open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 березня 2020 р.

Справа № 520/3292/2020

Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Жигилія С.П.,

Суддів: Русанової В.Б. , Перцової Т.С. ,

за участю: секретаря судового засідання - Ващук Ю.О.

представника відповідача - Ноги М.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 12.03.2020 року по справі № 520/3292/2020

за позовом Кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15.03.2020 року в одномандатному окрузі № 179 (Харківська область) ОСОБА_1

до Голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 Чорного Олександра Володимировича, Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179

про визнання дій незаконними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

11 березня 2020 року позивач - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 (Харківська область) ОСОБА_1 , звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 ОСОБА_2 (надалі також – відповідач-1, Голова ОВК), Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 (надалі також – відповідач-2, ОВК), в якому просить суд:

- визнати дії Голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 по укладанню угоди з ФОП ОСОБА_3 на опублікування передвиборних програм кандидатів у депутати, зареєстрованих в одномандатному окрузі на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 незаконними;

- визнати незаконною бездіяльність Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 по забезпеченню публікації передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179, в окремому спеціальному випуску відповідного з видання згідно з Порядком надання політичним партіям, кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах, друкованих площ для опублікування їх передвиборних програм за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 23 квітня 2014 року № 342;

- зобов`язати Окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 забезпечити публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179 в окремому спеціальному випуску відповідного видання згідно з Порядком надання політичним партіям, кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах, друкованих площ для опублікування їх передвиборних програм за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 23 квітня 2014 року № 342, в тому числі публікацію передвиборної програми кандидата у народні депутати на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 ОСОБА_1 .

В обґрунтування позову позивач зазначила, що Відповідач-1 - Голова окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №179 Чорний Олександр Володимирович одноособово, без відповідного колегіального рішення Відповідача-2 - Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №179, уклав з ФОП ОСОБА_3 угоду про опублікування передвиборних програм кандидатів у депутати, зареєстрованих в одномандатному окрузі № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179, чим перевищив свої повноваження Голови ОВК, а отже діяв незаконно.

Крім того, зазначає, що ознайомившись з Офіційним додатком від 06.03.2020 газети “Загальна справа” було встановлено відсутність передвиборної програми кандидата у народні депутати на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 ОСОБА_1 , чим були порушені права кандидата, передбачені ч. 1 ст. 73 Закону України “Про вибори народних депутатів України”.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 13 березня 2020 року визнано дії Голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 по укладанню угоди з ФОП ОСОБА_3 на опублікування передвиборних програм кандидатів у депутати, зареєстрованих в одномандатному окрузі на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 - незаконними.

Визнано незаконною бездіяльність Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 щодо не прийняття рішення про визначення друкованого засобу масової інформації, який здійснить публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України по № 179 округу та не забезпечення своєчасної публікації передвиборної програми кандидата у народні депутати на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 ОСОБА_1 .

У задоволенні адміністративного позову в іншій частині – відмовлено.

Стягнуто з Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №179 (вул. Бельовська, 88, м. Красноград, Харківської обл., 63304) в дохід Державного бюджету України (ЄДРПОУ 26255795, адреса: м. Київ, вул. Липська, 18/5, реквізити рахунку: отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: UА798999980000031211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106) суму судового збору у розмірі 1681,60 грн. (одна тисяча шістсот вісімдесят одна гривня 60 копійок).

Частково не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 подано апеляційну скаргу в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 12.03.2020 р. в частині задоволення позовних вимог та закрити провадження у справі.

Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги відповідач – 2 посилається на те, що висновки суду першої інстанції ґрунтуються на невірно складеному протоколі засідання ОВК в якому, через помилку чи недбалість були невірно відображені ті питання, які в дійсності розглядалися комісією. Зазначає, що той факт, що на засіданні ОВК № 179 03.03.2020 комісією розглядалося питання про визначення друкованого ЗМІ, який опублікує передвиборні програми кандидатів підтверджується поясненнями членів ОВК, які були безпосередніми учасниками цього засідання та може бути підтверджений їх свідченнями. Вказує, що підставою для подання позову насправді стало неналежне виконання обов`язків секретарем ОВК Зубанюком Р.Ю., який допустив неточності під час оформлення протоколу засідання комісії від 03.03.2020, а також надав для публікації визначеному друкованому ЗМІ неповну інформацію про передвиборчі програми кандидатів. Зазначені дії секретаря ОВК були розглянуті на засіданні комісії, в ході якого було прийнято рішення звернутись до Центральної виборчої комісії щодо припинення повноважень члена ОВК № 179 ОСОБА_4 .

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Враховуючи, що відповідач оскаржує рішення суду першої інстанції лише в частині задоволення позовних вимог, тому оскаржене судове рішення переглядається судом апеляційної інстанції лише в цій частині в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника 2-відповідача, перевіривши, в межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що постановою Центральної виборчої комісії від 13 грудня 2019 року № 1983 “Про призначення проміжних виборів народного депутата України в одномандатному виборчому окрузі № 179 (Харківська область), призначено проміжні вибори народного депутата України в одномандатному виборчому окрузі № 179.

Постановою ЦВК від 17.02.20 № 38 кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 179 зареєстрована ОСОБА_1 .

ОСОБА_5 -П ОСОБА_6 (“Виконавець”) та Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України в одномандатному виборчому окрузі № 179, особі її ОСОБА_7 – ОСОБА_2 , укладено договір № 82 від 10.03.2020 року про надання послуг, за умовами якого Замовник замовляє, а Виконавець зобов`язується надати послуги з публікації передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179, згідно ДК 021:2015:79820000-8 (Послуги, пов`язані з друком), відповідно до калькуляції (Додаток 1), яка є невід`ємною частиною даного Договору (а.с. 30).

Згідно із додатком до друкованого засобу масової інформації “Загальна справа”, передвиборна програма кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 (Харківська область) ОСОБА_1 опублікована 11 березня 2020 року.

Приймаючи рішення в частині задоволення позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що головою Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 ОСОБА_2 договір № 82 від 10.03.2020 року про надання послуг з публікації передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179, укладено з порушенням вимог Закону України "Про вибори народних депутатів України" без відповідного рішення ОВК про визначення друкованого засобу масової інформації, який здійснить публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України по № 179.

Також суд першої інстанції дійшов висновку, що опублікування передвиборної програми Кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 (Харківська область) ОСОБА_1 відбулось з порушенням строку визначеного ч. 19 ст. 107 Закону України “Про вибори народних депутатів України”.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.

Організація і порядок проведення виборів народних депутатів України регулюються Конституцією України, Законом України “Про вибори народних депутатів України” 17 листопада 2011 року N 4061-VI (який чинний в частині застосування положень щодо організації та проведення проміжних виборів і заміщення народних депутатів України, обраних у загальнодержавному виборчому окрузі, повноваження яких достроково припинені, що діють до наступних чергових або позачергових виборів народних депутатів України, та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства).

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 106 Закону України “Про вибори народних депутатів України”, у разі дострокового припинення повноважень депутата, обраного у одномандатному окрузі, Центральною виборчою комісією в порядку, встановленому цим Законом, призначаються проміжні вибори депутата.

Проміжні вибори депутата в одномандатному окрузі проводяться в останню неділю шістдесятиденного строку з дня опублікування рішення про їх призначення. Утворення виборчих комісій, висування і реєстрація кандидатів у депутати та інші виборчі процедури проводяться в порядку, встановленому цим Законом з особливостями, передбаченими у статті 107 цього Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України "Про вибори народних депутатів України", систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів депутатів, становлять: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) дільничні виборчі комісії.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" рішення Комісії, прийняте в межах її повноважень, є обов`язковим для виконання всіма суб`єктами відповідного виборчого процесу чи процесу референдуму, в тому числі відповідними виборчими комісіями і комісіями з референдумів нижчого рівня, а також органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та громадянами України.

Повноваження окружної виборчої комісії визначено статтею 31 Закону України “Про вибори народних депутатів України”.

Відповідно до пунктів 1 та 2 ч. 2 ст. 31 зазначеного Закону України “Про вибори народних депутатів України”, окружна виборча комісія: 1) забезпечує підготовку та проведення виборів депутатів в одномандатному окрузі та в загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу; 2) здійснює в межах відповідного одномандатного округу контроль за додержанням і однаковим застосуванням законодавства про вибори депутатів виборцями, дільничними виборчими комісіями та їх членами, органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування, посадовими і службовими особами цих органів, підприємствами, закладами, установами, організаціями та їх посадовими особами, засобами масової інформації, їх власниками, посадовими особами та творчими працівниками, кандидатами у депутати, партіями, їх представниками та уповноваженими особами, довіреними особами кандидатів у депутати в одномандатних округах, офіційними спостерігачами, громадськими організаціями.

Відповідно до ч 1 та ч. 10 ст. 33 Закону “Про вибори народних депутатів України”, виборча комісія є колегіальним органом. Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. Рішення виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Законом, після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії.

Таким чином, питання щодо забезпечення підготовки та проведення виборів депутатів в одномандатному виборчому окрузі належить до виключної компетенції окружної виборчої комісії, які вирішуються та приймаються на засіданнях відповідної комісії, шляхом голосування.

Відповідно до вимог ч. 19 ст. 107 Закону України "Про вибори народних депутатів України", редакції газет "Голос України" та "Урядовий кур`єр", а також редакції регіональних (місцевих) друкованих засобів масової інформації державної чи комунальної форми власності, з якими укладено угоди про опублікування передвиборних програм партій, кандидати у депутати від яких зареєстровані у загальнодержавному окрузі, кандидатів у депутати, зареєстрованих в одномандатному окрузі, не пізніш як за вісім днів до дня виборів зобов`язані надрукувати передвиборні програми суб`єктів виборчого процесу в окремому спеціальному випуску видання у порядку, визначеному цим Законом.

Згідно із п. 2 постанови Центральної виборчої комісії від 19 лютого 2020 року №47 “Про здійснення організаційного та фінансового забезпечення проведення кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в одномандатному виборчому окрузі № 179 (далі – Постанова № 47), передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення проміжних виборів народного депутата України 15 березня 2020 року”, на замовлення окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих у відповідному виборчому окрузі на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року, здійснює визначений рішенням указаної комісії друкований засіб масової інформації будь-якої форми власності, який поширюється на всій території відповідного виборчого округу.

Пунктом 3 Постанови № 47, на окружні виборчі комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року покладено обов`язок, зокрема: до 4 березня 2020 року включно укласти угоду з визначеним друкованим засобом масової інформації на опублікування передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179; до 6 березня 2020 року включно забезпечити публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179, в окремому спеціальному випуску відповідного видання згідно з Порядком надання політичним партіям, кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах, друкованих площ для опублікування їх передвиборних програм за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 23 квітня 2014 року № 342.

Таким чином, з метою забезпечення проведення кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в одномандатному виборчому окрузі № 179, передвиборної агітації, а також публікації передвиборних програм таких кандидатів за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення проміжних виборів народного депутата України 15 березня 2020 року, на окружні виборчі комісії покладено обов`язок прийняти рішення про визначення друкованого засобу масової інформації будь-якої форми власності, який поширюється на всій території відповідного виборчого округу, укласти угоду з визначеним друкованим засобом масової інформації та забезпечити публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, не пізніш як за вісім днів до дня виборів та у строк, встановлений Постановою ЦВК № 47.

Згідно із ч. 6 ст. 35 Закону України "Про вибори народних депутатів України", з питань поточної діяльності комісія може приймати протокольні рішення, зміст яких заноситься до протоколу виборчої комісії та не оформлюється окремим документом.

Таким чином, підтвердженням прийняття відповідного рішення, про що зазначено вище, є відображення цієї інформації в протоколі засідання ОВК.

Під час розгляду даної адміністративної справи судом встановлено та підтверджується долученою до матеріалів справи копією протоколу від 03.03.2020 № 7, що на засіданні ОВК рішення про визначення друкованого засобу масової інформації, який здійснить публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України по № 179 округу не було прийнято та угоду з визначеним друкованим засобом масової інформації на опублікування передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179 у строк, встановлений п. 3 Постанови ЦВК № 47 не укладено.

Посилання апелянта на пояснення членів ОВК, в яких останні, як безпосередні учасники засідання 03.03.2020, стверджували про те, що на цьому засіданні комісією розглядалося питання про визначення друкованого ЗМІ, що опубліковує передвиборні програми кандидатів, виходячи зі змісту протоколу № 7 від 03.03.2020, не можуть бути належним підтвердженням прийняття такого рішення.

Посилання на неналежне виконання секретаря ОВК ОСОБА_8 Р.Ю, який зі слів апелянта допустив неточності під час оформлення протоколу комісії від 03.03.2020 в частині не зазначення інформації про прийняте рішення не є тією обставиною, якою спростовується факт відсутності в протоколі від 03.03.2020 відповідного рішення. Крім того, згідно положень ч. 2 ст. 35 Закону України "Про вибори народних депутатів України", протокол засідання комісії також підписується головуючим на засіданні, а тому під час підписання протоколу вказані порушення не були усунені відповідачем -1 у встановлений Законом спосіб.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що головою Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 ОСОБА_2 договір № 82 від 10.03.2020 року про надання послуг з публікації передвиборних програм кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих в одномандатному виборчому окрузі № 179, укладено в порушення вимог ст. ст. 31, 33, ч. 19 ст. 107 Закону України "Про вибори народних депутатів України" – без відповідного рішення ОВК про визначення друкованого засобу масової інформації, який здійснить публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України по № 179, та з порушенням строку, встановленого постановою ЦВК № 47, а тому позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Крім того, з долученого до матеріалів справи додатку до друкованого засобу масової інформації “Загальна справа”, судом встановлено, що передвиборна програма Кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 179 на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 (Харківська область) ОСОБА_1 була опублікована 11 березня 2020 року, тобто з порушенням строку визначеного ч. 19 ст. 107 Закону України “Про вибори народних депутатів України”.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги позивача в цій частині підлягають задоволенню шляхом визнання незаконною бездіяльності Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 щодо не прийняття рішення про визначення друкованого засобу масової інформації, який здійснить публікацію передвиборних програм кандидатів у народні депутати України по № 179 округу та не забезпечення своєчасної публікації передвиборної програми кандидата у народні депутати на проміжних виборах народного депутата України 15 березня 2020 року в одномандатному виборчому окрузі № 179 ОСОБА_1 .

У відповідності до ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Згідно ч. 1 ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку та прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апеляційної скарги встановлених обставин справи та висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи.

Керуючись ст. ст. 139, 229, 241, 243, 250, 278, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 327-329 Кодексу адміністративного судочинства України колегія суддів, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 12.03.2020 року по справі № 520/3292/2020 в частині задоволення позовних вимог - залишити без змін.

Стягнути з Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №179 (вул. Бельовська, 88, м. Красноград, Харківської обл., 63304) в дохід Державного бюджету України (ЄДРПОУ 26255795, адреса: м. Київ, вул. Липська, 18/5, реквізити рахунку: отримувач УДКСУ в Основ`янському районі м. Харкова, код отримувача (ЄДРПОУ) 37999628, банк: Казначейство України (ЕАП), код банку (МФО) 899998, номер рахунку – UA508999980313121206081020011, код класифікації доходів бюджету – 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), наявність відомчої ознаки - "81" Апеляційні адміністративні суди суму судового збору, у розмірі 2522 (дві тисячі п`ятсот двадцять дві) грн. 40 коп.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя

(підпис)

С.П. Жигилій

Судді

(підпис) (підпис)

В.Б. Русанова Т.С. Перцова

Джерело: ЄДРСР 88200268
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку