open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

05 березня 2020 року

м. Ужгород

№ 260/1879/19

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Скраль Т.В.,

при секретарі Стенавській А.М.,

за участю сторін:

позивача : Заступник керівника Ужгородської місцевої прокуратури - Дьоміна Вікторія Олександрівна,

в інтересах держави в особі: Служби у справах дітей Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області - представник не з`явився,

відповідача: Великодобронська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області - представник Шаланкі Степан Степанович,

третя особа без самостійних вимог: ОСОБА_1 - в судове засідання не з`явилася,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Заступника керівника Ужгородської місцевої прокуратури (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. небесної сотні, 6 код ЄДРПОУ 02909967) в інтересах держави в особі: Служби у справах дітей Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області (88017, закарпатська область, м. Ужгород, вул. Загорська, 10, код ЄДРПОУ 38766516) до Великодобронської сільської ради (89463, Закарпатська область, Ужгородський район, с, Велика Добронь, вул. Чонгор, 2 код ЄДРПОУ 04349857), третя особа без самостійних вимог ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до статті 243 частини 3 КАС України 05 березня 2020 року проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі складено 10 березня 2020 року.

24 грудня 2019 року, Заступник керівника Ужгородської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Служби у справах дітей Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області, звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Великодобронської сільської ради, третя особа без самостійних вимог ОСОБА_1 , якою просить визнати протиправною бездіяльність Великодобронської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області щодо не ведення квартирного обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов та зобов`язати Великодобронську сільську раду Ужгородського району Закарпатської області, у відповідності до Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», розглянути питання про зарахування на квартирний облік дитини-сироти - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

26 грудня 2020 року, ухвалою суду відкрито провадження у даній адміністративній справі.

1. Позиції сторін.

Основними доводами адміністративного позову є те, що прокуратурою з`ясовано, що розпорядження голови Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області від 20.12.2011 № 563 неповнолітній ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , надано статус дитини - сироти. Однак, при цьому у відповідь на клопотання служби у справах дітей від 31.01.2019 за № 89/12/01-17 про взяття на квартирний облік дитини, з числа дітей-сиріт ОСОБА_1 Великодобронською сільською радою повідомлено про відсутність квартирного обліку на території даної сільської ради. Така бездіяльність відповідача не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки відповідно до пунктів 2,7 частини 1 статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в України» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад віднесено облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, а також розподіл та здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на відповідній території, незалежно від форми власності. При цьому, статтею 33 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, у разі відсутності в таких дітей житла мають право зараховуватися на квартирний облік та соціальний квартирний облік за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім`ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за заявою опікуна чи піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів, адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та піклування. Після досягнення 18 років такі діти протягом місяця забезпечуються соціальним житлом до надання їм благоустроєного житлового приміщення для постійного проживання.

23 січня 2020 року, від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач заперечив проти задоволення позовних вимог та зазначив, що позивачем ніяким чином не підтверджено факт відсутності у ОСОБА_1 житла. Вказує, що позивач посилається на п. 15 Постанови Ради Міністрів Української РСР і Української Республіканської Ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, однак на їх думку норми цього закону ставлять умови, за яких особа повинна отримати житло в позачерговому порядку, а саме акту обстеження соціально - побутових умов проживання ОСОБА_1 суду не надано. Крім того, зазначає, що ОСОБА_1 вже близько року не проживає на території сільської ради за місцем реєстрації, (а.с. 54-56).

30 січня 2020 року, від позивача до суду надійшла відповідь на відзив, де вказує, що у відповідності до положень законодавства України та міжнародних нормативно-правових актів, дитина - сирота ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , має право на розгляд питання Велидобронською сільською радою про зарахування її на квартирний облік за походженням до територіальної юрисдикції даної сільської ради. Однак, всупереч таким функціям та інтересам держави і територіальної громади Ужгородського району, Великодобронською сільською радою Ужгородського району не забезпечено права на соціальний захист, в тому числі права на житло, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягли 16 років, а також осіб з їх числа.

Представник Служби у справах дітей Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області у судове засідання не з`явився, однак про час і дату судового засідання повідомленні належним чином, що підтверджується надісланням факсом судової повістки, (а.с. 77).

Третя особа у судове засідання не з`явилася, про час і дату судового засідання судом повідомлялася надісланням на поштову адресу судової повістки, однак така повернулася до суду 20 лютого 2020 року у зв`язку з "за не запитом".

Відповідно до статті 124 частини 4 КАС України, у разі відсутності учасників справи за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручено їм належним чином.

У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Під час розгляду справи по суті уповноважений представник позивача позов підтримала повністю, просила суд його задовольнити з мотивів, що у ньому наведені.

Представник відповідача в судовому засіданні, проти задоволення позову заперечував та просив суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

2. Обставини, встановлені судом

20 грудня 2011 року, відповідно до розпорядження голови Ужгородської районної державної адміністрації № 563, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , надано статус дитини - сироти та призначено її опікуном ОСОБА_2 , (а.с. 30).

31 січня 2019 року, Ужгородська районна державна адміністрація звернулася з клопотанням № 89/12/01-17 до відповідача про постановку на квартирний облік та включення до списку на отримання житлового приміщення, як позачергового, дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування ОСОБА_1 . Про результат, по факту даного клопотання, просять проінформувати письмово, в найкоротший термін, після винесення рішення виконкому сільської ради, (а.с. 28).

06 серпня 2019 року, на лист Начальника служби у справ дітей Ужгородської РДА щодо поставки на квартирний облік та включення до списку на отримання житлового приміщення ОСОБА_1 , Великодобранська сільська рада повідомила , що на території сільської ради квартир комунальної власності немає і будівництво не ведеться, а тому квартирний облік не ведеться, (а.с. 29).

19 серпня 2019 року, Ужгородська РДА листом № 03-24/1305 надала відповідь на лист першого заступника керівника Ужгородської місцевої прокуратури, Савку І.І. , де вказала, що службою у справах дітей райдержадміністрації ініційовано звернення до органів місцевого самоврядування щодо взяття на квартирний облік дітей. Вказує, що упродовж з 31.01.2019 по 06.02.2019 скеровано до селищних/сільських рад клопотання щодо 37 дітей, в тому числі щодо 27 дітей повторно та 10 дітей - вперше. В свою чергу, в тому числі, с. В.Добронь - надіслали відповідь, де зазначили про відсутність квартирного обліку, як такого на території ввірених їй території, (а.с. 25).

02 вересня 2019 року, Ужгородська РДА, листом № 469/12/01-11, звернулася до Ужгородської місцевої прокуратури у додаток до листа від 19 серпня 2019 року № 03-24/1305, в якому проінформувала, що відмови органів місцевого самоврядування щодо постановлення на квартирний облік, або ж відсутність реагування на запит служби у справах дітей, як такого, призводить до порушення прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа. А також унеможливлює використання субвенції на реалізацію житлових прав дітей/осіб з правовим статусом, (а.с. 27).

27 листопада 2019 року, Ужгородська місцева прокуратура повідомила начальника Служби у справах дітей Ужгородської РДА про вжиття заходів представницького характеру шляхом пред`явлення позову, (а.с. 23-24).

3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом

Щодо позовної вимоги про визнання протиправною бездіяльність Великодобронської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області щодо не ведення квартирного обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов, судом встановлено наступне.

Однією з найвищою соціальною цінністю держави є соціальний захист дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Конституцією України ( 254к/96-ВР ) на державу покладається обов`язок утримання та виховання таких дітей. Держава заохочує і підтримує благодійницьку діяльність щодо дітей.

Правові, організаційні, соціальні засади та гарантії державної підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, молоді із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, визначаються Законом України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування" ( 2342-15 ) (далі - Закон), який набув чинності 13 січня 2005 року і є складовою законодавства про охорону дитинства.

Відповідно до статті 33 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, у разі відсутності в таких дітей житла мають право зараховуватися на квартирний облік та соціальний квартирний облік за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім`ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за заявою опікуна чи піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів, адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та піклування. Після досягнення 18 років такі діти протягом місяця забезпечуються соціальним житлом до надання їм благоустроєного житлового приміщення для постійного проживання.

Діти, які внаслідок смерті батьків, позбавлення батьків батьківських прав, хвороби батьків чи з інших причин залишилися без батьківського піклування, мають право на особливий захист і допомогу з боку держави.

Юридичне визначення соціальних категорій дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, визначено статтею 1 Закону "Про охорону дитинства", дитина-сирота - дитина, в якої померли чи загинули батьки;

дитина - особа віком до 18 років (повноліття), якщо згідно з законом, застосовуваним до неї, вона не набуває прав повнолітньої раніше.

Відсутність одного або обох з батьків та батьківського піклування підтверджується відповідними документами, які є підставою для надання цим дітям матеріального забезпечення і пільг, передбачених законодавством України.

Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції, визначеної законом, забезпечують відповідно до статті 5 цього Закону: вирішення питань щодо забезпечення прав дітей, встановлення опіки і піклування, створення інших передбачених законодавством умов для виховання дітей, які внаслідок смерті батьків, позбавлення батьків батьківських прав, хвороби батьків чи з інших причин залишилися без батьківського піклування, а також для захисту особистих і майнових прав та інтересів дітей.

20 грудня 2011 року, відповідно до розпорядження голови Ужгородської районної державної адміністрації № 563, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , надано статус дитини - сироти та призначено її опікуном ОСОБА_2 , жительку АДРЕСА_1 ,(а.с. 30).

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов; розподіл та надання відповідно до законодавства житла, що належить до комунальної власності; вирішення питань щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності.

31 січня 2019 року, Ужгородська районна державна адміністрація звернулася з клопотанням № 89/12/01-17 до відповідача про постановку на квартирний облік та включення до списку на отримання житлового приміщення, як позачергового, дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування ОСОБА_1 . Про результат, по факту даного клопотання, просять проінформувати письмово, в найкоротший термін, після винесення рішення виконкому сільської ради, (а.с. 28).

06 серпня 2019 року, на лист Начальника служби у справ дітей Ужгородської РДА щодо поставки на квартирний облік та включення до списку на отримання житлового приміщення ОСОБА_1 , Великодобранська сільська рада повідомила , що на території сільської ради квартир комунальної власності немає і будівництво не ведеться, а тому квартирний облік не ведеться, (а.с. 29).

Таким чином, судом встановлено, що така бездіяльність Великодобранської сільської ради є протиправною та порушує гарантоване державою право на зарахування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов та забезпечення у подальшому соціальним житлом дітей, які потребують соціальної підтримки.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Великодобронської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області, у відповідності до Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», розглянути питання про зарахування на квартирний облік дитини-сироти - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , судом встановлено наступне.

Відповідно до статті 33 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, у разі відсутності в таких дітей житла мають право зараховуватися на квартирний облік та соціальний квартирний облік за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім`ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за заявою опікуна чи піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів, адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та піклування. Після досягнення 18 років такі діти протягом місяця забезпечуються соціальним житлом до надання їм благоустроєного житлового приміщення для постійного проживання.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 року № 616, визначено порядок та умови надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа в частині виконання проектних, будівельно-ремонтних робіт, нового будівництва, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних в тому числі сільські, селищні ради, що визначено пунктом 3 Порядку.

Разом з тим, підпунктом 2 пункту 3 Порядку № 616 передбачено, що розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами є: в частині придбання соціального житла, житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, зокрема дітей з інвалідністю, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі - діти): структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у містах (крім м. Києва) рад (далі - органи соціального захисту населення).

Пункт 5 цього Порядку, визначає, що умовами надання субвенції в тому числі є: перебування дітей на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі - квартирний облік), на соціальному квартирному обліку.

Для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4 цих Порядку та умов, і визначення дітей, яким буде придбано житло або призначено грошову компенсацію утворюється відповідна комісія, яка є консультативно-дорадчим органом. До повноважень місцевої комісії належить:

- формування потреби щодо спрямування субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4 цих Порядку та умов, і підготовка відповідних пропозицій;

- уточнення пропозицій стосовно напрямів та об`єктів, на які буде спрямовано субвенцію;

- перевірка наявності у дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;

- перевірка наявності документів про перебування дитини на квартирному обліку;

- перевірка наявності у дитини майнових прав на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п`яти років;

- з`ясування можливості/неможливості вселення дитини у приміщення, що зберігалося за нею;

- перевірка наявності рецензованого звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), складеного відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні";

- визначення дитини, якій буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

Згідно вимог статті 25 Закону " Про охорону дитинства", діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які до передачі під опіку чи піклування, влаштування в будинки дитини, дитячі будинки, школи-інтернати, дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім`ї не мали впорядкованого житла або вселення їх в приміщення, яке зберігалося за ними, неможливе, забезпечуються позачергово впорядкованим житлом за останнім місцем проживання в порядку, встановленому законодавством України.

Держава гарантує матеріальну допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, у дитячих будинках сімейного типу і прийомних сім`ях у порядку, встановленому законодавством України.

Судом встановлено, що 20 грудня 2011 року, відповідно до розпорядження голови Ужгородської районної державної адміністрації № 563, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , надано статус дитини - сироти та призначено її опікуном ОСОБА_2 , жительку АДРЕСА_1 ,(а.с. 30).

Отже, у дитини -сироти ОСОБА_1 , ще з 2011 року був опікун ОСОБА_2 .

Суд звертає увагу, що стаття 25 Закону України "Про охорону дитинства" визначає соціальний захист дітей-сиріт. При цьому, дана норма регулює такий захист виходячи і з того чи мала така дитини сирота впорядковане майно чи не мала такого житла до передачі під опіку чи піклування, або вселення такої дитини у приміщення, що зберігалося за ним, неможливе внаслідок його знищення чи пошкодження або з інших поважних причин, що унеможливлюють проживання там дитини. Однак, матеріли справи та зміст поданої позовної заяви не містить таких відомостей. Як і не містить відомостей про походження чи проживання такої дитини- сироти.

Суд вважає визначальним, що для виконання будь-яких умов та досягнення цілей за Порядком № 616 дитина має мати актуальний статус дитина-сирота. Як підтверджується матеріалами справи - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , мала статус дитини - сироти, однак ІНФОРМАЦІЯ_2 досягла повноліття.

Статтею 8 Закону "Про охорону дитинства" встановлено, що держава здійснює повне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа.

Юридичне визначення соціальної категорії особи із числа дітей сиріт, дає Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», де особи із числі сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, - особи віком від 18 до 23 років, у яких у віці до 18 років померли або загинули батьки, та особи, які були віднесені до дітей, позбавлених батьківського піклування;

Суд констатує, що має місце протиправна бездіяльність сільської ради, однак постановлення такої особи вже на час розгляду справи на квартирний облік як дитини - сироти по своїй суті не буде мати легітимну мету та не відповідатиме необхідному, своєчасному способу захисту порушених прав після досягнення такою дитиною-сиротою повноліття.

Порядок надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2005 р. N 823 ( 823-2005-п ). Зазначений Порядок визначає механізм надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку.

Отже, вимога про зобов`язання покласти таку дитину - сироту на квартирний облік, є такою, що не забезпечує ефективний захист такої дитини-сироти (третя особа), її прав та інтересів, як цього вимагає стаття 254 КАС України та відсутнє досягнення самої мети органу в інтересах якого подано позов прокурором .

В даній справі мова може йти про інший соціальний облік та захист такої особи, вже як повнолітньої.

Таким чином, дана позовна вимога не підлягає до задоволення.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є такими, що підлягають до часткового задоволення, з вище визначених судом підстав.

Відповідно до статті 139 частини 2 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, судові витрати по справі з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 9, 14, 90, 139, 242-246, 255, 295 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Позовні вимоги заступника керівника Ужгородської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі: Служби у справах дітей Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області до Великодобронської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області, третя особа без самостійних вимог ОСОБА_1 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Великодобронської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області щодо не ведення квартирного обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов.

В решті вимог позовної заяви - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені Розділом VII КАС України).

Суддя

Т.В.Скраль

Джерело: ЄДРСР 88140168
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку