open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
7 Справа № 826/8935/18
Моніторити
Постанова /29.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /29.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /06.02.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /08.10.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.02.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.02.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /18.06.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва
emblem
Справа № 826/8935/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /29.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Постанова /29.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Постанова /06.02.2020/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /08.10.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.02.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /15.02.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /18.06.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 826/8935/18 Суддя (судді) першої інстанції: Чудак О.М.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Федотова І.В.,

суддів: Бараненка І.І. та Сорочка Є.О.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 жовтня 2019 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправною та нечинною постанови в частині, визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ») (далі - позивач) звернулося до суду з позовом до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (далі - відповідач), в якому просило:

- визнати протиправним та нечинним пункт 7 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання» (Додаток 2 до Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання» №491 від 06.04.2017), а саме: положення «У графі «Ставка внеску» відображається ставка внеску, затверджена постановою НКРЕКП, на поточний квартал»;

- визнати дії НКРЕКП щодо надання роз`яснення з питань застосування пунктів 4 та 5 Порядку розрахунків та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого Постановою НКРЕКП №491 від 06.04.2017, оприлюднених НКРЕКП 28.12.2017 протиправними;

- зобов`язати НКРЕКП вчинити дії, щодо внесення змін до Порядку розрахунків та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання» №491 від 06.04.2017 в частині:

формулювання пункту 7 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання» (Додаток 2 до Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання» №491 від 06.04.2017), а саме: у графі «Ставка внеску» відображається ставка внеску, затверджена постановою НКРЕКП на звітний квартал;

визначення базою нарахування планової, щоквартальної та ставки внеску платника внеску, що підлягає сплаті Постачальниками природного газу дохід від провадження діяльності виключно з постачання природного газу у вигляді загальної суми торгівельної надбавки (націнки) за відповідний період.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 жовтня 2019 року позов задоволено частково. Визнано нечинним пункт 7 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання» (Додаток 2 до Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання» №491 від 06.04.2017). В задоволенні адміністративного позову в іншій частині - відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням сторонами подано апеляційні скарги, в яких, вказуючи на неправильне застосування норм матеріального права, позивач просить його скасувати в частині зобов`язання НКРЕКП вчинити дії, щодо внесення змін до Порядку розрахунків та встановлення ставки внесків на регулювання, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання» №491 від 06.04.2017 в частині визначення базою нарахування планової, щоквартальної та ставки внеску платника внеску, що підлягає сплаті Постачальниками природного газу дохід від провадження діяльності виключно з постачання природного газу у вигляді загальної суми торгівельної надбавки (націнки) за відповідний період, та прийняти нове, яким позов в цій частині задовольнити.

Натомість, відповідач просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 жовтня 2019 року частково та відмовити у задоволення позовних вимог про визнання нечинним пункту 7 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання» затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання» №491 від 06.04.2017.

Сторони у судове засідання не з`явились, про дату, час і місце судового засідання повідомлені належним чином.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Відповідно до ч. 2 ст. 313 Кодексу адміністративного судочинства України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

З огляду на викладене, колегія суддів визнала за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційних скарг та перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відповідно до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційних скарг.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та свідчать матеріали справи, ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» здійснює господарську діяльність з постачання природного газу на підставі ліцензії на постачання природного газу, виданої Постановою НКРЕКП №633 від 11.05.2017.

Відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про джерела фінансування органів державної влади» НКРЕКП прийнято Постанову 06.04.2017 №491 від «Про затвердження Порядку розрахунку та встановлення ставки внесків на регулювання».

Відповідно до пункту 1 Порядку №491 цей Порядок визначає методику визначення ставки внесків на регулювання та механізм сплати сум внесків на регулювання, які сплачуються суб`єктами господарювання, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:

попередній квартал - квартал, що передує звітному (період, за який платники внеску подають звітні дані про чистий дохід);

звітний квартал - базовий період для нарахування суми внеску на регулювання (квартал, в якому здійснюється розрахунок ставки внеску);

поточний квартал - квартал, наступний за звітним (період, в якому здійснюється сплата внеску).

Згідно пункту 2 Порядку №491 внески на регулювання сплачуються суб`єктами господарювання, які зазначені в Реєстрі суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється Регулятором незалежно від форм власності (далі - платники внеску), зокрема:

з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії;

з транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), надання послуг установки LNG, постачання природного газу;

з транспортування нафти, нафтопродуктів та інших речовин трубопровідним транспортом;

з виробництва теплової енергії на теплогенеруючих установках, включаючи установки для комбінованого виробництва теплової та електричної енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами);

з централізованого водопостачання та водовідведення в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами).

Пункт 3 Порядку №491 передбачає, що планова ставка внеску на регулювання визначається НКРЕКП щорічно до 01 травня поточного року (у відсотках, не більше ніж три знаки після коми) шляхом ділення планового (прогнозованого) обсягу потреби у фінансуванні на наступний рік на чистий дохід платників внеску від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за попередній рік за формулою

V = P/D*100 %, (1)

де V - планова ставка внеску на регулювання; Р - плановий обсяг потреб у фінансуванні НКРЕКП на наступний бюджетний рік відповідно до проекту кошторису НРКЕКП; D - сума чистого доходу платників внеску на регулювання від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за попередній рік.

Визначена НКРЕКП річна (планова) ставка внеску на регулювання оформляється постановою та не може перевищувати 0,1 відсотка чистого доходу платника внеску на регулювання від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП.

У відповідності із пунктом 4 Порядку №491 ставка внеску на регулювання переглядається НКРЕКП щоквартально, з урахуванням наповнення доходної частини затвердженого кошторису НКРЕКП, не пізніше ніж в останній робочий день третього місяця звітного кварталу за формулою

Vkv = Pkv/Dkv*100 %, (2)

де Vkv - ставка внеску на регулювання, яка не може перевищувати 0,1 відсотка чистого доходу платника внеску на регулювання від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП; Рkv - ј планового обсягу потреби у фінансуванні НКРЕКП на бюджетний рік відповідно до затвердженого кошторису НРКЕКП; Dkv - сума чистого доходу (база нарахування) платників внеску на регулювання від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за попередній квартал.

Ставка внеску на регулювання оформляється щокварталу постановою НКРЕКП.

Згідно пункту 5 Порядку №491 сума внеску на регулювання визначається платником внеску щоквартально за формулою

Rkv = Dkv* Vkv/100 %, (3)

де Dkv - сума чистого доходу платника внеску від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за звітний квартал; Vkv - ставка внеску на регулювання, визначена постановою НКРЕКП.

Базою нарахування суми внеску на регулювання є чистий дохід платника внеску на регулювання від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за звітний квартал.

Відповідно до пункту 5 Порядку №491 внески на регулювання сплачуються щоквартально суб`єктами господарювання до спеціального фонду державного бюджету протягом перших 30 днів поточного кварталу, наступного за звітним. Сплачені понад необхідний розмір внески на регулювання не підлягають поверненню і враховуються при сплаті внеску на регулювання в наступних періодах.

Платники внеску подають до структурних підрозділів НКРЕКП на територіях звіт про сплату внеску на регулювання не пізніше другого робочого дня після встановленого строку сплати, за формою згідно з додатком 2.

За приписами пункту 9 Порядку №491 у разі несплати внеску на регулювання або сплати його не в повному обсязі протягом кварталу, наступного за звітним, НКРЕКП приймає рішення про накладення на такого платника внеску штрафу у розмірі 5 відсотків несплаченої суми внеску на регулювання, що не звільняє платника внеску на регулювання від сплати такого внеску. Рішення про накладення штрафу приймається НКРЕКП відповідно до Порядку контролю за дотриманням ліцензіатами, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов.

Штраф може бути накладено протягом шести місяців з дня виявлення правопорушення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

В Додатку 2 до Порядку №491 передбачено форму Звіту про сплату внеску на регулювання Форма №20- НКРЕКП (квартальна), а також Пояснення щодо заповнення форми звітності №20- НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання».

Згідно пункту 7 даних Пояснень, у графі 2 «Ставка внеску» відображається ставка внеску, затверджена постановою НКРЕКП, на поточний квартал.

Постановою НКРЕКП від 28.04.2017 №617 визначено планову ставку на регулювання на 2018 рік у розмірі 0,065 відсотка.

Постановами НКРЕКП також визначено ставку внеску на регулювання на відповідні квартали 2018 року:

- І квартал 2018 року - 0,073% (Постанова №1403 від 27.12.2017);

- ІІ квартал 2018 року - 0,020% (Постанова №345 від 22.03.2018);

- III квартал 2018 року - 0,033% (Постанова №525 від 21.06.2018).

28.12.2017 на офіційному веб-сайті НКРЕКП розміщено роз`яснення до пунктів 4 та 5 Порядку №491 за адресою: http://www.nerc.gov.ua/?news=712, згідно яких затверджена Постановою №1403 від 27.12.2017 ставка внесків на регулювання, яка складає 0,073 відсотки, застосовується для визначення суми внеску на регулювання і підлягає сплаті до 30.01.2018.

В матеріалах справи наявні звіти ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» про сплату внеску на регулювання, згідно яких визначено суму внеску на регулювання, виходячи з розміру чистого доходу за звітні квартали від ліцензованої діяльності з постачання природного газу:

- за І квартал 2018 року: чистий дохід - 46843,4 тис. грн, ставка внеску - 0,073%, нараховано за квартал - 34,2 тис. грн, сплачено за квартал - 1719,5 тис. грн, переплата на кінець звітного періоду - 1685,4 тис. грн;

- за ІІ квартал 2018 року: чистий дохід - 8,7 тис.грн, ставка внеску - 0,02%, нараховано за квартал - 0 тис.грн, сплачено за квартал - 89,8 тис.грн, переплата на кінець звітного періоду - 1775,2 тис.грн;

- за ІІІ квартал 2018 року: чистий дохід - 5219,1 тис.грн, ставка внеску - 0,033%, нараховано за квартал - 1,7 тис.грн, сплачено за квартал - 87 тис.грн, переплата на кінець звітного періоду - 1858,8 тис.грн;

- за IV квартал 2018 року: чистий дохід - 37241,68 тис.грн, ставка внеску - 0,085%, нараховано за квартал - 31,7 тис.грн, сплачено за квартал - 1558,2 тис.грн, переплата на кінець звітного періоду - 3385,3 тис.грн.

Позивач не погоджуючись із формулюванням пункту 7 Пояснень, визначенням у пункті 5 Порядку №491 базою нарахування внеску чистого доходу від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за звітний квартал, а також з наданими НКРЕКП роз`ясненнями від 28.12.2017, звернувся до суду із даним позовом.

Задовольняючи частково позовні вимоги суд першої інстанції виходив з наступних мотивів, з якими погоджується і колегія суддів.

Правовий статус Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, її завдання, функції, повноваження та порядок їх здійснення визначенні Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» від 22.09.2016 №1540-VIII (далі - Закон №1540-VIII).

Згідно зі статтею 3 Закону №1540-VIII, Регулятор здійснює державне регулювання з метою досягнення балансу інтересів споживачів, суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, і держави, забезпечення енергетичної безпеки, європейської інтеграції ринків електричної енергії та природного газу України.

Приписи частини першої статті 11 Закону №1540-VIII, яка набрала чинності з 01.01.2017, визначають, що фінансування Регулятора, його центрального апарату і територіальних органів здійснюється за рахунок надходження до спеціального фонду Державного бюджету України внесків на регулювання, які сплачуються суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до статті 13 цього Закону. Внески на регулювання зараховуються до доходів спеціального фонду Державного бюджету України, не підлягають вилученню та використовуються за цільовим призначенням на фінансування діяльності Регулятора, його центрального апарату і територіальних органів.

Відповідно до статті 13 Законом №1540-VIII платниками внесків на регулювання є суб`єкти господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, визначену статтею 2 цього Закону.

Базою нарахування внеску на регулювання є чистий дохід платників внеску на регулювання від діяльності, що регулюється Регулятором, за звітний квартал.

Ставка внеску на регулювання визначається Регулятором щорічно шляхом ділення планового обсягу потреб у фінансуванні Регулятора на чистий дохід платників внеску на регулювання від діяльності, що регулюється Регулятором, за попередній рік.

Ставка внеску на регулювання підлягає перегляду Регулятором щоквартально з урахуванням обсягу чистого доходу платників внеску на регулювання від діяльності, що регулюється Регулятором, за попередній квартал.

Ставка внеску на регулювання не може перевищувати 0,1 відсотка чистого доходу платника внеску на регулювання від діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг за попередній квартал.

Методика (порядок) визначення ставки внеску на регулювання затверджується Регулятором.

Внески на регулювання сплачуються платниками до спеціального фонду Державного бюджету України щоквартально, протягом перших 30 днів кварталу, наступного за звітним, та є джерелом фінансування Регулятора.

У разі несплати внеску на регулювання або сплати його не в повному обсязі протягом кварталу, наступного за звітним, Регулятор приймає рішення про накладення на такого платника внеску штрафу у розмірі 5 відсотків несплаченої суми внеску на регулювання.

За змістом пунктів 4 та 5 Порядку№ 491, яким передбачено методику визначення ставки внесків на регулювання та механізм сплати сум внесків на регулювання, які сплачуються суб`єктами господарювання, державне регулювання яких здійснює НКРЕКП, для розрахунку суми внеску на регулювання за звітний квартал враховується ставка внеску на регулювання на звітний квартал, яка розраховується не пізніше ніж в останній робочий день третього місяця звітного кварталу.

Базою нарахування суми внеску на регулювання є чистий дохід платника внеску на регулювання від провадження діяльності, що регулюється НКРЕКП, за звітний квартал.

Для обчислення квартальної ставки внеску на регулювання за приписами частини третьої статті 13 Закону №1540-VIII враховується обсяг чистого доходу платників внеску на регулювання від діяльності, що регулюється Регулятором, за попередній квартал.

При цьому, поточним кварталом є квартал наступний за звітним. Протягом перших 30 днів поточного кварталу, наступного за звітним, сплачуються внески на регулювання.

Отже, як вірно зазначено судом першої інстанції, у 2018 році внесок на регулювання за І квартал 2018 року сплачується до 30.04.2018 з урахуванням ставки яка затверджена Постановою НКРЕКП №1403 від 27.12.2017 та розрахована з урахуванням обсягу чистого доходу платників внеску на регулювання від діяльності, що регулюється Регулятором, за IV квартал 2017 року.

Однак, у разі застосування пункту 7 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання», розмір суми внеску на регулювання за звітний квартал визначається із урахуванням ставки внеску на регулювання на поточний квартал, що суперечить нормам статті 13 Закону №1540-VIII та пунктам 4 та 5 Порядку №491.

При цьому, Окружний адміністративний суд міста Києва обґрунтовано звернув увагу на те, що форма звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання» подається не пізніше другого робочого дня після встановленого строку сплати внеску (пункт 1 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання»), а ставка внеску на регулювання переглядається НКРЕКП щоквартально з урахуванням наповнення доходної частини затвердженого кошторису НКРЕКП не пізніше ніж в останній робочий день третього місяця звітного кварталу. Таким чином, станом на час сплати внеску на регулювання у поточному кварталі може виникнути ситуація за якої ставка внеску на регулювання за цей квартал ще не буде затверджена постановою НКРЕКП.

Судом першої інстанції вірно відхилено доводи відповідача, що звітним кварталом є IV квартал 2017 року, а поточним кварталом є І квартал 2018 року, оскільки за IV квартал 2017 року не може нараховуватись внесок на регулювання з огляду на відсутність постанови НКРЕКП якою затверджено ставку внеску на регулювання у IV кварталі 2017 року.

За наведених обставин, колегія суддів підтримує висновок, що пункт 7 Пояснень щодо заповнення форми звітності №20-НКРЕКП (квартальна) «Звіт про сплату внеску на регулювання» суперечить положенням Закону №1540-VIII та Порядку №491 та підлягає визнанню нечинним.

При цьому, доводи відповідача викладені в апеляційній скарзі про невідповідність висновків суду першої інстанції вимогам матеріального права колегія суддів відхиляє як такі, що не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду справи.

Оцінюючи доводи апелянта - товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», колегія суддів зазначає, що обставини, наведені в апеляційній скарзі, були ретельно проаналізовані судом першої інстанції та їм була надана належна правова оцінка, при цьому вірно враховано, що зобов`язання відповідача внести зміни до Порядку №491 свідчитиме про втручання до внутрішньої компетенції (дискреційних повноважень) НКРЕКП, що є недопустимим.

Таким чином, судова колегія дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а викладені в апеляційних скаргах доводи позицію суду першої інстанції не спростовують.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційні скарги без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 310, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційні скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 жовтня 2019 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.

Головуючий суддя:

Судді :

Джерело: ЄДРСР 87453568
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку