open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

06 квітня 2021 року м. Рівне №460/316/21

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Комшелюк Т.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватне підприємство «ТРАНСХОЛД» до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинення певних дій,

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство «ТРАНСХОЛД» (далі - позивач) звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач 2) в якому просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області від 28 вересня 2020 року № 76293 про відповідність платника податку на додану вартість Приватного Підприємства «ТРАНСХОЛД» критеріям ризиковості платника податку; 2) зобов`язати відповідача 1 виключити позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; 3) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області від 01 грудня 2020 року № 2188864/35616607 про відмову в реєстрації податкової накладної позивача від 21 вересня 2020 року № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних; 4) зобов`язати відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну позивача від 21 вересня 2020 року № 7 днем її подання на реєстрацію. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем прийнято рішення щодо відповідності платника податку на додану вартість критеріям ризиковості, яке не містить жодної мотивації та причин віднесення до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку, як і не містить доказів наявності податкової інформації. Крім того, відповідачу були надані всі можливі та необхідні документи щодо господарської операції, на підставі якої платником податку було сформовано податкову накладну від 21.09.2020 року № 7, реєстрацію якої зупинена. Вказані документи складені у повній відповідності до вимог законодавства і саме такими документами супроводжувалось оформлення господарської операції, в рамках якої виписана податкова накладна. Однак, відповідач не взяв до уваги надані документи та протиправно відмовив у реєстрації цієї податкової накладної. З наведених підстав, просить позовні вимоги задовольнити повністю.

Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти задоволення позовних вимог. На обґрунтування своїх заперечень вказує, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування. При цьому, податкова інформація не спростована позивачем у належний спосіб, що підтверджено доказами, які надано позивачем до матеріалів позову. Крім того, будь-який недолік форми рішення не може бути самостійною підставою для скасування такого рішення та не повинен сприйматися як безумовна підстава для висновку щодо протиправності такого рішення. З огляду на вказане, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позову повністю.

Позивач відповідь на відзив не подав.

25.01.2021 ухвалою суду відкрито провадження у справі та вирішено розглянути справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

09.03.2021 від відповідача надійшов відзив на позовну заяву.

Дослідивши подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд виходить з наступного.

Обставини справи, встановлені судом:

Приватне підприємство «ТРАНСХОЛД" зареєстроване як юридична особа 17.12.2007, номер запису про державну реєстрацію 16081020000005649. Основний вид економічної діяльності - код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, а також 4941. Вантажний автомобільний транспорт; 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.

З 28.12.2007 року є платником податку на додану вартість, що підтверджується витягом № 100086279 з Реєстру платників податку на додану вартість.

01 червня 2018 року між ПП «ТРАНСХОЛД» в особі директора ОСОБА_1 та ТзОВ «АМФІ СІТІ» в особі директора Яковчука Юрія Антоновича укладений Договір оренди вантажних автомобілів № 2-6/18, відповідно до умов та в порядку якого, орендодавець ПП «ТРАНСХОЛД» передає, а Орендар ТзОВ «АМФІ СІТІ» приймає у строкове платне володіння та користування терміном на 3 роки транспортні засоби наведені в кількості в додатку до даного договору.

На виконання укладеного договору 01.06.2018 сторонами підписані Перелік вантажних автомобілів, що передаються згідно умов договору оренди (Додаток 1 до Договору).

Відповідно до Акту прийому передачі від 01 червня 2018 року, що є Додаток № 2 до даного Договору, Орендодавець передав а Орендар прийняв вантажні автомобілі та напівпричепи в загальній кількості 10 одиниць техніки із зазначенням марки моделі кожного, номеру шасі, реєстраційного номеру транспортного засобу та номеру і серії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.

В порядку виконання укладеного Договору оренди вантажних автомобілів № 2-6/18 від 01.06.2018 року, сторонами, 21 вересня 2020 року, був оформлений акт № Т-00000045 здачі - прийняття робіт (надання послуг), відповідно якому, представник Замовника ТзОВ «АМФІ СІТІ» ОСОБА_3, з одного боку, та представник Виконавця ПП «ТРАНСХОЛД» ОСОБА_4 з іншого боку, склали цей акт проте, що Виконавцем буди проведені такі роботи (надані такі послуги): Оренда МАN НОМЕР_1 н/причіп НОМЕР_2 , на загальну вартість робіт 14856грн, в тому числі ПДВ 2476,00грн.

Платіжними дорученнями № 1176 від 10.09.2020 року, № 1183 від 11.09.2020 року, № 1179 від 16.09.2020 року підтверджується проведення оплати по оренді майна згідно Договору № 2-6/18 від 01.06.2018 року на загальну суму 51000грн з ПДВ. Суми господарською операцією не співпадають, оскільки ТзОВ «АМФІ СІТІ» має кредиторську заборгованість перед ПП «ТРАНСХОЛД» по наведеному договору, яку погашає частково по мірі можливості.

28.09.2020 Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області прийняла рішення № 76293, відповідно до якого ПП «ТРАНСХОЛД» відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме: вбачаються ознаки ризиковості ведення господарської діяльності ПП «Трансхолд»: 1) значні обсяги придбання/постачання товарів/послуг при недостатній кількості трудових ресурсів для здійснення господарської діяльності (1 працівник); 2) відсутня інформація щодо подальшого використання придбаних будівельних матеріалів, електровиробів, металопластикових вікон, меблів, воріт секційних, металопродукції, тощо на загальну суму ПДВ 145,3тис.грн (32 відс. від загального обсягу придбання); 3) відсутня інформація щодо можливості використання та/або зберігання придбаного в травні 2020 року дизельного пального в кількості 12160 літрів на загальну суму ПДВ 27,86тис.грн; 4) проведені операції з постачання Напівпричіпа-цементовоза NURSAN та Сідлового тягача MAN 26.430 без зазначення номера шассі (кузова), що унеможливлює ідентифікацію транспортного засобу та можливість дослідження його походження, 5) відсутня інформація про місце стоянки (зберігання) транспортних засобів, наявності складських приміщень, отриманих послуг охорони об`єктів та транспортних засобів.

Рішення отримане позивачем 28.09.2020 через електронний кабінет платника податків.

12.10.2020 ПП «ТРАНСХОЛОД» направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну № 7 від 21.09.2020 на загальну суму 14856,00грн.

Згідно квитанції № 9261028853 від 12.10.2020 документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.09.2020 № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонується надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

30.11.2020 позивачем подано повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.

01.12.2020 контролюючим органом прийнято рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2188864/35616607, яким відмовлено в реєстрації ПН № 7 від 21.09.2020. Підставою для відмови зазначено: ненадання платником податку копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити).

Позивач, вважаючи такі рішення протиправними, звернувся з даним позовом до суду.

Вирішуючи даний спір та надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає таке.

Відповідно до пп. 20.1.45. п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Пунктом 61.1. статті 61 Податкового кодексу України визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з пп. 62.1.2 п. 62.1 ст. 62 Податкового кодексу України, податковий контроль здійснюється шляхом, серед іншого, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Відповідно до п. 71.1 ст. 71 Податкового кодексу України, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Згідно з п. 74.1., 74.3 ст.74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами.

Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового Кодексу України (далі - ПК України) визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань, платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

В силу вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України, якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, яка набрала чинності 01.01.2020 року, на виконання вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України, затверджений Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з п. 5 Порядку № 1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку № 1165).

Із наведених правових норм слідує, що на дату виникнення податкових зобов`язань, платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН. При цьому, такі податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстр, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. У разі ж невідповідності жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій.

Разом з тим, у разі ж коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Отже, у разі наявності рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

За наведеного, оскільки контролюючим органом 28.09.2020 прийнято рішення про відповідність позивача, як платника податку критеріям ризиковості платника податку, то реєстрація ПН № 7 від 21.09.2020 була правомірно зупинена. До того ж, таке зупинення за зазначених вище умов здійснюється в автоматичному режимі.

Також суд зазначає, що Додатком № 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, а саме:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено також, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості, платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Таким чином, Порядком № 1165 передбачено чіткий алгоритм щодо виключення платника податку з переліку ризикових.

Відповідно до п. 25 Порядку № 1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з п. 44-46 Порядку № 1165, комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.

У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

Як вбачається із витягу з протоколу № 101/17-00 від 28.09.2020 року засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області, порядком денним був розгляд наявності ризикових суб`єктів господарювання та прийняття Комісією ГУ ДПС у Рівненській області рішення щодо наповнення Журналу ризикових платників АІС «Податковий блок», з метою достовірного та належного їх відображення згідно ознак ризиковості платників податку.

Зокрема, комісією на підставі доповідної записки управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Рівненській області за № 40/17-00-04-01-10 від 28.09.2020 року встановлено наступне.

«На обліку ГУ ДПС у Рівненській області (м. Рівне) перебуває ПП «Трансхолд» (ЄДРПОУ 35616607), стан платника - 0, вид діяльності - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно - технічним обладнанням, юридична адреса: 33027 Рівненська обл., м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд 25.

Керівник, головний бухгалтер: ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ).

Взаємопов`язані СГ:

- керівник та засновник МПГ1 «АПМ» (ЄДРПОУ 22574888, ГУ ДПС у Рівненській області);

- керівник, головний бухгачтер та засновник ТЗОВ «АПМ Плюс» (ЄДРПОУ 38116574, ГУ ДПС у Рівненській області):

- керівник Рівненська міська громадська організація - футбольний клуб «Штурм» (ЄДРПОУ 26405830, ГУ ДПС у Рівненській області);

- керівник та засновник ТЗОВ «Сітіцентр Набережний» (ЄДРПОУ 43566425, ГУ ДПС у Рівненській області);

- ФОП.

Засновник: ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_4 ). Пов`язані СГ відсутні.

Статутний фонд: 1000500 грн.

Платник ПДВ з 28.12.2007р. Платник єдиного податку 3 групи.

Звіт про об`єкти оподаткування (форма 20-ОПП).

Відомості про об`єкти оподаткування платника податків - наведені у таблиці.

Згідно Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно за ПП «Трлнсхолд» зареєстровані офісні приміщення за адресою: м. Рівне вул. Ясна, 66.

Згідно звітності по ЄСВ середньооблікова кількість працівників - 1 особа.

За даними фінансової звітності мікропідприємства станом на 31.12.2019 року основні засоби становлять 6033тис.грн., запаси 2279,5тис.грн.

Станом на 24.09.2020 сума ліміту в СЕА ПДВ складає 86,9тис.грн.

Основні постачальники та основні покупці протягом січня-серпня 2020 (за даними ЄРПН) - наведені в таблицях».

28.09.2020 Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області прийняла рішення № 76293, відповідно до якого ПП «ТРАНСХОЛД» відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме: вбачаються ознаки ризиковості ведення господарської діяльності ПП «Трансхолд»: 1) значні обсяги придбання/постачання товарів/послуг при недостатній кількості трудових ресурсів для здійснення господарської діяльності (1 працівник); 2) відсутня інформація щодо подальшого використання придбаних будівельних матеріалів, електровиробів, металопластикових вікон, меблів, воріт секційних, металопродукції, тощо на загальну суму ПДВ 145,3тис.грн (32 відс. від загального обсягу придбання); 3) відсутня інформація щодо можливості використання та/або зберігання придбаного в травні 2020 року дизельного пального в кількості 12160 літрів на загальну суму ПДВ 27,86тис.грн; 4) проведені операції з постачання Напівпричіпа-цементовоза NURSAN та Сідлового тягача MAN 26.430 без зазначення номера шассі (кузова), що унеможливлює ідентифікацію транспортного засобу та можливість дослідження його походження, 5) відсутня інформація про місце стоянки (зберігання) транспортних засобів, наявності складських приміщень, отриманих послуг охорони об`єктів та транспортних засобів.

Додатком № 4 до Порядку № 1165, затверджений бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Судом встановлено, що за формою та змістом оскаржуване рішення контролюючого органу № 76293 від 28.09.2020 року відповідає формі рішення, викладеного в Додатку № 4 до Порядку № 1165.

Так, у рішенні зазначено про відповідність платника податку Приватного Підприємства «ТРАНСХОЛД» критеріям ризиковості платника, зокрема, п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

У даному рішенні підстава, у зв`язку із зазначенням пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, - податкова інформація - розшифрована в повній мірі.

Разом з тим, позивачем, у відповідності до п. 6 Критеріїв не надавались документи, необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку до Комісії регіонального рівня, що розглядає питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, а одразу оскаржено зазначене рішення до суду. Доказів зворотного суду не надано і судом не встановлено.

Так, до матеріалів справи позивачем долучено лише копію договору оренди нежитлового приміщення № 1 від 01.04.2018, укладеного між фізичною особою ОСОБА_1 та ПП «ТРАНСХОЛД» в особі директора ОСОБА_1 . В той же час, акт прийому-передачі, відповідно до п. 3.2. Договору не надано.

В даному випадку варто зазначити, що судом надається оцінка відповідності рішення контролюючого органу нормам чинного законодавства на момент його прийняття.

Позаяк позивачем документи, необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості до Комісії регіонального рівня, що розглядає питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості не подавалися, відповідного рішення відповідач за наслідками розгляду цих документів не приймав, то правові підстави для визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення № 76293 від 28.09.2020 відсутні.

Більше того, суд звертає увагу, що документів на спростування податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції не подано і до позовної заяви.

Крім того, у зв`язку із тим, що позивач не подавав до комісії відповідну інформацію та копії документів для виключення його із переліку ризикових, і контролюючим органом не була надана ним оцінка та, відповідно, не було прийнято рішення за результатами розгляду поданих документів, то за відсутності такого рішення контролюючого органу, позовні вимоги позивача про зобов`язання виключити із переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, є передчасними та не належать до задоволення.

Щодо позовних вимог про визнання протиправним рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 21.09.2020 та зобов`язання зареєструвати таку накладну, суд зважає на таке.

Відповідно до підпунктів «а», «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі - ПК України), об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку № 1246 визначено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку № 1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (комісії регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

При цьому суд зазначає, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, не означає, що платник податку повинен подати абсолютно всі, зазначені у ньому документи. Навпаки, зміст цього переліку свідчить на користь того, що враховується специфіка певних господарських операцій. Даний перелік є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами як пункту 185.1 статті 185, так і пункту 187.1 статті 187 ПК України.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 11 Порядку № 520, Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 13 Порядку № 520, визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Як встановлено судом, реєстрацію податкової накладної позивача № 7 від 21.09.2020, зупинено з тих підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Матеріалами справи стверджується що 30.11.2020 позивачем подано повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.

Зокрема, позивачем подано пояснення за змістом якого зазначено, що з червня 2018р. підприємство здає в оренду власні вантажні автомобілі про що в ДПІ м. Рівне в липні 2018р була подана Таблиця платника податку, яка не врахована ним. Кількість працівників задовольняє потреби підприємства у трудових ресурсах для даного виду діяльності. Підприємство сплатило 1227384грн ПДВ.

Разом із наведеним поясненням, позивачем долучено такі документи: копію договору оренди вантажних автомобілів № 2-6/18 від 01.06.2018, Перелік вантажних автомобілів, що передаються згідно умов оренди (Додаток 1 до Договору від 01.06.2018), копію акта здачі-прийняття робіт № Т-00000045 від 21.09.2020, згідно якого ТзОВ «АМФІ-СІТІ» (Виконавець) були проведені роботи - оренда MAN ВК 8052 ВК н/причіп НОМЕР_2 на суму загальну суму 14856грн, ПДВ - 2476грн, а також платіжні доручення про оплату згідно Договору.

Відповідно до п. 4.1 Договору № 2-6/18 від 01.06.2018, орендовані транспортні засоби передаються Орендарю в день укладання та підписання цього договору.

Однак, як слідує із наведеного вище, позивачем до пакету документів, направлених контролюючому органу для вирішення питання реєстрації ПН № 7 від 21.09.2020, акт приймання передачі транспортного засобу, передбаченого п. 4.1 Договору оренди вантажного автомобіля № 2-6/18 від 01.06.2018 року, укладеного між ПП «ТРАНСХОЛД» (Орендодавець) та ТОВ «АМФІ СІТІ» (Орендар), та/або оборотно-сальдової відомості по 361 рах. б/о не долучалися.

Наведене підтверджується також витягом із протоколу № 166/17-00 від 01.12.2020 засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області, за змістом якого зазначено, що платником не надано документів про реєстрацію транспортних засобів, акта приймання передачі транспортного засобу, передбаченого п. 4.1 Договору оренди вантажного автомобіля № 2-6/18 від 01.06.2018 року, укладеного між ПП «ТРАНСХОЛД» (Орендодавець) та ТОВ «АМФІ СІТІ» (Орендар), та/або оборотно-сальдової відомості по 361 рах. б/о.

Слід зазначити, що відповідність критеріям ризиковості має бути спростована платником податків шляхом подання на вимогу податкового органу переліку документів, необхідних для прийнятим рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, і ненадання платником податку, зокрема, копій документів відповідно до п. 5 Порядку № 520, є підставою для прийняття комісією контролюючого органу рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

З урахуванням викладеного, судом встановлено, що в порушення п. 5 Порядку № 520 позивачем не надано до повідомлення повного пакету документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Реєстрі, податкової накладної № 7 від 21.09.2020. Простими словами, позивач мав долучити до повідомлення про надання пояснень, зокрема, копії документів про реєстрацію транспортних засобів, акта приймання-передачі транспортного засобу, передбаченого п. 4.1 Договору оренди вантажних автомобілів № 2.6/18 від 01.06.2018 року, укладеного між ПП «ТРАНСХОЛД» (Орендодавець) та ТОВ «АМФІ СІТІ» (Орендар), та/або оборотно-сальдової відомості по 361 рах. б/о. Оскільки позивач не дотримався наведених положень права, то позовна вимога про визнання протиправним рішення відповідача № 2188864/35616607 від 01.12.2020 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 21.09.2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних також задоволенню не належить.

Щодо позовної вимоги позивача про зобов`язання зареєструвати податкову накладу № 7 від 21.09.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних, то така вимога є похідною від вимоги про визнання протиправним та скасування рішення про відмову у реєстрації цієї податкової накладної. Позаяк, в задоволенні останньої відмовлено, то і вимога зобов`язального характеру теж не належить до задоволення.

Відповідно до положень статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене в його сукупності суд прийшов до висновку, що позивач не довів правомірність своїх доводів та посилань, натомість відповідач підтвердив належними та допустимими доказами свої заперечення, тому позовна заява задоволенню не належить.

Підстави для відшкодування судового збору у відповідності до ст. 139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

В задоволенні позовних вимог Приватного підприємства «ТРАНСХОЛД» до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області від 28 вересня 2020 року № 76293 про відповідність платника податку на додану вартість Приватного Підприємства «ТРАНСХОЛД» критеріям ризиковості платника податку; зобов`язання Головного управління ДПС у Рівненській області виключити Приватне підприємство «ТРАНСХОЛД» з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області від 01 грудня 2020 року № 2188864/35616607 про відмову в реєстрації податкової накладної позивача від 21 вересня 2020 року № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного Підприємства «ТРАНСХОЛД» від 21 вересня 2020 року № 7 днем її подання на реєстрацію, - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасники справи:

1) позивач - Приватне Підприємство «ТРАНСХОЛД» (35340, Рівненська обл.,

Рівненський р-н, с. Великий Житин, вул. Рівненська, 1-О, ЄДРПОУ 35616607);

2) відповідач 1 - Головне управління ДПС у Рівненській області (33023, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 12, ЄДРПОУ 43142449);

3) відповідач 2 - Державна податкова служба України (04053, м. Київ, Львівська пл. 8, ЄДРПОУ 43005393).

Суддя Т.О. Комшелюк

Джерело: ЄДРСР 96043871
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку