open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

___________________________________________________________________

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 лютого 2020 р.

м. Херсон

Справа № 540/2577/19

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Войтовича І.І., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області до Комунального некомерційного підприємства «Новомаячківський дитячий психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради, третя особа на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору - Херсонська обласна рада про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності,

встановив:

Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Херсонській області (далі–позивач, ГУ ДСНС) звернулось до суду з позовом до Комунального некомерційного підприємства Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію «НАДІЯ» Херсонської обласної ради (далі- відповідач, КНП Новомаячківський дитячий психоневрологічний санаторій «НАДІЯ»), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача – Херсонська обласна рада (далі –третя особа), у якому просить вжити до відповідача заходи реагування у вигляді повного припинення подальшої експлуатації пожежонебезпечної окремо розташованої будівлі школи Комунального некомерційного підприємства Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію "НАДІЯ" Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна, 123 - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту шляхом заборони Комунальному некомерційному підприємству Новомаячківському дитячому психоневрологічному санаторію "НАДІЯ" Херсонської обласної ради використовувати пожежонебезпечну окремо розташовану будівлю школи Комунального закладу Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію "НАДІЯ" Херсонської обласної ради (місце розташування: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна, 123 ), окрім робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки до повного усунення порушень. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що керуючись положеннями Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” від 05.04.2007 №877-V (зі змінами від 18.05.2017 №2042- VІІІ) та на підставі наказу ГУ ДСНС від 01.10.2019 №232 “Про проведення планових та позапланових перевірок”, посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 17.09.2019 №193, проведена позапланова перевірка стану виконання припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, виданого по результатам попередньої перевірки Комунального некомерційного підприємства Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію «НАДІЯ» Херсонської обласної ради (ЄДРПОУ 01984085) за адресою: Херсонська обл., Олешківський район, смт.Нова Маячка, вул. Соборна,123.

За результатами проведеної перевірки 19.09.2019 складено Акт № 191 за результатами проведення позапланового (планового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки за уніфікованою формою, затвердженого наказом МВС України від 17.01.2019 №22, зареєстрованого в МЮУ 21.01.2019 за №73/33044 “Про затвердження уніфікованої форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, та інших форм розпорядчих документів” із зазначенням в ньому встановлених порушень вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки. А також, визначено ступінь ризику суб`єкта господарювання з урахуванням значення прийнятого ризику від провадження господарської діяльності у сфері техногенної та пожежної безпеки – високий ступінь ризику. Враховуючи, що виявлені порушення під час перевірки створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, а доказів їх усунення відповідачем позивачу не надано, є підстави для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до КНП Новомаячківського психоневрологічного санаторію «НАДІЯ» Херсонської обласної ради.

Ухвалою суду від 03.12.2019 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання на 19.12.2019 о 09:30 год.

18.12.2019 від представника відповідача до суду надійшла заява, відповідно до якої адміністративний позов визнає. Просить справу розглянути в порядку письмового провадження без його участі.

Ухвалою суду від 19.12.2019 задоволено клопотання представника позивача про відкладення розгляду справи та призначено підготовче засідання на 14.01.2020 о 09:30 год.

14.01.2020 ухвалою суду замінено відповідача по справі з Комунального закладу “Новомаячківський дитячий психоневрологічний санаторій “НАДІЯ” Херсонської обласної ради його правонаступником – Комунальним некомерційним підприємством “Новомаячківський дитячий психоневрологічний санаторій “НАДІЯ” Херсонської обласної ради (75120, Херсонська обл., Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна,123, код ЄДРПОУ 01984085).

14.01.2020 ухвалою суду залучено до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору - Херсонську обласну раду. Підготовче засідання призначене на 27.01.2020 о 09:30 год.

27.01.2020 представником позивача подано до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження без його участі. Позовні вимоги просить задовольнити.

Представник відповідача у заяві від 18.12.2019 позовні вимоги визнав в повному обсязі, відносно задоволення позову не заперечував, письмового відзиву на позов не подав.

Представник третьої особи надав до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження без його участі. При винесенні рішення поклався на розсуд суду, письмових пояснень на позов не надав.

27.01.2020, ухвалено подальший розгляд справи №540/2577/19 здійснити у порядку письмового провадження в межах строків, передбачених Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 205 КАС України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: 1) неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до ч.3 ст.194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Згідно п.10 ч.1 ст.4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

На підставі викладених норм процесуального законодавства суд вважає за можливе розглянути дану справу в порядку письмового провадження.

Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, судом встановлено наступне.

Керуючись положеннями Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” від 05.04.2007 №877-V (зі змінами від 18.05.2017 №2042- VІІІ) та на підставі наказу ГУ ДСНС від 01.10.2019 №232 “Про проведення планових та позапланових перевірок”, посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 17.09.2019 №193, проведена позапланова перевірка стану виконання припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, виданого по результатам попередньої перевірки КНП «Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради ( код ЄДРПОУ 01984085) за адресою: Херсонська обл., Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна,123.

За результатами проведеної перевірки 19.09.2019 було складено Акт №191 за результатами проведення позапланового (планового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки КНЗ «Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ».

Вказаний акт підписано головним лікарем КНП Новомаячківського психоневрологічного санаторія «НАДІЯ» Херсонської обласної ради Черняєвим С.М. власноручно та 19.09.2019 отримано примірник акту на руки. Позапланова перевірка відповідачем не оскаржувалась, зауваження, пояснення відстуні; заперечення, клопотання не надавались.

За таких обставин, ГУ ДСНС вважає, що до КНП Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради має бути застосований захід реагування у вигляді повного припинення подальшої експлуатації пожежонебезпечної окремо розташованої будівлі школи КНП Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна,123, до повного усуненя порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Згідно переліку порушень вимог законодавства, виявлених Олешківським районним сектором ГУ ДСНС під час здійснення перевірки КНП «Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна,123 ( код ЄДРПОУ 01984085) виявлено наступні порушення Правил пожежної безпеки в Україні, що затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417 (зі змінами від 31.07.2017 №657), зареєстровані в Міністерстві юстиції України від 05.03.2015 за №252/26697, а також інших нормативних актів з питань пожежної і техногенної безпеки, зокрема і КЦЗ України:

1. Не доукомплектовані пожежні щити згідно норм (п.3.11.глава 3, розділ V Правила пожежної безпеки в Україні (далі - ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;)

2.Не обладнані приміщення закладу системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту” (п.1.2 глава 1, розділ V Правила пожежної безпеки в Україні (далі - ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

3. Грати на вікнах приміщень школи, де перебувають люди, не розкриваються – (порушено вимоги п.2.16, глава2, розділ ІІІ ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

4. Не виконано вогнезахисну обробку дерев`яних конструкцій горищних приміщень усіх будівель та споруд (п.2.5 розділ ІІІ ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

5.Не забезпечено приміщення і територію у повному обсязі відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 та ГОСТ 12.4026-76.( п.8, розділ ІІ ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

6.Посадовими особами та задіяними на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, не пройдено навчання з питань пожежної небезпеки (п.16, розділ ІІ ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

7.Не проведено заміри опору ізоляції електромережі і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж від короткого замикання (п.1.20, глава 1, розділ IV ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

8. Не проводиться навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки (п.8, ч.1, ст.20 Кодексу Цивільного захисту України), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

9. Сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням (п.2.31, глава 2, розділ III ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

10.З`єднання проводів електромереж приміщень школи виконано за допомогою скруток (п.1.6, глава1, розділ IV ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

11. Електророзетки та вимикачі в приміщенні школи встановлені на горючі основи (п.1.17, глава 2, розділ IV ППБУ), ризик настання негативних наслідків - пожежа;

Будь-яких скарг під час проведення позапланового заходу, чи заперечень на акт №191, який 19.09.2019 року вручено головному лікарю закладу Черняєву С.М. не надходило.

Враховуючи ступінь ризику суб`єкта господарювання з урахуванням значення прийнятого ризику від провадження господарської діяльності у сфері техногенної та пожежної безпеки – високий ступінь ризику та те, що виявлені порушення під час перевірки створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, а доказів їх усунення відповідачем позивачу не надано, позивач звернувся до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” (далі - Закон № 877).

Відповідно до статті 1 цього Закону, державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Частиною 5 статті 4 Закону № 877 визначено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Отже, застосування заходів реагування включає в себе: зупинення виробництва суб`єкта господарювання, у тому числі експлуатації підприємства, виробничого об`єкта, окремого виробництва, робочого місця, будівлі, споруди, приміщення, машин і механізмів.

Повне або часткове зупинення виробництва розповсюджується на виготовлення або реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг.

Пунктом 7 статті 7 Закону № 877 передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Частина перша статті 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частин першої та другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як визначено ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів може бути недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Відповідно до ч. 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Встановлення не усунення відповідачем зазначених вище порушень обумовлює звернення позивача до суду з позовом про застосування заходів державного нагляду (контролю).

При цьому застосування означених заходів можливе у випадку, коли порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідно до Положення про Головне управління ДСНС України у Херсонській області, яке затверджене наказом ДСНС України від 18.08.2014 №747 (в редакції наказу ДСНС від 12.11.2018 №661), основними завданнями Головного управління на відповідній території є: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно – рятувальних служб; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно – рятувальних служб; внесення на розгляд ДСНС України пропозицій щодо забезпечення формування та реалізації державної політики у зазначених сферах; реалізація в межах повноважень, передбачених законом, державної політики у сфері волонтерської діяльності.

Як вже встановлено судом і підтверджено матеріалами справи, посадовими особами позивача проведено позапланову перевірку відповідача, за результатами якої складено акт щодо дотриманням відповідачем вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 19.09.2019 № 191.

З огляду на встановлені в акті порушення, суд приходить до висновку, що подальша робота КНП Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров`ю людей. Не усунення виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливає: на забезпечення безпеки роботи дитячого закладу, безпеки дітей, вихователів, співробітників та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі; на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, тощо.

Як зазначено в позовній заяві, при такому становищі діти, вихователі та співробітники КНП Новомаячківський психоневрологічний санаторій «НАДІЯ» Херсонської обласної ради постійно перебувають в умовах, коли існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, шкоди своєму здоров`ю через невиконання та ігнорування керівництвом та посадовими особами відповідача вимог законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту.

Забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника (частина друга статті 51 Кодексу цивільного захисту України), забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (частина третя статті 55 Кодексу цивільного захисту України).

За приписами статті 20 Кодексу цивільного захисту України суб`єкт господарювання, зокрема, забезпечує виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; забезпечує дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту; розробляє заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечує виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримує у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням.

Виходячи з вищевикладеного, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Слід також зазначити, що заявлені позивачем позовні вимоги відповідають основним засадам дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав та інтересів особи і цілям, на досягнення яких вони спрямовані, оскільки заявлені в інтересах людей, що знаходяться (перебувають) у такому об`єкті, для забезпечення їх життю і здоров`ю та уникненню можливих несприятливих наслідків.

З огляду на викладене, а також враховуючи, що представником відповідача визнано позов, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача щодо застосування до позивача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є законними обґрунтованими, а отже підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Комунального некомерційного підприємства Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію "НАДІЯ" Херсонської обласної ради у вигляді повного зупинення подальшої експлуатації пожежонебезпечної окремо розташованої будівлі школи Комунального некомерційного підприємства Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію "НАДІЯ" Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна, 123 - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту шляхом заборони Комунальному некомерційному підприємству Новомаячківський дитячий психоневрологічний санаторій "НАДІЯ" Херсонської обласної ради використовувати пожежонебезпечну окремо розташовану будівлю школи Комунального некомерційного підприємства Новомаячківського дитячого психоневрологічного санаторію "НАДІЯ" Херсонської обласної ради (місце розташування: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Соборна, 123 ), окрім робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки до повного усунення порушень.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя І.І. Войтович

кат. 108010200

Джерело: ЄДРСР 87385265
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку