open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

НАКАЗ

11.03.2013  № 75

(з основної діяльності)

Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації

На виконання вимог пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887 "Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації" та з метою надання методичної допомоги місцевим органам виконавчої влади в розробленні положень про відповідні структурні підрозділи НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Методичні рекомендації з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації, що додаються.

2. Директорам Департаменту персоналу Євсюкову О.П., Департаменту організації заходів цивільного захисту Стоєцькому В.Ф. забезпечити розгляд і погодження документів щодо призначення (звільнення) керівників структурних підрозділів з питань цивільного захисту Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

3. Директору Адміністративного департаменту Гончарову В.В. забезпечити доведення цього наказу до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, територіальних органів ДСНС України.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова

М. Болотських



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС України
11.03.2013 № 75

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації

1. Методичні рекомендації з розроблення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації (далі - Методичні рекомендації) використовуються при розробленні положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій (далі - структурний підрозділ).

2. У цих Методичних рекомендаціях терміни вживаються у значеннях, визначених законами та іншими нормативно-правовими актами у сфері цивільного захисту.

3. На структурний підрозділ рекомендується покласти завдання, визначені законодавством, щодо реалізації державної політики у сфері цивільного захисту.

4. Структурний підрозділ у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій рекомендується визначити підзвітним і підконтрольним центральному органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Структурний підрозділ у складі районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій - профільному структурному підрозділу у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

5. Рекомендується така назва структурного підрозділу - з питань цивільного захисту.

6. Загальні повноваження, завдання, права структурного підрозділу, основні обов'язки і права керівника цього структурного підрозділу визначаються Типовим положенням про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887.

7. До основних завдань структурного підрозділу рекомендується віднести забезпечення реалізації, у межах законодавства, на відповідній території державної політики у сфері цивільного захисту.

8. До завдань і повноважень структурного підрозділу у сфері цивільного захисту рекомендується віднести:

1) збирання інформації та обмін нею у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

2) розроблення заходів цивільного захисту та запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території регіону і реагування на них;

3) організацію та забезпечення роботи регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та спеціальних комісій (штабів) з ліквідації надзвичайних ситуацій;

4) забезпечення організації і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також підтримання громадського порядку під час їх проведення;

5) розроблення та організацію виконання заходів щодо забезпечення готовності органів управління та сил територіальної підсистеми до дій за призначенням у мирний час і в особливий період;

6) координацію діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;

7) здійснення оповіщення керівного складу державної адміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій регіону, а також оповіщення та інформування населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій; забезпечення готовності пунктів управління місцевих органів виконавчої влади;

8) забезпечення підтримання у постійній готовності до застосування регіональної системи централізованого оповіщення, її сталого функціонування у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування;

9) забезпечення отримання та доведення до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування розпоряджень про переведення територіальної підсистеми у вищі ступені готовності;

10) забезпечення організації та здійснення визначених законодавством заходів радіаційного, хімічного, біологічного та медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;

11) ведення обліку і здійснення контролю за утриманням захисних споруд, участь у роботі комісій з визначення їх технічного стану, організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах;

12) розгляд проектної документації на будівництво захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) та розділу щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі містобудівної документації;

13) здійснення планування, організації та проведення відселення і евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій (зон можливих бойових дій в особливий період), організація роботи відповідної евакуаційної комісії в регіоні;

14) розроблення планів цивільного захисту та заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків;

15) створення, накопичення, збереження, розподіл матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, у тому числі засобів радіаційного і хімічного захисту, для забезпечення непрацюючого населення і сил цивільного захисту, а також проведення заходів з життєзабезпечення постраждалого населення і надання йому матеріальної та фінансової допомоги;

16) організація завчасного накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки;

17) організація проведення оцінки радіаційної (хімічної) обстановки на територіях, забруднених унаслідок радіаційних (хімічних) аварій, і проведення радіологічного (хімічного) моніторингу та координація роботи з визначення радіаційної (хімічної) обстановки на таких територіях;

18) розроблення та забезпечення реалізації регіональних програм і планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;

19) забезпечення навчання посадових осіб місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, суб'єктів господарювання, керівників та їх заступників з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки і здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях;

20) координація діяльності структурних підрозділів з питань цивільного захисту місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування згідно з адміністративно-територіальним поділом територій, сил територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

21) підготовку голові відповідної державної адміністрації пропозицій щодо:

включення до проекту місцевого бюджету витрат на розвиток і функціонування цивільного захисту відповідного регіону;

віднесення міст до груп цивільного захисту та подання їх центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, а також суб'єктів господарювання до категорій з цивільного захисту та затвердження їх переліку у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України;

утворення обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а у разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальних комісій (штабів) з ліквідації надзвичайних ситуацій;

оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної ситуації у разі її виникнення;

погодження проекту плану проведення потенційно небезпечних заходів за участю особового складу Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння та військової техніки за умови присутності цивільного населення, організація під час розроблення та виконання такого плану взаємодії з органами військового управління;

розподіл коштів резервного фонду регіонального бюджету для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання матеріальної та фінансової допомоги населенню, яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій;

22) участь у межах своїх повноважень в:

організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

контролі за виконанням інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) під час будівництва будинків, споруд, розміщення інших господарських об'єктів, інженерних та транспортних комунікацій;

проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій;

перевірці наявності та утримання в готовності локальних систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій на об'єктах, що підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій;

перевірці наявності і готовності до використання у надзвичайних ситуаціях засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту;

перевірці готовності органів управління та сил територіальної підсистеми до виконання покладених на них завдань;

організації та проведенні підготовки органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період.

9. Структурному підрозділу (його керівнику) можуть надаватися такі додаткові права:

1) порушувати клопотання перед головою місцевої державної адміністрації щодо залучення до здійснення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх ліквідацією, сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту згідно з відповідними планами взаємодії, а також окремих спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів місцевої державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

2) надавати методичну допомогу іншим структурним підрозділам місцевої державної адміністрації, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності, їх особам щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків таких ситуацій;

3) брати участь у розгляді районними, районними у мм. Києві та Севастополі державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю органів управління і сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та її ланок.

10. При призначенні на посаду і звільненні з посади керівника структурного підрозділу у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій його кандидатура погоджується із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту.

При призначенні на посаду і звільненні з посади керівника структурного підрозділу у складі районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій його кандидатура погоджується з профільним структурним підрозділом у складі Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Директор Департаменту
цивільного захисту
генерал-майор служби
цивільного захисту







В. Стоєцький

{Текст взято з сайту ДСНС України http://www.mns.gov.ua/}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: