open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2019 року

м. Полтава

Справа № 440/4031/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Клочка К.І., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

23.10.2019 ОСОБА_1 /надалі – ОСОБА_1 , позивач/ звернулась до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області /надалі – відповідач/ про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, а саме просить:

- визнати протиправним та скасування рішення від 05.09.2019 двадцять першої сесії сьомого скликання "Про повторний розгляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 та окремої ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі №440/462/19";

- зобов`язати Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 0,05 га під контуром 260, яка розміщена в межах населеного пункту с. Судівка, Новосанжарського району, Полтавської області.

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що позивач неодноразово зверталася до відповідача із заявами про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки № 260 орієнтовною площею 0,05 га для ведення особистого селянського господарства. Водночас відповідачем протиправно повторно прийнято невмотивоване та незаконне рішення щодо заяви позивача від 13.08.2018, у зв`язку з чим рішення двадцять першої сесії сьомого скликання "Про повторний розгляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 та окремої ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі №440/462/19" є незаконним та підлягає скасуванню.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 28.10.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі 440/4031/19; розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідач правом подати відзив на позов не скористався.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до статей 257-258 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази у сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов наступних висновків.

З матеріалів справи вбачається, що 13.08.2018 ОСОБА_1 звернулася до Судівської сільської ради із заявою в якій просила надати згоду на проект відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства /а.с. 12/.

Рішенням Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 14.08.2018 визнано розгляд питання, викладеного позивачем у заяві спірним та направлено на постійну комісію сільської ради з питань агропромислового комплексу, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього та природного середовища для вивчення даного питання. Також пунктом 3 вказаного рішення вирішено винести дане питання на розгляд наступної сесії сільської ради /а.с. 14/.

Рішенням Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 14.12.2018 відмовлено ОСОБА_1 у наданні згоди на виготовлення проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства /а.с. 23/.

Позивач не погодилася з відмовою відповідача та оскаржила її до суду.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі № 440/462/19 (дата набрання рішенням суду законної сили – 12.06.2019) позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області (вул. Степового, 1/12, с. Судівка, Новосанжарський район, Полтавська область, 39302, ідентифікаційний код 21043442) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задоволено повністю: визнано протиправним та скасовано рішення від 14.08.2018 Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області сімнадцятої сесії сьомого скликання "Про розгляд заяви жительки сели Судівка ОСОБА_1 "; визнано протиправним та скасовано рішення Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області дев`ятнадцятої сесії сьомого скликання від 14 грудня 2018 року "Про повторний розгляду заяви громадянки ОСОБА_1 "; зобов`язано Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13 серпня 2018 року №21 про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства з урахуванням висновків суду.

Рішенням Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 11.06.2019 розглянувши рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі № 440/462/19 сільська рада вирішила: рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі № 440/462/19 прийняти до відома та виконання; скасувати рішення 17 сесії Судівської сільської ради 7 скликання від 14.08.2019 "Про розгляд заяви жительки села Судівка ОСОБА_1 " та 19 сесії Судівської сільської ради 7 скликання від 14.12.2018 "Про повторний розгляд заяви громадянки ОСОБА_1 "; повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13.08.2018 за № 21 про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства на засіданні наступної сесії сільської ради /а.с. 30/.

20.08.2019 Полтавським окружним адміністративним судом винесено окрему ухвалу у справі № 440/462/19 відповідно до якої Заяву ОСОБА_1 про визнання протиправною бездіяльності в порядку, визначеному статтею 383 КАС України у справі №440/462/19 задоволено: визнано протиправною бездіяльність Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області щодо невиконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 про зобов`язання Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13 серпня 2018 року №21 про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства з урахуванням висновків суду; зобов`язано Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області вжити заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону, а саме невиконанню рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 про зобов`язання Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13 серпня 2018 року №21 про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства з урахуванням висновків суду; зобов`язано Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області протягом тридцяти календарних днів з дня отримання окремої ухвали надати відповідь до Полтавського окружного адміністративного суду про вжиті заходи щодо усунення встановлених порушень.

05.09.2019 двадцять першою сесією сьомого скликання Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області "Про повторний розгляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 та окремої ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі №440/462/19" сільська рада вирішила: у зв`язку, з тим, що в даний час Генеральні плани населених пунктів сільської ради знаходяться в стадії виготовлення, а гр. ОСОБА_1 не надала до заяви від 13.08.2018 № 21 картографічні матеріали стосовно розташування земельної ділянки, відмовити ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства /а.с.33/.

Позивач не погоджуючись із указаним рішенням Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 05.09.2019 двадцять першої сесії сьомого скликання "Про повторний розгляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 та окремої ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі №440/462/19", звернулася до суду із цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до статті 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

За приписами частини третьої статті 22 Земельного кодексу України землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам, окрім іншого, для ведення особистого селянського господарства.

В розумінні вимог статей 81, 116 Земельного кодексу України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Згідно зі статтею 78 Земельного кодексу України право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Відповідно до статті 79 Земельного кодексу України, земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами. Право власності на земельну ділянку поширюється в її межах на поверхневий (ґрунтовий) шар, а також на водні об`єкти, ліси і багаторічні насадження, які на ній знаходяться, якщо інше не встановлено законом та не порушує прав інших осіб. Право власності на земельну ділянку розповсюджується на простір, що знаходиться над та під поверхнею ділянки на висоту і на глибину, необхідні для зведення житлових, виробничих та інших будівель і споруд.

Статтею 116 Земельного кодексу України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

За приписами частини першої статті 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства в розмірах, не більше 2,0 гектара.

Згідно частини четвертої статті 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

У відповідності до частини першої статті 123 зазначеного Кодексу надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення уповноваженого органу виконавчої влади приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, зокрема, у разі формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання) /частина перша статті 123 Земельного кодексу України/.

У випадку формування нової земельної ділянки надання у користування земельної ділянки здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), розроблення якої здійснюється на підставі дозволу, зокрема, органу виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу /абзац 6 частини першої статті 123 Земельного кодексу України/.

Згідно частини шостої статті 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

При цьому частиною сьомою статті 118, статтею 122 Земельного кодексу України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Таким чином виключний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо надання земельної ділянки у власність визначений частиною сьомою статті 118 Земельного кодексу України. При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 Земельного кодексу України.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27.02.2018 у справі №545/808/17.

З оскаржуваного рішення вбачається, що відповідачем відмовлено позивачу у наданні згоди на проект відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства у зв`язку, з тим, що в даний час Генеральні плани населених пунктів сільської ради знаходяться в стадії виготовлення, а гр. ОСОБА_1 не надала до заяви від 13.08.2018 № 21 картографічні матеріали стосовно розташування земельної ділянки.

Суд зазначає, що вже зверталася до відповідача та надавала картографічний матеріал місця розташування земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га (контур 260), що розташована за адресою: с. Судівка, Новосанжарського району Полтавської області, зокрема подаючи заяву від 13.08.2018 /а.с. 12-13/. Доказів іншого відповідачем не надано.

Підтвердженням цього слугують неодноразові відмови позивачу у наданні дозволу, у яких відповідач приймав рішення виходячи із конкретних даних щодо розташування бажаної земельної ділянки і жодного разу при цьому не посилався на відсутність картографічних матеріалів.

За таких обставин, відсутні підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту, визначені частиною 7 статті 118 Земельного кодексу України. Відтак, відповідачем безпідставно відмовлено позивачу у наданні дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства /а.с.33/.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішення Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 05.09.2019 двадцять першої сесії сьомого скликання "Про повторний розгляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 та окремої ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі №440/462/19".

Надаючи оцінку вимогам позивача про зобов`язання Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 0,05 га під контуром 260, яка розміщена в межах населеного пункту с. Судівка, Новосанжарського району Полтавської області, суд зазначає наступне.

Частиною четвертою статті 245 КАС України визначено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

За приписами вказаної правової норми слідує, що у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками розгляду звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому суб`єктом звернення дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення.

Якщо ж таким суб`єктом на момент прийняття рішення не перевірено дотримання суб`єктом звернення усіх визначених законом умов або при прийнятті такого рішення суб`єкт дійсно має дискреційні повноваження, то суд повинен зобов`язати суб`єкта владних повноважень до прийняття рішення з урахуванням оцінки суду.

Отже, критеріями, які впливають на обрання судом способу захисту прав особи в межах вимог про зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії, є встановлення судом додержання суб`єктом звернення усіх передбачених законом умов для отримання позитивного результату та наявність у суб`єкта владних повноважень права діяти при прийнятті рішення на власний розсуд.

Аналогічних висновків дійшов Верховний Суд у постанові від 16.05.2019 у справі № 812/1312/18.

Як вже зазначалося судом, окремою ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі № 440/462/19, якою заяву ОСОБА_1 про визнання протиправною бездіяльності в порядку, визначеному статтею 383 КАС України у справі №440/462/19 задоволено: визнано протиправною бездіяльність Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області щодо невиконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 про зобов`язання Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13 серпня 2018 року №21 про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства з урахуванням висновків суду; зобов`язано Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області вжити заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону, а саме невиконанню рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 про зобов`язання Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13 серпня 2018 року №21 про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства з урахуванням висновків суду; зобов`язано Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області протягом тридцяти календарних днів з дня отримання окремої ухвали надати відповідь до Полтавського окружного адміністративного суду про вжиті заходи щодо усунення встановлених порушень.

Крім того, у ході розгляду цієї справи, суд дійшов висновку, що відповідачем вчергове безпідставно прийнято оскаржуване рішення про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту.

Таким чином, дії відповідача щодо безпідставної відмови позивачу у наданні дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,05 га під контуром № 260 для ведення особистого селянського господарства є зловживанням своїми повноваженнями та вимагають застосування судом ефективного способу відновлення порушеного права позивача.

За правовою позицією Конституційного Суду України правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах (рішення Конституційного Суду України від 30.01.2003 № 3-рп/2003 та від 02.11.2004 № 15-рп/2004).

Верховенство права, будучи одним з основних принципів демократичного суспільства, передбачає судовий контроль над неправомірним втручанням у право кожної людини.

Суд, здійснюючи правосуддя на засадах верховенства права, забезпечує захист гарантованих Конституцією та законами України прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства і держави.

Крім того, суд звертає увагу на те, що повноваження щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою чи надання мотивованої відмови у його наданні регламентовано частиною 6 статті 118 Земельного кодексу України. Умови, за яких орган відмовляє у наданні дозволу, визначені законом. Якщо такі умови відсутні, орган повинен надати дозвіл. Ці повноваження та порядок їх реалізації передбачають лише один вид правомірної поведінки відповідного органу - надати дозвіл або не надати (відмовити). За законом у цього органу немає вибору між декількома можливими правомірними рішеннями. Тому зазначені повноваження не є дискреційними.

Такого висновку дійшов Верховний Суд у постанові від 07.02.2019 у справі № 814/702/17.

Приймаючи рішення у даній справі суд також враховує правову позицію, висловлену Верховним Судом України у постанові від 16 вересня 2015 року по справі №21-1465а15, яка полягає у тому, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

З огляду на викладене, з метою повного та ефективного захисту прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області надати дозвіл ОСОБА_1 на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 0,05 га під контуром 260, яка розміщена в межах населеного пункту с. Судівка, Новосанжарського району Полтавської області.

Відтак, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем за подання цього позову сплачено судовий збір у розмірі 768,40 грн згідно з квитанцією № 23 від 18.10.2019 /а.с. 4/.

Враховуючи задоволення позову на користь позивача, з відповідача підлягають стягненню судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 768,40 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області (вул. Степового, 1/12, с. Судівка, Новосанжарський район, Полтавська область, 39302, код ЄДРПОУ 21043442) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення двадцять першої сесії сьомого скликання Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 05.09.2019 "Про повторний розгляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 у справі №440/462/19 та окремої ухвали Полтавського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 у справі №440/462/19".

Зобов`язати Судівську сільську раду Новосанжарського району Полтавської області надати дозвіл ОСОБА_1 на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 0,05 га під контуром 260, яка розміщена в межах населеного пункту с. Судівка, Новосанжарського району Полтавської області.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Судівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області (вул. Степового, 1/12, с. Судівка, Новосанжарський район, Полтавська область, 39302, код ЄДРПОУ 21043442) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 768,40 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Суддя К.І. Клочко

Джерело: ЄДРСР 86632679
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку