open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Н А К А З
30.04.2010 N 76

Про підсумки діяльності

водогосподарсько-меліоративного комплексу

за I квартал 2010 року і заходи щодо забезпечення

сталого функціонування галузі

у II кварталі 2010 року

Колегія Комітету, розглянувши підсумки роботи галузі у
січні-березні 2010 року, відзначила, що Держводгосп, виходячи з
положень програми Президента України "Україна для людей" та Угоди
про створення Коаліції депутатських фракцій "Стабільність і
реформи" у Верховній Раді України шостого скликання, спрямовував
роботу водогосподарсько-меліоративного комплексу на забезпечення
потреб населення і галузей економіки України у водних ресурсах та
їх раціональне використання, працездатності меліоративних систем,
безпечного пропуску повені та паводків, збереження і ремонт
основних фондів, а також вирішення проблемних питань
соціально-економічного розвитку за пріоритетами діяльності
Держводгоспу на 2010 рік. З метою забезпечення пропуску льодоходу, весняного водопілля
та паводків Комітетом здійснено необхідні заходи щодо його
безпечного пропуску, узгоджено спільні схеми взаємодії
аналітично-диспетчерських центрів водогосподарських організацій та
органів МНС з територіальними підрозділами центральних та місцевих
органів виконавчої влади і місцевого самоврядування. Особливу
увагу було приділено технічному стану захисних дамб, стану
водопропускних отворів під мостами та переходами, придбанню
аварійного запасу будматеріалів. Весняна повінь у різних басейнах річок України була
нерівномірною. Так, у басейнах річок Закарпаття та Дністра вона
була меншою за норму, у басейнах Сіверського Дінця та Південного
Бугу - близькою норми, на річках басейну Дніпра - вищою за норму. У весняний період зусилля водогосподарських організацій
спрямовувалися на безаварійний пропуск високих повеневих вод,
передповеневе спрацювання водосховищ та ставків з подальшим
заповненням до проектних позначок. Враховуючи значні снігозапаси
та прогноз більшого за норму обсягу весняної повені у басейні
Дніпра (27-32 куб.км при нормі 26,5 куб.км разом з територією
басейну в Білорусі та Росії) з метою підготовки каскаду
дніпровських водосховищ до прийому повеневих вод і безаварійного
їх пропуску вільна ємність каскаду була збільшена до 11,3 куб.км.
Порушень правил експлуатації водосховищ Дніпровського каскаду не
було. За дорученням Центрального міжвідомчого штабу Урядової
комісії з координації дій центральних та місцевих органів влади
пов'язаних із запобіганням можливому затопленню територій
внаслідок льодоходу повені та паводків у 2010 році Комітетом
здійснюється моніторинг рівнів та якості води на водосховищах та
оперативний контроль за водогосподарською ситуацією на водних
об'єктах. Міжвідомчими комісіями в основних басейнах річок країни -
Дніпра, Дністра, Дунаю, Сіверського Дінця, Південного Бугу з
урахуванням пропозицій учасників водогосподарського комплексу,
встановлені і дотримуються оптимальні режими роботи водосховищ та
міжгалузевих водогосподарських систем, здійснюється постійний
контроль за їх дотриманням. Для розгляду питань покращення
екологічного стану водних ресурсів у басейнах річок проведено
18 засідань Міжвідомчих комісій та робочих груп, у тому числі
засідання Міжвідомчої комісії з питань промивки русла р. Інгулець
у весняний період 2010 року. У басейні р. Дунай пік повені пройшов, здійснено самоплинне
наповнення Придунайських водосховищ. Дунайське БУВР продовжує
виконувати попереджувальні заходи на аварійно-небезпечних ділянках
захисних дамб вздовж р. Дунай. Наповнення водосховищ Криму за звітний період становило:
наливних - 64%, природного стоку - 77,5%. Аналіз результатів роботи водогосподарських організацій під
час підготовки та пропуску весняної повені виявив ряд недоліків.
Основним є те, що майже у всіх областях і басейнах не забезпечено
ведення належного архіву спостережень при проходженні повеней та
паводків. Не на усіх річках визначено зони затоплення при
проходженні максимальних витрат повені і паводків різної
забезпеченості, відсутні карто-схеми з нанесеними зонами та
необхідні розрахунки. Все це перешкоджає оперативному визначенню
можливого затоплення і підтоплення населених пунктів і прийняттю
необхідних управлінських рішень щодо запобігання шкідливій дії
вод. Належні матеріали з цих питань напрацьовано і
використовуються в Закарпатському та Івано-Франківському
облводгоспах, Деснянському і Дніпровському БУВР. Певні порушення
мали місце в Одеському, Сумському, Луганському облводгоспах. Добре спрацювали Деснянське БУВР, Черкаський,
Дніпропетровський облводгоспи. Практично усі водогосподарські організації забезпечили
цільове використання коштів резервного фонду Держбюджету,
виділеного Урядом для підготовки до пропуску повені. Однак ще не
використані кошти Рівненським облводгоспом, Деснянським та
Дніпровським БУВР. Необхідно забезпечити ефективне та цільове
використання зазначених коштів. На виконання доручення Уряду, з метою покращення якості води
у р. Інгулець та подачі води нормативної якості водокористувачам,
Держводгоспом розроблено та погоджено з усіма заінтересованими
організаціями регламент промивки русла р. Інгулець дніпровською
водою. З 15 квітня розпочато промивку р. Інгулець. З метою забезпечення водою нормативної якості питного
водозабору м. Одеса та обводнення Дністровських плавнів для
нересту риби, починаючи з 10 квітня, здійснюється
еколого-репродукційний попуск з Дністровського водосховища. Попуск
триватиме протягом 30 днів. Водогосподарськими організаціями протягом I кварталу
здійснювалися роботи з ведення моніторингу якості поверхневих вод,
стану зрошуваних і осушуваних сільгоспугідь і прилеглих територій.
За оперативними даними виконано близько 10,5 тисяч вимірювань
показників якості води. Аналіз якісного стану вод показав, що суттєвого погіршення
якості води протягом зимового періоду не спостерігалось, за
винятком басейну р. Дніпро, де внаслідок тривалого льодоставу мало
місце перевищення нормативів за вмістом розчиненого кисню, заліза,
марганцю, органічних речовин та показником кольоровості. Водоресурсний потенціал України дозволив у I кварталі
забезпечити водою потреби населення та галузей економіки. За
оперативними даними з водних об'єктів України було забрано
2,7 млрд.куб.м води, що дорівнює показнику забору води за
аналогічний період 2009 року. Промисловістю було забрано з
природних водних джерел 1,1 млрд.куб.м води, сільським
господарством - 0,8 млрд.куб.м, комунальною галуззю -
0,8 млрд.куб.м. У результаті вжитих Держводгоспом заходів за оренду водних
об'єктів станом на 15 квітня до державного бюджету надійшло
777 тис.грн. (на 177 тис.грн. більше ніж за аналогічний період
минулого року) та до місцевих бюджетів - 110 тис.грн. (на
32 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року). Найбільші надходження до державного бюджету надійшли від
орендарів водних об'єктів Донецької (233,3 тис.грн.), Київської
(133,9), Полтавської (77,7), Житомирської (42,1),
Дніпропетровської (49,6) областей. За спеціальне використання водних ресурсів до Державного
бюджету України станом на 1 квітня надійшло 187,5 млн.грн., що на
45 млн.грн. більше ніж за I квартал 2009 року. Найбільшими
платниками збору за спецводокористування залишаються: Запорізька
(34,4 млн.грн.), Дніпропетровська (32,8), Донецька (31,8),
Луганська (10,8) та Київська (10,2) області. Протягом I кварталу фахівцями водогосподарських організацій
здійснено 1306 перевірок щодо дотримання водного законодавства на
землях водного фонду та водокористувачів усіх форм власності.
Порівняно з аналогічним періодом 2009 року кількість перевірок
зменшилася на 913, що обумовлено прийняттям постанов Уряду від
21.05.2009 N 502 ( 502-2009-п ) "Про тимчасові обмеження щодо
здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері
господарської діяльності на період до 31 грудня 2010 року" та від
03.06.2009 N 549 ( 549-2009-п ) "Про запровадження обмежень щодо
проведення перевірок діяльності сільських та селищних рад, їх
виконавчих органів і посадових осіб". За результатами перевірок
184 особи притягнуто до адміністративної відповідальності. На
порушників водоохоронного законодавства накладено штрафів на суму
17,6 тис. гривень. Для відшкодування збитків, заподіяних державі
внаслідок порушення правил охорони водних ресурсів на землях
водного фонду, підприємствам, організаціям та приватним
підприємцям направлено претензій на суму 0,5 млн. гривень. Впродовж звітного періоду Кризовий центр Комітету готував
оперативні, щоденні та щотижневі довідки з аналізом розвитку
водогосподарської обстановки та повені по басейнах основних річок,
які надавалися керівництву Держводгоспу для прийняття
обґрунтованих оперативних рішень. Разом з тим, слід відмітити, що не завжди інформація від
водогосподарських організацій надходить вчасно і в повному обсязі,
що не дозволяє приймати оперативні управлінські рішення, які у
таких випадках є вкрай необхідними. Інформація від Деснянського БУВР, Черкаського облводгоспу
надходить вичерпною, об'єктивною і вчасно. Начальникам БУВР р. Південний Буг, Сумського, Луганського,
Одеського, Полтавського облводгоспів необхідно звернути увагу на
недостатню роботу їх аналітично-диспетчерських відділів. Комітетом та водогосподарськими організаціями у березні
проведено заходи щодо відзначення Всесвітнього дня води, який
проходив цього року під гаслом "Чиста вода для здорового світу".
Здійснено низку заходів щодо інформування населення про
водноекологічні проблеми шляхом проведення семінарів, лекцій,
круглих столів, публікацій в засобах масової інформації та
виступів на радіо та телебаченні. Робота експлуатаційних водогосподарських організацій Комітету
у першому кварталі була спрямована на своєчасну підготовку
меліоративних систем, каналів, насосних станцій та гідротехнічних
споруд до вегетаційного сезону, забезпечення безаварійного
пропуску весняної повені. Спільним наказом Мінагрополітики та Держводгоспу від
18.11.2009 N 209/822 ( v0209574-09 ) "Про підготовку меліоративних
систем до роботи у 2010 році" відповідним органам та службам було
поставлене завдання організувати проведення ремонту насосних
станцій, гідротехнічних споруд, каналів, трубопроводів,
дощувальної техніки та забезпечити до 1 квітня готовність до
роботи зрошувальних систем на площі 937,3 тис. гектарів і до
1 травня - осушувальних систем на площі 2860,7 тис.га. Незважаючи на складні погодні умови та недостатні обсяги
бюджетного фінансування, експлуатаційними водогосподарськими
організаціями заплановані роботи виконані в повному обсязі.
Готовність міжгосподарської зрошувальної мережі дає змогу
здійснювати поливи сільськогосподарських угідь на площі
1035 тис.га (110% до завдання). Завдання з підготовки державної
міжгосподарської зрошувальної мережі виконано у повному обсязі. Осушувальні системи підготовлені на площі 2660,5 тис. га (93%
від завдання). Темп виконання робіт з підготовки на рівні минулого
року. Має місце відставання обсягів робіт з очищення каналів у
Київському (21% від завдання) та Харківському (33%) облводгоспах,
БУВР р. Південний Буг (31%). З ремонтом гідротехнічних споруд
відстають Дністровське БУВР (20%) та Черкаський облводгосп (44%).
При цьому в Черкаському облводгоспі відремонтовано 9, а в
Деснянському БУВР - 10 з 26 запланованих гідропостів, що становить
відповідно 35 та 38 відсотків. Вчасно підготовлені до роботи всі магістральні канали.
25 березня здійснено пуск Північно-Кримського каналу (у
2009 році - 27 березня). У відповідності з регламентом промивки
русла річки Інгулець з 15 квітня каналом Дніпро - Інгулець
розпочато подачу води в Карачунівське водосховище. Про хід підготовки державних водогосподарських систем до
роботи у поточному році на засіданнях колегії звітували керівники
Миколаївського облводгоспу та управління каналів Інгулецької
зрошувальної системи. Протягом першого кварталу в усіх областях південного регіону
та більшості районів зони осушення проведені наради з керівниками
сільськогосподарських і водогосподарських підприємств, організацій
та власниками меліорованих земель з питань готовності до роботи
меліоративних систем і дощувальної техніки, організації договірної
кампанії та ходу передачі внутрішньогосподарських меліоративних
систем у комунальну власність. Незважаючи на зменшення з 261 до 30 тис. гривень проти
аналогічного періоду минулого року обсягів фінансування ремонтних
робіт, у першому кварталі виконано ремонтних робіт на суму
4,3 млн.грн., що на 110 тис. гривень більше. З початку року польдерними, дренажними та насосними станціями
захисних споруд перекачано понад 670 млн.куб.м води, що на
50 млн.куб.м більше ніж за цей же період минулого року. Водогосподарські організації проводять роботу із
землевласниками та користувачами зрошуваних угідь щодо укладання
договорів на послуги з подачі води для поливу сільгоспкультур.
Станом на 15 квітня підписані протоколи-намірів на подачу води для
поливів сільгоспкультур на площі 731,5 тис.га, договори укладені
на площу 442,1 тис.га, що становить 95% до рівня аналогічного
періоду минулого року, з них в Херсонській області - 171 тис.га
(61% до протоколів-намірів) в Автономній Республіці Крим -
111 тис.га (54%), Одеській - 61,7 тис.га (86%), Запорізькій -
22,6 тис.га (31%), Дніпропетровській області - 15,1 тис.га (55%).
Жодного договору не укладено лише з Полтавським облводгоспом. У зоні осушення ведеться робота з сільгосптоваровиробниками
щодо підписання угод з надання послуг з подачі води на зволоження.
Станом на 15 квітня підписано таких угод на площу 104 тис. га (61%
від завдання), у тому числі у Житомирській області - 21,9 тис.га
(11 %), Волинській - 18,9 (33%), Рівненській - 15,2 (101%),
Київській - 11,4 тис.га (81%). Жодного договору не уклав
Черкаський облводгосп. При цьому у ряді організацій вартість цих
послуг залишається дуже низькою. Зокрема, у Харківському
облводгоспі вона становить лише 18 коп./га, Рівненському -
42 коп./га, Волинському - 44 коп./га. Незадовільно виконуються окремі завдання, затверджені наказом
Комітету від 15.01.2010 N 5 "Про основні напрямки роботи та
завдання з експлуатації у 2010 році". Зокрема, завдання з встановлення трансформаторів власних
потреб виконане лише на 11%. Із необхідних 63 трансформаторів
встановлено лише 7 (Одеський облводгосп - 3, Рескомводгосп та
УКІЗС - по 2). Реле захисту встановлені лише на 9 із запланованих
350 двигунів. Завдання з встановлення локального устаткування
збору та обробки даних при комерційному обліку електроенергії
виконане лише УКІЗС, із встановлення приладів водообліку виконане
на 8% (із 192 приладів встановлено лише 15, з яких 10 - у
Рескомводгоспі, по 2 - Миколаївському і Одеському облводгоспах,
1 - Луганському). Решта організацій зволікають із виконанням,
затверджених завдань. Незадовільно проводиться робота по атестації за участю
Держспоживстандарту комерційних точок водовиділу. Зокрема, у
Херсонському облводгоспі атестовано лише 24%, Рескомводгоспі -
1 відсоток таких точок. Не краща ситуація і в більшості інших
організацій. У січні-березні організаціями Держводгоспу було використано
за рахунок загального фонду держбюджету енергоносіїв на суму
19,6 млн.грн., у тому числі електроенергії на суму
16,1 млн. гривень (31,1 млн.кВт·г або на 8,3% менше ніж за
аналогічний період минулого року). Крім того, за рахунок коштів з
резервного фонду Кабінету Міністрів України у березні на оплату
електроенергії для роботи захисних насосних станцій використано
4,5 млн. гривень. Середній тариф на електроенергію по
водогосподарських організаціях склав 63,3 коп./кВт·г, що на 12%
більше ніж у I кварталі 2009 року. Водогосподарські організації повністю розрахувалися з
енергопостачальниками за спожиту у 2009 році електроенергію
(станом на 1 січня 2010 року борг складав 9,2 млн.грн.), за
винятком боргу Ради міністрів Автономної Республіки Крим перед
Управлінням З'єднувального каналу Держводгоспу в обсязі
13,4 млн.грн., витрачених на оплату електроенергії, спожитої для
заповнення у 2008-2009 роках Міжгірного водосховища Криму, яке
знаходиться у комунальній власності автономії. За I квартал зекономлено 2,9 млн.грн. бюджетних коштів на
оплату електроенергії за рахунок ефективного використання
багатотарифних лічильників (на 7,4% більше ніж за
1 квартал 2009 року). Завдяки виконанню організаційно-технічних
заходів з економії електроенергії за цей період було заощаджено
2,8 млн.кВт·г на суму 1,8 млн. гривень. У рамках Комплексної
програми будівництва вітрових електростанцій протягом
січня-березня на Мирнівській та Прісноводнекській
вітроелектростанціях Комітету загальною встановленою потужністю
25,8 МВт вироблено 8,4 млн.кВт·г електроенергії. Протягом першого кварталу більшість водогосподарських
організацій провели перерозподіл наявних автомобілів та техніки,
здійснили коригування складу технологічних комплектів на 2010 рік
з урахуванням технологічної потреби. У складі технологічних
комплектів зараз працює 1872 автомобілі та 1183 меліоративні
машини і механізми, а це відповідно 54% та 62% від наявних. Ефективність використання засобів механізації із складу
технологічних комплектів в порівнянні з цим же періодом минулого
року у зв'язку з низьким рівнем фінансуванням знизилася. Так,
пробіг автотранспорту за цей період склав по всіх групах
автотранспорту 3,1 млн.км або 94% до рівня минулого року, а
загальний обсяг земляних робіт, виконаний механізмами, склав
198 тис.куб.м, або 96% до рівня минулого року. У звітному періоді випадків дорожньо-транспортних пригод і
пожеж у водогосподарських організаціях не зареєстровано, стався
один нещасний випадок, не пов'язаний з виробництвом, наслідком
якого стала травма. Разом з Державним інститутом управління та економіки водних
ресурсів з виїздом на місця було проведено навчання і перевірка
знань 177 посадових осіб і спеціалістів Дніпропетровського
облводгоспу та Управління Головного Каховського магістрального
каналу. Станом на 1 квітня 2010 року закінчено розробку та
затверджено 3 нормативних документи і посібники. Здійснювалась координація робіт, пов'язаних із забезпеченням
єдності вимірювань у водогосподарських організаціях. Розроблено,
погоджено з Держспоживстандартом та затверджено План-графік
атестації вимірювальних лабораторій Держводгоспу у 2010 році. На засіданні науково-технічної ради Держводгоспу підготовлено
і розглянуто питання відповідно до затвердженого плану. За I квартал 2010 року тендерними комітетами
водогосподарських організацій проведено 48 процедур закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти, у тому числі відкриті
торги із зменшенням ціни - 3, запиту цінових пропозицій - 2,
закупівлі в одного учасника - 43. За результатами проведених
торгів укладено 51 договір. Відповідно до наданих Держводгоспу повноважень за
січень-квітень 2010 року підготовлено та видано 12 ліцензій на
провадження господарської діяльності з проектування, будівництва
нових і реконструкції існуючих меліоративних систем. Фінансова діяльність у I кварталі, за відсутності
затвердженого Державного бюджету України на 2010 рік,
здійснювалась відповідно до вимог постанови Уряду від 29.12.2009
N 1414 ( 1414-2009-п ) "Про заходи щодо організації бюджетного
процесу у 2010 році" на підставі тимчасового розпису асигнувань -
в умовах стовідсоткового, але вкрай обмеженого фінансування, що
пов'язано з особливостями формування тимчасових кошторисів. У цілому з державного бюджету на реалізацію постійно діючих
бюджетних програм надійшло 208 млн.грн., що на 0,5% більше ніж у
I кварталі минулого року. Разом з тим, ріст відбувся за рахунок
коштів на оплату праці за бюджетною програмою 5001050, обсяг яких
збільшився проти 1 кварталу 2009 року на 16%. На експлуатаційні
заходи (крім заробітної плати та електроенергії) за зазначеною
програмою виділено лише 251 тис.грн. проти 1,5 млн.грн. за
відповідний період минулого року, що ускладнювало розгортання
робіт. У зв'язку з неприйняттям закону про державний бюджет
фінансування бюджетних програм, спрямованих на захист територій
від шкідливої дії вод та будівництво об'єктів водопостачання
сільських населених пунктів, бюджетним розписом не передбачалося. З метою здійснення заходів щодо запобігання можливому
затопленню територій внаслідок льодоходу та повені, на виконання
розпорядження Уряду від 17.02.2010 N 246-р ( 246-2010-р ),
запроваджено нову бюджетну програму 5001700, за якою у березні
виділено 25,5 млн. гривень. У цих умовах, з метою отримання додаткових джерел надходжень,
бюджетні водогосподарські організації працювали по нарощуванню
обсягів платних послуг. Протягом I кварталу на рахунки організацій
надійшло 13,9 млн.грн. проти 12,6 млн.грн. у відповідному кварталі
минулого року (ріст 9,6%). Понад 53% від загальної суми надходжень
отримали організації Рескомводгоспу (1,58 млн.грн.), Херсонський
(1,89 млн.грн.), Дніпропетровський (1,03 млн.грн.) та Запорізький
(0,56 млн.грн.) облводгоспи, Управління Головного Каховського
магістрального каналу (1,46 млн.грн.) та Дніпровське БУВР
(0,83 млн. гривень). У зоні осушення найбільше надійшло на рахунки
Закарпатського (0,41 млн.грн.) та Тернопільського (0,37 млн.грн.)
облводгоспів. Найгірший результату Кіровоградського облводгоспу
(65 тис. гривень). Незважаючи на те, що місцеві бюджети не прийняті, проведена
певна робота щодо залучення коштів на реалізацію програм,
пов'язаних з підтримкою водогосподарського комплексу. У I кварталі
на зазначені цілі виділено 16,7 млн. гривень, що на 12 відсотків
більше від обсягу надходжень відповідного періоду минулого року. Найбільші обсяги залучених коштів у Дніпропетровській
(4,6 млн.грн.), Запорізькій (3,3), Закарпатській (2,4),
Миколаївській (2,9) та Полтавській (1,2 млн. гривень) областях. Колегія відмічає низький рівень залучення на місцевому рівні
коштів природоохоронного фонду, яких виділено лише 70,2 тис.грн. у
Полтавській області, а також коштів місцевих бюджетів, які
виділялись лише у 10 областях - Волинській, Житомирській,
Закарпатській, Запорізькій, Кіровоградській, Львівській,
Полтавській, Рівненській, Херсонській та Чернівецькій. Не залучались кошти з інших джерел в Автономній Республіці
Крим, Донецькій, Івано-Франківській, Луганській, Харківській та
Черкаській областях. Разом з тим, організації Комітету свої зобов'язання як перед
державним, так і перед місцевими бюджетами, виконують. Завдання з
мобілізації бюджетних платежів, доведене організаціям наказом
Держводгоспу від 16.03.2010 N 44, виконується. При завданні на
I квартал 11,4 млн.грн. за оперативними даними до зведеного
бюджету внесено 23,0 млн.грн., а до державного бюджету при
завданні 1,7 млн.грн. внесено 8,0 млн. гривень. Одним з напрямів забезпечення дотримання фінансової
дисципліни та законності була робота по запобіганню корупційним та
злочинним проявам. В апараті Комітету створено сектор з питань
запобігання та протидії корупції, наказом від 02.04.2010 N 60
( v0060574-10 ) затверджено заходи Держводгоспу на 2010 рік щодо
запобігання корупційним і злочинним проявам на підприємствах, в
установах та організаціях, що належать до сфери управління
Комітету. У звітному періоді Комітетом проводився аналіз фінансового
стану бюджетних установ та організацій, що належать до сфери
управління Держводгоспу. За даними звітності станом на 1 квітня дебіторська
заборгованість становить 10,4 млн.грн., у тому числі за загальним
фондом - 0,4 млн.грн., за спеціальним - 10,0 млн.грн., у тому
числі заборгованість по доходах - 9,4 млн. гривень. Значними
залишаються суми дебіторської заборгованості по доходах у
водогосподарських організаціях Рескомводгоспу, Полтавському,
Дніпропетровському облводгоспах, Управлінні Головного Каховського
магістрального каналу. Кредиторська заборгованість на кінець кварталу складає
31,3 млн.грн., у тому числі за загальним фондом - 8,8 млн.грн., за
спеціальним - 23,1 млн. гривень. Значні суми боргових зобов'язань
по спеціальному фонду пов'язані з наявністю минулорічних боргів у
сумі 16,2 млн.грн. по оплаті природоохоронних заходів. Відмічено
ріст кредиторської заборгованості, яка пов'язана з наданням
платних послуг, у Кримському, Дніпровському, Дунайському БУВР,
Управлінні Північно-Кримського каналу, Полтавському облводгоспі. До кредиторської заборгованості загального фонду включені
неоплачені роботи з будівництва та реконструкції об'єктів
централізованого водопостачання сільських населених пунктів, які
виконані у 2008 році, на загальну суму 7,1 млн.грн., у тому числі
в органах Державного казначейства зареєстровано 3,3 млн.грн. та
3,8 млн.грн. відображені в балансах отримувачів бюджетних коштів
(ДП "Укрводсервіс"). Порівняно з початком року дебіторська заборгованість
зменшилась на 1,2 млн.грн., у тому числі за спеціальним фондом -
на 1,4 млн.грн., за загальним фондом відмічено незначне збільшення
поточних боргів на 0,2 млн.грн. у зв'язку з несвоєчасним
відшкодуванням Фондом соціального страхування видатків на оплату
лікарняних. Контрольно-ревізійна діяльність Держводгоспу у січні-березні
проводилась відповідно до планів роботи на 2010 рік. За вказаний
період фахівцями відомчого контролю проведено 35 ревізій та
перевірок використання коштів державного бюджету, стану збереження
державного майна в 30 організаціях, що підпорядковані
Держводгоспу. На 10 об'єктах контролю виявлено фінансові порушення
на загальну суму 229,5 тис.грн., у тому числі незаконних витрат на
суму 2,9 тис.грн. та інших фінансових порушень - на суму
226,6 тис. гривень. У межах наданих прав і повноважень контрольно-ревізійними
підрозділами галузі вжито заходів, завдяки яким у січні-березні
поточного року забезпечено відшкодування і поновлення незаконних
та нецільових витрат, недостач, а також інших фінансових порушень
на суму 223,1 тис. гривень. За матеріалами проведених контрольних заходів прийнято
6 управлінських рішень, відповідно до яких притягнуто до
матеріальної та дисциплінарної відповідальності 8 осіб. Обсяги бюджетних асигнувань на оплату праці забезпечили у I
кварталі 2010 року середню заробітну плату працівників, які
утримуються за рахунок коштів загального фонду державного бюджету,
у розмірі 1203 гривні, у тому числі облводгоспів - 1176 грн.,
управлінь каналів - 1374 грн., басейнових управлінь водних
ресурсів - 1373 грн., технічних шкіл - 1532 гривні. Заробітна
плата працівників бюджетних водогосподарських організацій у
I кварталі порівняно з відповідним періодом минулого року зросла
на 16%. Заборгованість із виплати заробітної плати на
економічно-активних державних підприємствах за I квартал 2010 року
відсутня. Протягом I кварталу у Державному інституті управління та
економіки водних ресурсів підвищили кваліфікацію у м. Києві 167
керівників і спеціалістів галузі, 713 фахівців пройшли навчання на
місцях, 35 працівників взяли участь у короткострокових семінарах. Галузевими технічними школами здійснено перепідготовку та
підвищення кваліфікації 6658 робітників водогосподарських
організацій, які отримали 9116 робочих спеціальностей. Завдання Комітету, визначені актами законодавства, протягом
I кварталу виконувалися в повному обсязі та в установлені терміни. У першому кварталі Комітет продовжував активну роботу щодо
інформування, консультування та залучення громадян до прийняття
управлінських рішень. Налагоджено системну роботу консультативно-дорадчого органу
при Держводгоспі - громадської ради. 16 березня фахівцями Комітету
взято участь у черговому засіданні громадської ради при
Держводгоспі, на якому розглядалися питання про водогосподарську
ситуацію та підготовку до пропуску весняної повені у 2010 році і
прогноз розвитку весняної повені в межах міста Києва. За
підсумками засідання було направлено звернення громадської ради до
МНС та Держкомрибгоспу, а також запропоновано Київській міській
державній адміністрації провести загальноміську акцію з розчистки
берегів Дніпра. У засіданні брали участь кореспонденти радіо
"Ера", радіо "Україна" "Голос.UA", "Українського телебачення і
радіомовлення". Протягом I кварталу діяльність Комітету регулярно
висвітлювалася засобами масової інформації. Основна увага
представників громадськості та ЗМІ була направлена на пропуск
весняного водопілля 2010 року. Так, заступником Голови Комітету
М.Бабичем 23 лютого було взято участь у програмі "Між іншим" на
тему: "Чи загрожує Україні повінь і наскільки водне господарство
готове до позаштатних ситуацій", 25 лютого - у телепрограмі
телеканалу КДР ТРК, де розглядалися питання щодо підготовки до
весняного водопілля. 16 березня заступник Голови Комітету М.Яцюк
взяв участь у ток-шоу "Київський форум" на тему: "Весняна повінь
2010: чи знадобляться киянам човни?". Головою Комітету В.Сташуком
надано інтерв'ю кореспонденту Українського радіо щодо підготовки
водогосподарських організацій до весняного водопілля 2010 року.
Також надавались інформаційно-аналітичні матеріали та коментарі
уповноваженими посадовими особами Комітету телеканалам "1+1",
"Інтер", "СТБ", "Новий канал", ТРК "Київ", періодичним виданням
"Дзеркало тижня", "Урядовий кур'єр", "Факти", "Сегодня",
"Український Бізнес Ресурс", "РБК-Україна" "Україна молода",
"Власть денег", "ECG-group" та іншим інформаційним агентствам.
Проведено 2 спільні прес-конференції (Укрінформ) фахівців
Держводгоспу, Укргідрометцентру та провідних наукових установ з
питань пропуску весняного водопілля. На прес-конференціях сумарно
було акредитовано понад 30 представників засобів масової
інформації. Питання щодо водогосподарської ситуації та розвитку весняного
водопілля 2010 року щотижнево висвітлювалися Головою Комітету
В.Сташуком на брифінгах, що проводилися за результатами засідань
Центрального міжвідомчого штабу Урядової комісії дій центральних
та місцевих органів виконавчої влади, пов'язаних із запобіганням
можливому затопленню територій внаслідок льодоходу, повені та
паводків у 2010 році. Продовжено системну роботу щодо висвітлення власної
діяльності через ресурси "Урядового порталу", Українського
інформаційного агентства "Укрінформ" тощо. У цілому протягом I кварталу інформація про діяльність
Комітету постійно розміщувалася на веб-сайті Держводгоспу і була
відкритою для широкого загалу - громадськості та засобів масової
інформації. На веб-сайті також розміщувалися анонси подій та
заходи на наступний тиждень, інша актуальна інформація. З метою забезпечення стабільної роботи
водогосподарсько-меліоративного комплексу та виконання державних
функцій і завдань у II кварталі 2010 року Н А К А З У Ю:
1. Відзначати, що протягом I кварталу водогосподарськими
організаціями забезпечено підготовку державних міжгосподарських
зрошувальних систем, магістральних каналів до роботи у 2010 році,
що дає змогу сільгосптоваровиробникам своєчасно розпочати поливи,
та безперебійну роботу водогосподарських систем та об'єктів,
захисних споруд. Відповідно до затверджених термінів завершується
підготовка осушувальних систем, вжито необхідних заходів щодо
захисту населених пунктів та територій від підтоплення і
затоплення.
2. Голові Рескомводгоспу, керівникам басейнових управлінь
водних ресурсів, облводгоспів, управлінь каналів, управлінь
водного господарства, гідрогеолого-меліоративних експедицій та
партій, дирекцій будівництва, директорам технічних шкіл, інших
водогосподарських підприємств, організацій та установ відповідно
до компетенції:
2.1. 3 метою забезпечення населення та галузей економіки
водними ресурсами протягом II кварталу 2010 року з урахуванням
фактичної та прогнозованої гідрометеорологічної і
водогосподарської обстановки, забезпечити своєчасну розробку та
встановлення оптимальних режимів роботи основних водосховищ і
водогосподарських систем України, здійснюючи постійний контроль за
їх дотриманням усіма учасниками водогосподарського комплексу
України.
2.2. Забезпечити постійний контроль за водогосподарською
ситуацією та оперативне інформування Кризового центру
Держводгоспу.
2.3. Провести аналіз проходження весняної повені, акцентуючи
увагу на правильності та оперативності дій фахівців, із
здійсненням відповідних висновків для врахування їх у подальшій
роботі.
2.4. Провести інвентаризацію споруд, які знаходяться в зонах
затоплення, та інформування забудовників. Про проведену роботу
поінформувати Упрводресурсів до 1 червня.
2.5. Забезпечити ведення обліку матеріалів проходження повені
та паводків і позначок зон затоплень, високих рівнів води та
надати до 1 червня Упрводресурсів зведені матеріали по цьогорічній
повеневій ситуації та минулих років.
2.6. Забезпечити наповнення до проектних позначок водосховищ
та ставків.
2.7. Здійснювати об'єктивне висвітлення водогосподарської
ситуації в засобах масової інформації та на власних веб-сайтах.
2.8. Забезпечити постійний контроль за якістю води та
санітарним станом у зонах питних водозаборів і прибережних
захисних смугах річок та водойм згідно із затвердженим режимом
спостережень.
2.9. Забезпечити організоване розгортання та проведення
поливного сезону поточного року.
2.10. З метою підвищення ефективності поливів запропонувати
власникам зрошуваних угідь послуги лабораторій водогосподарських
організацій щодо надання інформації про вологозапаси в ґрунті та
надання рекомендацій про необхідність проведення поливів, їх
кратність і поливні норми.
2.11. Забезпечити своєчасне подання Упрексплуатації кожного
четверга протягом поливного сезону інформації про хід поливів та
розрахунків споживачів за послуги з подачі води.
2.12. Забезпечувати своєчасні розрахунки з
енергопостачальними організаціями за спожиті енергоносії з метою
недопущення виникнення бюджетної заборгованості. У разі нестачі
коштів на оплату електроенергії до точок водовиділу залучати кошти
сільгосптоваровиробників та спеціального фонду.
2.13. Здійснити необхідні заходи для забезпечення надійної
роботи захисних споруд та дренажних насосних станцій, які
захищають населені пункти і сільгоспугіддя від шкідливої дії води.
2.14. Після пропуску повені забезпечити негайне проведення
обстеження польдерних насосних станцій, дамб, каналів,
гідротехнічних споруд з метою визначення обсягів ремонтних робіт
та вжити заходів щодо їх підготовки до можливого осіннього
паводку.
2.15. Вжити заходів щодо безумовного виконання завдань,
затверджених наказом Держводгоспу від 15.01.2010 N 5 "Про основні
напрямки роботи та завдання з експлуатації у 2010 році".
2.16. Вжити заходів щодо атестації протягом другого кварталу
всіх комерційних точок водовиділу за участю органів
Держспоживстандарту із залученням, при необхідності,
ДП "Укрводсервіс".
2.17. Забезпечити наведення належного естетичного стану на
водогосподарських об'єктах, виробничих базах, поновити маркування
гідротехнічних споруд, насосних станцій, та інших виробничих
об'єктів.
2.18. Підвищити ефективність використання наявної спеціальної
техніки, роторних косарок та засобів малої механізації.
2.19. Забезпечити раціональне використання енергетичних
ресурсів та безумовне виконання всіх запланованих
організаційно-технічних заходів з економії паливно-енергетичних
ресурсів та коштів на їх оплату.
2.20. Забезпечити обов'язкове дотримання працівниками вимог
своїх інструкцій з охорони праці за професіями та видами робіт.
Заборонити виконання робіт, які не обумовлені трудовим договором.
2.21. Виконувати необхідні організаційно-технічні заходи для
забезпечення безпечності робіт, пов'язаних з підключенням
насосно-силових агрегатів до мереж живлення.
2.22. Звернути особливу увагу на передачу закінчених
будівництвом об'єктів на баланс експлуатуючих організацій. Для
отримання дозволу Мінекономіки і ФДМУ необхідно подавати Комітету
пакет документів, що включає в себе економічні розрахунки та
інвентарні картки.
2.23. Подати детальні проекти планів заходів на 2010 рік
(пооб'єктний план протипаводкових робіт за формою титульного
списку з визначенням кодів економічної класифікації видатків)
( v0604201-01 ) в обсягах, прирівняних до 2009 року. У проектах
планів передбачати кошти, в першу чергу, на погашення
заборгованості за виконані роботи і надані послуги в попередні
роки.
2.24. Подати відомості про незавершене будівництво з метою
добудови об'єктів незавершених будівництвом та визначення
пріоритетних напрямків реалізації програм природоохоронного
напрямку.
2.25. Забезпечити цілеспрямовану роботу щодо економії
фінансових та матеріальних ресурсів, першочергову увагу звернувши
на економію електроенергії та енергоносіїв у цілому.
2.26. Продовжувати роботу щодо нарощування обсягу надходжень
від надання платних послуг з урахуванням вимоги збільшення обсягів
надходжень, у першу чергу, за рахунок оптимізації ціни за подачу
води на зрошення та розширення обсягів послуг, пов'язаних з
функціональними повноваженнями водогосподарських організацій.
2.27. Проаналізувати структуру водогосподарських організацій
з метою її оптимізації та скорочення неефективних ланок і до
1 червня надати пропозиції Упрексплуатації для прийняття
управлінських рішень.
2.28. Продовжити роботу з місцевими органами влади щодо
залучення коштів місцевих бюджетів на утримання та розвиток
водогосподарського комплексу.
2.29. З метою забезпечення своєчасних розрахунків з
працівниками із заробітної плати та інших соціальних виплат
продовжити відповідно до завдань Уряду систематичний контроль за
станом зазначених розрахунків.
2.30. За підсумками роботи у I кварталі проаналізувати стан
виконання завдання з мобілізації платежів, доведеного наказом
Комітету від 16.03.2010 N 44, та намітити заходи щодо забезпечення
безумовного виконання завдання I півріччя.
2.31. Продовжити роботу по зміцненню розрахункової дисципліни
з метою завершення I півріччя без прострочених боргових
зобов'язань.
2.32. Підготувати розрахунки та обґрунтування потреби на
2010 рік коштів державного бюджету за всіма бюджетними програмами
з метою їх захисту на комісіях Комітету у травні.
2.33. Забезпечити виконання наказу Комітету від 06.04.2010
N 62 ( v0062574-10 ) "Про збереження об'єктів державної
власності", зокрема, у частині виконання показників ефективності
використання державного майна, оформлення державних актів на право
постійного користування земельними ділянками, запобігання фактам
незаконного заволодіння об'єктами державної власності.
2.34. Взяти під особистий контроль виконання заходів на
2010 рік щодо запобігання корупційним і злочинним проявам,
затверджених наказом Комітету від 02.04.2010 N 60 ( v0060574-10 ),
а також реалізацію Концепції подолання корупції в Україні "На
шляху до доброчесності" ( 742/2006 ). У рамках цієї роботи
посилити співпрацю з правоохоронними органами щодо попередження
фактів крадіжок.
2.35. Взяти під особистий контроль своєчасну виплату
заробітної плати працівникам у терміни, встановлені колективними
договорами, у тому числі працівникам, які утримуються за рахунок
коштів спеціального фонду. Попередити керівників щодо застосування
до них дисциплінарних стягнень та розірвання контрактів у разі
допущення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам.
2.36. Протягом травня-червня 2010 року забезпечити підготовку
місць призначень для працевлаштування випускників, які навчалися
за направленнями Держводгоспу.
2.37. Забезпечити проведення профорієнтаційної роботи,
здійснювати відбір талановитої молоді з числа випускників
сільських середніх шкіл та навчальних закладів з метою направлення
їх для навчання у навчальних закладах та подальшого
працевлаштування у водогосподарських організаціях.
2.38. Організувати направлення керівників і фахівців
водогосподарських підприємств, установ, організацій та осіб,
зарахованих до кадрового резерву на посади керівників, на навчання
в Державний інститут управління та економіки водних ресурсів
відповідно до затвердженого плану-графіку на 2010 рік.
2.39. Забезпечити навчання працівників робітничих професій в
галузевих технічних школах.
2.40. Налагодити та посилити роботу з інтернет-виданнями.
3. Керівникам водогосподарських організацій зони осушення:
3.1. Забезпечити своєчасне виконання завдань, передбачених
спільним наказом Держводгоспу та Мінагрополітики від 18.11.2009
N 209/822 ( v0209574-09 ) "Про підготовку меліоративних систем до
роботи у 2010 році".
3.2. Після пропуску повені забезпечити проведення обстеження
польдерних насосних станцій, дамб, каналів, гідротехнічних споруд
з метою визначення обсягів ремонтних робіт та вжити заходів щодо
їх підготовки до можливого осіннього паводку.
3.3. Протягом другого кварталу забезпечити проведення
паспортизації всіх гідропостів. Інформацію про виконання цього
завдання надати Упрексплуатації до 10 липня 2010 року.
3.4. Продовжити роботу з землевласниками осушених земель з
укладання договорів на подачу води на зволоження сільгоспкультур.
При цьому переглянути вартість цих послуг і привести їх у
відповідність з фактичними затратами.
4. Дністровсько-Прутському БУВР (Лосік), Одеському
облводгоспу (Мойсеєнко) протягом квітня-травня забезпечити
контроль за здійсненням екологічного попуску з Дністровського
водосховища.
5. Дунайському БУВР (Черой) забезпечити контроль за
дотриманням режимів роботи Придунайських водосховищ у
весняно-літній період 2010 року та якістю води.
6. Управлінню каналу Дніпро - Інгулець (Бурлака) протягом
квітня-травня здійснити подачу води до Карачунівського водосховища
згідно з регламентом промивки русла р. Інгулець. Упрводресурсів
(Лисюк), Упрексплуатації (Шеремета), Дніпровському БУВР (Сакевич),
Херсонському (Коваленко), Дніпропетровському (Сазонов)
облводгоспам забезпечити контроль за виконанням регламенту
промивки р. Інгулець, якісним станом води та організованим
початком поливів на Інгулецькій зрошувальній системі.
7. БУВР р. Рось (Бабій) забезпечити ефективне функціонування
управління, укладання в другому кварталі Угод про співпрацю в
басейні та виконання рішень, прийнятих у березні на нараді щодо
екологічного стану в басейні р. Рось.
8. Кризовому центру Комітету (Бабич) разом з Упрводресурсів
(Лисюк) та Упрексплуатації (Шеремета) здійснювати постійний
контроль за гідрометеорологічною і водогосподарською обстановкою в
Україні, забезпечити ефективні і скоординовані дії
аналітично-диспетчерських центрів водогосподарських організацій
щодо інформування про стан водних об'єктів та водогосподарських
систем у можливих несприятливих погодних умовах.
9. Херсонському облводгоспу (Коваленко) забезпечити постійний
контроль за рівнем ґрунтових вод на підтоплюваних територіях та
роботу дренажних свердловин в оптимальних обсягах.
10. Керівникам державних підприємств до 15 травня
проаналізувати стан виконання у I кварталі фінансових планів та
намітити конкретні шляхи забезпечення виконання показників,
запланованих на II квартал. Особливу увагу звернути на
забезпечення показників ефективності та відрахувань до державного
бюджету.
11. Упрексплуатації (Шеремета):
11.1. Забезпечити контроль за ходом поливів, обсягами поданої
води та проведенням розрахунків за послуги з подачі води на
зрошення та зволоження, виконанням ремонтно-доглядових робіт.
11.2. Разом з Відділом механізації (Сірий) забезпечити
контроль за обсягами електроенергії, використаної державними
насосними станціями, своєчасністю проведення розрахунків,
першочерговим направленням коштів спеціального фонду на покриття
дефіциту коштів загального фонду на оплату вартості використаної
електроенергії.
11.3. Продовжити роботу щодо впровадження приладного
водообліку. Разом з Фінбухупром (Андрєєв) при формуванні
організаціями видатків спеціального фонду за бюджетною програмою
5001050 "Експлуатація загальнодержавних та міжгосподарських
державних меліоративних систем" врахувати потребу у коштах на
придбання приладів водообліку.
11.4. Підготувати до 1 червня проект наказу щодо затвердження
заходів з підготовки організацій до роботи в осінньо-зимовий
період 2010-2011 років.
11.5. Разом з Техвідділом (Яковенко) та Відділом механізації
(Сірий) підготувати та провести в червні 2010 року нараду-семінар
з головними інженерами та механіками галузі.
11.6. Разом з Відділом механізації (Сірий) підготувати до
15 травня пропозиції Мінагрополітики щодо обсягів компенсації
сільгосптоваровиробникам вартості електроенергії, використаної на
подачу води для поливу сільгоспкультур, по регіонах.
11.7. Забезпечити контроль за завершенням підготовки
осушувальних систем до вегетаційного періоду, проведенням
обстеження систем після пропуску весняного водопілля та
підготовкою польдерних насосних станцій, дамб, каналів,
гідротехнічних споруд до можливих паводків у поточному році.
12. Техвідділу (Яковенко):
12.1. Організувати до 20 травня 2010 року проведення засідань
експертної ради Комітету та підготувати проект наказу про
затвердження плану з науки і нової техніки Держводгоспу на
2010 рік.
12.2. Після затвердження плану з науки і нової техніки на
2010 рік разом з управліннями і самостійними відділами,
відповідальними за впровадження наукових розробок, забезпечити в
установленому законодавством порядку замовлення науково-дослідних
робіт.
12.3. Завершити до 15 травня 2010 року опрацювання оновлених
презентаційних матеріалів водогосподарських організацій.
12.4. Забезпечити до 1 червня 2010 року оформлення
стаціонарних інформаційних стендів із висвітлення напрямків роботи
Держводгоспу.
12.5. Підготувати до 20 травня 2010 року проект Програми
формування страхового фонду документації на об'єкти та споруди
водогосподарсько-меліоративного комплексу України на період
2011-2015 роки.
12.6. Опрацювати у II кварталі 2010 року пропозиції
водогосподарських організацій щодо забезпечення дорадчих центрів
нормативно-методичною літературою.
12.7. Разом з ДП "Укрводсервіс" (Бойко) підготувати до
15 травня 2010 року проект наказу Комітету щодо посилення роботи з
метрологічного забезпечення галузі.
13. Фінбухупру (Андрєєв):
13.1. Спільно зі структурними підрозділами апарату Комітету
продовжити роботу щодо формування державного бюджету у частині
видатків за бюджетними програмами, головним розпорядником коштів
за якими є Держводгосп.
13.2. Спільно з Відділом енергозбереження, механізації та
охорони праці (Сірий), Упрексплуатації (Шеремета), Упрекономіки
(Тимошенко) з врахуванням рішень наради по збільшенню обсягів
платних послуг здійснити в травні розподіл обсягів фінансування на
поточний рік, зокрема, по електроенергії.
13.3. Спільно з Упрекономіки (Тимошенко) та Відділом
протипаводкового будівництва та проектних робіт (Тертичний)
детально проаналізувати стан виконання у I кварталі фінансових
планів державних підприємств та у термін до 1 червня подати
керівництву Комітету на погодження проекти фінансових планів
державних підприємств на 2011 рік.
13.4. Спільно зі структурними підрозділами апарату Комітету
забезпечити роботу з формування та у визначені терміни подання
Мінфіну бюджетного запиту на 2011 рік з детальними розрахунками
щодо потреби коштів державного бюджету для виконання у повному
обсязі державних програм, реалізацію яких покладено на Комітет.
14. Упрекономіки (Тимошенко):
14.1. Забезпечити щотижневий моніторинг за станом виплати
заробітної плати державними підприємствами, які належать до сфери
управління Комітету, та подання відповідної інформації Мінпраці.
14.2. Підготувати до 15 травня проект Угоди між Радою
міністрів Автономної Республіки Крим та Держводгоспом щодо
здійснення функцій з управління державними водогосподарськими
організаціями.
14.3. Подати до 1 червня на затвердження План заходів щодо
виконання пріоритетних завдань Держводгоспу на 2010 рік.
15. Заступнику Голови Комітету М.Бабичу, Упрводресурсів
(Лисюк):
15.1. Провести у другому півріччі нараду-семінар із
спеціалістами відділів водних ресурсів щодо удосконалення системи
управління водними ресурсами, включаючи розробку Планів управління
річковим басейном.
15.2 Забезпечити координацію здійснення заходів з визначення
зон затоплення у басейнах річок.
15.3 Здійснити аналіз проведеної організаціями інвентаризації
споруд, які знаходяться в зонах затоплення.
15.4 Забезпечити аналіз наданих водогосподарськими
організаціями матеріалів щодо проходження цьогорічної весняної
повені, обліку матеріалів проходження повені та паводків і
позначок зон затоплень, високих рівнів води та аналогічних повеней
минулих років.
16. Заступникам Голови Комітету М.Бабичу, М.Яцюку,
Упрводресурсів (Лисюк), Техвідділу (Яковенко), Відділу
міжнародного співробітництва (Касьянчук), Дністровсько-Прутському
БУВР (Лосік), активізувати роботу щодо створення інформаційних
систем Прикарпаття та "Україна".
17. Першому заступнику Голови Комітету А.Кобринському,
заступникам Голови М.Яцюку, М.Бабичу, О.Романову, Упрводресурсів
(Лисюк), Упрексплуатації (Шеремета), Упрекономіки (Тимошенко),
Юридичному сектору (Вітряк) активізувати роботу із вдосконалення
законодавчої і нормативно-правової бази діяльності Комітету,
зокрема, Водного кодексу ( 213/95-ВР ), Кодексу України про
адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ),
Загальнодержавної програми розвитку водного господарства
( 2988-14 ), Земельного кодексу ( 2768-14 ).
18. Заступнику Голови Комітету В.Бабенку, Відділу
водогосподарського будівництва та проектних робіт (Тертичний):
18.1. Відновити роботу виробничих нарад з питань виконання
державних цільових програм та їх якості з залученням замовників,
проектувальників та підрядників. Подати на затвердження графіки
проведення цих нарад.
18.2. Провести у червні виробничу нараду з проектними
організаціями щодо забезпечення плану заходів 2010 року сучасною
проектно-кошторисною документацією.
18.3. Провести у червні засідання Міжвідомчої координаційної
ради з виконання Програми комплексного протипаводкового захисту в
басейні р. Тиса у Закарпатській області.
19. Заступникам Голови Комітету, керівникам структурних
підрозділів апарату Комітету відповідно до компетенції:
19.1. Здійснити до 1 червня аналіз виконання та при
необхідності пролонгації Угод щодо регіонального розвитку областей
та Угод, укладених Комітетом з облдержадміністраціями, та надати
інформацію Голові Комітету.
19.2. Підвищити вимогливість до фахівців за якісне та
своєчасне виконання встановлених завдань.
20. Відділу кадрів (Серга) з метою удосконалення діяльності
технічних шкіл системи Держводгоспу та покрашення роботи з
професійної орієнтації, підготовки робітничих кадрів галузі і
закріплення їх на виробництві організувати проведення
семінар-наради "Шляхи покрашення роботи з професійної орієнтації,
підготовки робітничих кадрів для галузі і закріплення їх на
виробництві" на базі Каховської технічної школи.
21. Упрконтролю (Чунарьов):
21.1. Систематично забезпечувати моніторинг виконання
структурними підрозділами актів законодавства, наказів, рішень
засідань колегії та апаратних нарад.
21.2. Забезпечити оперативне реагування на звернення, що
надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
21.3. Забезпечити узгодження інструкції з діловодства у
Держводгоспі з Держкомархівом.
21.4. Продовжити надавати необхідні умови для організації
роботи громадської ради при Держводгоспі.
21.5. Продовжити практику висвітлення проектів
нормативно-правових актів, розробником яких є Комітет, на
інтерактивній інформаційно-аналітичній системі "Громадянське
суспільство і влада".
22. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова Комітету В.Сташук

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: