open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 826/4911/18
Моніторити
Ухвала суду /16.03.2023/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /21.09.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.08.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.07.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.07.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /08.06.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.06.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /15.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.06.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Рішення /23.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Рішення /14.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.06.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.04.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /01.04.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.10.2018/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.06.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.05.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.04.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва
emblem
Справа № 826/4911/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /16.03.2023/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /21.09.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.08.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.07.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.07.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /08.06.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.06.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /15.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /22.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.07.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.06.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.03.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Рішення /23.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Рішення /14.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.06.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.04.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /01.04.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.10.2018/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.06.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.05.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2018/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.04.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва

Справа № 826/4911/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2020 року м. Одеса

У залі судових засідань № 18

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

при секретарі судового засідання - Донець В.Р.

за участю сторін:

представника позивача - не з`явився

представника відповідача - Балан В.І. (по довіреності)

представника відповідача - Дімоглов О.І. (по довіреності)

представника третьої особи - Бондар В.В. (по довіреності)

представника третьої особи - Клімко О.О. (по довіреності)

розглянувши в порядку загального позовного провадження справу за позовною заявою Державної авіаційної служби України до ТОВ «КАДОР ГРУПП», ТОВ «Арт Констракшен», Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Державне підприємство обслуговування повітряного руху України, Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт «Одеса» про визнання протиправними дій та бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулася Державна авіаційна служба України з позовною заявою до ТОВ «КАДОР ГРУПП», ТОВ «Арт Констракшен», Управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Державне підприємство обслуговування повітряного руху України, Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт «Одеса» про зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП» виконати рішення Державної авіаційної служби України від 13 лютого 2018 року №92, зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП», ТОВ «Арт Констракшен» знести самочинне будівництво за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, визнання протиправною бездіяльності Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради в частині непогодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України та зобов`язання вчинити дії щодо погодження вищезазначеного будівництва, визнання протиправними дій Управління ДАБК Одеської міської ради щодо видачі декларацій про готовність об`єкта до експлуатації №ОД 143160481246, №ОД 143160481238 та їх скасування, визнання протиправними дій Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради щодо видачі містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки від 06.12.2016 року №01-06/1223 та їх скасування.

За цієї позовною заявою відкрито загальне позовне провадження у відповідності до ст. 12 КАС України та наданий відповідачам строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив, а третім особам - пояснень щодо суті спору.

Протокольною ухвалою суду від 23 вересня 2019 року замінено відповідача - Управління Державної архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради на належного - Державну архітектурно-будівельну інспекцію України.

Представник позивача в судове засідання не з`явився, надіслав заяву про розгляд справи без участі позивача.

Позов, відповіді на відзиви (Том ІІ, аркуші справи 177-196, Том ІІІ, аркуші справи 83-91, 131-135), а також надані в судовому засідання представником позивача пояснення обґрунтовані тим, що органи державного архітектурно-будівельного контролю та Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради при видачі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки по об`єкту будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 не дотрималися вимог щодо використання приаеродромної території, тобто, видали такі документи без погодження з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації. При цьому, таке погодження передбачено на всіх об`єктах у межах суму повітряних підходів до аеродромів, а також поза межами цих смуг у радіусі 10 кілометрів від контрольної точки аеродрому у відповідності до «Положення про використання повітряного простору України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 року №401. Такі порушення виявлені позивачем під час перевірки та на адресу ТОВ «КАДОР ГРУПП», яке здійснювало будівництво, направлене рішення про припинення будівництва, яке підприємством не виконано. Крім того, враховуючи, що об`єкт будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 становить загрозу безпеці авіації, інтересів держави, національній безпеці та потребам суспільства, позивач просить суд зобов`язати відповідачів знести самочинне будівництво. Твердження ТОВ «КАДОР ГРУПП» щодо не здійснення будівництва цим підприємствам об`єкту за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 спростовується даними сайту ТОВ «КАДОР ГРУПП».

Представник третьої особи - Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, в судове засідання з`явився, просив позов Державної авіаційної служби України задовольнити в повному обсязі.

Представник третьої особи - Комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса» в судове засідання з`явився, просив позов Державної авіаційної служби України задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача ТОВ «КАДОР ГРУПП» в судове засідання з`явився. Відзив на позовну заяву (Том ІІІ, аркуші справи 1-9) обґрунтований тим, що рішення позивача №92 від 13.02.2018 року не може бути виконано ТОВ «КАДОР ГРУПП», оскільки це підприємство не виступало та не виступає замовником, генпідрядником, проектувальником об`єктів будівництва житлової та громадської забудови за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, не отримувало дозволів на виконання будівельних робіт, містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, декларацій про готовність до експлуатації об`єктів за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8. Крім того, відповідач зазначив про порушення порядку проведення перевірки, за результатами якої прийнято рішення №92 від 13.02.2018 року.

Представник відповідача ТОВ «Арт Констракшен» в судове засідання з`явився. Відзив на позовну заяву (Том ІІІ, аркуші справи 97-103) обґрунтований тим, що об`єкт будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 побудовано ТОВ «Арт Констракшен» та після завершення будівництва та вводу в експлуатацію передано на баланс та обслуговування обслуговуючому кооперативу « 35 Жемчужина». При цьому, висота вказаного об`єкту будівництва, побудованого ТОВ «Арт Констракшен» не перевищує 50 метрів, об`єкт розташований поза межами смуг повітряних підходів до аеродромів, а отже не підлягає погодженню з Міноборони, Державіаслужбою та Украерорухом. В матеріалах справи відсутні будь-які докази, які б свідчили про загрозу безпеці авіації (висновку спеціаліста, експертизи, довідки, рішення суду, тощо), які в свою чергу могли бути пов`язані з порушенням інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства у зв`язку із побудованим ТОВ «Арт Констракшен» об`єктом за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8. Крім того, приймаючи рішення №92 від 13.02.2018 року Державіаслужба мала всі наявні дані щодо замовника будівництва який здійснює забудову за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, однак винесло рішення щодо іншої юридичної особи з вимогою зупинити будівництво та погодити будівництво об`єкта за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державіаслужбою, при цьому позбавляючи ТОВ «Арт Констракшен» можливості оскаржити таке рішення.

Представник відповідача - Державної архітектурно-будівельної інспекції України в судове засідання не з`явився, відзив на позовну заяву відповідач до суду не надав.

Представник відповідача - Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради в судове засідання не з`явився, відзив на позовну заяву відповідач до суду не надав.

Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги позивача та заперечення відповідачів, суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повітряний кодекс України встановлює правові основи діяльності в галузі авіації. Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.

Відповідно до п. 1, 3, 4 «Положення про Державну авіаційну службу України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №520 від 08.10.2014 року, Державіаслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України та є уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

До основних завдань Державіаслужби належить, зокрема, здійснення державного контролю та нагляду за безпекою цивільної авіації, нагляду за забезпеченням аеронавігаційного обслуговування.

Державіаслужба відповідно до покладених на неї завдань, в тому числі, здійснює комплексні заходи щодо забезпечення безпеки польотів, авіаційної, екологічної, економічної та інформаційної безпеки; погоджує місця розташування, висоту об`єктів на приаеродромних територіях з урахуванням умов впливу авіаційного шуму і емісій авіаційних двигунів та об`єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації.

Відповідно до п. 84 ст. 1 Повітряного кодексу України приаеродромна територія - обмежена регламентованими розмірами місцевість навколо зареєстрованого згідно із встановленим порядком аеродрому (вертодрому) або постійного злітно-посадкового майданчика, до якої встановлені спеціальні вимоги щодо розташування різних об`єктів, а їх висота контролюється з урахуванням умов безпеки маневрування, зльоту та заходу на посадку повітряних суден.

Згідно з ч. 2, 3, 10 ст. 69 Повітряного кодексу України на приаеродромній території запроваджується особливий порядок здійснення діяльності, яка може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження. До такої діяльності належать: будівництво, вибухові роботи; діяльність, що сприяє скупченню птахів; установлення радіовипромінювальних пристроїв; роботи, пов`язані з використанням лазерних пристроїв, що можуть випромінювати у повітряний простір; роботи, пов`язані із запуском ракет, метеорологічних радіозондів та куль-пілотів; діяльність, пов`язана з польотами літальних апаратів, з викидами диму та газів, що можуть погіршувати видимість у районі аеродрому; будівництво високовольтних повітряних ліній, висадка та вирощування дерев або зелених насаджень.

Визначення умов забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності, зазначеної в частині другій цієї статті, на приаеродромній території здійснюється органами місцевого самоврядування згідно із законом за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

Органи виконавчої влади, юридичні та фізичні особи незалежно від форми власності, які допустили порушення порядку діяльності, зазначеної в частині другій цієї статті, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, зобов`язані згідно з рішенням уповноваженого органу з питань цивільної авіації припинити будівництво чи діяльність, зазначену в частині другій цієї статті, до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 72 Земельного кодексу України на приаеродромній території відповідно до закону запроваджується особливий режим використання земель.

Відповідно до ч. 1 ст. 79 Повітряного кодексу України до повноважень місцевих органів виконавчої влади належить, в тому числі, дотримання вимог щодо використання приаеродромної території.

З матеріалів справи вбачається, що Аеродром Одеса отримав сертифікат від Державної авіаційної служби України №АП 15-01 на відповідність вимогам законодавства України про цивільну авіацію і придатний до експлуатації повітряних суден (дата введення в дію 01.08. 2016 року, термін дії до 01.08.2019 року), аеропорт знаходиться на відстані 7,5 км на південний захід від центру м. Одеси, клас аеродрому «В», власником та експлуатантом аеродрому, відповідно до інформації, яка зазначена в сертифікаті, є Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Одеса» (Том І, аркуші справи 48-50) та у відповідності до «Правил сертифікації цивільних аеродромів України», затверджених наказом Державіаслужби №796 від 25.10.2005 року, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2005 року за №1357/11637, цей аеродром за класом має приаеродромну територію в радіусі 50 км. від контрольної точки.

Відповідно до п. 1.2, 2.1, 3.4 «Порядку погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації», затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України №721 від 30.11.2012 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за №2147/22459, дія цього Порядку поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, які займаються будівництвом об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, провайдерів аеронавігаційного обслуговування та експлуатантів аеродромів (вертодромів).

Погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, здійснює Державіаслужба України з урахуванням висновку експлуатанта аеродрому (вертодрому), а також висновку провайдера аеронавігаційного обслуговування, які повинні бути отримані заявником.

Державіаслужба розглядає матеріали, проводить оцінку розміщення об`єктів, що проектуються з урахуванням Висновку експлуатанта, Висновку провайдера, та надає висновок щодо погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, або готує обґрунтовану відмову у наданні погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації.

Отже, з аналізу норм законодавства вбачається, що Державіаслужба є уповноваженим органом з питань цивільної авіації, до повноважень якого належить погодження місця розташування, висоти об`єктів на приаеродромних територіях з урахуваням умов впливу авіаційного шуму і емісій авіаційних двигунів та об`єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації. За рішенням Державіаслужби органи виконавчої влади, юридичні та фізичні особи незалежно від форми власності, які допустили порушення особливого порядку будівництва на приаеродромній території, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, зобов`язані припинити будівництво до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 06.02.2019 року у справі №810/3046/17 зазначено, що аналіз положень ст. 69 Повітряного кодексу України у взаємозв`язку з нормами Положення №520 та Порядку №721, дає підстави для висновку, що в разі виявлення порушення особливого порядку будівництва на приаеродромній території, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, Державіаслужба приймає рішення про припинення будівництва до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства, яке є обов`язковим для органів виконавчої влади, юридичних та фізичних осіб незалежно від форми власності, які допустили це порушення.

При цьому, Державіаслужба діє як суб`єкт владних повноважень послідовно, в чітко визначеному порядку. Зокрема, Державіаслужба наділена контролюючими функціями, приймає рішення про припинення будівництва до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства, що свідчить про публічно-правовий характер дій позивача.

Крім того, Державіаслужба відповідно до Положення №520 є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України та є уповноваженим органом з питань цивільної авіації, а ст. 28 Закону України від 17.03.2011 р. № 3166-VI «Про центральні органи виконавчої влади», який визначає організацію, повноваження та порядок діяльності центральних органів виконавчої влади України, закріплює право міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів звертатися до суду, якщо це необхідно для здійснення їхніх повноважень у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до ст. 5 Повітряного Кодексу України, Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №520 від 08.10.2014 року, п. 7 «Правил сертифікації цивільних аеродромів України», затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації №796 від 25.10.2005 року, з метою виявлення порушень вимог погодження будівництва об`єктів приаеродромній території, Державною авіаційною службою України виданий наказ №833 від 02.11.2017 року «Про проведення позапланових інспекційних перевірок» (Том І, аркуші справи 37-38).

На підставі зазначеного наказу, у період з 14 по 15 грудня 2017 року Державною авіаційною службою України здійснено позапланову інспекційну перевірку приаеродромної території аеродрому Одеса КП «Міжнародний аеропорт «Одеса», за результатами якої складений акт від 15.12.2017 року (Том І, аркуші справи 39-46).

Зазначеною перевіркою виявлені об`єкти будівництва, що не погоджені з експлуатантом аеродрому та Державіаслужбою, в тому числі, об`єкт будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, замовником та генеральним підрядником будівництва якого виступає ТОВ «КАДОР ГРУПП», який знаходиться в радіусі 10 км. від контрольної точки аеродрому «Одеса» та будівництво якого у відповідності до п. 147 «Положення про використання повітряного простору України» має бути погоджено з Державіаслужбою.

На підставі виявлених порушень, Державною авіаційною службою України винесено рішення №92 від 13.02.2018 року про припинення будівництва (діяльності, передбаченої частиною другою статті 69 Повітряного кодексу України) на приаеродромній території, яким зобов`язано ТОВ «КАДОР ГРУПП» припинити будівництво з моменту винесення даного рішення (Том І, аркуш справи 51).

У рішенні зазначено, що керівнику юридичної особи або уповноваженій ним особі слід звернутися в десятиденний термін до Державної авіаційної служби України для погодження будівництва за вказаною адресою відповідно до «Порядку погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації», затвердженого наказом Мінінфраструктури України №721 від 30.11.2012 року. Крім того, зазначено, що у разі невжиття відповідних заходів, Державіаслужба у встановленому законом порядку вживатиме заходів для припинення будівництва та знесення самочинно збудованого об`єкта з компенсацією витрат, пов`язаних з таким знесенням, приведення ділянки у первинний стан.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 4 Повітряного кодексу України Україна як держава, що приєдналася до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, несе відповідальність за виконання міжнародних зобов`язань, що випливають із цієї Конвенції, та за гарантії і створення умов безпеки для суспільства, захисту інтересів під час провадження діяльності в галузі цивільної авіації та використання повітряного простору України.

Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України полягає у формуванні державної політики та стратегії розвитку, визначенні завдань, функцій, умов діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України, застосуванні заходів безпеки авіації, прийнятті загальнообов`язкових авіаційних правил України, у здійсненні державного контролю за їх виконанням та встановленні відповідальності за їх порушення.

Державіаслужба наділена контролюючими функціями, в тому числі і щодо порядку будівництва на приаеродромній території. При цьому, прийняті Державіаслужбою рішення, в тому числі і щодо припинення будівництва на приаеродромній території, є обов`язковими для органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб незалежно від форми власності, які допустили відповідні порушення.

Відповідно до положень п. 146, 147 «Положення про використання повітряного простору України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 401 від 29.03.2002 року (чинного на час виникнення спірних правовідносин), умови розташування, будівництва, реконструкції та маркування об`єктів, що можуть створити загрозу безпеці повітряного руху, погоджуються з Міноборони, Державіаслужбою, Украерорухом та РДЦ. Розташування та будівництво об`єктів, дійсна висота яких перевищує 50 метрів, погоджуються з Міноборони, Державіаслужбою, Украерорухом.

В Державіаслужбі підлягає погодженню вибір майданчиків для проектування, будівництва, розширення, реконструкції і технічного переобладнання, в тому числі, об`єктів у межах смуг повітряних підходів до аеродромів, а також поза межами цих смуг у радіусі 10 кілометрів від контрольної точки аеродрому (КТА).

Оскільки об`єкт будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 знаходиться в 10 км зоні від контрольної точки аеродрому «Одеса», знаходиться на приаеродромній території цього аеропорту, на якій запроваджується особливий порядок здійснення діяльності, зокрема, будівництва, яка може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження, таке будівництво мало бути погоджено з Державіаслужбою.

Відповідачі посилаються на відсутність обов`язку погодження будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з тих підстав, що висота цього об`єкту не перевищує 50 метрів та спірні правовідносини не стосуються погодження вибору майданчику для будівництва і на ці правовідносини не можуть розповсюджуватися положення п. 147 «Положення про використання повітряного простору України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 401 від 29.03.2002 року, однак суд не погоджується з такими твердженнями відповідачів з тих підстав, що в межах 10 кілометрової зони незалежно від висоти об`єкту, його будівництво має погоджуватися з позивачем та будівництво об`єкта включає як вибір майданчика для будівництва та оформлення для цього відповідних документів, так і саме будівництво, на яке органом місцевого самоврядування видаються Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки.

Відповідно до ст. 1, ч. 1 ст. 2, ч. 1-8 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає, зокрема: прогнозування розвитку територій; забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку територій; обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням; взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування і забудови територій; визначення і раціональне взаємне розташування зон житлової та громадської забудови, виробничих, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і об`єктів.

Основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.

Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; 4) витяг із Державного земельного кадастру.

Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.

Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.

Містобудівні умови та обмеження серед іншого містять: гранично допустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах; планувальні обмеження (охоронні зони пам`яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об`єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони); охоронні зони об`єктів транспорту, зв`язку, інженерних комунікацій, відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж. Перелік зазначених умов є вичерпним.

Управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради 6 лютого 2016 року видані ТОВ «Арт Констракшен» Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки на об`єкт будівництва «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом» за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, Приморський район (Том ІІІ, аркуші справи 41-47).

При цьому, Управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради зазначені Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки не погоджувалися з Державіаслужбою, що сторонами не заперечується, тобто, відповідачем, в даному випадку, не враховано наявність планувальних обмежень, а саме, що відповідна земельна ділянка знаходиться у межах приаеродромної території аеродрому Одеса КП «Міжнародний аеропорт Одеса», що підтверджується наявними у справі доказами.

Про зазначені обставини було відомо відповідачу, оскільки на виконання приписів ч. 4 ст. 69 Повітряного кодексу України, в лютому 2014 року КП «Міжнародний аеропорт Одеса», як експлуатант аеродрому, який відповідає за безпечну його роботу, направило листи органам місцевого самоврядування, зокрема, Управлінню архітектури та містобудування Одеської міської ради (вих. № 19-125 від 13.02.2014 року) щодо розмірів приаеродромної території аеродрому Одеси з картою у додатку та вказано про необхідність погодження будівництва на приаеродромній території з експлуатантом аеродрому та Державіаслужбою (Том ІІ, аркуші справи 73-84).

При цьому, Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради повідомило КП «Міжнародний аеропорт Одеса» листом від 14.03.2014 року за вих. № 01-11/446 про можливість включення вимог щодо необхідності погодження місця розташування об`єкта будівництва з відповідними службами до пункту «планувальні обмеження» містобудівних вимог та обмежень (Том ІІ, аркуші справи 85-87).

Оскільки, відповідно до положень ч. 3 ст. 69 Повітряного кодексу України визначення умов забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності, зокрема, будівництва, на приаеродромній території здійснюється органами місцевого самоврядування згідно із законом за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації, в даному випадку, отримання такого погодження є належним виконанням вимог ст. 69 Повітряного кодексу України щодо визначення умов забудови.

Враховуючи не вчинення Управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради дії щодо погодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України, така бездіяльність відповідача є протиправною та він має бути зобов`язаний судом вчинити такі дії.

Разом з цим, суд не вбачає підстав для задоволення позову Державної авіаційної служби України в частині визнання протиправними дій Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради щодо видачі містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки від 06.12.2016 року №01-06/1223 та їх скасування, з огляду на наступне.

Згідно з ч. 8 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» скасування містобудівних умов та обмежень здійснюється: 1) за заявою замовника; 2) головними інспекторами будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду у разі невідповідності містобудівних умов та обмежень містобудівному законодавству, містобудівній документації на місцевому рівні, будівельним нормам, стандартам і правилам; 3) за рішенням суду.

Відповідно до п. 2.1, 2.2, 2.4 «Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 109 від 07.07.2011 року, містобудівні умови та обмеження є основною складовою вихідних даних. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом семи робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви разом із документами, передбаченими пунктом 2.2 цього розділу, у порядку, встановленому Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовником додаються: засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою; ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності); черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за умови відсутності містобудівного кадастру); фотофіксація земельної ділянки (з оточенням); містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об`єкта будівництва.

Розгляд заяви, надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх видачі здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури у порядку, встановленому Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

Згідно зі ст. 1, ч. 2 ст. 5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.

Вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування.

Згідно Генерального плану м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради № 6489-VI від 25.03.2015 року, земельна ділянка за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 розташована на території багатоквартирної житлової забудови. Відповідно до плану зонування території, земельна ділянка належить до зони Ж-3 (зона змішаної багатоквартирної житлової та громадської забудови).

Згідно детального плану території в межах: вул. Каманіна, вул. Літературна, вул. Новоберегова, пров. Красних Зорь, вул. Красних Зорь та Фонтанська дорога в м. Одесі, затвердженого рішенням Одеської міської ради №604-VII від 27.04.2016 року, зазначена земельна ділянка також потрапляє у зону змішаної багатоквартирної житлової та громадської забудови.

Відповідно до ч. 8 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об`єкта незалежно від зміни замовника.

Враховуючи, що будівництво за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, Приморський район, завершено, об`єкт введений в експлуатацію, містобудівні умови забудови земельної ділянки вичерпали свою дію не підлягають задоволенню вимоги Державної авіаційної служби України в частині визнання протиправними дій Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради щодо видачі містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки від 06.02.2016 року №01-06/1223 та їх скасування.

Щодо позовних вимог Державної авіаційної служби України про визнання протиправними дій Департаменту ДАБІ Одеської області щодо видачі декларацій про готовність об`єкта до експлуатації №ОД 143160481246, №ОД 143160481238 та їх скасування, суд звертає увагу на наступне.

Замовником будівництва ТОВ «Арт Констракшен» були подані та Департаментом ДАБІ Одеської області 17.02.2016 року зареєстровані Декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 за №ОД143160481238 та №ОД143160481246 (Том ІІІ, аркуші справи 31-40).

Відповідно до положень ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, здійснюється, зокрема, шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об`єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації.

Замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про готовність об`єкта до експлуатації, та за експлуатацію об`єкта без зареєстрованої декларації або сертифіката.

Згідно з положеннями ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень реєстрація такої декларації, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягають скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Суд звертає увагу, що у органів державного архітектурно-будівельного контролю не було законних підстав для відмови в реєстрації спірних декларацій з причин не погодження вибору земельної ділянки з Державіаслужбою, оскільки такі обставини не перевіряються при реєстрації декларацій та відповідальність за достовірність даних декларацій несе особа, яка подала декларації на реєстрацію.

Крім того, будь-яких підстав для скасування спірних декларації, передбачених ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» не має, оскільки ця норма містить конкретні випадки, у яких декларації скасовуються, зокрема, якщо в них внесені недостовірні дані, якщо об`єкт збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту, або в разі скасування містобудівних умов та обмежень, однак такі випадки позивачем не зазначаються в обґрунтування підстав для скасування декларацій.

Суд звертає увагу, що такі випадки мали б бути встановлені перевірками органів державного архітектурно-будівельного контролю, однак саме при реєстрацій декларацій будь-яких протиправних дій Департаментом ДАБІ Одеської області не вчинялося, а тому відсутні підстави також для скасування спірних декларацій.

Щодо позовних вимог Державної авіаційної служби України про зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП» виконати рішення від 13 лютого 2018 року №92, такі вимоги не підлягають задоволенню, з огляду на те, що всі наявні в справі докази, зокрема, декларації про готовність об`єкта до експлуатації №ОД 143160481246, №ОД 143160481238, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки від 06.12.2016 року №01-06/1223, фото-фіксація стенду з даними про об`єкт будівництва, свідчать, що замовником будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 є ТОВ «Арт Констракшен».

ТОВ «КАДОР ГРУПП» не виступало та не виступає замовником, генпідрядником, проектувальником об`єкту будівництва житлової та громадської забудови за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, не отримувало дозволів на виконання будівельних робіт, містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, декларацій про готовність до експлуатації об`єктів за вказаною адресою, а тому у суду не має підстав для зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП» виконати рішення Державної авіаційної служби України від 13 лютого 2018 року №92.

Позивач зазначає, що ТОВ «КАДОР ГРУПП» є замовником будівництва, керуючись даними офіційного сайту ТОВ «КАДОР ГРУПП», однак докази у справі спростовують ці обставини та відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань основним видом економічної діяльності ТОВ «КАДОР ГРУПП» за КВЕД 68.31 є агентства нерухомості, тобто, це підприємство здійснює тільки ріелторськи послуги в даному випадку, що підтвердив представник відповідача в судовому засіданні (Том ІІІ, аркуші справи 12-13).

Щодо виконання рішення від 13 лютого 2018 року №92 замовником будівництва, суд звертає увагу, що таке рішення не виносилося стосовно ТОВ «Арт Констракшен» та не направлялося цьому підприємству для виконання.

Щодо позовних вимог Державної авіаційної служби України в частині зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП», ТОВ «Арт Констракшен» знести самочинне будівництво за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, суд звертає увагу на наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 376 Цивільного кодексу України житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 38 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у разі виявлення факту самочинного будівництва об`єкта, перебудова якого з метою усунення істотного відхилення від проекту або усунення порушень законних прав та інтересів інших осіб, істотного порушення будівельних норм є неможливою, посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю видає особі, яка здійснила (здійснює) таке будівництво, припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил з визначенням строку для добровільного виконання припису.

У разі якщо особа в установлений строк добровільно не виконала вимоги, встановлені у приписі, орган державного архітектурно-будівельного контролю подає позов до суду про знесення самочинно збудованого об`єкта та компенсацію витрат, пов`язаних з таким знесенням.

Таким чином, знесення самочинного будівництва є крайньою мірою, яка передбачена законом, і можливе лише тоді, коли використано усі передбачені законодавством України заходи щодо реагування та притягнення винної особи до відповідальності, при цьому знесенню передує направлення забудовнику припису, надання можливості добровільного виконання припису та приведення об`єкту будівництва у відповідність до вимог законодавства та тільки в разі невиконання припису можливе звернення органів державного архітектурно-будівельного контролю з позовами про знесення самочинного об`єкту будівництва.

При цьому, тягар доказування наявності вказаних фактів та умов покладається на суб`єкта владних повноважень, що звертається до суду, а їх перевірка покладена на суд.

Суд звертає увагу, що згідно з ч. 1, 2 ст. 69 Повітряного кодексу України будівлі і природні об`єкти, розташовані на приаеродромній території, не повинні становити загрози для польотів повітряних суден. На приаеродромній території запроваджується особливий порядок здійснення діяльності, яка може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження.

Позивач зазначав в судовому засіданні про те, що без отримання для узгодження будівництва всіх необхідних документів не можливо визначити чи спірних об`єкт будівництва становить загрозу для польотів повітряних суден та чи може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження, тобто, такі загрози позивачем не доведені будь-якими належними доказами.

Таким чином, позовні вимоги щодо зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП», ТОВ «Арт Констракшен» знести самочинне будівництво за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, та привести ділянку у попередній стан є передчасними, їх необхідність не доведена, а тому позов в цій частині не підлягає задоволенню.

Крім того, суд звертає увагу, що ТОВ «КАДОР ГРУПП» взагалі не може бути зобов`язано знести об`єкт будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, оскільки це підприємство його не будувало та не виступало замовником будівництва.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає позовні вимоги Державної авіаційної служби України обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в частині визнання протиправною бездіяльності Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради щодо непогодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України та зобов`язання Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради вчинити дії щодо погодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України, а в іншій частині позов задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Державної авіаційної служби України (01135, м. Київ, проспект Перемоги, будинок 14, код ЄДРПОУ 37536026) до ТОВ «КАДОР ГРУПП» (вул. Успенська, буд. 39/1, оф. 1, м. Одеса, 65125, 37136893), ТОВ «Арт Констракшен» (вул. Успенська, буд. 39/1, оф. 29, м. Одеса, 65125, код ЄДРПОУ 39982328), Державної архітектурно-будівельної інспекції України (бульвар Лесі Українки, 26, м. Київ, 01133), Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (65082, Одеська область, м. Одеса, вулиця Гоголя, буд. 10, код ЄДРПОУ 02498820), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Аеропорт, м. Бориспіль, Київська область, 08300, код ЄДРПОУ 19477064), Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт «Одеса» (Аеропорт ЦА, м. Одеса, Одеська область 65054, код ЄДРПОУ 30441902) про зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП» виконати рішення Державної авіаційної служби України від 13 лютого 2018 року №92, зобов`язання ТОВ «КАДОР ГРУПП», ТОВ «Арт Констракшен» знести самочинне будівництво за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8, визнання протиправною бездіяльність Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради в частині непогодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України та зобов`язати вчинити дії щодо погодження вищезазначеного будівництва, визнання протиправними дій Управління ДАБК Одеської міської ради щодо видачі декларацій про готовність об`єкта до експлуатації №ОД 143160481246, №ОД 143160481238 та їх скасування, визнання протиправними дій Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради щодо видачі містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки від 06.12.2016 року №01-06/1223 та їх скасування задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради в частині непогодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України.

Зобов`язати Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради вчинити дії щодо погодження об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, вул. Літературна, 8 з Державною авіаційною службою України.

У задоволенні іншої частини позовних вимог Державній авіаційній службі України - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 23.01.2020 року.

СуддяЛ.І. Свида

.

Джерело: ЄДРСР 87103496
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку