open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.01.2004 N 86
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного

майна

N 1684 ( v1684224-07 ) від 19.10.2007 }
N 1684 ( v1684224-07 ) від 19.10.2007 }
Про затвердження Тимчасового регламенту

Фонду державного майна України
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Фонду

державного майна

N 3023 ( v3023224-05 ) від 24.11.2005

N 3196 ( v3196224-05 ) від 20.12.2005

N 121 ( v0121224-06 ) від 26.01.2006

N 138 ( v0138224-06 ) від 30.01.2006

N 983 ( v0983224-06 ) від 22.06.2006

N 190 ( v0190224-07 ) від 05.02.2007

N 587 ( v0587224-07 ) від 13.04.2007

N 625 ( v0625224-07 ) від 18.04.2007

N 727 ( v0727224-07 ) від 10.05.2007 }
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від
21 листопада 2003 до N 75048 щодо листа Адміністрації Президента
України від 18 листопада 2003 року N 31-01/2144 про стан
організаційно-кадрової роботи у центральних органах виконавчої
влади Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Тимчасовий регламент Фонду державного майна
України (додається).
2. Адміністративно-господарському департаменту
(Ожелевський Л.В.) довести Регламент до відома заступників Голови
Фонду, керівників структурних підрозділів центрального апарату
Фонду, начальників регіональних відділень ФДМУ та Голови Фонду
майна Автономної Республіки Крим.
3. Заступникам Голови Фонду, керівникам структурних
підрозділів центрального апарату Фонду, начальникам регіональних
відділень ФДМУ та Голові Фонду майна Автономної Республіки Крим
забезпечити додержання вимог Регламенту.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Фонду Васильєва В.В.
Голова Фонду М.Чечетов

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Фонду державного

майна України

21.01.2004 N 86

ТИМЧАСОВИЙ РЕГЛАМЕНТ

ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

I. Загальні положення
1. Тимчасовий регламент Фонду державного майна України
(далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності Фонду
державного майна України (далі - Фонду), пов'язаної з виконанням
його повноважень.
2. Фонд здійснює свої повноваження на основі Конституції
( 254к/96-ВР ) та законів України, постанов Верховної Ради
України, Указів і розпоряджень Президента України, декретів,
постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, Тимчасового
положення про Фонд державного майна України та нормативних
документів Фонду.
3. Фонд є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним
статусом, що здійснює визначені законами України повноваження
власника державного майна, виконує функції з управління об'єктами
права державної власності, що належать до сфери управління Фонду,
у тому числі у процесі приватизації, реалізує державну політику в
сфері приватизації державного майна, здійснює державне регулювання
оціночної діяльності в Україні, а також виступає орендодавцем
цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних
підрозділів та нерухомого майна, яке є державною власністю.
4. Фонд є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в
органах Державного казначейства України, печатку зі своїм
найменуванням і зображенням Державного Герба України.
5. Питання, що належать до повноважень Фонду, розглядаються
на засіданнях колегії Фонду, а також Головою Фонду, його
заступниками та керівниками структурних підрозділів Фонду.
6. Фонд на основі та на виконання Конституції ( 254к/96-ВР )
та законів України, актів Президента України, Верховної Ради
України, Кабінету Міністрів України видає у межах своєї
компетенції накази і розпорядження, обов'язкові для виконання
регіональними відділеннями та представництвами Фонду.
II. Організація роботи Фонду
Планування роботи Фонду
Планування роботи Фонду
1. Планування роботи Фонду здійснюється з метою виконання
Фондом завдань по реалізації Законів України "Про Державну
програму приватизації" ( 1723-14 ), "Про Державний бюджет України"
( 1344-15 ), Програми діяльності Кабінету Міністрів України
( n0001120-03 ), щорічної Державної програми економічного і
соціального розвитку України, інших державних програм та актів
Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів
України.
2. Фонд планує нормотворчу діяльність, складає графіки
проведення своїх засідань, а також проводить роботу, пов'язану з
реалізацією своїх функцій і повноважень відповідно до чинного
законодавства. Для вирішення актуальних питань, що виникають у повсякденній
роботі Фонду, та здійснення контролю за виконанням доручень
керівних органів України та керівництва Фонду в Фонді проводяться
наради. Відповідно до призначення наради поділяються на: - планові (в зазначений день і час); - оперативні (для вирішення конкретних питань та термінових
доручень); - цільові (для розгляду заздалегідь спланованих питань); - спільні міжвідомчі (за участю представників декількох
міністерств, відомств).( Пункт 2 розділу 2 доповнено абзацом другим згідно з Наказом
Фонду державного майна N 3023 ( v3023224-05 ) від 24.11.2005 )
3. Планові наради проводяться один раз на тиждень у понеділок
Головою Фонду державного майна за участю заступників Голови Фонду,
директорів всіх департаментів та окремих відділів Фонду. ( Пункт 3
розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного
майна N 3023 ( v3023224-05 ) від 24.11.2005 )
4. Структурні підрозділи Фонду планують свою діяльність
відповідно до положень про ці структурні підрозділи, як систему
конкретних заходів законодавчого, нормативно-правового,
організаційного характеру щодо здійснення приватизації державного
майна, управління об'єктами державної власності.
5. Результати роботи Фонду розглядаються на колегії Фонду
відповідно до затвердженого графіка розгляду питань.
6. Стратегічне планування здійснюється згідно з
нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, інших
органів виконавчої влади.
7. У процесі реалізації планів роботи Фондом здійснюється
моніторинг виконання планів, аналіз досягнутих результатів,
визначення проблем з метою їх усунення.
Розподіл функцій та повноважень

між керівниками Фонду
8. Робота у Фонді здійснюється під керівництвом Голови Фонду
та спрямовується ним на виконання Державної програми приватизації.
Голова Фонду здійснює функції та повноваження, передбачені
законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів
України, координує і спрямовує діяльність перших заступників
Голови, заступників Голови та керівників регіональних відділень
Фонду.
9. Голова Фонду, керівники регіональних відділень несуть
персональну відповідальність за виконання покладених на ФДМУ
завдань та здійснення ними своїх функцій.
10. Голова Фонду, перші заступники Голови, заступники Голови
виконують покладені на них завдання відповідно до розподілу
функціональних повноважень.
11. Згідно з структурою Фонду розподіл функціональних
обов'язків, підпорядкування структурних підрозділів центрального
апарату Фонду та взаємозамінність між першими заступниками та
заступниками Голови Фонду затверджується наказом по особовому
складу.
12. У разі відсутності Голови Фонду його обов'язки виконує
перший заступник Голови Фонду.
Взаємодія Фонду

з Адміністрацією Президента України,

Верховною Радою України та центральними

органами виконавчої влади
13. Фонд державного майна України для забезпечення ефективної
реалізації своїх повноважень, координації дій з іншими
центральними та місцевими органами виконавчої влади під час
виконання покладених на нього завдань, розроблення проектів
нормативних актів, участі у розробленні загальнодержавних програм
економічного, науково-технічного і культурного розвитку України, а
також для вирішення оперативних питань постійно взаємодіє з
Верховною Радою України, Адміністрацією Президента України,
Кабінетом Міністрів України та іншими центральними органами
виконавчої влади.
14. Фонд щоквартально подає до Адміністрації Президента
України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України
аналітичну довідку про хід виконання Державної програми
приватизації, щомісяця інформує Кабінет Міністрів України про хід
її виконання, а також публікує відповідні матеріали в "Державному
інформаційному бюлетені про приватизацію".
15. Щорічно Голова Фонду звітує перед Верховною Радою України
про хід виконання Державної програми приватизації.
16. Відповідно до Указу Президента України "Про заходи щодо
вдосконалення нормотворчої діяльності органів виконавчої влади"
від 19 лютого 2003 року N 143/2003 ( 143/2003 ) та вимог
Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого
постановою КМУ від 5 червня 2000 року N 915 ( 915-2000-п ), Фонд з
урахуванням відповідних положень законів України, актів та
доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України,
планів законотворчої роботи Верховної Ради України, а також
пропозицій структурних підрозділів Фонду щороку до 1 грудня подає
Міністерству юстиції України орієнтовний план законопроектної
роботи Фонду на наступний рік.
17. Фонд у межах своєї компетенції постійно бере участь у
роботі міжвідомчих робочих груп (комісій) або ініціює їх створення
для вирішення спільних питань, поставлених перед центральними
органами влади.
18. Оперативна взаємодія Фонду з Адміністрацією Президента
України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та
іншими центральними органами виконавчої влади здійснюється
відповідними структурними підрозділами Фонду за основними
напрямками своєї діяльності. Координацію зазначеної взаємодії
забезпечують заступники Голови Фонду згідно з розподілом своїх
функціональних обов'язків.
Контроль та забезпечення

трудової дисципліни
19. Трудова дисципліна забезпечується створенням необхідних
організаційних, економічних та соціально-побутових умов для
нормальної високопродуктивної роботи, усвідомленим ставленням до
праці, за допомогою методів переконання, виховання, а також
заохочення за сумлінну працю. У разі необхідності до порушників
трудової дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та
матеріального впливу.
Організація взаємодії підрозділів Фонду
20. Здійснюючи свої повноваження, Голова Фонду, перші
заступники та заступники Голови Фонду дають письмові вказівки
керівникам структурних підрозділів, які оформлюються як доручення.
21. Голова Фонду щотижнево проводить планові наради за участю
заступників Голови та керівників структурних підрозділів, на яких
розглядаються питання реалізації державної політики у сфері
приватизації. Під час проведення нарад спрямовується і
координується діяльність структурних підрозділів з питань,
віднесених до їх відання, узгоджуються рішення з питань, що
стосуються їх компетенції, з позиціями інших структурних
підрозділів. ( Пункт 21 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Фонду державного майна N 3023 ( v3023224-05 ) від
24.11.2005 )
22. Заступники Голови Фонду щоквартально проводять цільові
виробничі наради з керівниками регіональних відділень ФДМУ з
питань, що стосуються компетенції та напрямків роботи
підпорядкованих їм структурних підрозділів. Під час проведення
нарад оперативно вирішуються проблемні питання, що виникають у
регіональних відділеннях, при необхідності за підсумками нарад
готуються доручення Голови Фонду структурним підрозділам
центрального апарату Фонду. ( Пункт 22 розділу 2 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 3023
( v3023224-05 ) від 24.11.2005 )
23. Взаємодія структурних підрозділів здійснюється також
відповідно до Положень про структурні підрозділи Фонду.
Порядок підготовки та проведення оперативних нарад
24. Голова Фонду, перший заступник і заступники Голови Фонду
проводять у міру необхідності оперативні наради з метою розгляду
та вирішення конкретних питань відповідно до доручень керівних
органів України, керівництва Фонду. Організація проведення нарад покладається Головою Фонду,
першим заступником і заступниками Голови Фонду на підрозділи
центрального апарату Фонду, які відповідають за виконання
доручень, зазначених у п. 24.
25. Департамент, до компетенції якого належить предмет
наради, що повинен розглядатися, є головним виконавцем з
підготовки наради. Інші департаменти, до компетенції яких належать
окремі питання, що стосуються предмета наради, зобов'язані брати
участь у нараді. Якщо до наради залучаються особи, які не є співробітниками
Фонду, такі особи проходять до приміщення Фонду відповідно до
чинної Інструкції по охороні приміщень Фонду державного майна
України, пропускного режиму та забезпечення зберігання
матеріальних цінностей. На Департамент, який є головним виконавцем
з підготовки наради, покладається обов'язок попередньо запросити
дані про учасників наради, які не є співробітниками Фонду, із
зазначенням: прізвища, імені, по батькові громадянина(ки), його
(її) посади, громадянства. ( Пункт 25 доповнено абзацом згідно з
Наказом Фонду державного майна N 138 ( v0138224-06 ) від
30.01.2006 )
26. Порядок денний, аналітичні довідки та матеріали про стан
справ і обґрунтування причин внесення питань на розгляд наради
надсилаються головним виконавцем учасникам наради завчасно (за два
дні) до проведення наради, а з додаткових (позапланових) питань -
вручаються учасникам у день проведення наради.
27. Головний виконавець організовує, готує відповідні
матеріали зі своїми пропозиціями та пропозиціями інших учасників
наради та робить відповідну доповідь на нараді.
28. Пропозиції та зауваження, висловлені учасниками наради,
вносяться до протоколу. Рішення, прийняті на нараді, оформлюються
протоколом не пізніше як у триденний строк після проведеної
наради.
Протокол наради підписується головуючим та секретарем.
29. За результатами розгляду питань на нараді можуть
видаватися доручення, розпорядження, накази Голови Фонду, першого
заступника та заступників Голови Фонду.( Розділ 2 доповнено підрозділом згідно з Наказом Фонду державного
майна N 3023 ( v3023224-05 ) від 24.11.2005 )
Організація документообігу
30. Документування управлінської діяльності полягає у
фіксації за встановленими правилами на паперових або магнітних
носіях управлінських дій, тобто у створенні документів.
31. Підставою для створення документів є необхідність
засвідчення наявності та змісту управлінських дій, передавання,
зберігання і використання інформації протягом певного часу або
постійно.
32. У Фонді визначається конкретний комплекс документів,
передбачений номенклатурою справ та необхідний і достатній для
документування діяльності Фонду.
33. Управлінська діяльність Фонду здійснюється шляхом видання
розпорядчих документів.
34. Видання розпорядчих документів визначається законодавчими
актами, Тимчасовим положенням про Фонд ( 2558-12 ).
35. З питань, що становлять взаємний інтерес і належать до
компетенції різних установ, можуть створюватися спільні розпорядчі
документи.
Підставами для створення розпорядчих документів у Фонді є:
36. Конституція ( 254к/96-ВР ) і закони України, постанови
Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету
Міністрів України; провадження виконавчої і розпорядчої діяльності з метою
виконання Фондом покладених на нього завдань і функцій; потреба у правовому регулюванні діяльності.
37. Розпорядчі документи, що надходять до Фонду від органів
вищого рівня, доводяться до структурних підрозділів, регіональних
відділень Фонду. Фонд має право розсилати ксерокопії документів
органів вищого рівня організаціям, що належать до сфери його
управління, разом із супровідним листом.
38. Документи, які видаються на підставі розпорядчих
документів органів вищого рівня, повинні мати посилання на них із
зазначенням найменування цих документів, дат, номерів і
заголовків.
39. Хід обговорення питань і рішення, що приймаються в
колегіальних органах, на зборах, засіданнях, нарадах, фіксуються в
протоколах. Протоколи оформлюються на підставі записів і
стенограм, зроблених у ході засідань.
40. У разі, коли засідання стенографується, зміст виступів до
протоколу не заноситься. Розшифрована та оформлена належним чином
стенограма додається до протоколу.
41. Якщо хід засідання фіксується на магнітній плівці шляхом
запису на магнітофоні чи диктофоні, після засідання записані на
ній тексти виступів передруковуються і заносяться до протоколу.
Організація електронного документообігу
42. Електронне документування діяльності Фонду державного
майна України полягає у створенні та супроводжені (паперова та
електронна реєстрація документів, сканування, розпізнавання та
електронна розсилка поряд з паперовими документами) документів: - вищих органів влади - постанов Верховної Ради України,
указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов,
розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, доручень
Прем'єр-міністра України, запитів та звернень народних депутатів
України; - інших вхідних документів та вхідних інформаційних
документів Фонду; - вихідних документів, наказів та розпоряджень Фонду.
43. Підставою для формування електронної версії документу є
реєстрація у Фонді державного майна паперових документів,
зазначених у пункті 42 Тимчасового регламенту Фонду державного
майна України.
44. Електронний документ створюється шляхом внесення до
системи документообігу Фонду реквізитів паперового документу та
сканування паперового документу.
45. Супроводження документів від вищих органів влади здійснює
відділ контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента
України, ВРУ та КМУ.
46. Супроводження вихідних документів, наказів та
розпоряджень Фонду здійснює відділ обробки вихідної
кореспонденції.
47. Супроводження вхідних документів та вхідних інформаційних
документів Фонду здійснює відділ обробки вхідної кореспонденції.
{ Регламент доповнено частиною згідно з Наказом Фонду державного
майна N 587 ( v0587224-07 ) від 13.04.2007 }
Організація контролю за виконанням документів
48. Завдання контролю за виконанням документів полягає у
забезпеченні своєчасного та якісного їх виконання.
49. Контролю підлягають зареєстровані документи, в яких
зазначаються чітко встановлені завдання.
50. Обов'язково контролюється виконання законів України,
постанов Верховної Ради України, указів, розпоряджень та доручень
Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету
Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, розгляд
запитів та звернень народних депутатів України.
51. Відповідальність за виконання документа несуть особи,
зазначені у розпорядчому документі (наказі, розпорядженні, рішенні
тощо), резолюції керівника, та безпосередні виконавці. У разі,
коли документ виконується кількома працівниками, відповідальним за
організацію виконання (скликання) є працівник, який у резолюції
зазначений першим.
52. Організацію контролю за виконанням завдань, визначених
законами України, постановами Верховної Ради України, актами та
дорученнями Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів
України та дорученнями Прем'єр-міністра України, здійснює перший
заступник Голови Фонду відповідно до розподілу обов'язків.
Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на
відділ контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента
України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України.
{ Пункт із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду
державного майна N 190 ( v0190224-07 ) від 05.02.2007 }
Строки виконання документів.
53. Документи можуть бути із зазначенням і без зазначення
строку виконання. Строки виконання вказуються у самому документі
або встановлюються законодавчими та нормативними актами.
54. Документи без зазначення строку виконання повинні бути
виконані не пізніше ніж за 30 календарних днів, а документи з
позначками "терміново", "прискорити", "негайно", "невідкладно" -
протягом 7 робочих днів від дати підписання документа. У цьому
разі для підготовки доручення до документа надається один день.
55. Строк виконання документа може бути змінено лише за
вказівкою посадової особи, яка його встановила, а у разі її
відсутності - посадовою особою, яка її заміщає.
56. Завдання, визначені законами України, постановами
Верховної Ради України, актами Президента України, рішеннями
Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України,
передаються безпосередньо до приймальні Голови Фонду для розгляду
та визначення термінів виконання відразу після реєстрації та
сканування таких документів. { Пункт із змінами, внесеними згідно
з Рішенням Фонду державного майна N 190 ( v0190224-07 ) від
05.02.2007 }
57. Доопрацювання проектів документів, повернутих Кабінетом
Міністрів України розробнику, проводиться не пізніше ніж у
5-денний строк після підписання відповідного доручення, якщо у
дорученні не передбачено інше.
58. Пропозиція щодо продовження строку виконання акта або
доручення Президента України, надісланого Кабінетом Міністрів
України, рішень та доручень Кабінету Міністрів України подається
Фондом державного майна України до Секретаріату Кабінету Міністрів
України разом з проектом листа Главі Адміністрації Президента
України (у першому випадку) за 7 днів до закінчення встановленого
строку.
59. У разі неможливості виконання у встановлені строки акта
чи доручення, надісланого Адміністрацією Президента України,
виконавець за п'ять днів до закінчення цих строків вносить Главі
Адміністрації Президента України подання про їх перенесення,
обґрунтовуючи причини невиконання.
Здійснення контролю за виконанням документів.
60. Контроль за виконанням документів включає такі види
робіт: - постановку документів (доручень) на контроль, формування
картотеки контрольованих документів; - попередні перевірки і регулювання ходу виконання; - облік і узагальнення результатів контролю за виконанням
документів (доручень); - інформування Кабінету Міністрів України про стан виконання
доручень Президента України, що надсилаються Адміністрацією
Президента України безпосередньо Фонду, протягом трьох днів після
встановленого строку виконання; - інформування керівника про хід та підсумки виконання
документів (доручень); - повідомлення про хід і підсумки виконання документів на
оперативних зборах, засіданнях колегіальних органів; - зняття документів з контролю; - формування картотеки виконаних документів.
61. Контроль за виконанням документів здійснюється на
реєстраційно-контрольних картках (РКК). Під час взяття документа
на контроль на лівому полі його першого аркуша проставляється
штамп "Контроль" або літера "К", після чого документ передається
виконавцеві з першим примірником картки, а додатковий примірник
РКК ставиться до контрольної картотеки.
62. РКК документів, що перебувають на контролі, групуються в
спеціальній контрольній картотеці або у відповідному розділі
довідкової картотеки за термінами виконання документів, за
виконавцями, групами документів (постанови, розпорядження, накази,
рішення тощо).
63. Дані про хід виконання документів, одержані шляхом
телефонного запиту або під час проведення перевірки структурного
підрозділу - виконавця, вносяться до РКК у графу "Хід виконання
документів".
Контроль терміну виконання документів.
64. Нагадування про закінчення терміну виконання документа не
пізніше ніж за 3 дні до настання строку виконання направляється
виконавцю документа.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБІТ З ДОКУМЕНТАМИ МАЙНОВОГО ХАРАКТЕРУ
64.1. Пакети документів, що надходять до Фонду від органу,
який управляє (розпоряджається) державним майном (часткою
державного майна), розглядаються згідно з порядком, який
передбачає контроль за розпорядчими рішеннями, обліком руху майна,
здійсненням відповідних дій стосовно запиту (погодження, надання
дозволу, рецензування тощо).
64.2. Документи, що надходять з питань здійснення оцінки та
рецензування звітів, попередньо обов'язково розглядаються
профільними департаментами, до функціональних повноважень яких
відносяться питання управління даним майном, у тому числі:
погодження планів санації, проектів передприватизаційної
підготовки, умов договорів оренди, застави, відчуження, тощо;
облік та контроль з поданням відповідних висновків щодо
необхідності забезпечення проведення оцінки та (або) здійснення
рецензування.
64.3. Профільні департаменти в процесі розгляду документів
забезпечують їх експертизу в частині наявності заборони до
приватизації державного майна, що відчужується, оцінюється тощо.
64.4. Департамент організаційного забезпечення роботи Голови
Фонду відповідно до вимог пункту 64.1 та запиту з урахуванням мети
використання (розпорядження) державним майном встановлює
відповідального виконавця та співвиконавця цього запиту.{ Тимчасовий регламент доповнено розділом згідно з Наказом Фонду
державного майна N 625 ( v0625224-07 ) від 18.04.2007 }
64.5. Процедура погодження Примірного договору купівлі
макета акцій ВАТ за конкурсом. Проект Примірного договору купівлі-продажу пакета акцій за
конкурсом (далі - проект Примірного договору) або зміни та
доповнення до нього надаються Департаментом підготовки та
конкурсів до Юридичного департаменту, Департаменту
постприватизаційного супроводження, Департаменту фінансової
роботи, Режимно-секретного відділу для розгляду, внесення змін та
доповнень. Відпрацьований проект Примірного договору або зміни та
доповнення до нього з урахуванням пропозицій надаються до усіх
департаментів Фонду державного майна України на розгляд та
візування наказу, яким затверджується Примірний договір або зміни
та доповнення до нього.{ Пункт 64 доповнено згідно з Наказом Фонду державного майна N 727
( v0727224-07 ) від 10.05.2007 }
65. Документ вважається виконаним лише тоді, коли порушені в
ньому питання вирішені і кореспонденту надано відповідь по суті.
66. Після виконання документ знімається з контролю. Зняття з
контролю доручень Президента України та Кабінету Міністрів України
на виконання доручень Президента України здійснюється тільки за
підписом заступників Голови Фонду згідно з розподілом обов'язків
між ними. Зняти документ з контролю може тільки особа, яка
поставила його на контроль.
Контроль терміну розписування документів.
67. Запит щодо опрацювання документа формується при
опрацюванні документа керівництвом Фонду не більше двох робочих
днів. Запит надсилається до секретаріату керівництва Фонду.
Контроль терміну ознайомлення з документами.
68. Запит щодо ознайомлення з документом формується при
опрацюванні документа керівництвом не більше 5 робочих днів. Запит
надсилається до секретаріату керівництва Фонду.
69. Щотижнево складаються і надсилаються керівництву Фонду та
його структурним підрозділам переліки невиконаних у встановлений
термін документів. Результати аналізу виконавської дисципліни
розглядаються на щотижневих нарадах Голови Фонду з керівниками
структурних підрозділів.
70. Дані про виконання взятих на контроль документів щомісяця
та щокварталу узагальнюються і доповідаються керівництву установи.
Організація роботи з документами

"Для службового користування"
71. Фонд розробляє і вводить в дію наказом перелік
конфіденційної інформації, що є власністю держави і якій надається
гриф обмеженого доступу "Для службового користування" (далі - гриф
"Для службового користування"). У разі потреби регіональні
відділення, Фонд майна АРК з урахуванням особливостей їхньої
діяльності розробляють та за погодженням з Фондом державного майна
України вводять у дію перелік конкретних видів документів у
відповідній сфері діяльності.
72. На документах у правому верхньому кутку першої сторінки,
а для видань - на обкладинці та на титульному аркуші
проставляється гриф "Для службового користування" і номер
примірника.
73. Необхідність проставляння грифа "Для службового
користування" визначається на підставі переліків, зазначених у
п. 1 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання
документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв, які
містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави у Фонді
державного майна України, затвердженої наказом Фонду від
07.08.2003 N 1400 (далі - Інструкції); на документі - виконавцем
та особою, що підписує документ; на виданні - автором (укладачем)
і керівником, який підписує видання до друку.
74. Керівництво Фонду (Голова Фонду та його заступники) у
разі потреби має право зняти гриф "Для службового користування" з
документів, підготовлених його структурним підрозділом, якщо
відомості, що містяться у цих документах, не відповідають
перелікам, зазначеним у п. 1 Інструкції.
75. Керівництво Фонду має право зняти гриф "Для службового
користування" з документів, одержаних від регіональних відділень
Фонду, Фонду майна АРК, повідомивши їх про це.
76. Керівництво Фонду, регіональних відділень та Фонду майна
АРК несе відповідальність за забезпечення правильного ведення
обліку, зберігання та використання документів з грифом "Для
службового користування".
77. Функції по веденню обліку, зберіганню, розмноженню та
використанню документів з грифом "Для службового користування", а
також по контролю за дотриманням вимог Інструкції покладаються в
центральному апараті Фонду на Управління документального
забезпечення, в регіональних відділеннях ФДМУ та Фонді майна АРК -
на їх структурні підрозділи, які виконують функції канцелярії
(далі - канцелярії).
78. Контроль за нерозголошенням відомостей, що містяться у
документах з грифом "Для службового користування", здійснюється
режимно-секретним відділом Фонду.
79. Канцелярія Фонду направляє до усіх структурних
підрозділів та регіональних відділень Фонду Інструкцію про порядок
обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та
інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну
інформацію, що є власністю держави, затверджену постановою
Кабінету Міністрів України від 27.11.98 N 1893 ( 1893-98-п ), та
Інструкцію для використання в роботі.
80. Керівники структурних підрозділів центрального апарату,
Фонду майна АРК та регіональних відділень Фонду в обов'язковому
порядку здійснюють ознайомлення під розписку із зазначеними
Інструкціями своїх співробітників, які працюють з документами з
грифом "Для службового користування".
81. Співробітникам (виконавцям), допущеним до роботи з
документами з грифом "Для службового користування", забороняється
повідомляти усно або письмово будь-кому відомості, що містяться у
цих документах, якщо це не викликано службовою потребою.
82. Під час роботи з документами і матеріалами з грифом "Для
службового користування" слід також керуватися Примірною
інструкцією з діловодства у міністерствах, інших центральних
органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки
Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою
Кабінету Міністрів України від 17.10.97 N 1153 ( 1153-97-п ),
Інструкцією з діловодства ФДМУ, затвердженою наказом Фонду від
18.02.2002 N 310, посадовими інструкціями, державними стандартами,
що регламентують правила складання та оформлення документів.
III. Організація роботи колегії Фонду
1. Персональний склад колегії Фонду державного майна України
затверджується Головою Фонду державного майна України. До складу
колегії Фонду входять керівник (голова колегії), перші заступники
та заступники керівника (за посадою), інші керівні працівники, що
діють у складі Фонду, а також за згодою представники відповідних
комітетів Верховної Ради України, органів державної влади,
установ, громадських організацій, науковці та інші особи. ( Розділ
III доповнено пунктом згідно з Наказом Фонду державного майна
N 121 ( v0121224-06 ) від 26.01.2006 )
2. На засіданнях колегії Фонду розглядаються питання
вироблення рекомендацій з питань формування та реалізації
державної політики, найважливіших напрямів діяльності Фонду,
проектів нормативно-правових актів, програм та інших документів,
розгляду інших питань. ( Розділ III доповнено пунктом згідно з
Наказом Фонду державного майна N 121 ( v0121224-06 ) від
26.01.2006 )
3. Колегія Фонду є постійним консультативно-дорадчим органом.
( Розділ III доповнено пунктом згідно з Наказом Фонду державного
майна N 121 ( v0121224-06 ) від 26.01.2006 )
4. Організаційною формою роботи колегії є засідання.
Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць,
позапланові - у міру потреби. Голова колегії може визначити іншу
періодичність проведення засідань колегії.
5. У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні
засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших
органів виконавчої влади.
6. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її
головою плану засідань на півріччя (рік), в якому зазначаються
питання, що необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи,
відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання
колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії.
7. Затверджений план засідань колегії розсилається членам
колегії, керівникам структурних підрозділів центрального апарату
Фонду, його регіональних відділень.
8. Додаткові питання до затвердженого плану засідань колегії
можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за
рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового
засідання.
9. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання
колегії визначаються головою колегії.
10. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії
згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених
пропозицій здійснюється структурним підрозділом (окремим
працівником), який не пізніше ніж за десять днів до засідання
подає його голові колегії для погодження.
11. На розгляд колегії подаються: 1) порядок денний засідання колегії з визначенням доповідача
з кожного питання; 2) довідки з питань порядку денного засідання колегії з
викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій; 3) проект рішення колегії; 4) список членів колегії; 5) список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в
обговоренні питань порядку денного засідання колегії, із
зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та
займаних посад.
12. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три
дні до засідання, а у разі проведення позачергового засідання - не
пізніше ніж за один день до засідання.
13. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів
на засідання колегії, надають матеріали структурному підрозділу
(окремому працівнику) не пізніше ніж за сім днів до чергового
засідання, який контролює своєчасність подання матеріалів,
перевіряє правильність їх оформлення.
14. Керівники структурних підрозділів Фонду, його
регіональних відділень, відповідальні за підготовку питання на
засідання колегії, узгоджують та координують роботу інших
структурних підрозділів, залучених до розроблення необхідних
матеріалів.
Порядок проведення засідання колегії Фонду
15. Засідання колегії веде її голова, а у разі його
відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків Голови
Фонду.
16. Засідання колегії проводиться у разі, коли у ньому беруть
участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів
колегії.
17. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії
особисто.
18. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються
членами колегії шляхом голосування.
19. Члени колегії, які беруть участь у її засіданні,
реєструються.
20. Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду
окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших
питань лише з дозволу голови колегії.
21. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про
закритий розгляд питань порядку денного.
22. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку
денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на
засіданні членів колегії.
23. За рішенням головуючого може застосовуватися процедура
таємного голосування.
24. Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного
засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні
колегії і враховується під час голосування.
25. У разі проведення спільних засідань колегій двох і більше
органів виконавчої влади приймається спільне рішення.
26. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі
під час засідання колегії представників засобів масової інформації
та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
27. Після засідання колегії структурний підрозділ (окремий
працівник), відповідальний за підготовку питань, доопрацьовує
протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший
строк) проект рішення колегії з урахуванням зауважень і
пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку
денного, погоджує із керівниками заінтересованих структурних
підрозділів Фонду, членами колегії і подає на розгляд голови
колегії.
28. Рішення колегії проводяться у життя, як правило, наказом
Голови Фонду.
29. У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими
членами колегії під час прийняття рішення Голова Фонду проводить у
життя своє рішення, доповідаючи у разі потреби про розбіжності, що
виникли, керівництву Кабінету Міністрів України. Члени колегії
також можуть повідомити свою думку керівництву Кабінету Міністрів
України. Інформування здійснюється відповідно до розподілу
функціональних повноважень між Прем'єр-міністром України, Першим
віце-прем'єр-міністром та віце-прем'єр-міністрами України.
30. Рішення колегії з організаційних, процедурних і
контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання
наказу або розпорядження).
31. Рішення колегії оформляються протоколами, які
підписуються головуючим на засіданні та працівником, який веде
протокол.
32. Рішення спільних засідань колегії оформляються
протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів
виконавчої влади та працівником, який веде протокол.
33. Рішення колегії доводяться до членів колегії, керівників
структурних підрозділів центрального апарату Фонду, його
регіональних відділень.
34. Стенографування (технічний запис) засідань колегії Фонду
забезпечує підрозділ (окремий працівник), визначений Головою
Фонду.
35. Матеріали засідань колегії зберігаються в установленому
порядку у структурному підрозділі (окремого працівника),
визначеному головою колегії.
36. Матеріально-технічне забезпечення засідань колегії
здійснюється Фондом.
37. Контроль за виконанням рішень колегії здійснює
структурний підрозділ (окремий працівник), визначений Головою
Фонду.
38. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання
прийнятих нею рішень.
IV. Порядок розробки проектів законів,

підзаконних актів, нормативних документів
Порядок підготовки проектів законів України

та проектів указів Президента України
Порядок підготовки проектів законів України

та проектів указів Президента України
1. Проекти законів України та указів Президента України
(далі - проекти) готуються на підставі: законів України; актів або
доручень Президента України; актів Кабінету Міністрів України,
рішень урядових комітетів, доручень вищих органів влади або
відповідно до розпорядчих і нормативних документів Фонду.
2. Підготовка проектів здійснюється з дотриманням вимог
порядку, визначеного Тимчасовим регламентом Кабінету Міністрів
України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від
05.06.2000 N 915 ( 915-2000-п ). З цією метою: а) якщо підготовка проекту передбачена дорученням вищого
органу влади, доручення реєструється Управлінням документального
забезпечення, встановлюється термін його виконання та подається
Голові Фонду, а у разі його відсутності - особі, яка його заміщає.
Голова Фонду (або особа, яка його заміщає) визначає заступника
(заступників) Голови Фонду, до компетенції якого (яких) належить
врегулювання поставлених питань. При цьому визначення заступника
Голови Фонду, якому має підпорядковуватися Юридичний департамент,
є обов'язковим. Заступник (заступники) Голови Фонду визначає (визначають)
структурні підрозділи, відповідальні за підготовку проекту; б) якщо підготовка проекту передбачена розпорядчими або
нормативними документами Фонду, термін виконання проекту та
відповідальні за його підготовку зазначаються у цих документах.
Залучення до підготовки проектів Юридичного департаменту є
обов'язковим; в) у разі потреби для підготовки проекту може створюватися
робоча група (далі - РГ), залучатися науковці, фахівці,
представники недержавних організацій за їх згодою (у тому числі на
договірній основі). У разі створення РГ готується відповідне розпорядження Фонду,
в якому, зокрема, має бути визначено склад РГ з підготовки
проекту, голову РГ, терміни виконання завдань тощо. Члени РГ забезпечують підготовку норм проекту, супровідних
матеріалів та його супроводження; г) якщо питання може бути врегульоване одним структурним
підрозділом, залучення інших структурних підрозділів
необов'язкове.
3. У процесі підготовки проекту структурний підрозділ,
відповідальний за підготовку проекту (за необхідності спільно з
відповідними структурними підрозділами Фонду): а) аналізує стан справ у відповідній сфері правового
регулювання та причини, які обумовлюють необхідність підготовки
проекту; б) готує проект та матеріали до нього; в) у разі необхідності надає копії проекту заінтересованим
структурним підрозділам Фонду (регіональним відділенням) для
опрацювання та узгодження; г) збирає та узагальнює пропозиції до проекту та подає проект
і супровідні матеріали до нього на погодження Голові Фонду, а у
разі його відсутності - особі, яка його заміщає; д) копії проекту, погоджені Головою Фонду (або особою, яка
його заміщає), надсилаються заінтересованим органам виконавчої
влади для опрацювання та погодження з метою подальшого внесення на
розгляд Кабінету Міністрів України; е) у разі виникнення розбіжностей здійснюється робота по їх
врегулюванню; ж) примірник проекту, погоджений заінтересованими органами
виконавчої влади, надсилається Міністерству юстиції України для
проведення правової експертизи; з) у разі отримання від Міністерства юстиції України
зауважень до проекту здійснюється робота щодо пошуку
взаємоприйнятного рішення; і) після врегулювання розбіжностей проект та супровідні
матеріали вносяться до Кабінету Міністрів України.
4. Після внесення проекту до Кабінету Міністрів України
структурний підрозділ Фонду, відповідальний за підготовку та
подання проекту, в тижневий термін надає Департаменту політики
реформування власності та стратегічного планування копії
відправлених примірників проекту та супровідних матеріалів до
нього.
5. При розробленні проектів законодавчих та інших
нормативно-правових актів з питань власності структурний
підрозділ, відповідальний за підготовку проекту, забезпечує
одночасну підготовку пропозицій щодо внесення відповідних змін до
законодавства з метою недопущення виникнення неузгодженостей та
суперечностей у законодавстві.{ Розділ IV доповнено пунктом 5 згідно з Наказом Фонду Державного
майна N 3196 ( v3196224-05 ) від 20.12.2005 }
Порядок підготовки проекту

Державної програми приватизації
5. Підготовка та розробка проекту Закону України "Про
Державну програму приватизації" здійснюється відповідно до Закону
України "Про приватизацію державного майна України" ( 2163-12 ) в
установленому порядку, передбаченому для розробки законопроектів. З цією метою: а) координація підготовки проекту Закону України "Про
Державну програму приватизації" та подання законопроекту Кабінету
Міністрів України здійснюється Департаментом політики реформування
власності та стратегічного планування; б) створюється Робоча група Фонду з підготовки проекту
Державної програми приватизації; в) керівники структурних підрозділів Фонду на запити Робочої
групи в терміновому порядку вирішують поставлені питання та
надають необхідну інформацію; г) Адміністративно-господарський департамент та Департамент
фінансової роботи та управління доходами і видатками забезпечують
матеріально-технічне супроводження розробки Державної програми
приватизації.
Моніторинг діяльності з розробки

законодавчих та нормативних актів
1. Для здійснення аналізу діяльності Фонду з нормативного
забезпечення процесу приватизації державного майна на постійній
основі ведеться Реєстр проектів законодавчих та нормативних
документів та Моніторинг розгляду проектів законодавчих актів, які
розробляє Фонд.
2. Відповідна інформація до Реєстру проектів законодавчих та
нормативних документів щомісячно подається структурними
підрозділами Фонду до департаменту, відповідального за його
ведення.
3. Структурні підрозділи Фонду в інформації, що надається,
повідомляють про надходження на розробку нових проектів та про
зміни, що відбулися протягом останнього періоду.
4. Реєстр проектів законодавчих та нормативних документів та
Моніторинг розгляду проектів законодавчих актів за відповідні
періоди подаються Голові Фонду та заступникам Голови Фонду.
5. На підставі аналізу даних, занесених до Реєстру проектів
законодавчих та нормативних документів, Моніторингу розгляду
проектів законодавчих актів, готуються пропозиції щодо визначення
проектів як невідкладних та для першочергового розгляду на сесіях
Верховної Ради України або визнання такими, що втратили
актуальність.
6. З метою забезпечення єдиних методологічних підходів до
регулювання нормативної діяльності Фонду, ведення обліку
нормативно-правових актів ведеться Реєстр нормативно-правових
актів Фонду.
7. До Реєстру нормативно-правових актів Фонду включаються
акти, що регулюють цивільно-правові відносини у сфері
приватизації.
8. Структурні підрозділи надають департаменту, який здійснює
ведення Реєстру нормативно-правових актів Фонду, копії розроблених
та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України
нормативно-правових актів на паперових та електронних носіях.
V. Порядок опрацювання, візування

та проведення експертизи законодавчих актів
Опрацювання проектів законів
Опрацювання проектів законів
1. Доручення до проекту закону, що надійшов до Фонду на
опрацювання та/або візування, реєструється Управлінням
документального забезпечення Фонду, встановлюється термін його
виконання та подається Голові Фонду. Голова Фонду визначає
відповідального за виконання доручення заступника Голови Фонду
та/або заступників Голови Фонду, до компетенції яких належать
окремі питання проекту закону. Визначення заступника Голови Фонду,
якому підпорядковується Юридичний департамент, є обов'язковим.
2. Відповідальний заступник Голови Фонду визначає
департамент, який у визначений термін готує узгоджений з іншими
департаментами висновок.
3. Департаменти, що беруть участь в опрацюванні проекту
закону, надають за два дні до визначеного терміну відповідальному
департаменту свої пропозиції та зауваження, які повинні бути
вмотивованими і обґрунтованими з економічних, правових і
соціально-політичних позицій.
4. Юридичний департамент здійснює перевірку проекту закону на
відповідність його положень Конституції України ( 254к/96-ВР ) та
узгодженість з іншими законами України та за два дні до
визначеного терміну надає свої висновки відповідальному
департаменту.
5. Відповідальний департамент вивчає та опрацьовує проект
закону з питань, що належать до компетенції Фонду, зокрема, щодо
економічної доцільності прийняття його в цілому або запровадження
окремих його норм, а також очікуваних соціально-економічних
наслідків реалізації закону, з урахуванням наданих департаментами
пропозицій і зауважень готує висновок та за день до визначеного
терміну подає його на підпис.
6. Узгоджений висновок за підписом відповідного заступника
Голови Фонду у визначений термін направляється відповідному
центральному органу виконавчої влади.
7. Якщо Кабінетом Міністрів України Фонд визначено
відповідальним за надання висновків до проекту закону (проведення
експертизи), відповідальний департамент організовує роботу з
відповідними центральними органами виконавчої влади по опрацюванню
проекту закону, а узгоджений висновок разом з проектом відповіді
Верховній Раді України за підписом Голови Фонду подає Кабінету
Міністрів України.
Візування проектів законів
8. За дорученнями Кабінету Міністрів України Фонд здійснює
візування проектів законів.
9. З цією метою: а) проводиться робота відповідно до пунктів 1, 2, 3, 4 цього
розділу; б) копія проекту закону візується на останній сторінці тексту
Головою Фонду, а в разі його відсутності - заступником, який його
заміщає, та разом з пропозиціями щодо доцільності його прийняття
подається Кабінету Міністрів України або відповідному центральному
органу виконавчої влади.
Експертиза законів України, що надійшли

на підпис Президентові України
10. Копія закону, що надійшов до Фонду для проведення
експертизи перед підписом Президентом України, невідкладно
реєструється Управлінням документального забезпечення Фонду із
зазначенням точного часу його отримання та подається керівництву
Фонду.
11. З цією метою: а) проводиться робота відповідно до пунктів 1, 2, 3, 4 цього
розділу; б) якщо департаменти дійдуть висновку про необхідність
застосування Президентом України права вето щодо прийнятого
Верховною Радою закону, пропозиції та зауваження з даного питання
повинні бути вмотивованими і обґрунтованими з економічних,
правових і соціально-політичних позицій, містити нову редакцію
відповідних норм закону; в) відповідальний департамент готує висновки Фонду щодо
підписання закону Президентом України або про необхідність
застосування Президентом України права вето та подає завізовану
Головою Фонду копію закону разом з пропозиціями відповідному
центральному органу виконавчої влади не пізніше ніж протягом
48 годин з часу отримання копії закону Фондом (якщо інший термін
не передбачено у супровідному листі). У супровідному листі Фонду
чітко та однозначно формулюється пропозиція про підписання
Президентом України закону або доцільність застосування
Президентом України права вето щодо цього закону; г) якщо Кабінетом Міністрів України Фонд визначено
відповідальним за проведення експертизи закону, який надійшов на
підпис Президенту України, відповідальний департамент організовує
з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади
роботу по опрацюванню закону, вивчає подані пропозиції та
зауваження до закону та не пізніше ніж за 48 годин до закінчення
7-денного терміну, встановленого Кабінету Міністрів України
Адміністрацією Президента України, подає Кабінетові Міністрів
України узагальнені пропозиції та зауваження (якщо інший термін не
визначено у супровідному листі).
VI. Порядок розгляду Фондом державного майна України

депутатських звернень і запитів, звернень органів

виконавчої влади, листів та скарг громадян
Розгляд Фондом державного майна України

депутатських звернень і запитів
Розгляд Фондом державного майна України

депутатських звернень і запитів
1. Депутатські запити і звернення розглядаються в порядку,
визначеному статтями 12 і 19 Закону України "Про статус народного
депутата України" ( 2790-12 ).
2. Підготовку проекту відповіді на депутатський запит Голова
Фонду або заступники Голови Фонду (відповідно до розподілу
функціональних повноважень) в день його надходження доручає
відповідним структурним підрозділам, до компетенції яких належить
вирішення порушеного в запиті питання.
3. Відповідь на депутатський запит, внесений народним
депутатом, надається відповідно Голові Верховної Ради України та
народному депутату, який його вніс. Відповідь на депутатський
запит, внесений групою народних депутатів, комітетом Верховної
Ради України, надається відповідно Голові Верховної Ради України і
народному депутату, підпис якого під запитом значиться першим,
голові комітету Верховної Ради України. Письмова відповідь на
депутатський запит дається Головою Фонду державного майна України
або заступниками Голови Фонду (відповідно до розподілу
функціональних повноважень) не пізніше ніж у 15-денний термін з
дня його надходження до Фонду або в інший термін, установлений
Верховною Радою України.
4. Якщо відповідь на депутатський запит з об'єктивних причин
не може бути надано в установлений термін, структурний підрозділ,
якому доручено її підготовку, повинен підготувати проект листа
Голові Верховної Ради та народному депутатові України з
пропозицією щодо надання відповіді в інший термін, але не більше
одного місяця з дня надходження запиту до Фонду.
5. Якщо депутат, який вніс звернення, виявив бажання бути
присутнім під час його розгляду, посадова особа, яка організовує
цей розгляд, зобов'язана завчасно попередити народного депутата
України про час і місце розгляду звернення.
6. Звернення комітетів і тимчасових комісій Верховної Ради з
питань, що належать до їх компетенції, до Фонду згідно із частиною
другою статті 12 Закону України "Про комітети Верховної Ради
України" ( 116/95-ВР ) розглядаються у порядку, передбаченому для
розгляду депутатських звернень.
Порядок розгляду звернень центральних органів

виконавчої влади, Ради міністрів Автономної

Республіки Крим, обласних, Київської

і Севастопольської міських держадміністрацій,

інших органів, установ і організацій
7. Фонд розглядає звернення міністерств, інших центральних
органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки
Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських
держадміністрацій, інших підвідомчих йому органів, установ і
організацій, а також органів місцевого самоврядування лише з
питань, які потребують вирішення Фондом.
8. Відповіді щодо вирішення порушених у зверненнях питань
готуються відповідними структурними підрозділами Фонду.
9. У разі потреби для прийняття мотивованої відповіді можуть
залучатись регіональні відділення та представництва Фонду.
Розгляд звернень громадян
10. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян"
( 393/96-ВР ) Фонд розглядає пропозиції (зауваження), заяви
(клопотання) і скарги громадян та повідомляє авторів про
результати звернення.
11. Відповіді громадянам за результатами розгляду їх звернень
у Фонді дають Голова Фонду, перші заступники та заступники Голови
Фонду (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
12. Якщо вирішення питання, порушеного у зверненні, не
належить до компетенції Фонду, воно пересилається за належністю
відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється
громадянин.
13. Листи, заяви і скарги громадян розглядаються у Фонді в
строк до одного місяця, а ті, що не потребують додаткового
вивчення та перевірки, - не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
14. Листи громадян, які надійшли до Фонду з відповідним
дорученням Президента, Верховної Ради, Кабінету Міністрів, зі
зверненнями народних депутатів України розглядаються згідно з
вказаними в цих дорученнях строками.
15. Особистий прийом громадян у Фонді здійснюється згідно із
затвердженим графіком прийому.
VII. Взаємовідносини Фонду і органів судової влади
Відносини Фонду з Конституційним Судом
Відносини Фонду з Конституційним Судом
1. Фонд відповідно до Закону України "Про Конституційний Суд
України" ( 422/96-ВР ) має право на конституційне звернення з
питань дачі висновків Конституційним Судом щодо офіційного
тлумачення Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України.
2. У разі прийняття колегіями суддів Конституційного Суду,
Конституційним Судом рішення про залучення Фонду або його
представника до участі у розгляді справи Голова Фонду призначає
посадову особу, яка представляє Фонд у конституційному
провадженні.
Відносини Фонду із судами загальної юрисдикції
3. Інтереси Фонду під час розгляду справ судами загальної
юрисдикції (далі - судами) представляє уповноважена особа на
підставі довіреності, виданої Головою Фонду.
4. Представники Фонду зобов'язані в установлений
цивільно-процесуальним та господарсько-процесуальним
законодавством термін подавати необхідні матеріали, документи,
висновки та пояснення, а також у разі потреби брати участь у
розгляді судами справ відповідно до законодавства.
Порядок роботи з позовними заявами, рішеннями суду

у справах, стороною у яких є Фонд
5. Документи, що надходять до Фонду з питань розгляду судами
справ, стороною у яких є Фонд, у день їх реєстрації передаються
Юридичному департаменту, який (у разі необхідності) залучає
відповідні структурні підрозділи Фонду та готує за підписом Голови
Фонду або заступника Голови Фонду (відповідно до наданих
повноважень) обґрунтовані пояснення, забезпечуючи їх подання у
терміни, визначені законодавством.
6. Співвиконавці вищезазначених документів зобов'язані у
десятиденний термін з моменту надходження таких документів до
Фонду надати Юридичному департаменту обґрунтовані пояснення з
належним чином завіреними копіями документів.
7. Юридичний департамент інформує керівництво Фонду про хід
розгляду справ у судах та про прийняті рішення, у разі потреби
вносить пропозиції щодо подальших дій Фонду.
8. Позовна робота включає підготовку позовів на підставі
наданих документів, які обґрунтовують та визначають доказову базу,
достатню для початку претензійно-позовної роботи, здійснюється
Юридичним департаментом. { Розділ VII доповнено пунктом 8 згідно з
Наказом Фонду державного майна N 983 ( v0983224-06 ) від
22.06.2006 }
9. Юридичному департаменту для ведення позовної роботи
надаються всі необхідні документи, що підтверджують порушення,
виявлені в процесі перевірок, а саме: договори, статутні
документи, протоколи загальних зборів, платіжні доручення,
нормативно-правові акти, рішення органів виконавчої влади тощо.
{ Розділ VII доповнено пунктом 9 згідно з Наказом Фонду державного
майна N 983 ( v0983224-06 ) від 22.06.2006 }
10. Юридичний департамент дає правову оцінку документів,
переданих йому відповідними структурними підрозділами, щодо їх
обгрунтованості та законності. { Розділ VII доповнено пунктом 10
згідно з Наказом Фонду державного майна N 983 ( v0983224-06 ) від
22.06.2006 }
11. У процесі підготовки позовної заяви Юридичний департамент
має право вимагати від структурних підрозділів додаткові
матеріали, які підтверджують вимоги позивача. { Розділ VII
доповнено пунктом 11 згідно з Наказом Фонду державного майна N 983
( v0983224-06 ) від 22.06.2006 }
12. Юридичний департамент має право залучати за згодою
керівників відповідних підрозділів Фонду державного майна України
необхідних спеціалістів до участі в судових засіданнях з питань,
що віднесені до компетенції цих підрозділів. { Розділ VII
доповнено пунктом 12 згідно з Наказом Фонду державного майна N 983
( v0983224-06 ) від 22.06.2006 }
VIII. Робота Фонду з Верховною Радою України
1. Фонд відповідно до чинного законодавства та з метою
покращення законодавчого поля процесів приватизації взаємодіє з
Верховною Радою України, комітетами (комісіями) ВРУ, депутатськими
фракціями та окремими народними депутатами.
2. Фонд постійно відслідковує стан надходження до Верховної
Ради України нових законопроектів з питань, що належать до
компетенції Фонду, та готує заходи для відповідного реагування.
3. Фонд відслідковує графіки засідань комітетів Верховної
Ради України на поточний тиждень. У разі наявності законопроектів,
що стосуються компетенції Фонду, Голова Фонду, перший заступник
Голови Фонду у зв'язках з ВРУ або заступники Голови Фонду,
визначені Головою Фонду, представляють позицію Президента України,
Кабінету Міністрів України та Фонду на цих засіданнях.
4. З метою аргументованого відстоювання законопроектів на
зазначених засіданнях комітетів (комісій) ВРУ законопроект
опрацьовується структурними підрозділами Фонду та готується
відповідний висновок.
5. У разі прийняття комітетами ВРУ рішення про відхилення
окремих законопроектів Фонд оперативно подає пропозиції щодо
подальшого їх розгляду (доопрацювання, відкликання тощо).
6. Фонд щотижнево (напередодні пленарного тижня) подає до
Кабінету Міністрів України пропозиції стосовно законопроектів,
підготовлених до розгляду парламентськими комітетами, розгляд яких
у пленарному режимі доцільно ініціювати перед Верховною Радою
України.
7. Голова Фонду або перший заступник Голови Фонду у зв'язках
з ВРУ у разі необхідності беруть участь у засіданнях
Погоджувальної ради керівників депутатських фракцій (груп),
Координаційної Ради парламентської більшості, де відстоюють
позицію Президента України та Кабінету Міністрів України щодо
окремих законопроектів.
8. Фонд постійно відслідковує розклади засідань Верховної
Ради України на поточний тиждень. У разі наявності у розкладі
законопроектів з питань, що належать до компетенції Фонду,
останній узгоджує з Кабінетом Міністрів України кандидатури
посадових осіб Фонду, які будуть супроводжувати законопроекти на
пленарних засіданнях ВРУ, та забезпечує їх присутність. Під час
обговорення чи голосування законопроектів посадова особа Фонду, що
супроводжує законопроект, у разі необхідності аргументовано
обстоює позицію Уряду та відповідає на запитання народних
депутатів.
9. Якщо посадова особа Фонду призначена Президентом України
або Кабінетом Міністрів України доповідачем, вона представляє
узагальнену позицію органів виконавчої влади щодо відповідного
законопроекту, роз'яснює окремі статті документа та надає
відповіді на запитання народних депутатів.
10. Після прийняття рішення Верховною Радою України щодо
окремого законопроекту (перше та друге читання) Фонд у разі
необхідності бере участь у доопрацюванні законопроекту.
11. Під час підготовки до розгляду у Верховній Раді України
базових законопроектів Фонду, останній здійснює заходи щодо їх
представлення на засіданнях депутатських фракцій (груп) ВРУ.
12. Фонд оперативно інформує Кабінет Міністрів України про
хід та результати розгляду у Верховній Раді України поданих ним
законопроектів.
IX. Робота Фонду з засобами масової інформації
1. З метою забезпечення відкритості та прозорості процесу
приватизації Фонд державного майна України активно взаємодіє з
засобами масової інформації (інформаційними агенціями, друкованими
ЗМІ, телерадіокомпаніями, інтернет-виданнями).
2. Оприлюдненню в засобах масової інформації підлягає вся
інформація про діяльність Фонду державного майна України за
виключенням інформації, яка містить державну таємницю або є
конфіденційною.
3. Інформування засобів масової інформації відбувається
шляхом підготовки повідомлень та прес-релізів, розміщення
інформації на сайті Фонду, в офіційному виданні Фонду -
"Державному інформаційному бюлетені про приватизацію" та його
додатку - газеті "Відомості приватизації", а також шляхом
проведення прес-конференцій, брифінгів за участю керівників та
інших фахівців Фонду та проведення особистих інтерв'ю керівництва
Фонду та фахівців Фонду за профілем.
4. Для отримання можливості оперативного реагування на
проблемні питання Фонд здійснює аналіз публікацій у засобах
масової інформації, щоденно готує моніторинг ЗМІ (інформаційних
агенцій, друкованих ЗМІ, телерадіокомпаній, інтернет-видань).
X. Здійснення контрольно-ревізійної діяльності
1. З метою виявлення і попередження порушень і зловживань
Фонд здійснює контроль за дотриманням законодавства в процесі
приватизації, в сфері управління об'єктами державної власності та
оренди державного майна.
2. Фонд планує діяльність, пов'язану з реалізацією своїх
контрольних функцій та повноважень.
3. Фонд організовує комплексні перевірки регіональних
відділень та представництв Фонду стосовно законності процесів
роздержавлення, виявлення фактів порушення вимог законодавства у
сфері приватизації із залученням правоохоронних та контролюючих
органів.
4. Фонд здійснює поточні та оперативні перевірки за
дорученнями центральних органів виконавчої влади, органів
прокуратури, бере участь у роботі міжвідомчих та урядових комісій
на підставі наказів та розпоряджень керівництва Фонду.
5. Фондом здійснюється контроль в органах приватизації за
використанням бюджетних коштів та коштів спеціальних фондів,
надається щоквартальна звітність ГоловКРУ (форма N 11 - ревізія
( z0232-03 ).
XI. Забезпечення міжнародної діяльності Фонду
1. Фонд взаємодіє з іноземними державними установами,
відомствами, представництвами міжнародних організацій в Україні та
за її межами.
2. Організація та проведення роботи з представниками
іноземних держав здійснюється у затвердженому Фондом порядку.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: