open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державної судової

адміністрації України

01.09.2008 N 80

РЕГЛАМЕНТ

Державної судової адміністрації України

I. Загальні положення
1.1. Регламент Державної судової адміністрації України
(далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності
Державної судової адміністрації України, пов'язаної із здійсненням
її повноважень.
1.2. Державна судова адміністрація України (далі - ДСА
України) є центральним органом виконавчої влади із спеціальним
статусом.
1.3. ДСА України у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами України, постановами Верховної Ради
України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України,
рішеннями вищих органів суддівського самоврядування, іншими, в
тому числі внутрішніми, нормативно-правовими актами та цим
Регламентом.
1.4. Голова ДСА України в межах своїх повноважень на основі
та на виконання актів законодавства видає накази та розпорядження,
організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом
з іншими органами державної влади спільні акти. У випадках, передбачених законодавством, рішення ДСА України,
прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання
центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади
Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми
власності і громадянами.
1.5. ДСА України під час виконання покладених на неї завдань
взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами державної
влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами
місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших
держав.
1.6. Діяльність ДСА України є відкритою та прозорою, що
забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті,
публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і
телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників
ДСА України. Діяльність ДСА України проводиться в умовах гласності.
Офіційні повідомлення засобам масової інформації від імені ДСА
України направляються прес-службою ДСА України за погодженням з
Головою ДСА України або заступником, який відповідає за
організацію роботи прес-служби. Персональну відповідальність за достовірність і повноту
наданих відомостей несуть керівники структурних підрозділів,
керівник прес-служби ДСА України, заступники Голови ДСА України. ДСА України має офіційний веб-сайт, на якому розміщуються
інформація про діяльність державної судової адміністрації,
документи нормативного характеру, а також офіційні повідомлення
для засобів масової інформації, які надходять з прес-служби.
Порядок публікації матеріалів на веб-сайті встановлюється
розпорядженням Голови ДСА України.
1.7. Інформація про діяльність ДСА України надається
громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до
чинного законодавства.
II. Організація роботи ДСА України
Визначення повноважень керівництва

та інших працівників ДСА України
Визначення повноважень керівництва

та інших працівників ДСА України
2.1. Керівництво ДСА України здійснює Голова ДСА України. Голова ДСА України має першого заступника Голови ДСА України
та заступників Голови ДСА України (далі - заступники Голови ДСА
України), які організовують, спрямовують та контролюють роботу
структурних підрозділів згідно із встановленим Головою ДСА України
розподілом обов'язків, приймають рішення управлінського характеру
з питань, віднесених до їх компетенції. Розподіл службових обов'язків між керівництвом Державної
судової адміністрації України та взаємозамінність визначаються
наказом Голови ДСА України. Розподіл обов'язків визначає: перелік закріплених за відповідним заступником Голови ДСА
України обов'язків, що випливають з покладених на ДСА України
завдань та функцій; перелік структурних підрозділів, а також територіальних
управлінь державної судової адміністрації, діяльність яких
спрямовується, координується та контролюється відповідним
заступником Голови ДСА України.
2.2. Документи щодо встановлення чи зміни структури та
штатної чисельності ДСА України готуються відділом проходження
державної служби працівників апарату судів та державної судової
адміністрації ДСА України за участю департаменту
планово-фінансової діяльності та соціального забезпечення, відділу
бухгалтерського обліку і юридичного управління ДСА України та
заступниками Голови ДСА України.
2.3. Проекти галузевих наказів, інструкцій, положень,
розпоряджень, доручень Голови ДСА України тощо, а також зміни та
доповнення до них готують структурні підрозділи відповідно до
напрямів діяльності за погодженням із заступниками Голови ДСА
України згідно з розподілом обов'язків та юридичним управлінням.
Порядок їх оформлення здійснюється згідно з вимогами Інструкції з
діловодства в ДСА України.
2.4. Наказом Голови ДСА України затверджуються положення про
структурні підрозділи, згідно з якими визначаються їхні основні
завдання та функції, права, керівництво підрозділами,
підпорядкування, склад та місце у структурі центрального апарату
ДСА України. Положення про структурні підрозділи ДСА України формуються
керівниками відповідних структурних підрозділів, візуються ними,
погоджуються із заступниками Голови ДСА України згідно з
розподілом обов'язків та погоджуються з юридичним управлінням.
Один примірник (оригінал) положення після затвердження Головою ДСА
України передається до відділу проходження державної служби
працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА
України на зберігання.
2.5. Посадові завдання та обов'язки керівників структурних
підрозділів ДСА України визначаються положенням про відповідний
структурний підрозділ. Посадові завдання та обов'язки працівників
структурних підрозділів ДСА України визначаються у посадових
інструкціях. Розподіл посадових обов'язків між працівниками
структурних підрозділів ДСА України здійснюється їхніми
безпосередніми керівниками з урахуванням рівня освітньої та
фахової підготовки, кваліфікації, практичного досвіду роботи,
володінням спеціальними знаннями і навичками. Посадові інструкції
затверджуються наказом Голови ДСА України.
2.6. Керівники структурних підрозділів постійно здійснюють
оперативний контроль за своєчасним і якісним виконанням
працівниками планових та позапланових завдань, доручень
керівництва ДСА України, вивчають якість підготовлених
спеціалістами документів, надають їм фахову практичну і методичну
допомогу. Керівники структурних підрозділів ДСА України несуть
відповідальність за ефективність роботи структурних підрозділів в
межах наданих повноважень.
Планування роботи
2.7. Голова ДСА України затверджує орієнтовний план роботи
ДСА України на рік (далі - план роботи), у якому передбачаються
найбільш важливі заходи, що випливають із пріоритетних напрямів
діяльності державної судової адміністрації, стану забезпечення
функціонування судової влади у державі тощо. Структурними підрозділами ДСА України можуть розроблятися та
в установленому порядку затверджуватися плани роботи на півріччя,
квартал.
2.8. Заходи, передбачені у плані роботи, повинні відповідати
напрямам, визначеним бюджетними програмами, а результативні
показники плану роботи - результативним показникам відповідних
бюджетних програм.
2.9. У плані роботи визначаються: перелік завдань (заходів), що повинні бути виконані; відповідальні за виконання завдань (заходів); строки виконання завдань (заходів), проведення оцінки та
підготовки звітності; результативні показники виконання плану роботи.
2.10. План роботи розробляється управлінням
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України.
2.11. Пропозиції до плану роботи вносяться керівниками
структурних підрозділів ДСА України за попереднім погодженням із
відповідними заступниками Голови ДСА України згідно розподілу
обов'язків, з обґрунтуванням доцільності проведення галузевих
перевірок, аналітичної роботи, надання практичної допомоги тощо.
Пропозиції, списки осіб, яких необхідно залучити для реалізації
тих чи інших питань планової роботи та графіки виїздів до
територіальних управлінь державної судової адміністрації подаються
не пізніше 10 числа останнього місяця року до управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України, працівники якого їх опрацьовують і складають проект плану
роботи.
2.12. Завізований керівниками структурних підрозділів і
узгоджений із заступниками Голови ДСА України план роботи
подається для затвердження Голові ДСА України.
2.13. Не пізніше 25 числа останнього місяця року план роботи
разом з графіками виїздів управлінням організаційно-аналітичної
роботи, документування та контролю ДСА України надсилається
начальникам територіальних управлінь державної судової
адміністрації та передається для організації виконання заступникам
Голови ДСА України та керівникам структурних підрозділів ДСА
України. Корегування плану роботи проводиться за рішенням Голови ДСА
України на підставі мотивованої доповідної записки керівника
відповідного структурного підрозділу, погодженої заступником
Голови ДСА України, який курує відповідний напрям роботи,
управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України. Про внесені зміни та доповнення до плану
роботи управління організаційно-аналітичної роботи, документування
та контролю ДСА України невідкладно інформує територіальні
управління державної судової адміністрації, заступників Голови ДСА
України та керівників структурних підрозділів ДСА України.
2.14. Структурні підрозділи ДСА України роботу на своїх
напрямах планують окремо. У планах передбачаються заходи, які
випливають із плану роботи, наказів та розпоряджень Голови ДСА
України, рішень колегії ДСА України, нарад, доручень, вказівок
керівництва ДСА України. До планів роботи підрозділів не можуть
включатися не передбачені планом роботи виїзди для перевірок до
територіальних управлінь державної судової адміністрації та
заходи, які потребують надсилання завдань територіальним
управлінням державної судової адміністрації, або реалізації на
рівні керівництва ДСА України.
2.15. Плани роботи структурних підрозділів ДСА України
підписуються їх керівниками, попередньо узгоджуються (візуються) в
управлінні організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України і затверджуються заступниками Голови ДСА
України згідно з розподілом обов'язків. Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням цих
планів здійснюється керівниками структурних підрозділів;
результати їх виконання та пропозиції щодо реалізації
доповідаються відповідним заступникам Голови ДСА України згідно з
розподілом обов'язків, які й приймають кінцеве рішення.
2.16. Завдання територіальним управлінням державної судової
адміністрації на виконання плану роботи готуються відповідними
структурними підрозділами і надсилаються на місця за підписом
заступника Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків у
термін, необхідний для його якісного виконання, але не пізніше ніж
за місяць до встановленого планом роботи строку. Якщо плановий
захід стосується кількох структурних підрозділів, то надсилається
одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого
покладається на першого виконавця, зазначеного у плані. Надання територіальним управлінням державної судової
адміністрації позапланових завдань здійснюється тільки за рішенням
Голови ДСА України і за його підписом (або особи, що виконує
обов'язки Голови ДСА України). Завдання на виконання рішень колегії ДСА України, міжвідомчих
і оперативних нарад за участю Голови ДСА України можуть надаватися
за підписом заступників Голови ДСА України.
2.17. Усі завдання до підпису керівництвом ДСА України
вивчаються в управлінні організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України, працівники якого повинні
з'ясувати підстави їх направлення, дотримання вимог щодо
встановлених термінів виконання та у разі відсутності зауважень,
після підпису керівництвом та реєстрації відповідним підрозділом
ДСА України один примірник завдання передається відповідному
підрозділу для виконання. У такому ж порядку надсилаються територіальним управлінням
державної судової адміністрації листи, у яких містяться вказівки
щодо необхідності розгляду питань на засіданнях колегії ДСА
України, міжвідомчих нарадах, здійснення аналізів і узагальнень, а
також листи орієнтовного характеру та інформаційні листи про
позитивний досвід роботи. За наявності інформації про направлення ДСА України завдань,
доручень, вказівок всупереч встановленому порядку, начальник
управління організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України негайно доповідає про це заступнику Голови
ДСА України згідно з розподілом обов'язків для вирішення питання
щодо їх відкликання та вжиття заходів реагування щодо порушення
норм Регламенту.
2.18. Про виконання планового заходу складається відповідний
документ: аналіз чи узагальнення - за підписом виконавця, затверджені
керівником структурного підрозділу та завізовані заступником
Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків; доповідна записка на ім'я Голови ДСА України щодо проведення
перевірок стану роботи територіальних управлінь державної судової
адміністрації щодо організаційного забезпечення діяльності
місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції, інших органів
та установ судової системи - за підписом відповідного заступника
Голови ДСА України; доповідна записка на ім'я Голови ДСА України щодо проведення
перевірок організації виконання окремих галузевих напрямків роботи
територіальних управлінь державної судової адміністрації, доручень
органів державної влади чи надання їм практичної допомоги - за
підписом її автора, завізована керівником структурного підрозділу
та відповідним заступником Голови ДСА України згідно з розподілом
обов'язків; доповідна записка на ім'я Голови ДСА України щодо проведення
семінарів, науково-практичних конференцій, круглих столів - за
підписом відповідного заступника Голови ДСА України. Доповідні записки, аналітичні та інші документи про виконання
планових заходів повинні містити конкретні пропозиції щодо
кінцевої їх реалізації (розгляду на колегії ДСА України,
міжвідомчій чи оперативній нараді, направлення інформаційних
листів, листів орієнтовного характеру тощо). Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням планових
заходів покладається на відповідальних заступників Голови ДСА
України.
2.19. Виконання планового заходу у повному обсязі повинно
бути завершено у тому місяці, який визначено у плані. У разі
неможливості виконання заходу в установлений термін, відповідний
заступник Голови ДСА України не пізніше ніж за тиждень до кінця
місяця звертається з мотивованою доповідною запискою до Голови ДСА
України про продовження строку виконання. Про виконання планового заходу заступники Голови ДСА України
особисто доповідають Голові ДСА України з внесенням пропозицій
щодо шляхів реалізації матеріалів відповідних перевірок,
проведених аналізів і узагальнень тощо.
2.20. Загальний контроль за своєчасним, повним і якісним
виконанням планових заходів покладається на управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України, яке в межах наданих повноважень має право вносити
пропозиції щодо удосконалення якості та процедури планування. Після виконання планового заходу заступники Голови ДСА
України повинні організувати невідкладну передачу копій
відповідних документів (аналізів, узагальнень, доповідних записок
тощо) до управління організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України, яке завершує контроль за
виконанням планового заходу лише після передачі керівниками
відповідних структурних підрозділів копій усіх інших документів,
які свідчать про кінцеву реалізацію заходу (рішення колегії ДСА
України, постанови міжвідомчої наради, протоколу оперативної
наради, направлених на місця листів тощо). Щомісячно управління організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України надає Голові ДСА України
інформацію про стан виконання, невиконані планові заходи та
причини порушення терміну виконання.
2.21. Не допускається витребування від територіальних
управлінь державної судової адміністрації інформації, не
пов'язаної з їх діяльністю, та додаткових даних, не передбачених
статистичною звітністю, крім випадків передбачених цим
Регламентом.
Організація взаємодії структурних

підрозділів ДСА України
2.22. Організаційну основу взаємодії структурних підрозділів
ДСА України визначають положення про структурні підрозділи та
документи про розподіл обов'язків між працівниками: посадові
інструкції працівників структурних підрозділів ДСА України.
2.23. Узгодженість у роботі структурних підрозділів
обов'язкова при: плануванні роботи, виконанні наказів, розпоряджень, доручень
Голови ДСА України; розробці спільних рекомендацій, заходів, рішень, які
видаються у формі наказів, доручень, рішень колегії ДСА України,
інформаційних листів та інших документів; організації та проведенні виїздів до територіальних управлінь
державної судової адміністрації з метою перевірки, надання
практичної допомоги, вивчення та впровадження позитивного досвіду
роботи тощо; вивченні та узагальненні практики діяльності територіальних
управлінь державної судової адміністрації, у тому числі з
наскрізних тем, підготовці інформацій, аналітичних довідок та
інших документів; розробці пам'яток, методичних посібників, підготовці завдань
територіальним управлінням державної судової адміністрації; здійсненні інших заходів, визначених Головою ДСА України.
2.24. За координацію діяльності заступників Голови,
керівників структурних підрозділів ДСА України з питань, вирішення
яких потребує комплексного підходу, відповідає перший заступник
Голови ДСА України, якщо інше не передбачено у конкретному
дорученні Голови ДСА України.
2.25. На управління організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України покладається комплексне
організаційне забезпечення вирішення питань при плануванні роботи,
організації виїздів до територіальних управлінь державної судової
адміністрації, проведення засідань колегій ДСА України та інших
питань, які потребують узгодження дій структурних підрозділів ДСА
України. Узгодження дій структурних підрозділів ДСА України при
підготовці оперативних, міжвідомчих нарад у ДСА України
покладається на підрозділ, який готує питання для розгляду.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
2.26. У ДСА України утворюється колегія ДСА України у складі
Голови ДСА України (голова), його заступників (за посадою), інших,
визначених наказом Голови ДСА України, керівних працівників
державної судової адміністрації. У разі потреби до складу колегії
ДСА України можуть входити керівники інших центральних органів
виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать
до сфери управління ДСА України, народні депутати України,
представники інших органів державної влади, підприємств, установ
та організацій (за згодою). Контроль щодо забезпечення належних умов для нормальної
роботи колегії ДСА України покладається на її секретаріат.
2.27. Колегія ДСА України є консультативно-дорадчим органом,
який утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до
її компетенції, відповідно до Положення про колегію ДСА України
( v0012750-06 ) та для колективного і вільного обговорення
найважливіших напрямів діяльності державної судової адміністрації. На розгляд колегії ДСА України виносяться найбільш актуальні
проблеми діяльності державної судової адміністрації, а також
результати комплексних чи галузевих перевірок, підсумки роботи за
планово-звітні періоди, організаційні, кадрові та інші найбільш
важливі питання, що потребують колегіального вирішення.
2.28. До порядку денного засідання колегії ДСА України не
вносяться питання, які можуть бути розглянуті на оперативних
нарадах або вирішені керівництвом ДСА України в межах їх
компетенції.
2.29. Засідання колегії ДСА України проводяться згідно із
затвердженим планом за вказівкою Голови ДСА України, який визначає
дату, час та місце проведення, коло учасників. Засідання колегії ДСА України призначається в термін,
необхідний для якісної підготовки матеріалів, вивчення їх членами
колегії ДСА України. Матеріали на розгляд колегії ДСА України (доповідні записки,
довідки, аналізи чи узагальнення, проекти рішень, наказів та інших
документів, а також список посадових осіб, які запрошуються,
відомості про осіб, які повинні виступати з доповідями, звітами,
інформаціями та давати пояснення) готуються в структурних
підрозділах і подаються до управління організаційно-аналітичної
роботи, документування та контролю ДСА України. Згадані матеріали
повинні містити об'єктивну та критичну оцінку стану справ з
обговорюваного питання, а проект рішення - неупереджену оцінку
діяльності структурних підрозділів ДСА України та їх працівників,
за наявності суттєвих недоліків - пропозиції щодо їх
відповідальності, а також конкретні завдання, способи та строки їх
виконання, посадову особу, на яку покладається контроль. Управління організаційно-аналітичної роботи, документування
та контролю ДСА України готує порядок денний засідання колегії ДСА
України, що затверджується Головою ДСА України, і разом з
матеріалами вручає його членам колегії ДСА України.
2.30. Документи, які виносяться на розгляд колегії ДСА
України, візують виконавці, керівники самостійних структурних
підрозділів, а також заступник Голови ДСА України, визначений
планом роботи або дорученням Голови ДСА України як перший
виконавець. Вони несуть відповідальність за якість, достовірність,
повноту підготовлених матеріалів.
2.31. Контроль за своєчасністю надання та повнотою
документів, які подаються на розгляд колегії ДСА України, здійснює
управління організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України.
2.32. До участі в роботі колегії ДСА України запрошуються
працівники та посадові особи, яких безпосередньо стосується
питання, а на підсумкові засідання - працівники центрального
апарату ДСА України. Запрошення зазначених працівників на
засідання колегії ДСА України та ознайомлення їх з необхідними
документами забезпечують керівники структурних підрозділів, які
готували питання для розгляду, а на підсумкові засідання -
управління організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України. Якщо питання готують кілька структурних підрозділів
центрального апарату ДСА України, організація його підготовки
покладається на першого виконавця, а підсумкових - на управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю та
заступників Голови ДСА України.
2.33. Засідання колегії ДСА України проводяться за наявності
присутності на її засіданні не менше 2/3 її членів. Головує на
засіданнях Голова ДСА України, а за його відсутності - виконувач
обов'язків Голови ДСА України. Хід засідання колегії ДСА України
протоколюється; за рішенням голови колегії може проводитися
технічна фіксація засідання.
2.34. На засіданнях колегії ДСА України доповідають
заступники Голови ДСА України або керівники самостійних
структурних підрозділів. Виступи мають бути чіткими і стислими, з
викладом суті проблемного питання, з відповідними висновками та
конкретними пропозиціями. Тривалість доповідей, звітів, інформацій
визначається Положенням про колегію ДСА України ( v0012750-06 ).
2.35. Розглянуті колегією ДСА України матеріали з
доповненнями та пропозиціями (проекти рішень колегії ДСА України,
наказів тощо) у разі необхідності повертаються для внесення
відповідних змін структурним підрозділам, які готували питання. Доопрацьовані та узгоджені з відповідними заступниками Голови
ДСА України проекти рішень колегії ДСА України управлінням
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України у п'ятиденний термін подаються на підпис Голові ДСА
України.
2.36. Протокол засідання колегії ДСА України складається
управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю упродовж п'яти робочих днів з часу підписання рішення
колегії ДСА України.
2.37. Примірники рішення колегії ДСА України, а також видані
на їх підставі накази, розпорядження чи доручення Голови ДСА
України після підпису надсилаються управлінням
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України для виконання територіальним управлінням державної судової
адміністрації, передаються членам колегії, керівникам самостійних
структурних підрозділів ДСА України. Повноту, всебічність і своєчасність виконання рішень колегії
ДСА України забезпечують заступники Голови ДСА України та
керівники структурних підрозділів ДСА України. Контроль за виконанням рішень колегії ДСА України
покладається на заступників Голови та управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України. Рішення колегії ДСА України зберігаються в окремій
контрольній справі, у якій акумулюються всі документи (доповідні
записки, довідки, виступи, статистична інформація тощо), пов'язані
з його виконанням. Управління організаційно-аналітичної роботи, документування
та контролю ДСА України здійснює загальний контроль за виконанням
рішень колегії ДСА України.
2.38. Доповідні записки на виконання рішення колегії ДСА
України, що надійшли від територіальних управлінь державної
судової адміністрації, структурних підрозділів ДСА України
передаються для розгляду заступнику Голови ДСА України, на якого
покладався контроль за його виконанням, для організації вивчення
повноти та якості виконання та підготовки інформації про
можливість зняття рішення колегії ДСА України з контролю.
Загальний термін виконання цієї роботи не може перевищувати одного
місяця.
2.39. Рішення колегії ДСА України знімаються з контролю
Головою ДСА України або виконувачем його обов'язків на підставі
обґрунтованої доповідної записки, завізованої відповідним
заступником Голови ДСА України, на якого покладався контроль за
його виконанням. Знімаються з контролю лише повно і всебічно виконані пункти
заходів. У разі неналежного виконання рішення колегії ДСА України
окремими виконавцями або невиконання окремих заходів рішення,
контроль виконання у цій частині продовжується в установленому
порядку.
2.40. Матеріали про виконання рішень колегії ДСА України
передаються до управління організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України для, яке долучає їх до
протоколу засідання колегії ДСА України. Управління організаційно-аналітичної роботи, документування
та контролю періодично вивчає практику роботи колегії ДСА України,
стан виконання її рішень, вносить пропозиції щодо удосконалення
цієї роботи.
Управління персоналом та проходження

державної служби
2.41. Організація кадрової роботи у ДСА України здійснюється
відділом проходження державної служби працівників апарату судів та
державної судової адміністрації ДСА України згідно з окремим
планом, що складається на підставі плану роботи ДСА України та
планів роботи структурних підрозділів, в якому визначаються заходи
з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації
працівників.
2.42. Призначення на посади та звільнення з посад працівників
ДСА України проводиться відповідно до Закону України "Про державну
службу" ( 3723-12 ), діючого трудового законодавства України та на
підставі статті 127 Закону України "Про судоустрій України"
( 3018-14 ). Працівники ДСА України приймаються на роботу за трудовими
договорами, на посади державних службовців особи призначаються на
конкурсній основі або за іншою процедурою, визначеною
законодавством.
2.43. Тривалість робочого часу працівників ДСА України
визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням
особливостей, визначених Законом України "Про державну службу"
( 3723-12 ), Правилами внутрішнього трудового розпорядку,
затвердженими наказом Голови ДСА України, та іншими внутрішніми
документами. У структурних підрозділах ДСА України ведеться облік робочого
часу працівників шляхом складання табелю відповідальною особою.
Щомісячно в установленому порядку табель передається до відділу
бухгалтерського обліку ДСА України за підписом керівника
самостійного структурного підрозділу та відповідальної особи. Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів
ДСА України за межами приміщень ДСА України з метою вирішення
службових питань погоджується з керівниками відповідних
структурних підрозділів. Керівники структурних підрозділів
повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із
службовою необхідністю заступникам Голови ДСА України, які
здійснюють координацію діяльності відповідних підрозділів, або
відповідному керівникові вищого рівня. Відповідно до Закону України "Про відпустки" ( 504/96-ВР )
керівники структурних підрозділів ДСА України щорічно до 25
листопада подають до відділу проходження державної служби
працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА
України пропозиції, погоджені з заступниками Голови ДСА України
згідно з розподілом обов'язків, для складання графіка відпусток,
який доводиться до відома всіх працівників після затвердження. Відпустка працівникам ДСА України надається на підставі заяви
на ім'я Голови ДСА України, поданої не пізніше 10 днів до її
початку за погодженням з керівником самостійного структурного
підрозділу та заступниками Голови ДСА України згідно розподілу
обов'язків. У разі службової необхідності державні службовці можуть бути
відкликані з щорічної відпустки наказом Голови ДСА України або
особи, яка виконує його обов'язки. Частина невикористаної
відпустки, яка залишилася, надається державному службовцю у
будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпустки
у наступному році. Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформленням
документів, пов'язаних з ними, здійснюється відділом проходження
державної служби працівників апарату судів та державної судової
адміністрації ДСА України.
2.44. На виконання розпоряджень Кабінету Міністрів України з
метою вирішення невідкладних питань наказом Голови ДСА України або
особи, яка виконує його обов'язки, встановлюється чергування
керівництва ДСА України. Для виконання невідкладної та непередбаченої роботи
працівники ДСА України можуть залучатись до роботи у вихідні,
святкові та неробочі дні у випадках та за умов, передбачених
чинним законодавством України, за письмовим наказом Голови ДСА
України або особи, яка виконує його обов'язки, на підставі
службової записки керівників структурних підрозділів. Робота у
вихідні, святкові та неробочі дні компенсується у порядку,
встановленому чинним трудовим законодавством України.
2.45. У ДСА України формується кадровий резерв, який підлягає
перегляду та затвердженню в установленому законодавством порядку.
Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота,
спрямована на підвищення їх кваліфікації. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і
ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або
державних службовців, які претендують на зайняття більш високих
посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на
відповідних посадах у структурних підрозділах ДСА України.
2.46. З метою підвищення ефективності роботи державних
службовців та відповідальності за виконання доручень в порядку,
визначеному законодавством, проводиться атестація державних
службовців. У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання
державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків. Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги
керівництвом та відділом проходження державної служби працівників
апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України під
час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
2.47. ДСА України розглядає і вносить відповідно до закону
пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші
заходи щодо заохочення працівників ДСА України та територіальних
управлінь державної судової адміністрації, апеляційних і місцевих
судів загальної юрисдикції, підприємств, установ та організацій,
що належать до сфери її управління.
III. Нормотворча діяльність
3.1. Нормотворча діяльність ДСА України провадиться на основі
та на виконання Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України,
постанов Верховної Ради України, актів Президента України та
Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів
України, інших актів законодавства, а також з ініціативи ДСА
України.
3.2. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів
України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку,
встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що
затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня
2007 р. N 950 ( 950-2007-п ), іншими актами законодавства.
3.3. Проекти актів Кабінету Міністрів, що стосуються
укладення, виконання та припинення дії міжнародних договорів
України, готуються відповідно до Закону України "Про міжнародні
договори України" ( 1906-15 ).
3.4. Проекти актів Кабінету Міністрів України, що
розробляються ДСА України, оформляються згідно з Правилами
підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України,
затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня
2005 р. N 870 ( 870-2005-п ), та повинні відповідати вимогам,
передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня
2001 р. N 1693 ( 1693-2001-п ) "Про вдосконалення організації
правової роботи в міністерствах, інших центральних органах
виконавчої влади".
3.5. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта: проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового
регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки
проекту; визначається предмет правового регулювання, механізм
вирішення питання, що потребує врегулювання; перевіряється його відповідність актам законодавства вищої
юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та
забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis
cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання
належить до сфери, правовідносини в якій регулюються
законодавством ЄС; забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими
органами виконавчої та у разі потреби вносяться необхідні
поправки; вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема
організовується та проводиться за участю заінтересованих органів
влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення
шляхів вирішення спірних питань.
3.6. Нормативно-правові акти ДСА України, що стосуються прав,
свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий
характер, підлягають в установленому порядку державній реєстрації
в Міністерстві юстиції України.
3.7. Розроблення проекту нормативно-правового акта у ДСА
України покладається на структурний підрозділ відповідно до його
компетенції. Відповідальним розробником проекту акта в ДСА України є
структурний підрозділ ДСА України, який безпосередньо здійснює
його опрацювання і розробку за дорученням Голови ДСА України або
його заступників згідно з розподілом обов'язків. Якщо питання, що потребує врегулювання, належить до
компетенції кількох структурних підрозділів ДСА України,
відповідальним розробником проекту акта є структурний підрозділ,
компетенція якого у відповідній сфері правового регулювання є
домінуючою. Інші структурні підрозділи ДСА України, що відповідно
до компетенції беруть участь у розробленні проекту акта або його
погодженні, є співвиконавцями або заінтересованими структурними
підрозділами. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може
утворюватися за наказом Голови ДСА України робоча група. При підготовці спільного проекту акта з іншими органами,
відповідальний розробник погоджує його з цими органами, а у разі,
якщо є зауваження і пропозиції до проекту - опрацьовує їх та
вносить необхідні зміни, вживає дієвих заходів для усунення
розбіжностей у проекті, організовує та проводить детальне
обговорення варіантів вирішення спірних питань за участю
співвиконавців, які надали зауваження та пропозиції до нього.
3.8. Проект акта відповідальний розробник після погодження з
усіма співвиконавцями, заінтересованими підрозділами, заступниками
Голови ДСА України і візування ними проекту подає разом з
пояснювальною запискою і відповідними матеріалами та довідками
юридичному управлінню ДСА України не пізніше як за чотири робочі
дні до закінчення визначеного у дорученні терміну розробки
нормативно-правового акта. Юридичне управління під час проведення правової експертизи
перевіряє проект акта на предмет врахування зауважень та
пропозицій, а також на відповідність нормам чинного законодавства. За результатами правової експертизи проекту акта начальник
юридичного управління ДСА України або особа, яка його заміщає, при
наявності віз та відповідності проекту нормам чинного
законодавства візує його. У разі невідповідності проекту акта
нормам чинного законодавства або якщо внесені до нього юридичним
управлінням зауваження не враховано, начальник юридичного
управління або особа, яка його заміщає, не візуючи проект надає
пропозиції щодо можливих шляхів доопрацювання проекту (у разі
необхідності). Подання на підпис Голові ДСА України проекту акта без візи
керівника юридичного управління або особи, яка його заміщає, не
допускається.
3.9. Супровід проектів актів у відповідних органах державної
влади, підприємствах, установах, організаціях здійснює структурний
підрозділ ДСА України, який є відповідальним розробником.
3.10. Розроблення законопроектів, що подаються до Верховної
Ради України Кабінетом Міністрів України у порядку законодавчої
ініціативи здійснюється відповідно до плану законопроектних робіт
та завдань, визначених законами України, постановами Верховної
Ради України, актами Президента і Кабінету Міністрів України. Структурні підрозділи ДСА України подають не пізніше ніж до 1
жовтня поточного року до юридичного управління ДСА України
пропозиції до орієнтовного плану законопроектних робіт на
наступний рік. Юридичне управління опрацьовує та узагальнює
зазначені пропозиції і направляє їх до Мін'юсту за встановленою
формою для затвердження Кабінетом Міністрів України в
установленому порядку. Про хід підготовки таких законопроектів ДСА
України, як головний розробник, інформує Мін'юст у встановлені
терміни.
3.11. Погодження проектів актів, які розроблені іншими
державними органами і надійшли до ДСА України на погодження,
здійснює структурний підрозділ, визначений Головою ДСА України як
відповідальний виконавець, у межах компетенції ДСА України. Інші
підрозділи, визначені Головою ДСА України для опрацювання акту, є
заінтересованими підрозділами. Усі проекти актів обов'язково
візуються юридичним управлінням.
3.12. Відсутність письмових пропозицій та зауважень
заінтересованих структурних підрозділів ДСА України у визначений
термін вважається рівнозначним його погодженню, про що
відповідальний розробник доповідає Голові ДСА України при
вирішенні питання щодо візування ним проекту.
3.13. Порядок підготовки проектів відомчих
нормативно-правових актів здійснюється у тому ж порядку, що і
проектів законів і підзаконних актів.
IV. Організація роботи з документами
4.1. Організація роботи з документами в ДСА України
здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в ДСА України,
затвердженої наказом Голови ДСА України та розробленої відповідно
до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших
центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 р. N 1153
( 1153-97-п ) (далі - Інструкція з діловодства), Закону України
"Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), інших законів і
нормативно-правових актів та цього Регламенту.
4.2. Порядок організації роботи з документами, які містять
конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається
Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання
документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації,
які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави,
затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.98
року N 1893 ( 1893-98-п ).
4.3. Відповідальність за організацію діловодства у ДСА
України покладається на Голову ДСА України або, за його
дорученням, на одного із заступників Голови ДСА України згідно з
розподілом обов'язків.
4.4. До основних видів роботи з документами належать: реєстрація вхідної кореспонденції; робота з документами у структурних підрозділах; підготовка документів для доповіді керівництву; підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів
та актів організаційно-розпорядчого характеру; організація виконання постанов Верховної Ради України, актів
Президента України, доручень Прем'єр-міністра України та рішень
Кабінету Міністрів України, органів суддівського самоврядування; підготовка та оформлення документів до засідань колегії ДСА
України; оформлення копій та додатків до документів; реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції; організація та здійснення контролю за виконанням документів; складення номенклатури та формування справ; підготовка справ до архівного зберігання та користування
архівною документацією; ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і
штампів.
4.5. З метою забезпечення своєчасного та на належному рівні
виконання документів у ДСА України здійснюється контроль за їх
виконанням.
4.6. Документи, що надійшли до ДСА України, після реєстрації
у відділі документального забезпечення та контролю передаються у
структурний підрозділ ДСА України, до компетенції якого належить
вирішення питань, викладених у зверненні.
4.7. Голові ДСА України подаються на розгляд документи, які
надійшли на його ім'я від Прем'єр-міністра України та першого
віце-прем'єр-міністра України, Міністра Кабінету Міністрів України
та його заступників, Президента України, Голови Верховної Ради
України та його заступників, Глави Секретаріату Президента
України,, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини,
Секретаря Ради національної безпеки та оборони України, Голови
Верховного Суду України, Голови Ради суддів України та його
заступників, Голови Вищої кваліфікаційної комісії суддів України,
Голови Конституційного Суду України, голів вищих спеціалізованих
судів України, Голови Вищої ради юстиції, Генерального прокурора
України, Голови Центральної виборчої комісії України, Голови
Служби безпеки України, Голови Державної податкової адміністрації
України, Голови Державної митної служби України, Голови Державної
прикордонної служби України, керівників міністерств, державних
комітетів, інших центральних органів державної виконавчої влади,
державних установ іноземних країн і міжнародних організацій (їх
представництв), а також запити і звернення народних депутатів
України, звернення комітетів і комісій Верховної Ради України,
звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв
Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, скарги
на дії заступників Голови ДСА України, документи з кадрових
питань, відповіді про розгляд документів, підписаних Головою ДСА
України.
4.8. Заступникам Голови ДСА України подаються на розгляд
адресовані на їх ім'я або Державної судової адміністрації України
документи, що стосуються питань, вирішення яких вони забезпечують
відповідно до розподілу обов'язків.
4.9. Керівникам самостійних структурних підрозділів ДСА
України передаються на розгляд документи віднесені до їх
компетенції виключно у випадках, передбачених Інструкцією з
діловодства.
4.10. Відповіді на звернення, розглянуті Головою ДСА України,
відповіді на запити народних депутатів України, а також документи,
які направляються на ім'я Прем'єр-міністра України та першого
віце-прем'єр-міністра України, Президента України, Голови
Верховної Ради України та його заступників, Секретаріату
Президента України, керівників міністерств та інших центральних
органів державної влади України, а також інших суб'єктів,
визначених у пункті 4.7 Регламенту, готуються та надсилаються за
підписом Голови ДСА України.
4.11. Заступниками Голови ДСА України підписуються документи
відповідно до їх компетенції та ті, що ними розглядались, а також
відповіді на звернення і листи народних депутатів України за
дорученням Голови ДСА України.
4.12. Інші питання, пов'язані з організацією, здійсненням
роботи з документами в ДСА України, а також контролем їх виконання
здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства.
V. Організація та порядок проведення нарад
Апаратні наради
Апаратні наради
5.1. Апаратні наради ДСА України проводяться щотижня. Голова ДСА України (в разі його відсутності заступник Голови
ДСА України, який його заміщає) проводить апаратні наради для
розгляду та вирішення питань, що належать до повноважень
центрального органу виконавчої влади. Порядок денний апаратної наради формується на підставі
доручень Голови ДСА України, пропозицій заступників Голови ДСА
України та керівників структурних підрозділів ДСА України. Проект порядку денного апаратної наради погоджується з
Головою ДСА України і доводиться до заступників Голови, керівників
структурних підрозділів ДСА України, запрошених осіб за два робочі
дні до її проведення.
5.2. Рішення, прийняті на апаратних нарадах, оформлюються не
пізніше ніж у дводенний строк протоколами. Протоколи підписуються головуючим і доводяться до відома
учасників апаратної наради.
5.3. Організацію проведення апаратних нарад здійснює
управління організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України.
Оперативні наради
5.4. З метою розгляду та оперативного вирішення окремих
питань, що належать до повноважень ДСА України, Голова ДСА
України, заступники Голови ДСА України, керівники структурних
підрозділів ДСА України проводять оперативні наради. Забезпечення організації проведення оперативних нарад у
Голови ДСА України здійснюється управлінням
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю або
за дорученням Голови ДСА України помічником Голови ДСА України.
5.5. Порядок денний та матеріали до нього надаються учасникам
оперативної наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань
- у день її проведення.
5.6. Результати оперативної наради оформляються протоколом у
триденний термін з дня її проведення за підписом головуючого та
доводяться до відома її учасників.
5.7. Контроль за якісним і своєчасним виконанням рішень
оперативних нарад у структурних підрозділах ДСА України
покладається на їх керівників; заступників Голови ДСА України - на
керівників самостійних структурних підрозділів ДСА України; у
Голови ДСА України - на заступників Голови ДСА України, управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю або
на визначеного за дорученням Голови ДСА України працівника
(структурний підрозділ).
Міжвідомчі наради
5.8. Для вирішення питань міжвідомчого характеру в ДСА
України під головуванням Голови ДСА України (чи за його
дорученням - заступників Голови ДСА України) можуть проводитися
міжвідомчі наради із залученням представників інших органів
державної влади.
5.9. Дата, час, місце проведення та коло учасників
міжвідомчої наради визначаються Головою ДСА України чи за його
дорученням - заступниками Голови ДСА України. Порядок денний та матеріали до нього надсилаються учасникам
міжвідомчої наради не раніше ніж за два дні до початку її
проведення.
5.10. Матеріали та проекти рішень до міжвідомчих нарад
готують структурні підрозділи, до компетенції яких належать
порушені питання.
5.11. Організація підготовки та проведення міжвідомчих нарад,
а також узагальнення необхідних документів покладається на
управління організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України, або за дорученням Голови ДСА України - на
структурні підрозділ, до компетенції якого належать порушені
питання. За результатами проведення міжвідомчої наради проект рішення
подається для підпису головуючому на нараді та відповідним
посадовим особам - учасникам наради, після чого надсилається
виконавцям.
5.12. Рішення та протоколи міжвідомчих нарад складаються та
підписуються у десятиденний термін з дня їх проведення.
5.13. Контроль за своєчасним і якісним виконанням рішень
міжвідомчих нарад, проведених в ДСА України, покладається на
заступників Голови ДСА України згідно розподілу обов'язків та
управління організаційно-аналітичної роботи, документування та
контролю ДСА України.
VI. Взаємодія ДСА України з іншими органами

державної влади та органами місцевого

самоврядування
6.1. Під час здійснення своїх повноважень ДСА України
взаємодіє з Кабінетом Міністрів України та його Секретаріатом,
Верховною Радою України та її органами, Президентом України та
його Секретаріатом, центральними і місцевими органами виконавчої
влади, іншими органами державної влади та органами місцевого
самоврядування.
6.2. ДСА України взаємодіє із Секретаріатом Кабінету
Міністрів України з питань, що виникають у відносинах з Кабінетом
Міністрів України, проводить консультації стосовно процедури
підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів,
які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, організації
контролю за виконанням актів та рішень Кабінету Міністрів України,
а також з інших питань, визначених чинним законодавством.
6.3. ДСА України, взаємодіючи з Президентом України та його
Секретаріатом, в межах наданих повноважень: забезпечує подання матеріалів щодо призначення суддів та їх
звільнення; проводить консультації стосовно процедури підготовки проектів
указів та інших документів, що стосуються питань організаційного
забезпечення діяльності судів; готує інформаційно-аналітичні матеріали з питань
організаційного забезпечення діяльності судів; здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством.
6.4. ДСА України, взаємодіючи з Верховною Радою України, в
межах наданих повноважень: забезпечує представлення у Верховній Раді України внесеного
Кабінетом Міністрів України законопроекту та його супроводження на
всіх стадіях розгляду; визначає посадову особу, яка представлятиме позицію Кабінету
Міністрів України під час розгляду законопроекту, внесеного на
розгляд Верховної Ради України народними депутатами України; готує висновки до законопроектів, внесених на розгляд
Верховної Ради України народними депутатами України; розглядає депутатські звернення і запити, звернення та
рекомендації комітетів Верховної Ради України; здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством.
6.5. Для забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та
Кабінетом Міністрів України в юридичному управлінні ДСА України
діє сектор забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та
Кабінетом Міністрів України.
6.6. ДСА України забезпечує постійну та ефективну співпрацю з
центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими
органами державної влади та органами місцевого самоврядування.
6.7. ДСА України розглядає звернення, пропозиції, інші
матеріали та документи, що надходять від центральних та місцевих
органів державної влади, органів місцевого самоврядування,
забезпечує своєчасне узгодження проектів нормативно-правових
актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України.
VII. Взаємодія із засобами масової інформації

та громадськістю
7.1. З метою забезпечення участі громадськості у процесі
підготовки проектів рішень та моніторингу громадської думки під
час їх виконання при ДСА України діє громадська рада у порядку,
визначеному наказом Голови ДСА України на підставі Типового
положення про громадську раду при центральному, місцевому органі
виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 15 жовтня 2004 р. N 1378 ( 1378-2004-п ) "Деякі
питання щодо забезпечення участі громадськості у формуванні та
реалізації державної політики".
7.2. ДСА України створює необхідні умови для роботи
громадської ради та проведення її засідань.
7.3. Рішення громадської ради мають рекомендаційний характер
і є обов'язкові для розгляду ДСА України.
7.4. З метою організації ефективної взаємодії між ДСА
України, засобами масової інформації та об'єднаннями громадян ДСА
України забезпечує: проведення в установленому порядку консультацій з
громадськістю; організацію вивчення громадської думки стосовно проблем,
пріоритетів та перспектив розвитку у сфері власних повноважень; проведення моніторингу громадської думки під час підготовки
та виконання рішень ДСА України; інформування громадськості про діяльність ДСА України шляхом
проведення прес-конференцій, брифінгів, Інтернет-конференцій,
прямих телефонних ліній, розміщення в засобах масової інформації
статей, інтерв'ю, коментарів, підготовки теле- і радіопередач,
виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної
продукції про діяльність ДСА України; проведення моніторингу повідомлень у засобах масової
інформації стосовно своєї діяльності та реагування на критичні
зауваження; організацію та проведення роз'яснень цілей, змісту і порядку
реалізації державної політики у сфері власних повноважень.
7.5. Пропозиції (звернення) об'єднань громадян розглядаються
ДСА України в порядку та терміни, визначені чинним законодавством
та Інструкцією з діловодства.
VIII. Організація роботи із зверненнями громадян
8.1. Розгляд звернень громадян, організація їх особистого
прийому в ДСА України здійснюється відповідно до Закону України
"Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), інших актів законодавства
та внутрішніх нормативних документів ДСА України.
8.2. За зверненнями громадян ведеться в установленому
Інструкцією з діловодства порядку окреме діловодство.
IX. Організація проведення перевірок,

надання практичної допомоги
9.1. Перевірки діяльності територіальних управлінь державної
судової адміністрації здійснюються згідно з планом роботи та в
окремих випадках - за дорученням Голови ДСА України.
9.2. Галузеві перевірки в територіальних управліннях
державної судової адміністрації проводяться лише у випадках, коли
застосовані раніше заходи для усунення наявних недоліків
(направлення листів, обговорення звітів конкретних працівників на
оперативних нарадах тощо) не дали позитивних результатів.
9.3. Комплексні перевірки виконання територіальними
управліннями державної судової адміністрації вимог Закону України
"Про судоустрій України" ( 3018-14 ), іншого законодавства,
наказів та розпоряджень Голови ДСА України проводяться, як
правило, для вивчення стану справ та надання практичної допомоги.
У разі, якщо стан справ на основних напрямах діяльності
конкретного територіального управління державної судової
адміністрації істотно погіршився і вимагає термінового втручання,
в цьому випадку комплексна перевірка призначається за дорученням
Голови ДСА України або за рішенням колегії ДСА України.
9.4. Практична допомога територіальним управлінням державної
судової адміністрації може надаватися структурними підрозділами
ДСА України з урахуванням нетривалого перебування на посаді
начальника територіального управління державної судової
адміністрації чи його галузевого підрозділу, недостатнього
практичного досвіду роботи тощо.
9.5. Організація виїздів у відрядження працівників
структурних підрозділів ДСА України для проведення галузевої
перевірки чи надання практичної допомоги покладається на їх
керівників та заступників Голови ДСА України згідно розподілу
обов'язків, а на комплексні перевірки - керівників груп.
9.6. Виїзди на комплексні та галузеві перевірки за участю
кількох структурних підрозділів ДСА України оформляються наказом
Голови ДСА України, проект якого готується управлінням
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України. Виїзд у відрядження працівника структурного підрозділу
здійснюється за його мотивованою службовою запискою та за згодою
керівника самостійного структурного підрозділу ДСА України і
заступника Голови ДСА України згідно розподілу обов'язків на
підставі наказу Голови ДСА. Підписанню наказу Голови ДСА про виїзд працівника у
відрядження передує з'ясування заступником Голови ДСА України
згідно розподілу обов'язків наявності у працівника затвердженого
плану перевірки, а також статистичної та іншої інформації щодо
стану діяльності відповідного територіального управління державної
судової адміністрації.
9.7. При організації комплексної перевірки Головою ДСА
України визначається керівник групи - один із заступників Голови
ДСА України, який відповідає за повноту та якість її проведення і
належну підготовку доповідної записки. До проведення комплексних
перевірок залучаються, як правило, керівники та головні
спеціалісти структурних підрозділів ДСА України.
9.8. Плани перевірок і матеріали щодо надання практичної
допомоги готуються керівниками груп за погодженням з керівників
структурних підрозділів та затверджуються відповідним заступником
Голови ДСА України.
9.9. Інструктаж працівників, які відряджаються на перевірку,
проводиться керівниками структурних підрозділів ДСА України, а при
виїздах на комплексні перевірки - керівниками груп.
9.10. Результати перевірок, матеріали надання практичної
допомоги оформлюються доповідними записками чи довідками. Складені
документи повинні бути аргументованими. У них повинна даватися
об'єктивна оцінка стану справ на місцях, вказуватися причини
виявлених недоліків та прорахунків, конкретні працівники, які
допустили недоліки чи порушення; зазначатися, яка надана практична
допомога, викладатись висновки та конкретні пропозиції. Доповідні записки (довідки) за результатами комплексних і
галузевих перевірок не повинні перевищувати відповідно 10 та 5
сторінок. До них можуть долучатися статистичні дані та інші
необхідні документи.
9.11. Підготовлені документи складаються у територіальному
управлінні державної судової адміністрації, де проводилася
перевірка чи надавалася практична допомога, підписуються
керівником групи та працівниками, які її проводили. З ними
ознайомлюється начальник територіального управління державної
судової адміністрації, якому вручається один із примірників
доповідної записки (довідки). Наслідки перевірки, як правило,
обговорюються на місці.
9.12. Результати виїздів доповідаються: щодо виконання планових заходів - заступниками Голови ДСА
України - Голові ДСА України; щодо інших заходів (позапланове надання практичної допомоги,
перевірка окремого напрямку роботи, перевірка звернень громадян
тощо) керівником самостійного структурного підрозділу - заступнику
Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків; у разі створення групи - керівником групи - Голові ДСА
України. За наслідками доповіді Голова ДСА України або заступник
Голови ДСА України приймає рішення щодо їх реалізації. Копії
довідок (доповідних записок) передаються до управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА
України у триденний термін після доповіді керівництву ДСА України.
9.13. Оформлення посвідчень про відрядження, виплата коштів
покладається в межах наданих повноважень відповідно на управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю,
відділ проходження державної служби працівників апарату судів та
державної судової адміністрації, відділ бухгалтерського обліку ДСА
України. Посвідчення про відрядження та грошовий аванс видаються
не пізніше як за добу до дня виїзду.
9.14. Відрядження працівників ДСА України за кордон
здійснюється відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від
11 грудня 1992 року N 698 ( 698-92-п ) "Про вдосконалення порядку
здійснення службових відряджень за кордон" та від 23 квітня
1999 року N 663 ( 663-99-п ) "Про норми відшкодування витрат на
відрядження в межах України та за кордон".
X. Поширення та впровадження позитивного досвіду.
Забезпечення статистичною інформацією
Забезпечення статистичною інформацією
10.1. Позитивний досвід роботи територіальних управлінь
державної судової адміністрації поширюється за результатами його
вивчення на місцях, обговорення та схвалення на засіданні колегії
ДСА України або на апаратній нараді ДСА України. На підставі опрацьованого матеріалу відповідним структурним
підрозділом готується інформаційний лист про позитивний досвід за
підписом керівництва ДСА України, в якому розкриваються нові форми
та методи роботи. Не застосовується як позитивний досвід перелік позитивних
результатів роботи, без наявності новизни з певного напряму
діяльності, без розкриття методики їх одержання. Отримані з територіальних управлінь державної судової
адміністрації інформаційні листи про позитивний досвід роботи за
дорученням керівництва ДСА України у 10-денний термін вивчаються
структурними підрозділам ДСА України на предмет їх якості,
ефективності та відповідності вимогам до таких документів. У разі доцільності поширення позитивного досвіду роботи за
результатами його вивчення структурним підрозділом ДСА України
готується інформаційний лист у порядку, визначеному цим
Регламентом.
10.2. Управління організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України за участю інших структурних
підрозділів ДСА України періодично узагальнює стан організації
роботи щодо поширення позитивного досвіду та впровадження його у
практичну діяльність.
10.3. Розроблені структурними підрозділами ДСА України
методичні рекомендації з предметних напрямів роботи розглядаються
на засіданні колегії ДСА України або на апаратній нараді ДСА
України і після схвалення направляються територіальним управлінням
державної судової адміністрації для використання у практичній
діяльності.
10.4. Управління організаційно-аналітичної роботи,
документування та контролю ДСА України надає керівництву та
структурним підрозділам ДСА України відповідну інформацію про стан
роботи територіальних управлінь державної судової адміністрації з
відповідних напрямків тощо.
10.5. Статистична інформація за підсумками роботи ДСА
України, територіальних управлінь державної судової адміністрації
за певний період комплектується в збірниках, примірники яких
надаються керівництву та керівникам самостійних структурних
підрозділів ДСА України. Іншим керівникам структурних підрозділів
ДСА України надаються витяги із статистичних збірників, що
стосуються їх галузевої діяльності. При здійсненні виїздів у територіальні управління державної
судової адміністрації, при підготовці до проведення засідань
колегій ДСА України та в інших необхідних випадках Управління
організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю
спільно з іншими структурними підрозділами ДСА України готує
інформацію з відповідними статистичними даними.
XI. Порядок пропускного режиму
11.1. До службових приміщень ДСА України допускаються
працівники ДСА України за умови пред'явлення працівнику охорони
службового посвідчення або тимчасової перепустки встановленого
зразка.
11.2. Особи, які прибули до ДСА України за службовою
необхідністю, допускаються у приміщення з дозволу Голови ДСА
України, його заступників та керівників структурних підрозділів
ДСА України за умови пред'явлення документа, що засвідчує їх
особу.
11.3. Працівник охорони робить запис у журналі тимчасового
пропуску громадян, де зазначає прізвище та ініціали особи, що
допускається до службового приміщення, реквізити документа, який
засвідчує його особу, прізвище посадової особи, яка дала дозвіл на
пропуск та дату і час входу.
11.4. Посадова особа, яка дала дозвіл на пропуск до приміщень
ДСА України осіб, несе відповідальність за дотриманням ними
порядку і правил поведінки у державній установі та своєчасний їх
вихід за межі приміщень.
11.5. Прийом громадян з особистих питань проводиться
працівниками приймальні ДСА України.
11.6. Порядок пропуску до службових приміщень ДСА України
народних депутатів України, працівників правоохоронних органів
здійснюється у порядку встановленому законодавством України.
Начальник управління
організаційно-аналітичної
роботи, документування
та контролю Т.В.Бровко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: