open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 травня 2020 року № 320/4516/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області до Українського водопровідно-каналізаційного підприємства про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,

в с т а н о в и в:

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Українського водопровідно-каналізаційного підприємства, в якому просить суд:

- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду, а саме тимчасово зупинити виробництво (виготовлення продукції) Українського водопровідно-каналізаційного підприємства, за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, пл. Шевченка, 1 до моменту розроблення санітарно-епідемічної експертизи проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів відповідно до припису від 23.06.2018 №32.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області на підставі статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" здійснено позапланову перевірку господарської діяльності відповідача. Зазначає, що за результатами позапланової перевірки було виявлено ряд порушень вимог санітарного законодавства.

Позивач наголошує, що відповідач, займаючись своєю виробничою діяльністю, не дотримуючись встановлених санітарних правил і норм, ігноруючи розпорядчі документи органу державного нагляду (контролю) створює несприятливі та небезпечні умови для життєдіяльності людини і може негативно впливати на здоров`я людини, шкідливий вплив якого створює загрозу здоров`ю і життю населення.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.08.2019 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання.

Відповідач позов не визнав, подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просив суд відмовити у задоволенні позову з тих підстав, що у разі припинення своєї діяльності станеться екологічна катастрофа. Зазначає, що в ході перевірки відповідача позивачем не виявлено порушень у якості питної води, що надається населенню, а підставою зупинення надання таких послуг і створення екологічної катастрофи у місті є нерозроблена санітарно-епідемічна експертиза проекту про організацію зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів, для виготовлення якої відповідачем здійснюються всі необхідні заходи, а саме пошук таких проектних організацій.

Учасники справи з клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні до суду не звертались.

Відтак, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

Як вбачається з матеріалів справи, що в 2018 Головним управлінням було проведено плановий захід державного нагляду( контролю відносно Українського водопровідно-каналізаційного підприємства за адресою: площа Шевченка, 1, м. Українка, Обухівський р-н, Київська обл., на підставі наказу від 18.06.2018 № 1091-Д та направлення від 18.06.2019 № 1091. За результатами позапланової перевірки складено акт перевірки дотримання вимог санітарного законодавства у сфері питної води та питного водопостачання населення від № 1091-А та видано припис від 23.06.2018 № 32 в якому зазначає виявлені порушення, а саме: - виконати санітарно-епідемілогічну експертизу проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони (далі-ЗСО) водопроводу. Термін виконання до 01.11.2018 року; - розробити та забезпечити виконання заходів по досягненню вмісту заліза та аміака у воді водопровідній згідно ДСанПіну 2.2.4-171-10. Термін виконання до 01.11.2018 року; - провести державну санітарну-епідемічну експертизу, із отриманням позитивного висновку, технологічного регламенту водопроводу. Термін виконання до 01.11.2018 року; - розробити та виконати санітарно-епідемічну експертизу проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів. Термін виконання до 01.06.2019 року; Провести ревізію об`єктів, розміщених в зоні санітарної охорони II поясу свердловини № 31 та № 37, із визначенням можливих ризиків забруднення ними навколишнього природного середовище. Застосувати заходи по ліквідації потенційних джерел забруднення води свердловини. Термін виконання до 01.11.2018 року.

Головним управлінням на підставі ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», згідно наказу від 20.11.2018 № 2662-Д та направлення від 20.11.2018 № 2662 здійснено позапланову перевірку господарської діяльності відносно Українського ВКП щодо виконання пунктів терміном до 01.11.2018 припису Обухівського районного управління від 23.06.2018 № 32 та складено акт перевірки дотримання вимог санітарного законодавства у сфері питної води та питного водопостачання населення № 2662/А. Відповідно до акту № 2662/А в ході перевірки встановлено: - що пункти 1, 3 припису в стадії виконання - документи знаходяться на погодженні в Головному управлінні; - пункт 2 припису документація повторно, після опрацювання і усунення зауважень направлена на погодження до Головного управління та згідно пункту 3.10. розділу III ДСанПін 2.2.4-171-10 розроблений план заходів по досягненню нормативів хімічних показників якості води до 2020 року із урахуванням якого розроблений технологічний регламент водопроводу.

Відповідно п. 4 припису від 23.06.2019 № 32 Головним управлінням на підставі наказу від 20.06.2019 № 1572-Д та направлення від 20.06.2019 № 1572 здійснено позапланову перевірку господарської діяльності відносно Українського ВКП щодо виконання припису Обухівського районного управління.

За результатами позапланової перевірки складено акт перевірки дотримання вимог санітарного законодавства у сфері питної води та питного водопостачання населення від 25.06.2019 № 10-30.1.8-11/49 в ході якої встановлено:

-не розроблена санітарно-епідемічна експертиза проекту про органі (установлення) зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів;

-акт від 25.06.2019 № 10-30.1.8-11/49 складений та підписаний в присутності керівника Українського ВКП Ястремського В.П..

Таким чином, за результатами перевірки виявлено недотримання відповідачем норм санітарного законодавства, а саме: не розроблено санітарно-епідемічна експертиза проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів, не виконані вимоги, які містяться у припису посадових осіб щодо усунення порушень, виявлених попередньою перевіркою.

Разом з тим, відповідач зазначає, що підприємство впродовж терміну виконання припису № 32 від 23.06.2018 року активно здійснювало пошук проектних організацій, які виконують проекті роботи для вирішення законодавчих питань міністерства ЖКГ, а саме щодо питання зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водоводів.

Це підтверджується листом № 108А від 09.04.2019 року до директора ТОВ "ГЕО ПОШУК", листом № 144А від 20.05.2019 року до директора ТОВ "НТЛЦ "Трім Гко", листом № 177А від 19.06.2019 року до т.в.о. генерального директора ДІЇ "Українська геологічна компанія», проте від компаній прийшли аналогічні відповіді, що дані компанії не виконують вказані види робіт.

У зв`язку з чим, листом №153 від 27.05.2019 за підписом начальника УВКП Ястремського В.П. було направлено прохання начальнику Обухівського районного управління Держпродспоживслужби в Київській області та листом №173 від 05.06.2019 за підписом начальника УВКП Ястремського В.П. було направлено прохання начальнику ГУ Держпродспоживслужби в Київській області про те, що у зв`язку із важким фінансовим станом підприємства, відсутності проектної організації, яка змогла би виконати проектні роботи щодо питання зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водоводів, враховуючи, що йдуть пошуки проектної організації, продовжити термін виконання даного пункту припису до 31.12.2019.

Проте, у відповіді ГУ Держпродспоживслужби в Київській області зазначено, що продовження терміну виконання припису не можливе, здійснилася позапланова перевірка та подано позовну заяву із проханням зупинити діяльність підприємства.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Статтею 50 Конституції України встановлено, що кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Законом, що регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні є Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (далі - Закон №4004-ХІІ).

Відповідач є суб`єктом господарювання, тому здійснення державного (контролю) у сфері господарської діяльності проводиться з урахуванням вимог Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 5 квітня 2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V).

Отже, при здійсненні Держпродспоживслужбою контролю (нагляду) за дотриманням відповідачем вимог санітарного законодавства, перевірка та застосування заходів для припинення порушень має здійснюватися з дотриманням в сукупності вимог обох вищевказаних законів.

Загальні вимоги до здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначені статтею 4 Закону № 877-V.

За приписами ч. 4 ст. 4 Закону № 877-V виключно законами встановлюються:

- органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності;

- види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю);

- повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг;

- вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності;

- спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю);

- санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Пунктом 7 ст. 4 Закону № 877-V передбачено, що у разі якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав і обов`язків суб`єкта господарювання або повноважень органу державного нагляду (контролю), така норма трактується в інтересах суб`єкта господарювання.

Згідно з вимогами п. 11 ст. 4 Закону № 877-V плановий чи позаплановий захід щодо суб`єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником.

Відповідно до вимог ст. 28 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" від 17 березня 2011 року № 3166-VI Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади та їх територіальні органи звертаються до суду, якщо це необхідно для здійснення їхніх повноважень у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Положенням про Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 22.05.2019 р. № 469 (нова редакція) встановлено, що Головне управління відповідно до покладених на нього завдань забезпечує реалізацію державної політики, зокрема у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства: реалізує державну політику у сфері санітарного законодавства, здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд (контроль) за: дотриманням санітарного законодавства; додержанням підприємствами установами, організаціями всіх форм власності та громадянами державних санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів і регламентів безпечного виробництва, транспортування, зберігання, застосування пестицидів і агрохімікатів, за вмістом залишкової кількості пестицидів і агрохімікатів в імпортованих лікарських травах, водних об`єктах, воді, що використовується для господарського постачання, купання, спортивних занять, організованого відпочинку та з лікувальною метою, лікувальних грязях, ґрунтах, на землях населених пунктів, оздоровчого та рекреаційного призначення; здійснює в межах компетенції контроль за факторами середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров`я населення; забезпечує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи; організовує проведення відповідних досліджень (випробувань) для цілей державного контролю; бере участь у визначенні факторів, що можуть мати шкідливий вплив на здоров`я людини, у проведенні оцінки ризику та встановленні ступеня створюваного ними ризику; та інші.

Державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства.

Ст. 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно статті 93 Водного кодексу України про зони санітарної охорони зазначено:

З метою охорони водних об`єктів у районах забору води для централізованого водопостачання населення, лікувальних і оздоровчих потреб встановлюються зони санітарної охорони, які поділяються на пояси особливого режиму.

Межі зон санітарної охорони водних об`єктів встановлюються місцевими радами на їх території за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища.

Статтею 18 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" встановлено вимоги до господарсько-питного водопостачання місць водокористування.

Органи виконавчої влади, місцевого самоврядування зобов`язані забезпечити жителів міст та інших населених пунктів питною водою, кількість та якість якої повинні відповідати вимогам санітарних норм. Виробничий контроль за якістю питної води в процесі добування, обробки та у розподільних мережах здійснюють підприємства водопостачання.

Вода відкритих водойм, що використовується для господарсько-питного водопостачання, купання, спортивних занять, організованого відпочинку, з лікувальною метою, а також вода водойм у межах населених пунктів повинна відповідати санітарним нормам.

Підприємства, установи, організації, що використовують водойми (у тому числі моря) для скидання стічних, дренажних, поливних та інших забруднених вод, повинні забезпечити якість води у місцях водокористування відповідно до вимог санітарних норм.

Для водопроводів господарсько-питного водопостачання, їх джерел встановлюються зони санітарної охорони із спеціальним режимом. Порядок встановлення і режим цих зон визначаються законодавством України.

Відповідно до постанови КМУ «Про правовий режим зон санітарної охорони водних об`єктів» від 18.12.1998 № 2024 до Українського ВКП відноситься три пояси особливого режиму ЗСО: поверхневих та підземних водних об`єктів входять до складу водоохоронних зон і поділяються на три пояси особливого режиму: перший пояс (суворого режиму) включає територію розміщення водозабору, майданчика водопровідних споруд і водопідвідного каналу;

другий і третій пояси (обмежень і спостережень) включають територію, що призначається для охорони джерел водопостачання від забруднення.

Відповідно пункту 5.1 глави 5 «Положение о порядке проектирования и эксплуатации зон санитарной охраны источников водоснабжения и водопроводов хозяйственно-питьевого назначения» № 2640-82 від 18.12.82 санитарная охрана водопроводных сооружений и водоводов:

Граница первого пояса ЗСО для водопроводных сооружений принимается на расстоянии: - от запасных и регулирующих емкостей, фильтров, контактных осветлителей и насосной станции - не менее 30 м; - от водонапорных башен - не менее 10 м; - от остальных помещений (отстойники, реагентное хозяйство, склад хлора и др.) не 15 м.

Примечания:

1.По согласованию с местными органами санитарно-эпидемиологической службы первый ЗСО для отдельно стоящих водонапорных башен, в зависимости от их конструктивных особенностей, может не устанавливаться.

2.При расположении водопроводных сооружений на территории объекта указанные расстояния допускается сокращать по согласованию с местными органами санитарно- єпидемиологической службы, но не менее, чем до 10 м.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об`єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров`я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов`язковим для виконання власником об`єкта експертизи.

Статтею 10 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" встановлено, що державна санітарно-епідеміологічна експертиза полягає у комплексному вивченні документів (проектів, технологічних регламентів, інвестиційних програм тощо), а також діючих об`єктів та пов`язаних з ними небезпечних факторів на відповідність вимогам санітарних норм.

Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:

-визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров`я населення;

-встановлення відповідності об`єктів експертизи вимогам санітарних норм;

-оцінку повноти та обґрунтованості санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів;

-оцінку можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов`язаних з діяльністю об`єктів експертизи, визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров`я населення.

Згідно з вимогами статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" діючі об`єкти, у тому числі військового та оборонного призначення підлягають державній санітарно-епідеміологічній експертизі.

Отже, підприємство відповідача, як діючий об`єкт, підлягає державній санітарно- епідеміологічної експертизі.

Згідно із ст. 7 п.п. 1, 2, 3, 4 Закону України " Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" підприємства зобов`язані розробляти і здійснювати санітарні заходи; забезпечувати лабораторний контроль, а також виконувати розпорядження і вказівки посадових осіб при здійснення ними державного нагляду.

Відповідно до ст. 7 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" підприємства, установи і організації, зокрема, зобов`язані: виконувати розпорядження і вказівки посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби при здійсненні ними державного санітарно-епідеміологічного нагляду.

Орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати від суб`єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства (пункт 1 статті 8 Закону України «Про держнагляд у сфері господарської діяльності»).

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до припису від 23.06.2018 №32 в якому зазначено усунути виявлені порушення, а саме: розробити та виконати санітарно-епідемічну експертизу проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів. Термін виконання до 01.06.2019.

В подальшому позивачем було повторно перевірено відповідача на предмет виконання припису від 23.06.2018 №32 в цій частині та за результатами перевірки, яка оформлена актом №10-30.1.8-11/49 від 25.06.2019, встановлено не виконання вищевказаного пункту припису від 23.06.2018 №32.

Отже, суд вважає, що відповідачем не дотримано норми санітарного законодавства, а саме: не розроблено санітарно-епідемічна експертиза проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів, не виконані вимоги, які містяться у припису посадових осіб щодо усунення порушень, виявлених попередньою перевіркою, чим порушено приписи чинного законодавства, а відтак господарська діяльність відповідача є небезпечною та такою, що створює несприятливі та небезпечні умови для життєдіяльності людини і може негативно впливати на здоров`я людини, шкідливий вплив якого створює загрозу здоров`ю і життю населення.

Внаслідок викладеного, суд дійшов висновку, що Українським водопровідно-каналізаційним підприємством порушено вимоги чинного законодавства щодо санітарного та епідемічного благополуччя населення, а тому відповідач зобов`язаний зупинити виробництво (виготовлення продукції) УВКП за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, пл. Шевченка, 1 до моменту розроблення санітарно-епідемічної експертизи проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів відповідно до припису від 23.06.2018 №32.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до положень ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

У силу ч.1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Статтею 242 КАС України встановлено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Як вбачається з матеріалів справи, суб`єктом владних повноважень не було здійснено витрат пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, а тому відсутні правові підстави, передбачені статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України для стягнення судових витрат.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255, 295 КАС, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду, а саме тимчасово зупинити виробництво (виготовлення продукції) Українського водопровідно-каналізаційного підприємства, за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, пл. Шевченка, 1 до моменту розроблення санітарно-епідемічної експертизи проекту про організацію (установлення) зони санітарної охорони, санітарно-захисної смуги навколо споруд та уздовж магістральних водогонів відповідно до припису від 23.06.2018 №32.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Згідно пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України процесуальні строки, визначені цим рішенням, продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Суддя Лиска І.Г.

Джерело: ЄДРСР 89387707
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку