233 Справа № 233/2346/17
У Х В А Л А
14 січня 2021 року Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області у складі:
головуючого судді ОСОБА_1 ,
за участю
секретаря ОСОБА_2 ,
представника ВП №2 Краматорського РУП
ГУНП в Донецькій області ОСОБА_3 ,
особи, стосовно якої ставиться
питання про продовження встановленого
адміністративного нагляду ОСОБА_4 ,
розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області подання т.в.о. начальника відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області про продовження встановленого адміністративного нагляду відносно:
ОСОБА_4 ,РНОКПП НОМЕР_1 ,який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 ум.Костянтинівка Донецькоїобласті,громадянина України,із середньоюспеціальною освітою,не одруженого,не працюючого,проживає заадресою: АДРЕСА_1 ,раніше судимого:1)10серпня 2004року Петровськимрайонним судомм.Донецька зач.1ст.309КК Українидо 1року обмеженняволі зіспитовим строкомна 1рік;2)09листопада 2005року Костянтинівськимміськрайонним судомДонецької областіза ч.3ст.185,ч.4ст.70КК Українидо 4років 3місяців позбавленняволі;3)26жовтня 2010року Кіровськимрайонним судомм.Донецька зач.2ст.186КК Українидо 5років позбавленняволі;4)11січня 2017року Костянтинівськимміськрайонним судомДонецької областіза ч.1ст.309КК Українидо штрафуу розмірі60неоподатковуваних мінімумівдоходів громадян(1020грн.),штраф сплачено11лютого 2017року, 5) 30 березня 2018 року Костянтинівським міськрайонним судом Донецької області за ч.1 ст. 121 КК України до 5 років позбавлення волі; звільнився 11 червня 2020 року на підставі ухвали Менського районного суду Чернігівської області від 03 червня 2020 року умовно-достроково на невідбутийтермін 6 місяці 2 дні,-
в с т а н о в и в:
Подання мотивовано тим, що після звільнення з місць позбавлення волі, при постановці на профілактичний облік у Костянтинівському ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області ОСОБА_4 було роз`яснено, що в разі вчинення з його боку систематичних порушень громадського порядку, стосовно нього за ініціативою поліції може бути встановлено адміністративний нагляд.
30 вересня 2020 року Костянтинівським ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області ОСОБА_4 був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 178 КУпАП, за яке накладено адміністративне стягнення у вигляді шрафу.
У зв`язку з допущеним правопорушенням, в Костянтинівському ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області 02.10.2020 року йому було винесено попередження про припинення ведення антигромадського способу життя як особі, відносно якої може бути встановлено адміністративний нагляд.
06 жовтня 2020 року Костянтинівським ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області він був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 178 КУпАП, за яке накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу.
У зв`язку з допущеним правопорушенням, в Костянтинівському ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області 09.10.2020 року йому було винесено попередження про припинення ведення антигромадського способу життя як особі, відносно якої може бути встановлено адміністративний нагляд.
27 листопада 2020 року Костянтинівським ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області він був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 127 КУпАП, за яке накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу.
02 грудня 2020 року Костянтинівським ВП Бахмутського ВП ГУНП в Донецькій області він був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч.2 ст. 44-3 КУпАП, за яке накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу.
За місцем проживання ОСОБА_4 характеризується негативно.
Беручи до уваги, що ОСОБА_4 був засуджений до позбавлення волі за скоєння тяжких злочинів, після звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження Костянтинівського ВП, продовжував систематично порушувати громадський порядок, на підставі викладеного, керуючи п. «в» ст.3, ст. 10 Закону України «Про адміністративний нагляд особами, звільненими з місць позбавлення волі» у поданні т.в.о. начальника відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області просив вирішити питання про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 терміном на 1 рік із встановленням обмежень: - не виїжджати за межі Костянтинівського району без дозволу начальника відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області, крім виїзду на роботу; не відвідувати кафе, ресторани, бари та інші заклади, де алкогольні напої продаються на розлив; заборонити вихід з будинку за місцем проживання в період часу з 20.00 год. до 04.00 год., крім виходу на роботу; з`являтись на реєстрацію до відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області кожну першу суботу кожного місяця з 09.00 год. до 18.00 год.
У судовому засіданні ОСОБА_5 не заперечував щодо встановлення відносно нього адміністративного нагляду.
Вислухавши пояснення представника відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області ОСОБА_3 , пояснення ОСОБА_5 , дослідивши матеріали подання, суд приходить до висновку про необхідність задоволення подання, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд здійснюється міліцією. Осіб, щодо яких встановлено адміністративний нагляд, беруть на облік, фотографують, а у разі необхідності у них беруть відбитки пальців. Працівники міліції зобов`язані систематично контролювати поведінку цих осіб, запобігати порушенням ними громадського порядку та прав інших громадян і припиняти їх, проводити розшук осіб, які уникають адміністративного нагляду.
Статтею 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» встановлено, що адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості. У разі, коли є підстава вважати, що особа, щодо якої встановлено адміністративний нагляд, залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд за поданням відповідного органу внутрішніх справ може бути продовжено у визначеному цим Законом порядку кожного разу ще на шість місяців, але не більше терміну, передбаченого законом для погашення або зняття судимості. Термін адміністративного нагляду починається з дня оголошення особі постанови судді про встановлення адміністративного нагляду.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд припиняється постановою судді за поданням начальника органу Національної поліції; у разі погашення або зняття судимості з особи, яка перебуває під наглядом; достроково, якщо піднаглядний перестав бути небезпечним для суспільства і позитивно характеризується за місцем роботи і проживання. В інших випадках адміністративний нагляд автоматично припиняється: після закінчення терміну, на який його встановлено, якщо органом внутрішніх справ не подано клопотання про продовження нагляду або суддя відмовив у продовженні нагляду; у разі засудження піднаглядного до позбавлення волі і направлення його до місця відбування покарання; у разі смерті піднаглядного.
Згідно п. 3 роз`яснень Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику застосування судами України законодавства у справах про порушення правил адміністративного нагляду» за наявності підстав вважати, що особа залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд може бути продовжено за поданням відповідного органу внутрішніх справ визначеному ст. 5 Закону порядку щоразу ще на шість місяців, але загалом не більше строку, передбаченого законом для погашення або зняття судимості, на підставі якої він був встановлений.
Суд вважає, що ОСОБА_4 після відбуття покарання залишається небезпечним для суспільства, оскільки неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності, при цьому був попереджений про можливе встановлення адміністративного нагляду, але будь-яких висновків для себе не зробив, веде аморальне життя, що свідчить про небезпеку для суспільства, тому, з метою запобігання скоєння ОСОБА_4 повторних кримінальних та адміністративних правопорушень, необхідно встановити йому адміністративний нагляд.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 6, 10 Закону України «Про встановлення адміністративного нагляду за особами, що звільнились з місць позбавлення волі», -
п о с т а н о в и в:
Подання т.в.о. начальника відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області ОСОБА_6 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 задовольнити.
Встановити адміністративний нагляд щодо ОСОБА_4 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Костянтинівка Донецької області, громадянина України, терміном на один рік, починаючи з дня оголошення йому ухвали.
На період адміністративного нагляду встановити відносно ОСОБА_4 наступні обмеження:
- не виїжджати за межі Костянтинівського району без дозволу начальника відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області, крім виїзду на роботу;
- не відвідувати кафе, ресторани, бари та інші заклади, де алкогольні напої продаються на розлив;
- заборонити вихід з будинку за місцем проживання в період часу з 20.00 год. до 04.00 год., крім виходу на роботу;
- з`являтись на реєстрацію до відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області кожну першу суботу кожного місяця з 09.00 год. до 18.00 год.
Здійснення адміністративного нагляду покласти на відділу поліції №2 Краматорського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області, направивши копію ухвали для виконання.
Ухвала суду може бути оскаржена протягом семи днів з дня її проголошення через Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області до Донецького апеляційного суду.
Суддя