open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 440/258/20
Моніторити
Постанова /16.06.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /16.06.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.05.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.05.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.05.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.02.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Постанова /11.01.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /17.11.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.08.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.08.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.07.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Постанова /06.07.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.04.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.04.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /31.03.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Рішення /20.02.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.01.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 440/258/20
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /16.06.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /16.06.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.05.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.05.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.05.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.02.2021/ Полтавський окружний адміністративний суд Постанова /11.01.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /17.11.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.08.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.08.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.07.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Постанова /06.07.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.04.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.04.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /31.03.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Рішення /20.02.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.01.2020/ Полтавський окружний адміністративний суд

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 лютого 2020 року

м. Полтава

Справа № 440/258/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Гіглави О.В., розглянувши у порядку письмового провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання відмови неправомірною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

16 січня 2020 року ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про:

- визнання неправомірною відмови ГУПФУ в Полтавській області у зарахуванні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 до страхового стажу періоду проходження служби в органах внутрішніх справ України (в тому числі і навчання в Національному університеті внутрішніх справ курсантом), а саме, період з 14.08.2000 по 06.11.2015 (міліція) та з 07.11.2015 по 31.05.2016 (поліція);

- зобов`язання ГУПФУ в Полтавській області обчислити та зарахувати ОСОБА_1 до страхового стажу період проходження служби в органах внутрішніх справ, а саме, період з 14.08.2000 по 31.05.2016 включно загальною кількістю повних 15 календарних років та повних 8 календарних місяців та 17 днів, а також зарахувати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до стажу державної служби період проходження служби в органах внутрішніх справ України згідно розрахунку вислуги років для призначення пенсії на 01.10.2019, складеного Департаментом захисту економіки Національної поліції України, загальною кількістю повних 22 календарних років та 1 календарний місяць та 18 днів.

В обґрунтування вимог ОСОБА_1 зазначає, що протягом періоду з 14.08.2000 по 01.10.2019 він фактично проходив навчання в якості курсанта в Харківському Національному університеті внутрішніх справ (системи МВС), а також працював на різних посадах в органах внутрішніх справ системи МВС та Національної поліції, а тому, вказаний період має бути зарахований пенсійним органом до страхового стажу ОСОБА_1 для розрахунку пенсії за вислугу років. Разом з тим, в результаті звернення позивача до управління із заявою про зарахування вказаного періоду до страхового стажу та довідками установ, які підтверджуються фактичне перебування ОСОБА_1 на службі в органах внутрішніх справ/Національної поліції у період з 14.08.2000 по 01.10.2019, зарахування зазначеного періоду до страхового стажу управлінням здійснено не було, а лише повідомлено позивача про те, що подані ним документи залучені до його пенсійної справи та на розмір пенсії останнього не впливають. Поряд з цим, позивач також вважає, що має право на зарахування вказаного періоду й до стажу державної служби.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 21.01.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

24.01.2020 від позивача до суду надійшла заява про уточнення позовних вимог, у якій останній просить суд:

- визнати неправомірною відмову управління у зарахуванні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до страхового стажу періоду проходження служби в органах внутрішніх справ України (в тому числі і навчання в Національному університеті внутрішніх справ курсантом), а саме, період з 14.08.2000 по 06.11.2015 (міліція) та з 07.11.2015 по 31.05.2016 (поліція);

- зарахувати ОСОБА_1 до страхового стажу період проходження служби в органах внутрішніх справ України, а саме, період з 14.08.2000 по 06.11.2015 включно загальною кількістю повних 18 календарних років та 8 календарних місяців та 17 днів;

- зобов`язати управління обчислити та зарахувати ОСОБА_1 до страхового стажу період проходження служби в органах внутрішніх справ України, а саме, період з 14.08.2000 по 31.05.2016 включно загальною кількістю повних 18 календарних років та повних 8 календарних місяців та 17 днів;

- зарахувати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до стажу державної служби період проходження служби в органах внутрішніх справ України згідно розрахунку вислуги років для призначення пенсії на 01.10.2019, складеного Департаментом захисту економіки Національної поліції України, загальною кількістю повних 22 календарних років та 1 календарний місяць та 18 днів.

Вказана заява з огляду на її подання з дотриманням визначених Кодексом адміністративного судочинства України строків та з доказами її направлення відповідачу, прийнята судом до розгляду.

Відповідач позов не визнає та у відзиві на позовну заяву /а.с. 61-65/ зазначає, що заявами по суті даної справи є виключно позов та відзив, а тому, заява про уточнення позовних вимог є такою, що подана з порушенням норм процесуального права. Вказує, що лише з червня 2016 року звіт з єдиного соціального внеску страхувальниками - органами Національної поліції подається в розрізі застрахованих осіб. Інформація у реєстрі щодо позивача по справі в органі пенсійного фонду також наявна починаючи з червня 2016 року, про що свідчить відповідний витяг. При цьому, інформація щодо проходження служби позивачем в органах внутрішніх справ не може міститися в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування з огляду на подання страхувальником звітності без персоніфікованого обліку. Процес зарахування певних періодів роботи (служби) до загального страхового стажу здійснюється виключно на етапі призначення пенсії (встановлення права на пенсію) відповідним структурним підрозділом управління Пенсійного фонду України. Таким чином, для зарахування періодів роботи позивач мав подати до органу пенсійного фонду заяву встановленого зразка для призначення (переходу на інший вид) пенсії. Однак, згідно Інформаційної системи "Звернення" Пенсійного фонду України після призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" ОСОБА_1 із відповідними заявами не звертався.

Справу розглянуто судом у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

За даними трудової книжки НОМЕР_1 та розрахунку вислуги років для призначення пенсії майорові поліції Головатому О.В., оформленого посадовими особами Департаменту захисту економіки Національної поліції України /а.с. 10-11, 17-18/, до вислуги років для призначення пенсії зараховується період служби ОСОБА_1 :

- в органах внутрішніх справ з 14.08.2000 по 27.07.2005, в якості курсанта Національного університету внутрішніх справ;

- в органах внутрішніх справ з 27.07.2005 по 15.01.2007, в якості оперуповноваженого спеціального відділу Державної служби боротьби з економічною злочинністю по боротьбі зі злочинністю в бюджетній сфері економіки при УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 15.01.2007 по 10.08.2007, в якості старшого оперуповноваженого спеціального відділу Державної служби боротьби з економічною злочинністю по боротьбі зі злочинністю в бюджетній сфері економіки при УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 10.08.2007 по 01.10.2007, в якості заступника начальника спеціального відділу Державної служби боротьби з економічною злочинністю по боротьбі зі злочинністю в бюджетній сфері економіки при УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 01.10.2007 по 25.10.2007, в якості заступника начальника відділу захисту бюджетних коштів управління Державної служби боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 25.10.2007 по 31.03.2008, в якості начальника відділу захисту бюджетних коштів управління Державної служби боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 31.03.2008 по 26.07.2011 та з 26.07.2011 по 12.08.2011, в якості начальника відділу захисту бюджетних коштів управління Державної служби боротьби з економічною злочинністю ГУМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 12.08.2011 по 10.10.2012, в якості начальника відділу протидії злочинам у галузях та сферах економіки управління Державної служби боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 10.10.2012 по 15.10.2012, в якості виконуючого обов`язки заступника начальника відділу Державної служби боротьби з економічною злочинністю Полтавського міського управління УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 15.10.2012 по 03.06.2013 та з 03.06.2013 по 01.08.2014, в якості заступника начальника відділу Державної служби боротьби з економічною злочинністю Полтавського міського управління УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 01.08.2014 по 18.05.2015, в якості начальника відділу боротьби зі злочинами у бюджетній сфері та захисту бюджетних коштів управління Державної служби боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 18.05.2015 по 29.05.2015, в якості старшого оперуповноваженого в особливо важливих справах зі захисту прав інтелектуальної власності управління Державної служби боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Полтавській області;

- в органах внутрішніх справ з 29.05.2015 по 06.11.2015, в якості старшого оперуповноваженого в особливо важливих справах відділу протидії злочинам у фінансовій сфері та галузях економіки управління протидії злочинності у сферах економіки УМВС України в Полтавській області;

- в Національній поліції України з 07.11.2015 по 13.12.2016, в якості старшого оперуповноваженого в особливо важливих справах УЗЕ в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України;

- в Національній поліції України з 13.12.2016по 10.03.2017, в якості старшого оперуповноваженого УЗЕ в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України;

- в Національній поліції України з 10.03.2017 по 01.10.2019, в якості старшого оперуповноваженого в особливо важливих справах відділу протидії злочинам у бюджетній, кредитно-фінансовій, банківській сферах та зовнішньоекономічній діяльності УЗЕ в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України.

За змістом архівної довідки Харківського національного університету внутрішніх справ від 05.12.2019 №1/2723 ОСОБА_1 дійсно у період з 14.08.2000 по 26.06.2005 проходив навчання в Харківському національному університеті внутрішніх справ за спеціальністю "Облік та аудит", за результатами якого отримав диплом спеціаліста МВ НОМЕР_2 від 25.06.2005 /а.с. 26/.

За період такого навчання позивачу, як курсанту навчального закладу системи МВС, відповідно до довідки про нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески від 03.12.2019 №4/1081д нараховано та виплачено грошового забезпечення на загальну суму 675,26 грн /а.с. 27/.

Листом УМВС України в Полтавській області від 12.12.2019 №29/Г-153 позивачу направлена довідка про проходження військової служби, нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески з 27.07.2005 по 06.11.2015 /а.с. 30-32/.

Даними вказаної довідки підтверджено нарахування та сплату органом внутрішніх справ страхових внесків (єдиного внеску) на грошове забезпечення ОСОБА_1 за періоди з 27.07.2005 по 31.12.2013 та з 01.01.2014 по 06.11.2015.

Також в довідках Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 29.11.2019 №189зі та від 24.12.2019 №739 підтверджено дійсне проходження позивачем у періоди з 14.08.2000 по 06.11.2015 служби в органах внутрішніх справ та з 07.11.2015 по 01.10.2019 служби у Національній поліції /а.с. 28 зі звороту, 87/.

При цьому, довідкою про щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії за останні 24 календарні місяці служби підряд перед звільненням, що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", виданою на ім`я ОСОБА_1 24.12.2019 за №417, підтверджено, що на всі виплати нараховані страхові внески (єдиний внесок) /а.с. 29/.

18.11.2019 позивач звернувся до пенсійного органу із запитом в порядку Закону України "Про доступ до публічної інформації", в якому просив останнє згідно наданих ним копій трудової книжки, наказу про звільнення та довідки послужного списку здійснити перерахунок його страхового стажу, зарахувавши до нього період його перебування на службі в ОВС системи МВС, а саме, період з 14.08.2000 по 06.11.2015 (міліція) та з 07.11.2015 по 01.10.2019 (поліція) /а.с. 90-97/.

Листом від 21.11.2019 ГУПФУ в Полтавській області повідомило ОСОБА_1 про те, що подання страхувальниками відомостей про суми нарахованого грошового забезпечення із числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби), поліцейських, осіб рядового і начальницького складу, у розмірі кожної застрахованої особи законодавчо введено починаючи з червня 2016 року. До червня 2016 року звітність передбачала загальні показники кількості осіб та нарахованого грошового забезпечення в звітному періоді без персоніфікованого обліку відомостей. Тому, у разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для обчислення страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу відповідно до цього Закону, страховий стаж обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків. Також, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2019 №770 відомості про періоди служби, суми грошового забезпечення та сплату страхових внесків вносяться Пенсійним органом України до реєстру застрахованих осіб на підставі інформації з податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, які ДФС передає Пенсійному фонду України в електронному вигляді на центральному рівні в порядку, встановленому Пенсійним фондом України та ДФС. Страхувальники або уповноважені органи подають звіт до територіальних органів Пенсійного фонду України у такі строки: за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2002 року - не пізніше ніж 1 грудня 2019 року; за період з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2007 року - не пізніше ніж 1 травня 2020 року; за період з 1 січня 2008 року по 31 грудня 2011 року - не пізніше ніж 1 жовтня 2020 року; за період з 1 січня 2012 року по 31 грудня 2015 року - не пізніше ніж 1 жовтня 2021 року; за період з 1 січня 2015 року по 31 грудня 2016 року - не пізніше ніж 11 жовтня 2022 року. Кінцеві строки подання страхувальником або уповноваженими органами звіту до територіальних органів Пенсійного фонду України можуть бути змінені відповідними державними органами за погодженням з Пенсійним фондом України, але не пізніше ніж до 11 жовтня 2022 року /а.с. 98-99/.

У подальшому, 04.12.2019 позивач звернувся до пенсійного органу з електронним запитом про надання роз`яснень щодо того, яким чином він може використати своє законне право на зарахування періоду служби з 14.08.2000 по 01.10.2019 до страхового стажу /а.с. 100/.

Листом від 09.12.2019 №6230/Г-02 ГУПФУ в Полтавській області проінформувало позивача про те, що іншого механізму подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року, необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби) особами начальницького і рядового складу, ніж той, що визначений у постанові Кабінету Міністрів України від 21.06.2019 №770, не передбачено. При цьому, додатково управління зазначило, що страховий стаж та заробітна плата (дохід) обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби, нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески, яка додається до заяви про призначення пенсії /а.с. 101-102/.

Документи для призначення пенсії (подання) до пенсійного органу надійшли з Головного управління Національної поліції в Полтавській області разом із заявою позивача про призначення пенсії по інвалідності 11.12.2019 /а.с. 69-83/.

Пенсію по інвалідності ОСОБА_1 призначено починаючи з 02.10.2019, про що свідчить протокол за пенсійною справою 1613015741 /а.с. 67/.

Між тим, заявою від 11.12.2019 позивач надав до ГУПФУ в Полтавській області для зарахування спірного періоду до страхового стажу довідку від 03.12.2019 №4/1081д, архівну довідку від 05.12.2019 №1/2723, відповідь на запит від 29.11.2019 №189зі та довідку Управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку УМВС України в Полтавській області /а.с. 84-88/.

23.12.2019 управлінням оформлено повідомлення про призначення пенсії №23826/03.2-20, в якому, зокрема, зазначено про те, що надані 11.12.2019 до пенсійного органу Головатим О.В. документи залучені до його пенсійної справи та на розмір пенсії останнього не впливають /а.с. 89/.

Відтак, згідно матеріалів пенсійної справи, з огляду на наявність у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування по страхувальнику з кодом 40111732 індивідуальних відомостей про застраховану особу ОСОБА_1 лише з червня 2016 року по жовтень 2019 року, пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" останньому була призначена з врахуванням виключно страхового стажу, що підтверджується вказаним реєстром.

Позивач, не погоджуючись з відмовою управління зарахувати йому до страхового стажу період проходження ним служби в органах внутрішніх справ України/Національній поліції, а саме, період з 14.08.2000 по 31.05.2016 включно загальною кількістю повних 18 календарних років та повних 8 календарних місяців та 17 днів, а також вважаючи, що має право на зарахування вказаного періоду й до стажу державної служби, звернувся до суду з даним позовом, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам та відповідним доводам сторін, суд виходить з такого.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" визначено умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, осіб начальницького і рядового складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.

Відповідно до статті 1 вказаного Закону особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, при наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.

Військовослужбовці, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, які стали особами з інвалідністю за умов, передбачених цим Законом, набувають право на пенсію по інвалідності.

За приписами статті 12 зазначеного Закону пенсія за вислугу років призначається:

а) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б" - "д", "ж" статті 1 - 2 цього Закону (крім осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону), незалежно від віку, якщо вони звільнені зі служби: по 30 вересня 2011 року і на день звільнення мають вислугу 20 років і більше; з 1 жовтня 2011 року по 30 вересня 2012 року і на день звільнення мають вислугу 20 календарних років та 6 місяців і більше; з 1 жовтня 2012 року по 30 вересня 2013 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік і більше; з 1 жовтня 2013 року по 30 вересня 2014 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік та 6 місяців і більше; з 1 жовтня 2014 року по 30 вересня 2015 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки і більше; з 1 жовтня 2015 року по 30 вересня 2016 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки та 6 місяців і більше; з 1 жовтня 2016 року по 30 вересня 2017 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки і більше; з 1 жовтня 2017 року по 30 вересня 2018 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки та 6 місяців і більше; з 1 жовтня 2018 року по 30 вересня 2019 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки і більше; з 1 жовтня 2019 року по 30 вересня 2020 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки та 6 місяців і більше; з 1 жовтня 2020 року або після цієї дати і на день звільнення мають вислугу 25 календарних років і більше. До календарної вислуги років зараховується також період, зазначений у частині другій статті 17 цього Закону.

б) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б" - "д" статті 1 2 цього Закону, в разі досягнення ними на день звільнення зі служби 45-річного віку, крім осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону, за наявності у них страхового стажу 25 років і більше, з яких не менше ніж 12 календарних років і 6 місяців становить військова служба або служба в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України. Особам, які є особами з інвалідністю внаслідок війни, пенсія на визначених у цьому пункті умовах призначається незалежно від віку;

в) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом при досягненні 45-річного віку і за наявності в них вислуги 20 календарних років і більше, які звільняються з військової служби відповідно до Закону України "Про державні гарантії соціального захисту військовослужбовців, які звільняються зі служби у зв`язку з реформуванням Збройних Сил України, та членів їхніх сімей";

г) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б" - "д" статті 1 - 2 цього Закону, які займали посади льотного складу та плаваючого складу підводних човнів Збройних Сил не менше 20 років, незалежно від віку в разі, якщо вони мають на день звільнення зі служби вислугу 20 років і більше, за винятком осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону.

За приписами статті 17 вказаного Закону особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби і військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б" - "д" статті 1 2 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховується, зокрема, служба в органах внутрішніх справ, поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції, Державній кримінально-виконавчій службі України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду.

До вислуги років поліцейським, співробітникам Служби судової охорони, особам офіцерського складу, особам середнього, старшого та вищого начальницького складу органів внутрішніх справ, державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України при призначенні пенсії на умовах цього Закону додатково зараховується час їхнього навчання (незалежно від форми навчання) у цивільних вищих навчальних закладах, а також в інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, Національної поліції, Служби судової охорони, державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України або призначення на відповідну посаду в межах до п`яти років із розрахунку один рік навчання за шість місяців служби.

Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсії по інвалідності особам, які мають право на пенсію за цим Законом, призначаються в разі, якщо інвалідність настала в період проходження ними служби або не пізніше трьох місяців після звільнення зі служби, або якщо інвалідність настала пізніше тримісячного терміну після звільнення зі служби, але внаслідок захворювання (травми, поранення, контузії, каліцтва тощо), яке виникло в період проходження військової служби чи під час перебування в полоні або заручником, якщо полонення чи захоплення заручником не було добровільним і особа, яка має право на пенсію за цим Законом, перебуваючи в полоні або заручником, не вчинила злочину проти миру і людства.

Порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України (стаття 17-1 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб").

Як слідує з матеріалів пенсійної справи ОСОБА_1 , останній перебуває на обліку в ГУПФУ в Полтавській області як отримувач пенсії на підставі Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".

Водночас, суд зауважує, що положення Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" не визначають та не регулюють питання сплати страхувальниками страхових внесків та розрахунку страхового стажу особам, які отримують пенсію за цим Законом.

При цьому, стаття 1-1 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" визначає, що законодавство про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, базується на Конституції України і складається з цього Закону, Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" та інших нормативно-правових актів України, прийнятих відповідно до цих законів.

Так, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 11 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 №1058-ІV (далі - Закон №1058-IV) загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають військовослужбовці (крім військовослужбовців строкової служби), поліцейські, особи рядового і начальницького складу, у тому числі ті, які проходять військову службу під час особливого періоду, визначеного законами України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" та "Про військовий обов`язок і військову службу".

Згідно з частиною 1 статті 14 Закону №1058-IV страхувальниками відповідно до цього Закону є роботодавці, зокрема, підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об`єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - підприємці та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - підприємців, які обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 4-1, 10, 14 статті 11 цього Закону.

Частина 1 статті 15 Закону №1058-IV передбачає, що платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону, і застраховані особи, зазначені в частині першій статті 12 цього Закону.

Відповідно до частини 1 статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом. У разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для обчислення страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу відповідно до цього Закону, страховий стаж обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків (а.с. частина 2 статті 24 Закону №1058-IV).

Стаття 9 раніше чинного Закону України "Про міліцію" визначала, що на курсантів, слухачів, ад`юнктів, інших атестованих працівників, у тому числі й викладацького складу навчальних закладів МВС, поширюються права і обов`язки, гарантії правового і соціального захисту та відповідальність працівників міліції.

Водночас, відповідно до статті 78 Закону України "Про Національну поліцію", чинної на даний час, до стажу служби в поліції зараховуються: 1) служба в поліції на посадах, що заміщуються поліцейськими, з дня призначення на відповідну посаду; 2) військова служба в Збройних Силах України, Державній прикордонній службі України, Національній гвардії України, Управлінні державної охорони, Цивільній обороні України, внутрішніх військах Міністерства внутрішніх справ України та інших військових формуваннях, утворених відповідно до закону, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки, Державній спеціальній службі транспорту; 3) служба в органах внутрішніх справ України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду; 4) час роботи у Верховній Раді України, місцевих радах, центральних і місцевих органах виконавчої влади із залишенням на військовій службі, на службі в органах внутрішніх справ України або на службі в поліції; 5) час роботи в органах прокуратури і суді осіб, які працювали на посадах суддів, прокурорів, слідчих, а також служба у Службі судової охорони; 6) дійсна військова служба в Радянській Армії та Військово-Морському Флоті, прикордонних, внутрішніх, залізничних військах, в органах державної безпеки та інших військових формуваннях колишнього СРСР, а також служба в органах внутрішніх справ колишнього СРСР.

Положення про вищі навчальні заклади МВС, затверджене наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.02.2008 №62.

Згідно з пунктами 1.1, 6.8 вказаного Положення вищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ України (далі - МВС) є державними навчальними закладами, які підпорядковані МВС, засновані і діють згідно із законодавством України, реалізовують відповідно до наданої ліцензії (ліцензій) освітньо-професійні програми підготовки фахівців за певними освітньо-кваліфікаційними рівнями, забезпечують навчання, виховання та професійну підготовку осіб з урахуванням нормативних вимог у галузі вищої освіти з метою задоволення освітніх потреб особи, суспільства і держави, а також здійснюють наукову і науково-технічну діяльність.

Початком проходження служби в органах внутрішніх справ, військової служби у Національній гвардії України уважається дата, зазначена в наказі про зарахування на навчання до ВНЗ.

Поряд з цим, згідно приписів статті 56 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до стажу роботи зараховується також військова служба та перебування в партизанських загонах і з`єднаннях, служба в органах державної безпеки внутрішніх справ та Національної поліції, незалежно від місця проходження служби.

Відповідно до пункту 1 Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів УРСР від 29.07.1991 №114, до рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ належать особи, які перебувають у кадрах Міністерства внутрішніх справ і яким присвоєно спеціальні звання, встановлені законодавством.

Стаття 48 Кодексу законів про працю України та стаття 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" передбачають, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.

Зі змісту трудової книжки ОСОБА_1 судом встановлено, що останній у період з 14.08.2000 по 01.10.2019 дійсно проходив службу в органах ОВС/Національної поліції /а.с. 11/.

За даними розрахунку вислуги років для призначення пенсії майорові поліції ОСОБА_1 , оформленого посадовими особами Департаменту захисту економіки Національної поліції України /а.с. 17-18/, протягом всього періоду проходження такої служби ОСОБА_1 мав спеціальні звання, тобто відносився до рядового і начальницького складу ОВС/Національної поліції.

Пунктом 13 Положення про організацію персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.1998 №794, визначено, що для формування інформаційної бази системи персоніфікованого обліку використовуються відомості, що надходять в установленому порядку від: інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів; Державної податкової адміністрації; роботодавців; фізичних осіб; державних органів реєстрації актів цивільного стану про громадян, які померли; державної служби зайнятості; інших підприємств, установ та організацій.

Відповідно до пункту 10 зазначеного Положення роботодавці зобов`язані: в установленому порядку подавати уповноваженому органу достовірні відомості про фізичних осіб, які працюють у них; надавати на вимогу фізичної особи копії документів з відомостями про неї стосовно персоніфікованого обліку.

Відповідачем у відзиві на позовну заяву по суті не заперечується, а також підтверджується наявними у справі довідками, що при виплаті позивачу грошового забезпечення у період проходження ним служби в органах внутрішніх справ/Національної поліції з такого грошового забезпечення відраховувалися відповідні страхові внески, однак з огляду на відсутність обов`язку у органів внутрішніх справ/Національної поліції до червня 2016 року подавати звітність зі сплати страхових внесків /єдиного внеску/ до системи персоніфікованого обліку та встановлення обов`язку лише з червня 2016 року подавати звіт з єдиного соціального внеску страхувальниками - органами Національної поліції в розрізі застрахованих осіб, відомості про сплату страхових внесків/єдиного внеску відносно ОСОБА_1 страхувальниками до червня 2016 року у системі відсутні.

Тобто, саме відсутність вказаної інформації відносно позивача в системі персоніфікованого обліку до червня 2016 року фактично слугувала підставою для відмови пенсійного органу у врахуванні до стажу ОСОБА_1 періоду його служби в ОВС/Національній поліції з 14.08.2000 по 31.05.2016.

Разом з тим, суд вважає не зарахування до стажу ОСОБА_1 періоду його служби в ОВС/Національній поліції з 14.08.2000 по 31.05.2016 з вказаних вище обґрунтувань безпідставним з огляду на положення Закону №1058-IV.

Так, частинами 1, 2 статті 20 Закону №1058-IV передбачено, що страхові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.

Обчислення страхових внесків із сум, виражених в іноземній валюті, здійснюється шляхом перерахування зазначених сум у національну валюту України за курсом валют, установленим Національним банком України на день обчислення страхових внесків.

Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, зазначених у пунктах 1, 2, 5 - 7, 9, 10, 12, 15, 17 і 18 статті 11 цього Закону, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Відповідно до частини 6 цієї статті страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.

А в силу положень частини 10 згаданої статті, якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Положеннями частини 12 статті 20 Закону №1058-IV визначено, що страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Таким чином, виходячи зі змісту зазначених норм Закону №1058-IV обов`язок зі сплати страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено саме на страхувальника.

Тобто, відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків для нарахування пенсії не є підставою для позбавлення позивача права на зарахування до страхового стажу періоду його роботи.

За викладених обставин, суд, керуючись приписами статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, доходить висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог ОСОБА_1 в частині визнання протиправною відмови та зобов`язання обчислити та зарахувати до страхового стажу останнього період проходження ним служби в ОВС/Національній поліції шляхом визнання протиправними дій ГУПФУ в Полтавській області щодо відмови у зарахуванні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , періоду проходження служби в органах внутрішніх справ України та Національній поліції України з 14.08.2000 по 31.05.2016 до його страхового стажу, а також зобов`язання управління обчислити та зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 період проходження ним служби в органах внутрішніх справ України та Національній поліції України з 14.08.2000 по 31.05.2016 включно.

При цьому, суд не вбачає підстав для задоволення вимог ОСОБА_1 в частині обчислення та зарахування вказаного періоду до страхового стажу з конкретизацією кількості повних календарних років, місяців та днів стажу, оскільки суд не має повноважень перебирати на себе функції пенсійного органу щодо проведення розрахунку календарних років, місяців та днів стажу особи для включення їх до її страхового стажу.

Щодо позовних вимог в частині зарахування ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до стажу державної служби періоду проходження служби в органах внутрішніх справ України згідно розрахунку вислуги років для призначення пенсії на 01.10.2019, складеного Департаментом захисту економіки Національної поліції України, загальною кількістю повних 22 календарних років та 1 календарний місяць та 18 днів, суд вважає за доцільне зазначити наступне.

Так, 01.05.2016 вступив в силу Закон України "Про державну службу" від 10.12.2015 №889-VIII (далі - Закон №889-VIII).

Відповідно до статті 1 Закону №889-VIII державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави, зокрема щодо: 1) аналізу державної політики на загальнодержавному, галузевому і регіональному рівнях та підготовки пропозицій стосовно її формування, у тому числі розроблення та проведення експертизи проектів програм, концепцій, стратегій, проектів законів та інших нормативно-правових актів, проектів міжнародних договорів; 2) забезпечення реалізації державної політики, виконання загальнодержавних, галузевих і регіональних програм, виконання законів та інших нормативно-правових актів; 3) забезпечення надання доступних і якісних адміністративних послуг; 4) здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства; 5) управління державними фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням; 6) управління персоналом державних органів; 7) реалізації інших повноважень державного органу, визначених законодавством.

Державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов`язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.

Пунктом 7 частини 2 статті 46 Закону №889-VIII визначено, що до стажу державної служби зараховується час перебування на посадах, на яких присвоюються військові та спеціальні звання.

Частиною 3 статті 46 Закону №889-VIII передбачено, що порядок обчислення стажу державної служби затверджується Кабінетом Міністрів України.

Посади і органи, час роботи в яких зараховуються до стажу державної служби, визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №229 "Про порядок обчислення стажу державної служби".

За змістом пункту 4 Порядку обчислення стажу державної служби до стажу державної служби зараховуються: - час перебування на посаді державної служби відповідно до Закону; - час перебування на посаді народного депутата України; - час перебування на посадах працівників дипломатичної служби; - час перебування на посадах в органах місцевого самоврядування, передбачених Законом України "Про службу в органах місцевого самоврядування"; - час перебування на посадах суддів; - час перебування на посадах прокурорів; - час перебування на посадах, на яких присвоюються військові та спеціальні звання; - час професійного навчання державного службовця з відривом від служби, якщо не пізніше 75 днів після його завершення така особа повернулася на державну службу, крім випадків, установлених законом; - період, коли державний службовець не працював з поважних причин, але залишався у трудових відносинах з державним органом; - час перебування державного службовця у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, а в разі, коли дитина потребує домашнього догляду, - у відпустці без збереження заробітної плати тривалістю, визначеною у медичному висновку, але не більш як до досягнення дитиною шестирічного віку; - час перебування на посадах радників, помічників, уповноважених та прес-секретаря Президента України, працівників секретаріатів Голови Верховної Ради України, його Першого заступника та заступника, працівників патронатних служб Прем`єр-міністра України та інших членів Кабінету Міністрів України, помічників-консультантів народних депутатів України, помічників та наукових консультантів суддів Конституційного Суду України, помічників суддів, а також на посадах патронатних служб в інших державних органах.

При цьому, згідно з пунктом 6 Порядку обчислення стажу державної служби стаж державної служби за періоди роботи (служби) до набрання чинності Законом обчислюється відповідно до пункту 8 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону.

Так, відповідно до пункту 8 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII стаж державної служби за періоди роботи (служби) до набрання чинності цим Законом обчислюється у порядку та на умовах, установлених на той час законодавством.

У відповідності до пункту 3 Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 №283 (чинною на момент проходження позивачем служби в ОВС) до стажу державної служби включається час служби на посадах рядового та начальницького складу осіб, яким присвоєно встановлені законодавством спеціальні звання міліції, в органах внутрішніх справ, що входили або входять до структури Міністерства внутрішніх справ.

Отже, з огляду на приписи вказаних норм, суд вважає, що період проходження ОСОБА_1 служби в органах внутрішніх справ України, визначений Департаментом захисту економіки Національної поліції України у розрахунку вислуги років для призначення пенсії на 01.10.2019 загальною кількістю повних 22 календарних років та 1 календарний місяць та 18 днів, підлягає зарахуванню до стажу державної служби, а тому позовні вимоги останнього в цій частині слід задовольнити.

Таким чином, за наслідками розгляду даної справи суд дійшов висновків про часткове задоволення позову ОСОБА_1 .

Підстави для розподілу судових витрат відсутні, з огляду на звільнення позивача від сплати судового збору як особи з інвалідністю ІІ групи.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_3 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, буд. 66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, код ЄДРПОУ 13967927) про визнання відмови неправомірною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо відмови у зарахуванні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , періоду проходження служби в органах внутрішніх справ України та Національній поліції України з 14.08.2000 по 31.05.2016 до його страхового стажу.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області обчислити та зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 період проходження ним служби в органах внутрішніх справ України та Національній поліції України з 14.08.2000 по 31.05.2016 включно.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області зарахувати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до стажу державної служби період проходження служби в органах внутрішніх справ України та Національній поліції України згідно складеного Департаментом захисту економіки Національної поліції України розрахунку вислуги років для призначення пенсії на 01.10.2019 загальною кількістю повних 22 календарних років 1 календарний місяць 18 днів.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя

О.В. Гіглава

Джерело: ЄДРСР 87740272
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку