open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2004 N 75

Про затвердження Положення про порядок вибору

об'єктів приватизації, для продажу яких є доцільним

залучення радників, формування переліку таких

підприємств та оплати послуг радників

На виконання п. 16 рішення колегії Фонду державного майна від
31.01.2002 N 1/1 та заходів Фонду щодо виконання доручення
Президента України від 28.10.2002 N 1-1/1385 Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про порядок вибору об'єктів
приватизації, для продажу яких є доцільним залучення радників,
формування переліку таких підприємств та оплати послуг радників.
2. Департаменту стратегії індивідуальної приватизації
(І. Білоцерковець) забезпечити публікацію цього наказу в журналі
"Державний інформаційний бюлетень про приватизацію".
3. Департаменту взаємодії з Верховною Радою України, засобами
масової інформації та зв'язків з громадськістю (А. Гриненко)
забезпечити розміщення цього наказу на Web-сторінці Фонду.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Фонду державного майна Л. Кальніченка.
Голова Фонду М.Чечетов

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Фонду державного

майна України

20.01.2004 N 75

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок вибору об'єктів приватизації,

для продажу яких є доцільним залучення радників,

формування переліку таких підприємств

та оплати послуг радників

Цим положенням запроваджується порядок вибору об'єктів
державної власності, для підготовки та проведення індивідуальної
приватизації шляхом продажу державних пакетів акцій ВАТ за
процедурою конкурсів, торгів яких доцільно залучити незалежних
консультантів, радників, уповноважених осіб та інших сторонніх
осіб та організації, що залучаються до роботи, пов'язаної з
передприватизаційною підготовкою, приватизацією та
реструктуризацією (далі - радників), процедури формування переліку
таких об'єктів державної власності, порядок оплати наданих
радниками послуг.
1. Вибір об'єктів державної власності, для підготовки та
проведення приватизації яких залучення радників є доцільним,
розпочинається після затвердження переліку об'єктів державної
власності, які підлягають приватизації в поточному році.
2. Всебічну оцінку кожного конкретного об'єкта державної
власності та формування переліку об'єктів державної власності, для
підготовки та проведення приватизації яких доцільно залучати
радників, здійснює створена наказом органу приватизації постійно
діюча комісія.
Засідання комісії вважається правомочним, якщо присутні не
менш ніж 2/3 її членів. Участь у засіданнях комісії Голови та
секретаря є обов'язковою. Рішення комісії приймаються простою
більшістю голосів присутніх на засіданні (тільки "за" або
"проти"). Голос Голови комісії при рівному розподілі голосів є
вирішальним. Засідання комісії оформлюються протоколами, які
затверджує орган приватизації.
3. Доцільність залучення радників визначається по кожному
конкретному об'єкту на підставі критеріїв, визначених цим
положенням.
4. Рішення про залучення радників для підготовки та
проведення приватизації приймається органом приватизації згідно з
визначеними цим положенням критеріями та аналізом фінансового
стану об'єкта, його організаційної структури, ринків збуту товарів
(робіт, послуг), які ним випускаються (надаються).
5. Процес прийняття рішення щодо доцільності залучення
радників складається з 3 етапів: - первинний вибір об'єктів державної власності; - детальний аналіз; - прийняття остаточного рішення.
6. Основними критеріями вибору об'єктів державної власності,
приватизувати які доцільно за участю радників, як правило є: - розмір пакета не менше ніж 50 % статутного фонду; - необхідність реструктуризації, реорганізації; - спосіб приватизації (конкурс або тендер); - номінальна вартість не менше 50 млн. грн. та її можливе
перевищення; - кон'юнктура ринку; - доцільність залучення іноземного капіталу; - монопольне становище на ринку; - фінансово-економічний стан; - участь в об'єднаннях підприємств.
Зазначений перелік не є вичерпним і може бути змінений або
доповнений рішенням комісії.
7. Для проведення первинного вибору об'єктів державної
власності, які доцільно приватизувати за участю радників, орган
приватизації розглядає затверджений перелік (п. 1) на предмет
відповідності критеріям, визначеним п. 6 цього положення.
Якщо об'єкт державної власності відповідає хоча б одному з
критеріїв, він включається до попереднього переліку об'єктів, які
доцільно приватизувати за участю радників. Орган приватизації
надає цей перелік комісії для прийняття відповідного рішення.
8. На першому засіданні комісія шляхом голосування визначає
найбільш важливі критерії оцінки об'єкта державної власності і
включає їх в оціночну таблицю, керуючись наведеними у п. 6
критеріями.
Критерії та їх оцінка
Назва об'єкта державної власності, код ЄДПРОУ
------------------------------------------------------------------ | \ Бали | Важливо |Не важливо| Не має | | \ | (3) | (1) | значення | | Критерії \ | | | (0) | |------------------------------+----------+----------+-----------| | розмір пакета не менше | | | | | ніж 50% статутного фонду | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| |необхідність реструктуризації,| | | | | реорганізації | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| | спосіб приватизації (конкурс | | | | | або тендер) | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| | номінальна вартість не менше | | | | | 50 млн. грн. та її можливе | | | | | перевищення | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| | кон'юнктура ринку | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| | доцільність залучення | | | | | іноземного капіталу | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| |монопольне становище на ринку | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| | фінансово-економічний стан | | | | |------------------------------+----------+----------+-----------| | участь в об'єднаннях об'єкта | | | | | приватизації | | | | ------------------------------------------------------------------
_____________________________________________________________
(Прізвище та посада члена комісії, який заповнює таблицю)
9. Орган приватизації за 3 дні до другого засідання комісії
надає кожному члену комісії оціночні таблиці по кожному об'єкту
державної власності.
Члени комісії оцінюють кожний об'єкт державної власності на
предмет вагомості (по балах) кожного з критеріїв, на їх підставі
заповнюють оціночну таблицю та подають їх секретареві комісії.
10. У разі відсутності члена комісії на засіданні його
оціночна таблиця, подана заздалегідь, є чинною.
11. На другому засіданні Комісія підраховує загальну суму
балів по кожному об'єкту державної власності та за підсумками
приймає рішення щодо остаточного переліку. Комісія детально
аналізує кожний об'єкт державної власності з попереднього переліку
окремо згідно з обсягом видатків на наступний рік спеціального
фонду Державного бюджету України на заходи, пов'язані з
проведенням приватизації, та формує перелік об'єктів державної
власності, які доцільно приватизувати за участю радників. Об'єкти
державної власності, які набрали не менше 50 % від максимально
можливої кількості балів, можуть бути приватизовані за участю
радників.
12. На підставі затвердженого органом приватизації протоколу
заключного засідання комісії орган приватизації готує наказ про
проведення конкурсного відбору радників по кожному з об'єктів
державної власності.
13. У разі внесення змін до затвердженого переліку об'єктів
державної власності, що підлягають приватизації в поточному році,
вони можуть розглядатися на підставі цього положення.
14. Відбір радників проводиться на конкурсних засадах згідно
з чинним законодавством.
15. Оплата послуг радника здійснюється в межах обсягу
видатків на поточний рік спеціального фонду Державного бюджету
України на заходи, пов'язані з проведенням приватизації.
Загальний розмір оплати послуг радника визначається з
урахуванням обов'язкових податків і зборів, сплата яких
проводиться згідно з чинним законодавством.
16. Порядок та розмір оплати послуг радника можуть
визначатися договорами двох типів: - договір з твердою фіксованою ціною; - договір з частковою попередньою фіксованою оплатою та
гонораром за успішне виконання завдання, коли послуги радника
оплачуються у розмірі суми відшкодування його витрат та винагороди
за продаж.
Тип договору по кожному об'єкту державної власності визначає
орган приватизації.
Сума відшкодувань витрат радника, яка може бути виплачена в
якості авансу в обох випадках, не повинна перевищувати 20%
загальної суми відшкодувань його витрат.
Для визначення кінцевого результату виконання робіт
договорами може передбачатися етапність.
Оплата послуг за наступний етап може бути здійснена тільки
після виконання в повному обсязі робіт попереднього етапу.
Термін виконання окремих етапів, по яких здійснюється
авансова оплата, не повинен перевищувати 30 календарних днів.
За неналежне виконання або невиконання робіт договорами мають
передбачатися штрафні санкції.
Заступник Голови Фонду Л.Кальніченко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: