open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
номер провадження справи 27/172/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.11.2019 Справа № 908/2173/19

м . Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Дроздової С.С. при секретарі судового засіданні Шолоховій С.В., розглянувши матеріали справи

За позовом: Концерн "Міські теплові мережі" (69091 м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 137, ідентифікаційний номер юридичної особи 32121458)

до відповідача: Фізичної особи-підприємця Куркула Лесі Григорівни ( АДРЕСА_1 )

про визнання договору укладеним

за участю

представника позивача: Савєл`єв О.Є., дов. № 539/20-19 від 27.05.209 р.

представник відповідача: не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

16.08.2019 р. до Господарського суду Запорізької області надійшла позовна заява Концерну "Міські теплові мережі", м. Запоріжжя до Фізичної особи-підприємця Куркула Лесі Григорівни про визнання укладеним договір № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" між Концерном "Міські теплові мережі", м. Запоріжжя та Фізичною особою-підприємцем Куркула Лесею Григорівною, м. Запоріжжя, в редакції викладеній у позовній заяві.

Відповідно до витягу з протоколу розподілу судової справи між суддями від 16.08.2019 здійснено автоматизований розподіл позовної заяви між суддями, присвоєно єдиний унікальний номер судової справи 908/2173/19 та визначено до розгляду судді Дроздовій С.С.

Ухвалою суду від 19.08.2019 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі № 908/2173/19, присвоєно справі номер провадження 27/172/19.

Справа № 908/2173/19 розглядається за правилами загального позовного провадження.

Підготовче засідання у справі призначено на 17.09.2019.

Ухвалою суду від 17.09.2019, строк підготовчого провадження на підставі ст. 177 ГПК України було продовжено на 30 днів, підготовче засідання відкладено відповідно до ст. 183 ГПК України на 31.10.2019.

Ухвалою суду від 31.10.2019, відповідно до ст. 185 ГПК України, підготовче провадження було закрито та розгляд справи по суті призначено в судовому засіданні 19.11.2019.

Ухвалою суду від 19.11.2019 оголошувалася перерва до 28.11.2019, відповідно до ст. 216 ГПК України.

У судовому засіданні 28.11.2019 справу розглянуто, оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Відповідно до ст. 222 Господарського процесуального кодексу України, за наявності заперечень з боку будь-кого з учасників судового процесу проти здійснення повного фіксування судового засідання за допомогою відеозаписувального технічного засобу - таке фіксування здійснюється лише за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Фіксування судового процесу у справі № 908/2173/19 здійснюється за допомогою технічних звукозаписувальних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу «Оберіг».

Суддею оголошено, яка справа розглядається, склад суду, та роз`яснено представнику позивача, який прибув в судове засідання, його права, у тому числі право заявляти відводи.

Відводів складу суду не заявлено.

28.11.2019 представник позивача підтримав заявлені вимоги, на підставах викладених у позовній заяві. Просить суд задовольнити позовні вимоги та визнати укладеним договір № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" між Концерном "Міські теплові мережі", м. Запоріжжя та Фізичною особою-підприємцем Куркула Лесею Григорівною, м. Запоріжжя, в редакції викладеній у позовній заяві.

Відповідача в судові засідання жодного разу не з`явився, про причини неявки суд не повідомляв. Клопотань про розгляд справи за відсутності уповноваженого представника відповідача або про відкладення розгляду справи на адресу суду не надходило, письмового відзиву не надано. Про дату, час та місце проведення судового засідання відповідач був повідомлений своєчасно та належним чином шляхом направлення на його адресу відповідних ухвал суду. Своїм правом бути присутнім у судовому засіданні відповідач не скористався.

Відповідно до ч. 7 ст. 120 ГПК України учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає

Згідно ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

В матеріалах справи міститься оригінал рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, а саме: ухвали суду про відкриття провадження у справі від 19.08.2019, яка отримана відповідачем особисто Куркула - 22.08.2019 .

За таких обставин, суд вважає, що ним були вжиті достатні заходи для повідомлення відповідача про дату, час та місце розгляду справи № 908/2173/19.

У відповідності до ст. 42 ГПК України учасники справи зобов`язані виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи; з`являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов`язковою; подавати усі наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази; надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; виконувати інші процесуальні обов`язки, визначені законом або судом.

Згідно ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

З урахуванням викладеного, суд вирішив за доцільне розглянути справу по суті за наявними матеріалами, яких достатньо для вирішення спору по суті, за відсутністю відповідача.

Справу розглянуто в порядку ст. 178 ГПК України, відповідно до якої, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Розглянувши матеріали справи та фактичні обставини справи, вислухавши представника позивача, суд

УСТАНОВИВ:

Цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов`язковим для неї.

Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб`єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 Господарського кодексу України).

Підприємницька діяльність здійснюється суб`єктами господарювання, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.

Концерн "Міські теплові мережі" є юридичною особою, яка відповідно до п. 2.2 Статуту здійснює виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії для потреб населення для обігріву житла і побутових потреб, комунально-побутових потреб підприємств, бюджетних установ та організацій, інших категорій споживачів, її збут тощо.

На виконання своєї мети Концерн "Міські теплові мережі" здійснює постачання теплової енергії в гарячій воді в нежитлові підвальні приміщення, що знаходяться за адресою вул. Іванова, 81-А, приміщення 51м. Запоріжжя.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, приміщення 51, за адресою: АДРЕСА_2 , належить відповідачу на праві приватної власності на підставі договору купівлі-продажу, серії та номер: 492, виданий 07.05.2015, який посвідчений приватним нотаріусом Запорізького міського нотаріального округу Нечипуренко Г.Ф.

Нежитлове приміщення, яке займає відповідач, розташоване у багатоквартирному житловому будинку, відповідне обладнання якого приєднане до внутрішньобудинкових систем, а отже відповідач є споживачем послуг і суб`єктом у сфері житлово - комунальних послуг, що підтверджується актом обстеження системи теплопостачання від 19.03.2018.

Відповідно до Акту обстеження системи теплоспоживання від 19.03.2018р., складеного комісією позивача, нежитлове приміщення розташоване на першому поверху п`ятиповерхового будинку. Джерелом теплопостачання - котельня АТ «Мотор Січ». Система опалення загальна з житловим будинком, с нижньою розведенням. Приміщення розташоване в житловому будинку, система опалення даного приміщення є невідємною частиною внутрішньодомової системи централізованого опалення житлового будинку.

05.06.2019р. позивач надіслав на адресу відповідача лист № 1303/09-1 з пропозицією оформити договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води № 345614 та один примірник повернути на адресу теплопостачальної організації. Разом з листом відповідачу було направлено 2 примірники договору, що підтверджується описом вкладення, який знаходиться в матеріалах справи.

Даний супровідний лист разом з примірником договору повернуто на адресу теплопостачальної організації з відміткою засобу поштового зв`язку «За закінченням встановленого строку зберігання».

Згідно зі ст. 93 ЦК України місцезнаходження юридичної особи визначається місцем її державної реєстрації, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцем проживання Фізичної особи-підприємця Куркула Лесі Григорівни є: АДРЕСА_1 , що відповідає адресі, зазначеній на поштовому конвертів та описі вкладення у цінний лист на ім`я Фізичної особи-підприємця Куркула Л.Г. про направлення супровідного листа № 1303/09-1 від 05.06.2019 та примірника договору № 345614 від 05.06.2019.

Отже, відповідач пропозицію Концерну проігнорував, у визначені діючим законодавством строки відповіді не надав, договір не уклав.

У зв`язку з чим, позивач звернувся з позовом до суду з вимогою визнати договір № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" між Концерном "Міські теплові мережі" та Фізичною особою-підприємцем Куркулою Лесею Григорівною укладеним в редакції позивача.

Відсутність укладеного договору про теплопостачання, наявність якого передбачено законом, стало підставою для звернення позивача до суду за захистом своїх порушених прав та інтересів.

Суд знаходить доводи позивача обґрунтованими, а позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Закон України "Про житлово-комунальні послуги" визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки.

Частиною 1 ст. 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Статті 20, 21 цього Закону визначають обов`язки споживача та виконавця житлово-комунальних послуг, і з урахуванням вказаних положень Закону позивач є виконавцем житлово-комунальних послуг, а відповідач є їх споживачем.

Згідно з п. 1 ч. 3 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" споживач зобов`язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Цей обов`язок відповідає зустрічному обов`язку виконавця, визначеному п. 3 ч. 2 ст. 21 цього Закону підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Відповідно до частини першої статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 208 Цивільного кодексу України правочин між юридичними особами належить вчиняти у письмовій формі.

Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (частина перша статті 638 Цивільного кодексу України). Інші випадки визнання договору укладеним зазначені у статтях 642, 643 Цивільного кодексу України.

Частина перша статті 628 Цивільного кодексу України передбачає, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Відповідно до змісту статей 6, 627 Цивільного кодексу України свобода договору полягає в праві сторін вільно вирішувати питання при укладенні договору, виборі контрагентів та погодженні умов договору.

За змістом ч. 1 ст. 187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов`язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.

Пункт 3 ст. 179 ГК України передбачає, що укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язком для суб`єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору для певних категорій суб`єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Згідно Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджених Постановою КМУ 21.07.2005 (у поточній редакції від 30.08.2017) № 630 (надалі - Правила) - Правила регулюють відносини між суб`єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі - виконавець), і фізичного та юридичною особою (далі - споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - послуги).

Пунктом 8 Правил передбачено, що послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - Договір).

Згідно позиції, викладеної у постанові Вищого господарського суду України від 16.05.2017 у справі № 910/14243/16, укладання договору на надання житлово-комунальних послуг є обов`язком споживача за умови, якщо запропонований виконавцем послуг договір відповідає типовому договору. Відмова споживача послуг від укладення договору в такому разі суперечить вимогам ч. 3 ст.6; ст. ст. 627, 630 ЦК України, ст. ст. 19, 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги". Такий висновок відповідає і правовій позиції ВСУ у постанові від 10.10.2012 року у справі № 6-110цс12.

Приміщення відповідача є нежитловим приміщенням і має єдину систему централізованого опалення з житловим будинком.

Не зважаючи на відсутність договору, в цілях недопущення порушення конституційного права громадян, які мешкають в житловому будинку по вул. Іванова, 81-А м. Запоріжжя, на забезпечення їх здоров`я та права на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім`ї, що включає право на житло, позивач здійснював та продовжує здійснювати постачання теплової енергії відповідачу в належні йому на праві власності нежитлові приміщення в цих будинках, у зв`язку з тим, що приміщення відповідача не є відокремленим від житлових будинків в цілому та не можуть бути відключені від єдиної системи теплопостачання будинку.

У разі, якщо одна із сторін ухиляється від укладання договору, інша сторона має право звернутися до суду з позовом про спонукання укласти договір (ст. 649 ЦК України).

Відповідно до статті 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні договорів, укладення яких є обов`язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.

Відповідно до ч. 1 ст. 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, які погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.

Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України, господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Стаття 181 Господарського кодексу України визначає загальний порядок укладення господарських договорів.

Так, за приписами ч. 1-7 ст. 181 Господарського кодексу України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.

Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.

Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.

Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов`язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони.

У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо).

Якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов`язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими.

Між сторонами не було укладено протоколу розбіжностей.

Лист позивача від 05.06.2019 щодо укладання договору № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" між Концерном "Міські теплові мережі", м. Запоріжжя та Фізичною особою-підприємцем Куркула Лесею Григорівною, м. Запоріжжя, розцінюються судом як письмова пропозиція позивача укласти даний договір.

Як вже зазначалось, позивач, як теплопостачальна організація, 05.06.2019 направив на адресу відповідача два примірники договору № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води".

Відповідачем проект договору не отримав (не забрав поштове відправлення у відділенні пошти), у визначені діючим законодавством строки відповіді (заперечень щодо укладання) не надано, договір не уклав.

Слід зазначити, що проект договору № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" містить всі істотні умови, передбачені для даного виду договорів.

З огляду на недотримання відповідачем зобов`язання по укладенню відповідного договору з теплопостачальною організацією, вимога про визнання договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води укладеним заявлена позивачем обґрунтовано.

Таким чином, дослідивши зміст договору, який позивач просить визнати укладеним, суд дійшов висновку, що спірний договір відповідає вимогам ст. 180 ГК України щодо наявності всіх істотних умов та нормам Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Суд зазначає, що вимога визнати укладеним договір є належним способом захисту прав і законних інтересів суб`єктів господарювання, передбаченим нормами Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.

Відповідно до ст.ст. 7, 13 Господарського процесуального кодексу України правосуддя в господарських судах здійснюється на засадах рівності всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності, підпорядкування, місцезнаходження, місця створення та реєстрації, законодавства, відповідно до якого створена юридична особа, та інших обставин. Судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін.

Відповідно до статті 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ст.ст. 73, 77 ГПК України).

З урахуванням наведеного, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заснованими на законі та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно зі ст. 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору в розмірі 1 921 грн. 00 коп. покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 42, 123, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Концерну "Міські теплові мережі", м. Запоріжжя до Фізичної особи-підприємця Куркула Лесі Григорівни, м. Запоріжжя задовольнити.

Визнати укладеним договір № 345614 від 05.06.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" між Концерном "Міські теплові мережі", м. Запоріжжя та Фізичною особою-підприємцем Куркула Лесею Григорівною, м. Запоріжжя, в наступній редакції:

ДОГОВІР № 345614

про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води

м. Запоріжжя « 05» червня 2019 року

КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» в особі виконуючого обов`язки директора зі збуту КОНЦЕРНУ «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» Юдіної Анни Андріївни, що діє на підставі довіреності № 546/20-19 від 03.06.2019 (далі по тексту - виконавець), з однієї сторони, та

ФОП КУРКУЛА ЛЕСЯ ГРИГОРІВНА (надалі - Споживач), в особі Куркула Л.Г., що діє на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2 103 000 0000 102457 від 29.05.2019р., який (яка) є власником нежитлового приміщення (далі споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене.

Предмет договору

1. Виконавець зобов`язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, гарячої води (необхідне підкреслити), а споживач зобов`язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.

2. Суб`єкти користування послугами:

1) власник (наймач, орендар) нежитлового приміщення - ;

(кількість осіб)

2) власник (орендар) нежитлового приміщення по вул.Іванова,81-А, прим.51

3) наявність у власності транспортних засобів .

3. Характеристика об`єкта надання послуг:

1) опалювальна площа (об`єм) нежитлового приміщення 58,00 кв.м.

4. Характеристика засобів обліку води і теплової енергії:

Вид засобу

Тип засобу

Заводський

Перше

Місце

Примітка

Порядковий

обліку води і

обліку води і

номер

показання

встановлення

номер

теплової

теплової

енергії

енергії

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

5. Тарифи на послуги становлять:

1) з централізованого опалення:

з будинковими або без будинкових приладів обліку теплової енергії 1499,940 (з ПДВ) гривень за Гкал;

2) з централізованого постачання гарячої води 81,348 (з ПДВ) гривень за куб. метр.

6. Орієнтовний розмір річної плати за надані послуги (з урахуванням податку на додану вартість) згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становить 10350,55 гривень, у тому числі за:

централізоване постачання гарячої води 540,95 гривень;

централізоване опалення 9809,60 грн.

7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМ України № 630 від 21.07,2005р. (далі - Правила).

Оплата спожитих послуг

8. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за місяців у розмірі

гривень.

9. Послуги сплачуються готівкою або в безготівковій формі.

10. За наявності у нежитловому приміщенні засобів обліку води і теплової енергії справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.

11. За централізоване опалення нежитлового приміщення плата справляється згідно з нормативами (нормами) споживання.

12. Плата за послуги вноситься на рахунок із спеціальним режимом використання: Поточний рахунок зі спеціальним режимом використання № НОМЕР_1 у філії - Запорізьке обласне управління ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 313957, Код ЄДРПОУ 32121458, Свідоцтво платника податка ПДВ № 11030127, ІПН: 321214508249.

13. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі, встановленому законом.

14. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов`язки сторін

15. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг. Їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров`ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

4) зменшення розміру плати в разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі. зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

5) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;

6) перевірку кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов`язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача та споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення;

7) установлення засобів обліку води і теплової енергії та взяття їх на абонентський облік;

8) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

9) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

10) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

11) укладення з виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та засобів обліку.

12) надавати данні щодо показань приладу(-дів) обліку (надалі - дані) та отримувати інформацію про нарахування та платежі через опііпе сервіс «Личньїй кабинет для предприятий и организаций» на сайті Концерну «МТМ» (WWW.teploseti.zp.ua).»

16. Споживач зобов`язаний:

1) оплачувати послуги в установлений договором строк;

2) повідомляти виконавця місяця про зміни, що відбулися у стані санітарно-технічного та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);

3) забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, нежтлових приміщень засобів обліку води і теплової енергії представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення для:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) забезпечувати цілісність засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх робот

6) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому законом та цим договором розмірі;

7) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов`язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

8) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

9) своєчасно проводити підготовку приміщення (будинку садибного типу) і його санітарно- технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

10) у разі встановлення виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством;

11) відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

17.Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законодавством і цим договором;

2) здійснювати нарахування за надані послуги за розрахунковий період;

3) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей договір, що впливають на розмір плати за послуги з оформленням додаткової угоди до нього;

4) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово- комунальних послуг;

5) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов`язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;

6) доступу до приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;

7) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки;

8) здійснювати перевірку показань засобів обліку в порядку, визначеному законом і договором.

18. Виконавець зобов`язаний:

1) своєчасно надавати споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров`я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства, Правил та цього договору;

2) інформувати споживача про здійснення перевірки показань засобів обліку, адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в договорі і рахунках на сплату послуг,

3) після отримання показань засобів обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показаннями будинкового лічильника, виконавець здійснює коригування плати за надану послугу в наступному розрахунковому періоді шляхом зменшення або збільшення обсягів спожитої споживачем послуги, що відображається окремо у виставленому рахунку (платіжному документі) наступного періоду;

4) надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання послуг, можливі способи передачі показань квартирних засобів обліку (шляхом заповнення відповідних граф у платіжних документах, за допомогою телефонного зв`язку чи електронних сервісів, запроваджених виконавцем, тощо), а також інформацію про Правила (зазначається у цьому договорі,

5) контролювати установлені міжповіркові інтервали,

6) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта;

7) повідомляти споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (крім перерви, що настає внаслідок аварії або дії непереборної сили) із зазначенням причини та часу перерви в наданні послуг;

8) забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк на абонентський облік засобів обліку;

9) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення - невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;

10) усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг,

11) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

12) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному цим договором;

13) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов`язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

14) відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню споживача, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров`ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства і цього договору;

15) сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених законодавством і цим договором;

16) виконувати інші обов`язки відповідно до законодавства та цього договору.

17) Споживач з 10 по 12 число місяця, наступного за розрахунковим, повинен отримати від Виконавця за адресою: вул. Цитрусова, буд. № 9, тел. 239-70-23, 239-70-28 документи за розрахунковий період:

- рахунок;

- акт приймання-передачи наданих послуг;

- Виконавец надає складені в електронній формі, зареєстровані та оформлені відповідно до вимог податкового законодавства податкові документи на всю суму забов`язань, що виникли не пізніше 15-ти календарних днів від дати виникнення податкових забов`язань, згідно вимог Податкового кодексу України.

Відповідальність сторін

19. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;

3) втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії;

4) порушення зобов`язань, установлених законодавством і цим договором.

20. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров`ю, - шляхом відшкодування збитків;

2) надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників - шляхом зменшення розміру плати та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством, відсотків місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов`язань, установлених цим договором або законодавством.

Порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг та розв`язання

спорів

21. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв`язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім`я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов`язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов`язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім`я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

22. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов`язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

23. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов`язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з`явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

24. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об`єднання споживачів. За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об`єднання споживачів.

25. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі - акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2 до Правил. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

26. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необгрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

27. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3 до Правил. Виконавець зобов`язаний розглянути такий акт і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв`язуються у суді. Споживач має право на досудове розв`язання спору шляхом задоволення пред`явленої претензії.

Форс-мажорні обставини

28. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

Строк дії договору

29. Цей договір укладається на строк один рік і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.

У відповідності до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони погодилися, що умови Договору застосовуються до відносин між Споживачем і Теплопостачальною організацією, які виникли до його укладання - з 03.05.2018 року.

30. Договір може бути розірваний достроково у разі:

зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугами виконавця;

переходу права власності (користування) нежитлового приміщення до іншої особи; у разі зміни законодавства договір може буде переглянуто достроково; невиконання умов договору сторонами договору.

31. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Інші умови

Порядок доступу до житла та іншого володіння споживача для ліквідації аварій, проведення оглядів технічного стану, перевірки показань засобів обліку гарячої води і теплової енергії визначається згідно ст. 17 Закону України від 28 червня 2004 року "Про житлово-комунальні послуги" та інших нормативно-правових актів.

Своїм підписом під цим договором споживач засвідчує факт ознайомлення з нормативно-правовими актами в сфері житлово-комунальних послуг, в т.ч. посилання на, які містяться у цьому договорі.

Своїм підписом споживач надає згоду на автоматизоване оброблення його персональних даних та надання інформації третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством, а також надає згоду на безстрокове збереження персональних даних незалежно від терміну дії договору та його закінчення.

Для постійного зв`язку з Виконавцем та узгодження всіх питань, пов`язаних з виконанням умов цього договору,

Споживач призначає свого відповідального за теплове господарство в особі

(посада, прізвище, ім"я та по батькові)

Робочий телефон Цілодобовий черговий тел. Споживача

Виконавець призначає відповідального представника в особі: Майстра теплових мереж

(прізвище, ім`я та по батькові)

Робочий телефон 239-70-28

Електрона пошта:

Уповноваженим підрозділом по всім питанням взаємовідносин за даним Договором є:

Філія КОНЦЕРНУ „МТМ" Шевченківського району розташована за адресою:

69071, м. Запоріжжя, вул. Цитрусова, 9, тел. бухгалтерії 239-70-29; тел. відділу збуту 239-70-28, 239-70-23.

Юридичні адреси сторін та платіжні реквізити і підписи сторін:

Виконавець

КОНЦЕРН „МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"

69091 М.Запоріжжя, б-р Гвардійський, 137 Поточний рахунок зі спеціальним режимом використання № НОМЕР_1 Установа банку: Філія - Запорізьке обласне управління ПАТ „Державний ощадний банк України" МФО 313957 Код ЕДРПОУ 32121458 Свідоцтво платника ПДВ № 11030127 ІПН: НОМЕР_2

В.о. директора зі збуту КОНЦЕРНУ „МТМ"

_______________ А.А. Юдіна

(підпис)

М.П.

Споживач

ФОП Куркула Л.Г.

АДРЕСА_3 .

Поточний рахунок №

У

МФО

Код ЄДРПОУ:

Адреса для листування__________________________

Телефон: 097-774-62-56

Фізична особа-підпрємець

_________________ Л.Г. Куркула

(підпис)

М.П.

УЗГОДЖЕНО:

Керівник

П.І.Б.

Дата, час

Підпис

Начальник відділу збуту

Маципанова Т.А.

Виконавець

Кутрова А.В.

Стягнути з Фізичної особи-підприємця Куркула Лесі Григорівни ( АДРЕСА_1 ) на користь Концерну "Міські теплові мережі" (69091 м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 137, ідентифікаційний номер юридичної особи 32121458) 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп. судового збору. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення оформлено та підписано 06.12.2019.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення розміщено в Єдиному державному реєстрі судових рішень за веб-адресою у мережі Інтернет за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua.

Суддя С.С. Дроздова

Джерело: ЄДРСР 86140153
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку