Роздільнянський районний суд Одеської області
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Справа № 511/184/20
Номер провадження: 3/511/143/20
"20" лютого 2020 р. суддя Роздільнянського районного суду Одеської області Бобровська І. В розглянувши матеріали, що надійшли з Головного управління Держпраці в Одеській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, займаючого посаду Голови Степової сільської ради Роздільнянського району Одеської області, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , ІПН: НОМЕР_1 ,
за ст.188-1 ч.2 Кодексу України про адміністративні правопорушення -
В С Т А Н О В И В :
21.01.20202 року інспектором головного управління Держпраці в Одеській області Автутовою А.В. було складено протокол про адміністративне правопорушення №15-27-014/0003, відповідно до якого встановлено, що 16-21 січня 2020 року під час здійснення планової перевірки у Степовій сільській раді Роздільнянського району Одеської області, були встановлені порушення, а саме головою Степової сільської ради Роздільнянського району Одеської області ОСОБА_1 було порушено вимоги ч.1 ст. 9 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 року №875 (із наступними змінами), щодо виконання нормативу робочих місць для працевлаштування працівників облікового стану за рік, у кількості одного робочого місця. Також під час перевірки було виявлено, що в сільській раді протягом 2017-2018 рр. штатних працівників за основним місцем роботи, яким відповідно до законодавства встановлена інвалідність не рахувалась, тобто не було забезпечено виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю. Своїми діями голова Степової сільської ради Розждільнянського району Одеської області ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.188-1 ч.2 КУпАП.
ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, надав суду заяву, відповідно до якої вину у вчиненні адміністративного правопорушення визнав в повному обсязі, просив суд застосувати до нього мінімальне стягнення та врахувати невеликий стаж його роботи.
Відповідно до частини першої статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 року №875-ХІІ для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимогстатті 18цього Закону
Своїми діями гр. ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.2 ст. 188-1 КУпАП.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні даного правопорушення підтверджується:
- протоколом про адміністративне правопорушення №15-27-014/0003 від 21.01.2020 року;
- актом за результатами проведення перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства про зайнятість населення, зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю №15-27-014/0015 від 21.01.2020 року;
- випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, відповідно до якої встановлено, що ОСОБА_1 є керівником юридичної особи, код НОМЕР_2 ;
- копією рішення голови Степової сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 17.11.2015 року №1-VІІ, відповідно до якого повноваження голови Степової сільської ради Роздільнянського району Одеської області визначено ОСОБА_1 ;
- копією довідки (дублікату), складеного директором Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів від 09.01.2020 року №22/03, відповідно до якої встановлено, що Степова сільська рада Роздільнянського району Одеської області зареєстрована в Одеському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів з 23.02.2017 року №51/239/129;
- копією звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2017 рік, відповідно до якого встановлено, що кількість інвалідів становить 0 осіб;
- копією звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2018 рік, відповідно до якого встановлено, що кількість інвалідів становить 0 осіб;
- копією інформаційної довідки голови Степової сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 16.01.2020 року №31/02-11, відповідно до якої станом на 16.01.2020 року по Степовій сільській раді кількість працюючих 12 чоловік, протягом 2017,2018,2019 рр. особи з інвалідністю в штатному розписі Степової сільської ради не числились і не працювали.
Відповідно до ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи, в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
В діях ОСОБА_1 міститься склад правопорушення передбаченого ст.188-1 ч.2 КУпАП - ухилення посадових осіб і громадян, які займаються підприємницькою діяльністю, від своєчасного виконання приписів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, про усунення порушень прав споживачів.
При визначенні виду та міри адміністративного стягнення ОСОБА_1 суд враховує характер вчиненого останнім правопорушення, особу яка притягається до адміністративної відповідальності, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують та обтяжують його відповідальність.
З урахуванням викладеного, суд вважає необхідним і достатнім стягненням для ОСОБА_1 призначити штраф в межах санкції осудної статті.
Також, відповідно до вимог ст.40-1КУпАПУкраїни з ОСОБА_1 слід стягнути судовий збір в сумі 420,40 грн., оскільки судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення суддею постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.33, 283, 284 КУпАП, суд
П О С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 визнативинуватим увчиненні адміністративногоправопорушення передбаченогост.188-1ч.2КУпАП танакласти нанього адміністративнестягнення увиді штрафув дохіддержави в сумі 170 грн.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , ІПН: НОМЕР_1 - судовий збір на користь держави у розмірі 420,40 гривень.
Реквізити для зарахування до державного бюджету:
отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106
код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783,
банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
рахунок отримувача: UА908999980313111256000026001
код класифікації доходів бюджету: 22030106
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Роздільнянський районний суд Одеської області протягом 10 днів з дня її постановлення.
Суддя: І. В. Бобровська