open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

18 січня 2021 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4626/20

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Кисельової Є.О.,

при секретарі судового засідання: Суховій Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора №5» до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява комунального підприємства Лисичанська житлово-експлуатаційна контора №5 (далі КП «ЛЖЕК №5», позивач) до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (далі Управління, відповідач), в якому позивач просив суд визнати протиправним та скасувати рішення від 13.11.2020 № 223/4205/06-1 про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду, прийняте Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що у період з 20 по 27 жовтня 2020 року відповідачем проведено документальну планову перевірку правильності використання КП «ЛЖЕК №5» страхових коштів Фонду соціального страхування України та своєчасності сплати страхових внесків у період з 01.10.2015 по 30.09.2020, за наслідками якого складено акт від 27.10.2020 №33.

В ході перевірки встановлено порушення позивачем пунктів 1,2 частини четвертої статті 19, пункту 5 частини першої статті 23 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-ХІУ та пункту 2 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1266 (в редакції постанови КМУ від 26.06.2015 №439), на суму неправомірно використаних страхових коштів Фонду - 26783,27 грн. Сума нарахованої пені у зв`язку з несвоєчасною сплатою страхових внесків - 21403,28 грн.

На підставі вказаних порушень відповідачем прийнято рішення від 13.11.2020 №223/4205/06-1, яким до КП "ЛЖЕК №5" застосовано фінансові санкції у розмірі: штрафна санкція 50% неправомірно витрачених страхових коштів - 13391,64 грн; пеня 120% облікової ставки НБУ, що діяла на момент сплати страхових внесків, нарахована на повну суму недоїмки за весь її строк - 21403,28 грн.

Із посиланням на положення Порядку проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, порядок прийняття рішень за результатами перевірок та процедуру оскарження рішень за результатами перевірок визначені Порядком перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України 02.10.2020 №23, вважають вказане вище рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки відповідачем не розглянуло зауваження КП "ЛЖЕК № 5" та не надано відповідь позивачу на письмові зауваження на акт перевірки від 27.10.2020 № 33, подані 27.10.2020. У зв`язку з наведеним вважають акт перевірки неузгодженим та таким, що не підтверджує факт порушення КП "ЛЖЕК № 5" вимог законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування.

18.12.2020 до відділу діловодства та обліку звернень громадян (канцелярії) суду за вхідним реєстраційним номером 51954/2020 відповідачем надано відзив на позовну заяву, в якому просили у задоволенні позову відмовити, оскільки відповідачем 05.11.2020 у відповідності з вимогами абзацу 2 пункту 3.5 розділу III «Оформлення результатів документальних перевірок» Порядку №23, на адресу позивача рекомендованим листом з повідомленням про вручення направлено лист за вихідним номером №2871/06-1 від 04.11.2020 з відповіддю на зауваження позивача до акту перевірки.

Також зазначено, що фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами Фонду з 01.10.2018 згідно Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12 (далі Порядок №12), до 01.10.2018 - згідно Порядку фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 № 26 (далі Порядок № 26).

При цьому, згідно Порядку № 26, який діяв до 01.10.2018, перевірка Фондом правильності нарахування виплат згідно заяви-розрахунку не передбачалась.

Постановою правління Фонду соціального страхування України від 02.10.2020 № 23 затверджено Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання, який розроблено відповідно до вимог Законів України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та «Про запобігання корупції», який призначено для здійснення працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та їх відділень контролю за дотриманням порядку використання страхувальниками страхових коштів Фонду.

За результатами проведеної перевірки позивача виявлено порушення пунктів 1, 2 частини 4 статті 19, пункту 5 частини 1 статті 23 Закону № 1105-ХІУ, пункту 2 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 №1266 (в редакції постанови КМУ від 26.06.2015 № 439).

Відповідно до пункту 1 частини п`ятої статті 15 Закону № 1105 роботодавець несе відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення.

Крім того, зазначено, що згідно положень пунктів 3.1,3.2,3.3 Порядку перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 02.10.2020 № 23, результати документальної перевірки оформлюються у формі акта документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України. Акт перевірки є службовим двостороннім документом, що підтверджує факт проведення перевірки, відображає її результати та є носієм доказової інформації про виявлені порушення у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно пункту 4.1 зазначеного вище підставою для прийняття рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій є акт перевірки, яким задокументовані випадки порушення страхувальником порядку використання страхових коштів Фонду.

У зв`язку з порушенням позивачем порядку використання страхових коштів Фонду, 13.11.2020 відповідачем прийнято рішення № 223/4205/06-1 про повернення страхових коштів Фонду у сумі 26 783,27 грн та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду у сумі 34 794,93 грн, з повним дотриманням вищенаведених норм законодавства (арк. спр.45-48).

18.01.2021 до відділу діловодства та обліку звернень громадян (канцелярії) суду за вхідним реєстраційним номером 2166/2021 від представника позивача надійшла заява, в якій просили справу розглядати без участі уповноваженого представника (арк. спр. 203).

Ухвалою суду від 01.12.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі (арк. спр. 39-40).

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), суд встановив наступне.

Лисичанським міським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, в особі завідувача сектору по роботі зі страхувальниками Лисичанського відділення Хрущової О.В. та головного спеціаліста сектору по роботі зі страхувальниками Лисичанського відділення Чернишової С.М., на підставі плану-графіку проведення планових перевірок страхувальників у VІ кварталі 2020 року, затвердженого наказом управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області від 15.09.2020 № 333-ОД, наказу «Про проведення планової перевірки комунального підприємства житлово-експлуатаційна контора №5» від 19.10.2020 № 221-ОД та направлення від 20.10.2020 №33, у період з 20.10.2020 по 27.10.2020 проведено планову виїзну документальну перевірку дотримання КП "ЛЖЕК № 5" порядку використання страхових коштів Фонду соціального страхування України за період з 01.10.2015 по 30.09.2020, результати якої оформлені актом документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України від 27.10.2020 № 33 (арк. спр. 61-77).

В ході перевірки Лисичанським відділенням встановлено порушення позивачем пунктів 1, 2 частини 4 статті 19, пункту 5 частини 1 статті 23 Закону № 1105- XIV, пункту 2 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1266, що призвели к неправомірному використанню коштів Фонду соціального страхування України на суму 26 783,27 грн.

Зі змісту акту перевірки від 27.10.2020 № 33 вбачається, що вказані вище порушення встановлені відповідачем на підставі заяв-розрахунків, поданих позивачем: від 09.02.2016 № 208, від 23.03.2016 № 283, від 16.03.2016 № 441, від 28.03.2016 № 466, від 13.04.2016 № 562, від 29.04.2016 № 655, від 18.05.2016 № 748, від 26.05.2016 № 818, від 08.06.2016 № 890, від 28.07.2016 № 1345, від 04.08.2016 № 1377, від 10.08.2016 № 1410, від 12.08.2016 № 1432, від 06.10.2016 № 1626. Також на підставі листку тимчасової непрацездатності, виданому у зв`язку з допомогою по вагітності і пологам за період з 15.04.2016 по 18.08.2016, листку тимчасової непрацездатності за період з 13.01.2018 по 22.01.2018, листків тимчасової непрацездатності, виданих у зв`язку із захворюванням або травмою, за період з 07.09.2016 по 14.09.2016, з 05.12.2017 по 19.12.2017, з 24.07.2018 по 08.08.2018, з 17.09.2018 по 02.10.2018, з 13.02.2019 по 05.03.2019.

Не погоджуючись з порушеннями, встановленими відповідачем в ході перевірки, позивачем надано зауваження до акту перевірки від 27.10.2020 № 33, зі змісту яких вбачається наступне.

КП «ЛЖЕК №5» із посиланням на положення пункту 2 частини 2 статті 10 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» зазначено, що підприємством подавалися заяви-розрахунки щодо нарахування коштів для виплати тимчасової непрацездатності, в яких зазначалася інформація щодо кількості днів та суми нарахувань. У зв`язку з чим, на думку позивача, Фонд повинен був виконати імперативну норму вищезазначеної статті та перевірити правомірність нарахування позивачем сум соціальних виплат (арк. спр. 190).

04.11.2020 за вихідним реєстраційним номером 2871/06-1 відповідачем надано відповідь на зауваження позивача до акту перевірки від 27.10.2020 № 33. Вказану відповідь КП «ЛЖЕК №5» направлено поштою 05.11.2020 та отримано останнім 06.11.2020, що підтверджується фіскальним чеком від 05.11.2020, рекомендованим повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 193).

Оскільки матеріалами справи достовірно підтверджується факт направлення 05.11.2020 відповідачем КП «ЛЖЕК №5» відповіді на заперечення до акту перевірки від 27.10.2020 № 33, яку отримано останнім 06.11.2020, у зв`язку з чим доводи позивача стосовно того, що акт перевірки є неузгодженим та таким, що не підтверджує факт порушення КП "ЛЖЕК № 5" вимог законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування, оскільки відповідачем не надано вказаної вище відповіді на заперечення до акту у строк встановлений законом, судом визнаються незмістовними.

Статтею 4 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV (далі - Закон № 1105-XIV) визначено, що Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.

Пунктами 1,2 частини 4 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон № 1105) (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) визначено, що застраховані особи, які протягом дванадцяти місяців перед настанням страхового випадку за даними Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування мають страховий стаж менше шести місяців, мають право на матеріальне забезпечення відповідно до цього Закону в таких розмірах: допомога по тимчасовій непрацездатності - виходячи з нарахованої заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески, але в розрахунку на місяць не вище за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом у місяці настання страхового випадку; допомога по вагітності та пологах - виходячи з нарахованої заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески, але в розрахунку на місяць не вище двократного розміру мінімальної заробітної плати та не менше за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом у місяці настання страхового випадку.

Пунктами 1 та 6 частини 2 статті 9 Закону № 1105-XIV визначено, що Фонд та його робочі органи відповідно до покладених на них завдань здійснюють управління та оперативне розпорядження фінансовими ресурсами Фонду в межах бюджету Фонду, затвердженого Кабінетом Міністрів України, управління майном, контроль за використанням коштів Фонду, веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання, застосовують в установленому законодавством порядку фінансові санкції та накладають адміністративні штрафи.

Згідно пункту 3 частини 1 статті 10 Закону № 1105-XIV Фонд має право перевіряти достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів Фонду, дотримання порядку використання роботодавцем виділених йому коштів Фонду та зупиняти виплати з Фонду в разі відмови або перешкоджання з боку роботодавця у проведенні перевірки, виявлення фактів подання ним Фонду недостовірних відомостей або порушення порядку використання роботодавцем коштів Фонду.

Пунктом 1 частини п`ятої статті 15 Закону № 1105 визначено, що роботодавець несе відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення.

Частиною шостою даної статті встановлено, що у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 23 даного Закону допомога по тимчасовій непрацездатності не надається у разі тимчасової непрацездатності у зв`язку із захворюванням або травмою, що сталися внаслідок алкогольного, наркотичного, токсичного сп`яніння або дій, пов`язаних з таким сп`янінням.

Відповідно до положень абзацу 2 пункту 3.5 розділу III «Оформлення результатів документальних перевірок» Постанови правління Фонду соціального страхування України «Про затвердження Порядку перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання» від 02.10.2020 № 23 (далі - Порядок № 23) робочий орган виконавчої дирекції Фонду (відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду) розглядає заперечення та/або додаткові документи до акта перевірки протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання, та надає на них письмову відповідь, яка вручається під розписку керівнику чи уповноваженій особі страхувальника або направляється рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Пунктами 5-7 постанови правління Фонду соціального страхування з тимчасової непрацездатності від 22.12.2010 № 26, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України

25.01.2011за № 111/18849 (в редакції, чинній на час спірних правовідносин), закріплено, що для отримання коштів Фонду для виплати матеріального забезпечення застрахованим особам, нарахованого страхувальником, страхувальник звертається до робочого органу Фонду за місцем обліку в органі Фонду або за місцем обліку, зазначеним в Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування (для зареєстрованих після 01.01.2011) (далі місце обліку), із заявою-розрахунком за підписом керівника та головного бухгалтера, засвідченою печаткою підприємства.

Заява-розрахунок готується у двох примірниках, один з яких разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначається матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника, а другий подається до робочого органу Фонду.

При опрацюванні заяви-розрахунку робочі органи Фонду перевіряють правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, даним Порядком визначався обов`язок Фонду щодо перевірки правильності заповнення реквізитів, наявності даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування, даних про сплату ним єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування при опрацюванні заяви-розрахунку, на підставі якої призначається матеріальне забезпечення застрахованій особі.

Тобто, за Фондом визначався лише обов`язок щодо перевірки заповнення заяви-розрахунку без перевірки правильності наведеного розрахунку страхувальником, на підставі якого призначається матеріальне забезпечення застрахованій особі.

01.10.2018 набула чинності постанова правління Фонду соціального страхування України «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» від 19.07.2018 № 12 (далі Постанова № 12).

Відповідно до пункту 8 Постанови № 12 робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку інформації, наведеної у ній, перевіряє правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, наявність у Фонді зареєстрованого нещасного випадку або профзахворювання (у разі проведення виплат потерпілим на виробництві (членам їх сімей), правильності нарахування виплат та у разі відсутності зауважень протягом десяти робочих днів здійснює фінансування сум, зазначених у заяві-розрахунку.

Таким чином, даним пунктом визначено обов`язок Фонду щодо здійснення перевірки інформації, правильності заповнення реквізитів, наявності усіх даних та правильності нарахування виплат у заяві-розрахунку, на підставі якої призначається матеріальне забезпечення застрахованій особі.

Постановою правління Фонду соціального страхування України від 02.10.2020 № 23 затверджено Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання (далі Постанова № 23).

Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Законів України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та «Про запобігання корупції», яким визначається порядок здійснення працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та їх відділень контролю за дотриманням порядку використання страхувальниками страхових коштів Фонду.

Згідно пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1266 «Порядок обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням» сума страхових виплат застрахованій особі та оплати перших п`яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця обчислюється шляхом множення суми денної виплати, розмір якої встановлюється у відсотках середньоденної заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) залежно від страхового стажу, якщо його наявність передбачена законодавством, на кількість календарних днів, що підлягають оплаті.

Таким чином, враховуючи викладене вище, судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що КП ЛЖЕК № 5» до Лисичанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області подано заяви-розрахунки про призначення страхових виплат застрахованим особам (від 09.02.2016 № 208, від 23.03.2016 № 283, від 16.03.2016 № 441, від 28.03.2016 № 466, від 13.04.2016 № 562, від 29.04.2016 № 655, від 18.05.2016 № 748, від 26.05.2016 № 818, від 08.06.2016 № 890, від 28.07.2016 № 1345, від 04.08.2016 № 1377, від 10.08.2016 № 1410, від 12.08.2016 № 1432, від 06.10.2016 № 1626, а також за періоди з 15.04.2016 по 18.08.2016, з 13.01.2018 по 22.01.2018, з 07.09.2016 по 14.09.2016, з 05.12.2017 по 19.12.2017, з 24.07.2018 по 08.08.2018, з 17.09.2018 по 02.10.2018), та згідно постанови правління Фонду соціального страхування з тимчасової непрацездатності від 22.12.2010 № 26 на відповідний Фонд покладається лише обов`язок щодо перевірки заповнення заяви-розрахунку без перевірки правильності наведеного розрахунку страхувальником, на підставі якого призначається матеріальне забезпечення застрахованій особі.

Оскільки судом встановлено, що позивачем до Лисичанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області було подано заяви-розрахунки за вказані вище періоди, на підставі яких призначалося матеріальне забезпечення застрахованим особам, та на відповідача згідно постанови правління Фонду соціального страхування з тимчасової непрацездатності від 22.12.2010 № 26 обов`язок щодо перевірки правильності наведених розрахунків страхувальником не покладався, тому доводи позивача щодо необхідності виконання відповідачем імперативної норми статті 10 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» судом визнаються необґрунтованими.

Частиною другою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) визначено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Враховуючи, що позивачем в обґрунтування позовних вимог та підстав для визнання протиправним і скасування рішення від 13.11.2020 № 223/4205/06-1 про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду, прийнятого Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, зазначено лише ненадання відповіді на заперечення до акту перевірки від 27.10.2020 № 33, а також необхідності виконання відповідачем імперативної норми статті 10 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», та зовсім не наведено обґрунтування стосовно правильності зазначення розрахунків у заявах-розрахунках (від 09.02.2016 № 208, від 23.03.2016 № 283, від 16.03.2016 № 441, від 28.03.2016 № 466, від 13.04.2016 № 562, від 29.04.2016 № 655, від 18.05.2016 № 748, від 26.05.2016 № 818, від 08.06.2016 № 890, від 28.07.2016 № 1345, від 04.08.2016 № 1377, від 10.08.2016 № 1410, від 12.08.2016 № 1432, від 06.10.2016 № 1626, а також за періоди з 15.04.2016 по 18.08.2016, з 13.01.2018 по 22.01.2018, з 07.09.2016 по 14.09.2016, з 05.12.2017 по 19.12.2017, з 24.07.2018 по 08.08.2018, з 17.09.2018 по 02.10.2018, з 13.02.2019 по 05.03.2019), поданих до відповідного Фонду соціального страхування, суд відповідно до положень частини другою статті 9 КАС України розглядає дану справу в межах позовних вимог, зазначених позивачем, не надаючи оцінку правильності зазначення розрахунків у вказаних заявах-розрахунках.

З урахуванням вищевикладеного судом встановлено, що позовні вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Зважаючи на те, що суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову, відповідно до вимог статті 139 КАС України судові витрати покладаються на позивача.

Керуючись статтями 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора №5» до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Повний текст судового рішення складено 22 січня 2021 року.

Суддя Є.О. Кисельова

Джерело: ЄДРСР 94353297
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку