open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2009 N 86

Про проведення дослідно-експериментальної

роботи на базі дошкільного навчального

закладу N 349 м. Дніпропетровська

На виконання Державної програми "Вчитель", затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 року
N 379 ( 379-2002-п ), та з метою становлення конкурентоспроможного
фахівця шляхом формування свідомого ставлення до власного здоров'я
вихователя дошкільного навчального закладу Н А К А З У Ю:
1. Схвалити ініціативу педагогічного колективу дошкільного
навчального закладу N 349 м. Дніпропетровська (завідувачка
Шаповалова Г.Д.) та затвердити Заявку на проведення
дослідно-експериментальної роботи за темою "Ставлення вихователя
до власного здоров'я як шлях формування конкурентоспроможного
фахівця" (додаток 1).
2. Підтримати клопотання Головного управління освіти і науки
Дніпропетровської облдержадміністрації (лист від 14.11.08 р.
N 2/1-3680.2), рішення Комісії з інноваційної діяльності та
дослідно-експериментальної роботи загальноосвітніх навчальних
закладів Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства
освіти і науки України (додаток 2) та надати статус
експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня
дошкільному навчальному закладу N 349 м. Дніпропетровська.
3. Затвердити Програму дослідно-експериментальної роботи за
темою "Ставлення вихователя до власного здоров'я як шлях
формування конкурентоспроможного фахівця" на базі дошкільного
навчального закладу N 349 м. Дніпропетровська на 2009-2014 роки
(додаток 3) та Програму І (підготовчого,
концептуально-діагностичного) етапу на січень - серпень 2009 року
(додаток 4).
4. Призначити науковим керівником експерименту
Завалевського Ю.І., в.о. директора Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти, кандидата педагогічних наук, доцента;
науковими консультантами: Беха І.Д., директора Інституту проблем
виховання Академії педагогічних наук України, дійсного члена
Академії педагогічних наук України, доктора психологічних наук (за
згодою), Кириленко С.В., начальника відділу моніторингу освітньої
діяльності та педагогічних інновацій Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти, кандидата педагогічних наук.
5. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти
(Завалевський Ю.І.):
5.1. Надавати науково-методичну допомогу педагогічному
колективу дошкільного навчального закладу N 349
м. Дніпропетровська.
5.2. Заслухати звіт про виконання планових завдань І
(підготовчого, концептуально-діагностичного) етапу
дослідно-експериментальної роботи у вересні 2009 року.
5.3. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і
науки України www.mon.gov.ua.
6. Головному управлінню освіти і науки Дніпропетровської
обласної державної адміністрації (Сиченко В.В.) надавати допомогу
педагогічному колективу дошкільного навчального закладу N 349
м. Дніпропетровська щодо забезпечення необхідних умов для
організації та проведення дослідно-експериментальної роботи.
7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на
заступника Міністра Полянського П.Б.
Міністр І.О.Вакарчук

Додаток 1

до наказу МОН України

09.02.2009 N 86

ЗАЯВКА

на проведення дослідно-експериментальної

роботи за темою "Ставлення вихователя

до власного здоров'я як шлях формування

конкурентоспроможного фахівця"

на базі дошкільного навчального закладу N 349

м. Дніпропетровська

Актуальність дослідження Конкурентоспроможним фахівцем можна визначити такого
вихователя, який спрямовує свою діяльність на зміну свідомості,
світогляду, психології, ціннісних орієнтацій, знань і способів
діяльності особистості, що сприяють її якісному зростанню та
вдосконаленню. У наш час проблеми здоров'я набули особливої актуальності
через стійку тенденцію його погіршення. У Національній доктрині
розвитку освіти визначено, що пріоритетним завданням системи
освіти є навчання людини відповідальному ставленню до власного
здоров'я і здоров'я оточуючих як до найвищих індивідуальних і
суспільних цінностей. Ці завдання знайшли відображення у Законі
України "Про дошкільну освіту" ( 2628-14 ) та Базовому компоненті
дошкільної освіти. Здорову дитину можуть виховати тільки ті дорослі, які свідомо
ставляться до власного здоров'я. Виходячи з актуальності,
науково-практичної значущості здоров'я колективом дошкільного
навчального закладу N 349 Красногвардійського району міста
Дніпропетровська визначено тему дослідження: "Ставлення вихователя
до власного здоров'я як шлях формування конкурентоспроможного
фахівця", оскільки саме дорослі власним прикладом мають показати,
що здоровий спосіб життя, свідоме ставлення до власного здоров'я -
це не просто сума засвоєних знань, а стиль життя, адекватна
поведінка в різноманітних життєвих ситуаціях. Тому педагогічний
колектив дошкільного навчального закладу вважає за доцільне
спрямувати свою діяльність на: - поліпшення працездатності; - охорону і зміцнення здоров'я вихователя; - підвищення опірності й захисних сил організму у сучасних
умовах; - підтримку інтересу до рухової активності; - здоровий спосіб життя та виконання правил техніки безпеки.
Мета дослідження: Визначення шляхів формування свідомого
ставлення до власного здоров'я вихователя дошкільного навчального
закладу як конкурентоспроможного фахівця.
Об'єкт дослідження: Процес самовдосконалення особистісної
компетентності фахівців щодо свідомого ставлення до власного
здоров'я, яке забезпечує активну діяльність в освітньому просторі
дошкільного навчального закладу.
Предмет дослідження: Особистісна компетентність вихователя
дошкільного навчального закладу в свідомому ставленні до власного
здоров'я як показника рівня конкурентноспроможного фахівця.
Завдання дослідно-експериментальної роботи: - визначити пріоритетні напрями розвитку та
організаційно-педагогічні умови здорового середовища педагогічного
колективу, які забезпечують формування конкурентоспроможного
фахівця; - розробити і обґрунтувати структурно-змістовну модель
формування свідомого ставлення вихователя до власного здоров'я; - модернізувати систему науково-методичної підготовки з
формування свідомого ставлення до власного здоров'я; - удосконалити партнерські стосунки зі службами та різними
закладами, інституціями району, міста з проблем здоров'язбереження
вихователів; - розробити та апробувати моніторинг свідомого ставлення
вихователя до власного здоров'я.
Методи дослідження: - аналіз філософської, педагогічної, медичної, соціологічної,
психологічної літератури для уточнення змісту поняття "свідомого
ставлення до власного здоров'я"; - синтез та узагальнення отриманої інформації; - теоретичне та практичне моделювання.
Теоретично - методологічна основа експерименту: - нормативно-правові документи з проблеми дослідження:
Конституція України ( 254к/96-ВР ); Міжгалузева комплексна
програма "Здоров'я нації" на 2002-2011 pp., затверджена постановою
Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 р. N 14 ( 14-2002-п ); - закономірності формування особистості та її всебічний
розвиток; - досягнення психолого-педагогічної, соціальної, медичної
наук і практики про здоровий спосіб життя, соціальну сутність
здоров'я та його культуру; - праці педагогів, психологів, соціологів, медичних
працівників, фізіологів з питань формування здорового способу
життя, компетентного ставлення до власного здоров'я (М. Амосова,
Ш.Амоношвілі, І.Д.Беха, С.В.Кириленко, В.В.Морозової,
В.О.Музирова, В.О. Сухомлинського, В.А. Шаповалової, Л.Г.Шевцова).
Науково-педагогічні принципи дослідно-експериментальної
роботи: - науковість: уся дослідно-експериментальна робота базується
тільки на науковій основі; - системність, послідовність: достовірність результатів
експерименту можлива лише за умови системного вивчення проблеми та
освітнього моніторингу; - принцип пріоритету діяльнісного підходу: створення таких
технологій, навчальних програм, що активізують духовний пошук
особистості дбайливо і бережно ставитися до власного здоров'я,
вести здоровий спосіб життя; - принцип гуманізації: орієнтування системи знань на
формування позитивних мотивацій збереження та зміцнення здоров'я
кожної людини як складової частини природи і соціуму; - принцип демократизації: співробітництво, співтворчість
педагогів, батьків, місцевої громади; - принцип екологізації: формування уявлення людини про її
місце в природі як невід'ємної її частини та необхідності
дбайливого ставлення до навколишнього світу.
Достовірність результатів експерименту забезпечуватиметься
науково-теоретичним обґрунтуванням та експериментальною перевіркою
методик, методів, інноваційних технологій; критичним аналізом і
врахуванням проблем.
Наукова новизна дослідження: пропонується апробована якісно -
нова структурно-змістовна модель формування свідомого ставлення
конкурентоспроможного фахівця до власного здоров'я як універсальне
навчально-методичне забезпечення підвищення професійної
компетентності вихователя.
Організаційно-кадрове забезпечення дослідно-експериментальної
роботи:
Науковий керівник: Завалевський Ю.І., кандидат педагогічних наук, в.о. директора
Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства
освіти і науки України.
Наукові консультанти: Бех І.Д., кандидат психологічних наук, академік, дійсний член
Академії педагогічних наук України, директор Інституту проблем
виховання Академії педагогічних наук України; Кириленко С.В., кандидат педагогічних наук, начальник відділу
моніторингу освітньої діяльності та педагогічних інновацій
Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства
освіти і науки України.
Консультанти: Купрієнко В.І., завідувачка кабінету дошкільної освіти
Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти. Василенко Н.І., заступник директора НВО N 136
м. Дніпропетровська, керівник Всеукраїнського методичного центру
Європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю.
Творча група: Дмитрова Л.П. - директор ЗОШ N 46 м. Дніпропетровська Борисова О.В. - заступник директора ЗОШ N 46
м. Дніпропетровська Шаповалова Г.Д. - завідувачка ДНЗ N 349 м. Дніпропетровська Козак Н.Г. - вихователь - методист ДНЗ N 349
м. Дніпропетровська Жуховицька К.Ф. - психолог ДНЗ N 349 м. Дніпропетровська Щербина З.М. - вихователь ДНЗ N 349 м. Дніпропетровська Попова І.А. - вихователь ДНЗ N 349 м. Дніпропетровська Тищенко Н.А. - інструктор з фізичної культури ДНЗ N 349
м. Дніпропетровська
Етапи проведення експерименту Підготовчий та концептуально-діагностичний етапи (січень -
серпень 2009 р.) - Визначення рівня підготовленості вихователів до участі в
дослідно-експериментальній роботі через моніторингові дослідження. - Діагностика стану фізичного, духовного і психологічного
здоров'я педагогів. - Розробка концепції формування конкурентоспроможного фахівця
шляхом свідомого ставлення до власного здоров'я вихователя
дошкільного навчального закладу. - Активізація співпраці із службами та оздоровчими закладами
району, міста (обласний центр здоров'я, спеціалізована медична
частина N 6, поліклініка N 7) у напрямі залучення всіх педагогів
дошкільного навчального закладу. - Опрацювання тренінгових програм та практичного досвіду щодо
формування валеологічної та психологічної культури вихователів. Організаційно-прогнозуючий (2009 - 2010 н.p.) - Розробка структурно-змістовної моделі становлення
конкурентоспроможного фахівця шляхом свідомого ставлення до
власного здоров'я вихователя дошкільного навчального закладу. - Розробка критеріїв визначення стану відповідального
ставлення до власного здоров'я педагогів дошкільного навчального
закладу. - Розробка алгоритму навчально-методичної діяльності
педагогічного колективу у межах теми дослідно-експериментальної
роботи. - Проміжне та підсумкове діагностування свідомого ставлення
учасників експерименту до власного здоров'я. - Прогнозування рівня сформованості відповідального ставлення
вихователів до власного здоров'я. Формувальний етап (вересень 2010 р. - серпень 2012 р.) - Системне проведення тренінгових занять з педагогами
дошкільного навчального закладу у межах дослідно-експериментальної
роботи. - Реалізація експериментальних програм розвитку
конкурентоспроможної особистості вихователя. - Апробація та коректування структурно-змістовної моделі
становлення конкурентоспроможного фахівця шляхом свідомого
ставлення до власного здоров'я вихователя дошкільного навчального
закладу. - Складання індивідуальних планів професійної компетентності
вихователів. - Відпрацювання алгоритму особистісно орієнтованого підходу
до культури здоров'я вихователів. - Впровадження комплексу методів з підвищення обізнаності
вихователів з проблеми дослідно-експериментальної роботи. - Формування психологічної та фізичної культури вихователів
шляхом проведення циклу психолого-педагогічних семінарів.
Відкриття консультативного пункту. Узагальнювальний етап (2012 - 2013 н. р.) - Проведення комплексного моніторингового дослідження
ефективності визначених шляхів формування свідомого ставлення
вихователя до власного здоров'я. - Кількісний і якісний аналізи результатів експерименту на
основі вироблених критеріїв та впровадження методів і методик з
підвищення обізнаності вихователів з проблеми
дослідно-експериментальної роботи. - Зіставлення результатів експерименту з його прогнозами. - Підготовка наукового звіту про результати
дослідно-експериментальної роботи. - Проведення підсумкової всеукраїнської науково-практичної
конференції за темою "Ставлення вихователя до власного здоров'я як
шлях формування конкурентоспроможного фахівця". Коригувальний (2013 - 2014 н. p.) - Внесення коректив до розроблених під час експерименту
матеріалів: схем, моделей, методичних рекомендацій. - Корегування програми партнерської взаємодії зі структурними
підрозділами та опорним навчальним закладом освітнього округу.
Очікувані результати: - концепція формування конкурентоспроможного фахівця шляхом
свідомого ставлення до власного здоров'я вихователя дошкільного
навчального закладу; - структурно-змістовна модель становлення
конкурентоспроможного фахівця шляхом свідомого ставлення до
власного здоров'я вихователя дошкільного навчального закладу; - система науково-методичної підготовки вихователів з
формування свідомого ставлення до власного здоров'я; - програма становлення та розвитку партнерської взаємодії з
різними службами та інституціями щодо програми експерименту; - моніторинг свідомого ставлення до власного здоров'я
конкурентоспроможного фахівця.
Науковий керівник Ю.І.Завалевський
Завідувачка ДНЗ N 349
м. Дніпропетровська Г.Д.Шаповалова

Додаток 2

до наказу МОН України

09.02.2009 N 86

ВИТЯГ

з протоколу N 1 засідання Комісії з інноваційної

діяльності та дослідно-експериментальної роботи

загальноосвітніх навчальних закладів

Науково-методичної ради з питань освіти

Міністерства освіти і науки України

від 24 вересня 2008 року Слухали: Заявку на проведення дослідно-експериментальної
роботи за темою "Ставлення вихователя до власного здоров'я як шлях
формування конкурентоспроможного фахівця" на базі ДНЗ N 349
м. Дніпропетровська. Ухвалили: Підтримати ініціативу педагогічного колективу ДНЗ
N 349 м. Дніпропетровська (завідувачка Шаповалова Г.Д.; науковий
керівник Завалевський Ю.І., в.о. директора Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України,
кандидат педагогічних наук, доцент) щодо проведення
дослідно-експериментальної роботи за темою "Ставлення вихователя
до власного здоров'я як шлях формування конкурентоспроможного
фахівця". Доручити відділу моніторингу освітньої діяльності та
педагогічних інновацій Інституту інноваційних технологій і змісту
освіти підготувати проект наказу МОН України про затвердження
експерименту та надання статусу експериментального навчального
закладу всеукраїнського рівня ДНЗ N 349 м. Дніпропетровська
(відповідно до наказу МОН України від 20.02.02 р. N 114
( z0428-02 ) "Про затвердження Положення про експериментальний
загальноосвітній навчальний заклад").
Секретар комісії С.В.Кириленко

Додаток 3

до наказу МОН України

09.02.2009 N 86

ПРОГРАМА

дослідно-експериментальної роботи за темою

"Ставлення вихователя до власного здоров'я як шлях

формування конкурентоспроможного фахівця"

на базі дошкільного навчального закладу N 349

м. Дніпропетровська на 2009-2014 роки

------------------------------------------------------------------ |N | Зміст роботи | Термін |Очікувані результати | | | | виконанні | | |----------------------------------------------------------------| | I. Підготовчий та концептуально-діагностичний етапи | | (січень-серпень 2009 р.) | |----------------------------------------------------------------| |1.|Провести вхідний | Січень - |Аналітична довідка. | | |моніторинг щодо | травень | | | |освіченості педагогічного | 2009 р. | | | |колективу дошкільного | | | | |навчального закладу з | | | | |питання мотивації на | | | | |здоровий спосіб життя | | | | |дітей, вчителів, батьків, | | | | |громади мікрорайону та | | | | |проаналізувати його | | | | |результати. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |2.|Сформувати творчу групу за| Січень |Програма діяльності. | | |темою | 2009 р. | | | |дослідно-експериментальної| | | | |роботи. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |3.|Опрацювати та | Лютий |Банк даних. | | |проаналізувати наукову і | 2009 р. | | | |методичну літературу з | | | | |проблеми формування | | | | |здорового способу життя. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |4.|Теоретично обґрунтувати | Лютий |Концепція формування | | |концептуальні засади | 2009 р. |конкурентоспроможного| | |формування | |фахівця шляхом | | |конкурентоспроможного | |свідомого ставлення | | |фахівця шляхом свідомого | |до власного здоров'я | | |ставлення до власного | |вихователя | | |здоров'я вихователя | |дошкільного | | |дошкільного навчального | |навчального закладу. | | |закладу. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |5.|Розробити вхідний | Квітень |Діагностичний | | |моніторинг стану здоров'я | 2009 р. |інструментарій | | |учасників експерименту. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |6.|Провести діагностику стану| Червень |Результати | | |фізичного, духовного та | 2009 р. |діагностики та їх | | |психічного здоров'я | |аналіз. | | |педагогів та | | | | |проаналізувати її | | | | |результати. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |7.|Проаналізувати рівень | Травень |Критерії оцінювання. | | |сформованості | 2009 р. | | | |відповідального ставлення | | | | |вихователів до власного | | | | |здоров'я. | | | |----------------------------------------------------------------| | II. Організаційно-прогнозуючий етап (2009 - 2010 н. р.) | |----------------------------------------------------------------| |1.|Відпрацювати змістовне | Вересень -|Моніторингове | | |наповнення проміжного та | листопад |досліждення. | | |підсумкового | 2009 р. | | | |діагностування свідомого | | | | |ставлення вихователів до | | | | |власного здоров'я. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |2.|Розробити |Жовтень |Структурно-змістовна | | |структурно-змістовну |2009 р. |модель. | | |модель становлення | | | | |конкурентоспроможного | | | | |фахівця шляхом свідомого | | | | |ставлення до власного | | | | |здоров'я вихователя | | | | |дошкільного навчального | | | | |закладу . | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |3.|Розробити критерії | Листопад |Критерії. | | |визначення стану | 2009 р. | | | |відповідального ставлення | | | | |до власного здоров'я | | | | |педагогів дошкільного | | | | |навчального закладу. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |4.|Модернізувати роботу | Вересень |Плани роботи. | | |творчих груп ДНЗ за | 2009 р. - |Матеріали діяльності.| | |напрямвми: | травень |Презентація наробок. | | |- природні умови здоров'я;| 2010 р. |Педагогічна рада, | | |- філософія і теорія | |практикуми. | | |сучасної валеології; | |Тренінгові програми. | | |- самовдосконалення | | | | |особистісної | | | | |компетентності фахівців; | | | | |- співпраця з нромадою та | | | | |різними установами. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |5.|Розробити основні критерії| Грудень |Критерії | | |психологічного комфорту |2009 р. - |психологічного | | |людини в трудовому | лютий |комфорту. | | |колективі. | 2010 р. | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |6.|Розробити індивідуальну | Березень |Програма. | | |програму з формування | 2009 р. | | | |відповідального ставлення | | | | |до власного здоров'я | | | | |вихователя дошкільного | | | | |навчального закладу. | | | |----------------------------------------------------------------| | III. Формувальний етап (вересень 2010 р. - серпень 2012 р.) | |----------------------------------------------------------------| |1.|Внести корективи та | Вересень - |Відкоригована | | |доповнення у розроблену | листопад |структурно-змістовна | | |модель становлення | 2010 р. |модель. | | |конкурентоспроможного | | | | |фахівця шляхом свідомого | | | | |ставлення до власного | | | | |здоров'я вихователя | | | | |дошкильного навчального | | | | |закладу. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |2.|Розробити експериментальну| Листопад |Експериментальна | | |програму розвитку | 2010 р. - |програма розвитку | | |конкурентноспроможної | січень |конкурентноспроможної| | |особистості вихователя | 2011 р. |особистості. | | |дошкільного навчального | | | | |закладу. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |3.|Скласти індивідуальні | Лютий |Індивідуальні плани. | | |плани підвищення | 2011 р. | | | |професійної компетентності| | | | |вихователів. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |4.|Скласти план циклу | Лютий - |План циклу семінарів.| | |психолого-педагогічних | березень | | | |семінарів з проблеми: | 2011 р. | | | |"Формування психологічної | | | | |та фізичної культури | | | | |вихователів". | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |5.|Організувати та провести | Квітень |Підвищення | | |семінар за темою: | 2011 р. |професійної | | |"Формування культури | |майстерності | | |здоров'я та позитивного | |вихователів. | | |ставлення вихователів | | | | |до здорового способу | | | | |життя". | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |6.|Відкрити консультативний | Травень |Відповідний пакет | | |пункт для батьків та | 2011 р. |документів щодо | | |молодих спеціалістів - | |діяльності | | |випускників | |консультативного | | |Дніпропетровського | |центру. | | |педагогічного училища. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |7.|Розробити та провадити | Вересень - |Комплекс методів | | |комплекс методів з | грудень |та методичні | | |підвищення обізнаності | 2011 р. |рекомендації | | |вихователів з проблеми | | | | |експериментального | | | | |дослідження. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |8.|Відпрацювати алгоритм | Січень - |Алгоритм | | |особистісно орієнтованого | березень |самовдосконалення | | |підходу до формування | 2012 р. |вихователів. | | |культури здоров'я | | | | |вихователів. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |9.|Провести семінар-практикум| Квітень |Підвищення | | |на тему: "Творимо здоров'я| 2012 р. |професійної | | |душі й тіла". | |майстерності | | | | |вихователів. | |----------------------------------------------------------------| | IV. Узагальнювальний етап (2012-2013 н.р.) | |----------------------------------------------------------------| |1.|Проаналізувати результати | Вересень |Аналіз результатів | | |експерименту на основі | 2012 р. |експерименту. | | |вироблених критеріїв | | | | |та впровадження методів | | | | |підвищення обізнаності | | | | |вихователів з проблеми | | | | |дослідно-експериментальної| | | | |роботи. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |2.|Зіставити результати | Жовтень |Графічні та | | |експерименту з прогнозами.| 2012 р. |аналітичні звіти. | |--+--------------------------+------------+---------------------| |3.|Оформити й описати хід | Листопад |Звіт про ефективність| | |експерименту. | 2012 р. |впливу структурно- | | | | |змістовної моделі | | | | |конкурентоспроможного| | | | |вихователя. | |--+--------------------------+------------+---------------------| |4.|Підготувати науковий звіт | Грудень |Науковий звіт про | | |про результати | 2012 р. |результати дослідно- | | |дослідно-експериментальної| |експериментальної | | |роботи. | |роботи. | |--+--------------------------+------------+---------------------| |5.|Провести підсумкову | Лютий |Матеріали конференції| | |всеукраїнську | 2013 р. | | | |науково-практичну | | | | |конференцію за темою | | | | |"Ставлення вихователя до | | | | |власного здоров'я як | | | | |шлях формування | | | | |конкурентоспроможного | | | | |фахівця". | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |6.|Провести семінар за темою:| Березень |Розповсюдження | | |"Сучасні педагогічні | 2013 р. |досвіду ДНЗ N 349 | | |технології". | |серед навчальних | | | | |закладів міста. | |----------------------------------------------------------------| | V. Коригувальний етап ( 2013-2014 н.р.) | |----------------------------------------------------------------| |1.|Внести корективи до: | Вересень - |Відкориговані | | |- концепціі формування | листопад |концепція та модель. | | |конкурентоспроможного | 2013 р. | | | |фахівця шляхом свідомого | | | | |ставлення до власного | | | | |здоров'я вихователя | | | | |дошкільного навчального | | | | |закладу; | | | | |- структурно-змістовної | | | | |моделі становлення | | | | |конкурентоспроможного | | | | |фахівця шляхом свідомого | | | | |ставлення до власного | | | | |здоров'я вихователя | | | | |дошкільного навчального | | | | |закладу. | | | |--+--------------------------+------------+---------------------| |2.|Внести корективи до | Квітень |Відкориговані схеми, | | |розроблених схем, моделей,| 2014 р. |моделі, методичні | | |методичні рекомендації. | |рекомендації. | |--+--------------------------+------------+---------------------| |3.|Скоригувати взаємодію із | Травень |План взаємодії. | | |структурними підрозділами | 2014 р. | | | |та опорним навчальним | | | | |закладом освітнього округу| | | ------------------------------------------------------------------
Науковий керівник Ю.І.Завалевський
Завідувачка ДНЗ N 349
м. Дніпропетровська Г.Д.Шаповалова

Додаток 4

до наказу МОН України

09.02.2009 N 86

ПРОГРАМА

Підготовчого та концептуально-діагностичного

етапів дослідно-експериментальної роботи за темою

"Ставлення вихователя до власного здоров'я

як шлях формування конкурентоспроможного фахівця"

на базі дошкільного навчального закладу N 349

м. Дніпропетровська на січень - серпень 2009 року

---------------------------------------------------------------------------- |N | Зміст роботи | Термін | Кінцевий |Відповідальні | |п/п | |виконання| результат | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| | 1.|Сформувати творчу групу за| Січень |Програма |Шаповалова Г.Д.,| | |темою | 2009 р. |діяльності. |методина рада | | |дослідно-експериментальної| | |ДНЗ N 349 | | |роботи. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| | 2.|Провести вхідний |Січень - |Аналітична |Василенко Н.І., | | |моніторинг щодо | травень |довідка. |Таран Н.М., | | |освіченості педагогічного | 2009 р. | |Козак Н.Г., | | |колективу дошкільного | | |Жуховицька К.Ф. | | |навчального закладу з | | | | | |питання мотивації на | | | | | |здоровий спосіб життя | | | | | |дітей, вчителів, батьків, | | | | | |громади мікрорайону та | | | | | |проаналізувати його | | | | | |результати. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| | 3.|Провести засідання | Лютий |Розробка |Таран Н.М., | | |круглого столу "Твоє | 2009 р. |методичних |Жуховицька К.Ф. | | |ставлення до власного | |рекомендацій. | | | |здоров'я". | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| | 4.|Опрацювати наукову і | Лютий |Банк даних. |Педагогічний | | |методичну літературу з | 2009 р. | |колектив. | | |проблеми здорового способу| | | | | |життя. Зробити аналіз і | | | | | |синтез інформаційних | | | | | |матеріалів. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| | 5.|Теоретично обґрунтувати | Лютий |Концепція. |Творча група. | | |концептуальні засади | 2009 р. | | | | |формування | | | | | |конкурентоспроможного | | | | | |фахівця шляхом свідомого | | | | | |ставлення до власного | | | | | |здоров'я вихователя | | | | | |дошкільного навчального | | | | | |закладу. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| | 6. |Розробити вхідний | Квітень |Діагностичний |Жуховицька К.Ф. | | |моніторинг стану здоров'я | 2009 р. |інструментарій | | | |учасників експерименту. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| |7. |Спрямувати вихователів до |Постійно.|Позитивне |Тищенко Н.А. | | |фізичної рухливості через | |ставлення | | | |запровадження елементів | |вихователів до | | | |"Горизонтального | |групових | | | |пластичного балету". | |занять. | | | | | |Позитивні зміни| | | | | |у самопочутті | | | | | |вихователів. | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| |8. |Запровадити постійно | Лютий - |Програма |Шаповалова Г.Д.,| | |діючий семінар за темою: |березень |постійно |Козак Н.Г., | | |"Формування культури | 2009 р. |діючого |творча група | | |здоров'я та позитивного | |семінару. | | | |ставлення вихователів до | | | | | |здорового способу життя". | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| |9. |Розробити та провести |Квітень -|Діагностичний |Гайчук С.Б., | | |діагностику стану | травень |інструментарій.|Жуховицька К.Ф.,| | |фізичного, духовного та | 2009 р. |Аналіз |Козак Н.Г. | | |психічного здоров'я | |результатів | | | |педагогів. | |діагностики. | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| |10. |Проаналізувати рівень | Травень |Критерії |Творча група, | | |сформованості | 2009 р. |оцінювання. |наукові | | |відповідального ставлення | | |консультанти. | | |вихователів до власного | | | | | |здоров'я. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| |11. |Спрогнозувати партнерську | Травень |План взаємодії.|Козак Н.Г., | | |взаємодію з різними | 2009 р. | |творча група. | | |службами та інституціями | | | | | |району, міста. | | | | |----+--------------------------+---------+---------------+----------------| |12. |Підготувати звіт за | Червень |Звіт, додатки. |Козак Н.Г., | | |підсумками І етапу | 2009 р. | |творча | | |дослідно-експериментальної| | |група. | | |роботи. | | | | ----------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник Ю.І.Завалевський
Завідувачка ДНЗ N 349
м. Дніпропетровська Г.Д.Шаповалова

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: