вантажні
перевезення за період з початку року визначається "ланцюговим"
методом, тобто шляхом множення квартальних індексів. Розрахунок індивідуальних індексів тарифів по кожному виду
сполучення і в цілому по залізничному транспорту наростаючим
підсумком з початку звітного року до відповідного періоду
попереднього року проводиться на основі щоквартальних індексів
звітного і попереднього років. Спочатку розраховуються
довгострокові індекси тарифів з першого кварталу попереднього року
до звітного кварталу звітного року. індекс тарифу наростаючим
підсумком за звітний період до відповідного періоду попереднього
року розраховується як співвідношення суми довгострокових індексів
за квартали звітного року до суми довгострокових індексів за
відповідні квартали попереднього року (додаток 3).
Управління статистики цін
Державного комітету статистики
України
Додаток 1до методологічних положень
ДЕРЖАВНА СТАТИСТИЧНА ЗВІТНІСТЬ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Коди | |----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | | | | | | | | | | | |---------+----------------+---------+------+-----------+---------+--------------+--------------+----------------+--+--| | форми | організації- |території|галузі| виду | форми |організаційно-| міністерства,| вищої | |КС| |документа| складача - |за КОАТУУ| за |економічної|власності|правової форми| іншого | організації - | | | | за ДКУД |ідентифікаційний| |ЗКГНГ |діяльності | за КФВ |господарювання| центрального |ідентифікаційний| | | | | код за ЄДРПОУ | | | за КВЕД | | за КОПФГ | органу | код за ЄДРПОУ | | | | | | | | | | | виконавчої | | | | | | | | | | | |влади за СПОДУ| | | | |---------+----------------+---------+------+-----------+---------+--------------+--------------+----------------+--+--| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11| ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кому подається __________________(найменування та
адреса одержувача)
Міністерство, інший
центральний орган Форма N 1-тариф (зал)
виконавчої влади ________________ЗАТВЕРДЖЕНА
Концерн, асоціація наказом Держкомстату
та інше об'єднання ______________ від 7 березня 2002 р. N 114
Підприємство (організація) ______ Поштова - квартальна _________________________________Надається тарифним відділом
Адреса підприємства Укрзалізниці 23-го числа
(організації) ___________________ останнього місяця звітногокварталу.
Форма власності _________________
Організаційно-правова форма
господарювання __________________
ЗВІТпро тарифи на перевезення вантажів залізничним
транспортом України за видами сполучення
(експорт (Е), імпорт (Ім), у межах України (У)
за ___ квартал 200_ р.
Статистична звітність подається згідно із Законом України
"Про державну статистику" ( 2614-12 ) Конфіденційність. Згідно із Законом України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ) отримані дані будуть використані виключно
для статистичних потреб. Мета збору. Дані звіту будуть використані для розрахунку
індексів тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом.
----------------------------------------------------- |Дякуємо за своєчасне надання достовірної інформації| -----------------------------------------------------
----------------------------------------------------------- |NN | Найменування послуг - | Вид |Тариф, грн.| |з/п| представників |сполучення| | | | | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | А | Б | В | 1 | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни вугілля | | | | |повагонною відправкою по 65 | | | | |тонн у напіввагонах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |01 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни руди | | | | |залізної повагонною відправкою| | | | |по 65 тонн у напіввагонах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | | |перевезення ________ км | | | |02 |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни | | | | |мінерально-будівельних | | | | |вантажів повагонною відправкою| | | | |по 65 тонн у напіввагонах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |03 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни чорних | | | | |металів повагонною відправкою | | | | |по 65 тонн у напіввагонах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | | |перевезення ________ км | | | |04 |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни нафти та | | | | |нафтопродуктів повагонною | | | | |відправкою по 55 тонн у | | | | |цистернах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |05 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни хімічних і| | | | |мінеральних добрив повагонною | | | | |відправкою по 65 тонн у | | | | |мінераловозах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |06 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни коксу | | | | |повагонною відправкою по 44 | | | | |тонни у напіввагонах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | | |перевезення ________ км | | | |07 |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни хімічних | | | | |вантажів повагонною відправкою| | | | |по 55 тонн у цистернах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | | |перевезення ________ км | | | |08 |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни зерна і | | | | |продуктів перемелу повагонною | | | | |відправкою по 65 тонн у | | | | |зерновозах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |09 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни лісових | | | | |вантажів повагонною відправкою| | | | |по 44 тонни у напіввагонах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |10 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | |---+------------------------------+----------+-----------| | |Перевезення 1 тонни цементу | | | | |повагонною відправкою по 65 | | | | |тонн у цементовозах | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Е | | |11 |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | Ім | | | |перевезення ________ км | | | | |------------------------------+----------+-----------| | |на середню відстань | У | | | |перевезення ________ км | | | -----------------------------------------------------------
Керівник підприємства
(організації) ____________ ________(П.І. по Б.) (підпис)
Посадова особа, яка відповідає
за заповнення форми ____________ ________(П.І. по Б.) (підпис)
____________________________ "___" _____________ 20__ р.
(номер контактного телефону) (дата заповнення документа)
ПОЯСНЕННЯдо заповнення звіту
Спостереженню підлягають тарифи на перевезення вантажів без
податку на додану вартість, акцизу та інших податків станом на 21
число останнього місяця звітного кварталу. Якщо на дату спостереження перевезення вантажів не
здійснювалося, то у формі вказуються тарифи, за якими проводилось
транспортування вантажів у найближчий до дати спостереження час. Для забезпечення порівняння тарифів по кожному виду вантажу
визначено масу повагонної відправки та тип рухомого складу. Тариф
вказується в розрахунку на середню відстань перевезення кожного
виду вантажу відповідного виду сполучення. Середня відстань є
незмінною на весь звітний рік і визначається на основі даних
попереднього року.
Додаток 2до методологічних положень
ДЕРЖАВНА СТАТИСТИЧНА ЗВІТНІСТЬ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Коди | |----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | | | | | | | | | | | |---------+----------------+---------+------+-----------+---------+--------------+--------------+----------------+--+--| | форми | організації- |території|галузі| виду | форми |організаційно-| міністерства,| вищої | |КС| |документа| складача - |за КОАТУУ| за |економічної|власності|правової форми| іншого | організації - | | | | за ДКУД |ідентифікаційний| |ЗКГНГ |діяльності | за КФВ |господарювання| центрального |ідентифікаційний| | | | | код за ЄДРПОУ | | | за КВЕД | | за КОПФГ | органу | код за ЄДРПОУ | | | | | | | | | | | виконавчої | | | | | | | | | | | |влади за СПОДУ| | | | |---------+----------------+---------+------+-----------+---------+--------------+--------------+----------------+--+--| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11| ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кому подається __________________(найменування та
адреса одержувача)
Міністерство, інший
центральний орган Форма N 1-доходи (зал)
виконавчої влади ________________ЗАТВЕРДЖЕНА
Концерн, асоціація наказом Держкомстату
та інше об'єднання ______________ від 7 березня 2002 р. N 114
Підприємство (організація) ______ Поштова - річна _________________________________Надається управлінням
Адреса підприємства Укрзалізниці 31-го березня
(організації) ___________________ після звітного періодуДержкомстату України.
Форма власності _________________
Організаційно-правова форма
господарювання __________________
ЗВІТпро доходи на перевезення вантажів
залізничним транспортом України
за 200_ р.
Статистична звітність подається згідно із Законом України
"Про державну статистику" ( 2614-12 ) Конфіденційність. Згідно із Законом України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ) отримані дані будуть використані виключно
для статистичних потреб. Мета збору. Дані звіту будуть використані для розрахунку
індексів тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом.
----------------------------------------------------- |Дякуємо за своєчасне надання достовірної інформації| -----------------------------------------------------
---------------------------------------------------- | NN |Найменування послуг - представників| Доходи, | |з/п | |млн. грн.| |----+-----------------------------------+---------| | А | Б | 1 | |----+-----------------------------------+---------| | 01 |Перевезення вугілля | | |----+-----------------------------------+---------| | 02 |Перевезення руди залізної | | |----+-----------------------------------+---------| | 03 |Перевезення мінерально-будівельних | | | |вантажів | | |----+-----------------------------------+---------| | 04 |Перевезення чорних металів | | |----+-----------------------------------+---------| | 05 |Перевезення нафти та нафтопродуктів| | |----+-----------------------------------+---------| | 06 |Перевезення хімічних і мінеральних | | | |добрив | | |----+-----------------------------------+---------| | 07 |Перевезення коксу | | |----+-----------------------------------+---------| | 08 |Перевезення хімічних вантажів | | |----+-----------------------------------+---------| | 09 |Перевезення зерна і продуктів | | | |перемелу | | |----+-----------------------------------+---------| | 10 |Перевезення лісових вантажів | | |----+-----------------------------------+---------| | 11 |Перевезення цементу | | ----------------------------------------------------
Керівник підприємства
(організації) ____________ ________(П.І. по Б.) (підпис)
Посадова особа, яка відповідає
за заповнення форми ____________ ________(П.І. по Б.) (підпис)
____________________________ "___" _____________ 20__ р.
(номер контактного телефону) (дата заповнення документа)
Додаток 3до методологічних положень
СХЕМАрозрахунку індексів тарифів наростаючим підсумком
з початку звітного року до відповідного періоду
попереднього року
------------------------------------------------------------------ | | Індекс | Довгострокові | Індекс тарифу | | | тарифу | індекси |наростаючим підсумком| | | звітного | | з початку звітного | | |кварталу до | |року до відповідного | | |попереднього| |періоду попереднього | | | | | року | |----------+------------+------------------+---------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |----------+------------+------------------+---------------------| |попередній| | | | |рік | | | | |----------+------------+------------------+---------------------| |I квартал | i | i = s | x | | | 1 | 1 1 | | |----------+------------+------------------+---------------------| |II квартал| i | i i = s | x | | | 2 | 1 2 2 | | |----------+------------+------------------+---------------------| |III | i | i i i = s | x | |квартал | 3 | 1 2 3 3 | | |----------+------------+------------------+---------------------| |IV квартал| i | i i i i = s | x | | | 4 | 1 2 3 4 4 | | |----------+------------+------------------+---------------------| |поточний | | | | |рік | | | | |----------+------------+------------------+---------------------| |I квартал | I | i i i i I = S | S | | | 1 | 1 2 3 4 1 1 | 1 | | | | | ---- | | | | | s | | | | | 1 | |----------+------------+------------------+---------------------| |II квартал| I |i i i i I I = S | S + S | | | 2 | 1 2 3 4 1 2 2 | 1 2 | | | | | --------- | | | | | s + s | | | | | 1 2 | |----------+------------+------------------+---------------------| |III | I | i i i i I I I = | S + S + S | |квартал | 3 | 1 2 3 4 1 2 3 | 1 2 3 | | | | | ------------------ | | | | = S | s + s + s | | | | 3 | 1 2 3 | |----------+------------+------------------+---------------------| |IV квартал| I |i i i i I I I I =| S + S + S + S | | | 4 | 1 2 3 4 1 2 3 4 | 1 2 3 4 | | | | | ------------------- | | | | = S | s + s + s + s | | | | 4 | 1 2 3 4 | ------------------------------------------------------------------
Джерело:Офіційний портал ВРУ