open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2019 року справа №360/2669/19

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Компанієць І.Д. (суддя-доповідач),

суддів Гайдара А.В., Сіваченка І.В.,

за участю секретаря судового засідання Сухова М.Є.,

представника позивача Волкова М.М.,

представника відповідача Дугіна Е.В.,

розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Рубіжанської міської ради Луганської області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 19 серпня 2019 року у справі №360/2669/19 (головуючий І інстанції Петросян К.Є.) за адміністративним позовом дочірнього підприємства «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств до Рубіжанської міської ради Луганської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив визнати протиправною бездіяльність Рубіжанської міської ради Луганської області сьомого скликання та зобов`язати розглянути на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області сьомого кликання питання про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, буд. 94, для розміщення об`єкту нерухомого майна (Рубіжанський ринок).

В обґрунтування позову зазначив, що 13.03.2019 позивачем надано проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель комунальної власності, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 . АДРЕСА_2 буд АДРЕСА_3 , з метою передачі в оренду ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств для розміщення об`єкту нерухомого майна (Рубіжанський ринок), погоджений у встановленому порядку, до Рубіжанської міської ради Луганської області.

07.05.2019 зареєстровано право власності за ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств на об`єкт нерухомого майна (Рубіжанський ринок), який розташовано за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вулиця Визволителів, 94 .

Відповідно до вимог діючого законодавства відповідач у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (13.03.2019), повинен був прийняти рішення про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення, яким затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки або прийняти рішення про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі невідповідності вимогам закону.

17.04.2019 позивач звернувся до міського голови з письмовою заявою про внесення на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради пропозиції щодо розгляду питання про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств.

Листом від 16.05.2019 відповідач повідомив, що проект рішення «Про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств оприлюднений на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Питання щодо надання в оренду земельної ділянки було винесено на розгляд депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та земельних відносин. Однак, за результатами голосування, членами комісії зазначений проект рішення, із рекомендацією «не вносити на розгляд сесії» було відкладено на доопрацювання.

Позивач вважає, що в порушення вимог частини шостої статті 123 Земельного кодексу України, відповідач у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств, не прийняв рішення про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення і не затвердив проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Така бездіяльність відповідача є протиправною та порушує права та законні інтереси позивача.

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 19 серпня 2019 року позов задоволено частково.

Зобов`язано Рубіжанську міську раду Луганської області розглянути на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області сьомого скликання питання про надання в оренду земельної ділянки дочірньому підприємству «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, буд. 94, для розміщення об`єкту нерухомого майна (Рубіжанський ринок).

В задоволенні решти вимог відмовлено.

Не погодившись з судовим рішенням в частині задоволення позовних вимог, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування обставин справи, просив скасувати рішення в частині задоволенні позову, прийняти постанову в цій частині про відмову в задоволенні позовних вимог.

Обґрунтування апеляційної скарги.

Відповідно до регламенту Ради всі проекти рішень міської ради попередньо розглядаються постійними комісіями, які дають висновки, рекомендації про підтримку пропозицій або про їх відхилення із зазначенням мотивів.

Відповідачем спірне рішення не приймалося з огляду на те, що депутатська комісія Рубіжанської міської ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та земельних відносин не може винести на розгляд сесії питання про надання в оренду позивачу спірної земельної ділянки до закінчення роботи погоджувальної комісії та врегулювання спірних відносин.

Спірне рішення не прийнято з об`єктивних причин, а саме, в зв`язку з надходженням чисельних заяв від інших фізичних осіб-підприємців про надання їм дозволів на розробку проектів землеустрою на земельну ділянку, розташовану за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, 94.

При цьому робота погоджувальної комісії не закінчена, в зв`язку з чим депутатська комісія Ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та земельних відносин не може винести на розгляд сесії питання надання в оренду позивачу земельної ділянки.

Також суд першої інстанції, в порушення ч. 3 ст. 139 КАС України неправильно вирішив питання розподілу судових витрат по справі з врахуванням пропорційності задоволення позовних вимог.

В судовому засіданні представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги, просив скасувати судове рішення та відмовити в задоволенні позову у повному обсязі.

Представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги, просив відмовити в задоволенні апеляційної скарги, а рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників судового процесу, вивчивши матеріали справи, розглядаючи справу в межах доводів апеляційної скарги, суд встановив наступне.

Фактичні обставини справи.

ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств зареєстровано в якості юридичної особи 04.04.2001, код 01547924, місце знаходження: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Визволителів, буд. 94 (а.с.7-10).

На підставі рішення Рубіжанської міської ради Луганської області сьомого скликання від 30.03.2016 №9/50 позивачу надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, попередньою площею 2.9609 га, із земель комунальної власності з метою передачі в оренду, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, буд. 94 , для розміщення об`єкту нерухомого майна (рубіжанський ринок) (а.с.25).

10.01.2019 ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств укладено з КП «Землевпорядник» Сєвєродонецької міської ради договір №4 про розробку землевпорядної документації (а.с.26-28).

На виконання умов договору №4 від 10.01.2019, КП «Землевпорядник» Сєвєродонецької міської ради виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель комунальної власності, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, буд. 94, з метою передачі в оренду ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств для розміщення об`єкту нерухомого майна (рубіжанський ринок) (а.с.29-30).

13.03.2019 на підставі проекту землеустрою, виготовленого КП «Землевпорядник», відділом у м. Сєвєродонецьку Головного управління Держгеокадастру у Луганській області здійснена державна реєстрація земельної ділянки, розташованої за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вулиця Визволителів, 94 , із земель житлової та громадської забудови для розміщення об`єкту нерухомого майна (рубіжанський ринок), площею 2,9295 гектарів; присвоєно земельній ділянці кадастровий номер 4412500000:09:003:0171 , цільове призначення: 03.10, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку (а.с.32-35).

13.03.2019 позивачем до відповідача надано проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель комунальної власності, розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , з метою передачі в оренду ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств для розміщення об`єкту нерухомого майна (рубіжанський ринок), погоджений у встановленому порядку, до Рубіжанської міської ради Луганської області (а.с.36).

07.05.2019 зареєстровано право власності за ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств (код ЄДРПОУ 01547924) на об`єкт нерухомого майна (Рубіжанський ринок), який розташовано за адресою: Луганська область , м. Рубіжне, вулиця Визволителів, 94 , на земельній ділянці кадастровий номер 4412500000:09:003:0171 (а.с.24).

Внаслідок неприйняття відповідачем у визначений законом строк рішення про затвердження або відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, позивач письмовою заявою від 17.04.2019 за № 60 звернувся до міського голови з проханням про внесення на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради сьомого скликання пропозиції щодо розгляду питання про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств (а.с.37)

Листом від 16.05.2019 №013-008/1995 відповідач повідомив, що 19.03.2019 проект рішення «Про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств оприлюднений на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Зазначене питання щодо надання в оренду земельної ділянки було винесено на розгляд депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та земельних відносин (протокол №111 від 10.04.2019, питання №28). Однак, за результатами голосування, членами комісії зазначений проект рішення, із рекомендацією «не вносити на розгляд сесії» відкладено на доопрацювання(а.с.38).

Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Суд першої інстанції частково задовольняючи позов, виходив з того, що відповідачем рішення по суті визначеного позивачем питання не прийнято, що є порушенням вимог ч. 6 ст. 123 Земельного Кодексу України. Між тим рішення радою не прийнято з об`єктивних причин, тому належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання відповідача розглянути на найближчому пленарному засіданні ради питання про надання в оренду земельної ділянки.

Оцінка суду.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На підставі частини першої статті 116 Земельного Кодексу України (далі – ЗК України) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Як визначено частиною другою статті 116 ЗК України набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

За приписами статті 123 ЗК України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання) (…)

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки (…)

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.(…)

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування (…)

Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються, зокрема затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (…)

Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Згідно із пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі Закон № 280) виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, зокрема, щодо вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до частин першої та другої статті 59 Закону № 280 рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Відповідно до пункту 3 розділу 3 Регламенту Рубіжанської міської ради сьомого скликання, затвердженого рішенням Рубіжанської міської ради від 17.12.2015 № 2/1 (далі – Регламент) всі проекти рішень ради попередньо розглядаються відповідними постійними комісіями (а.с.96-100).

Відповідно до п.9 Регламенту постійні комісії міської ради розглядають проекти рішень, що надійшли із запрошенням розробника, а у разі необхідності, із залученням фахівців з обговореного питання. Комісії дають висновки, рекомендації про підтримку пропозиції або про його відхилення із зазначенням мотивів. У разі підтримки комісією пропозиції голова комісії погоджує проект рішення.

Як визначено п.10 Регламенту з врахуванням висновків і рекомендацій комісій міський голова формує проект повістки дня сесії.

Згідно п.12 Регламенту повістка дня сесії затверджується міською радою на пленарному засіданні відкритим голосуванням більшості депутатів від загального складу ради (…)

На підставі п.13 Регламенту доповіді, довідникові матеріали, проекти рішень по питанням, що вносяться на розгляд міської ради, готуються постійними комісіями міської ради, депутатами, депутатськими групами та фракціями, апаратом ради, виконавчим комітетом і другими виконавчими органами міської ради.

Аналіз вищезазначених положень законодавства свідчить, що законом чітко визначено обов`язок відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування прийняти рішення про надання земельної ділянки у користування- у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, або в цей же строк (два тижні) відмовити в затвердженні проекту землеустрою з підстав, визначених законом.

Питання надання в користування позивачу земельної ділянки повинно розглядатися на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради та вирішуватися шляхом прийняття рішення Ради.

Регламентом Рубіжанської міської ради визначено, що проекти рішень вносяться до повістки дня сесії в будь-якому разі з висновками і рекомендаціями постійних комісій.

Як свідчать матеріали справи позивач 13.03.2019 року звернувся з повним пакетом документів до Рубіжанської міської ради з метою передачі в оренду ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств для розміщення об`єкту нерухомого майна (Рубіжанський ринок).

Після отримання відповідачем погодженого в установленому порядку проекту землеустрою ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств щодо відведення земельної ділянки для розміщення об`єкту нерухомого майна (рубіжанський ринок) за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, 94, Рубіжанською міською радою виготовлено проект рішення, який оприлюднено на офіційному сайті (а.с.38-39).

Вказаний проект рішення Рубіжанської міської ради «Про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств виносився на розгляд постійної депутатської комісії Рубіжанської міської ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та земельних відносин 10.04.2019 та 19.06.2019.

Натомість, постійною комісією міської ради на своєму засіданні 10.04.2019 розглянуто питання «Про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств (під номером 26), однак розгляд даного питання відкладено та відправлено на доопрацювання, що підтверджується протоколом від 10.04.2019 № 111 (а.с.72-73).

Також, 19.06.2019 на засіданні постійної комісії міської ради повторно розглянуто питання «Про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств (під № 1) та згідно протоколу від 19.06.2019 № 115 вказане питання відправлено на доопрацювання до закінчення і отримання висновків робочої групи згідно розпорядження від 03.06.2019 № 62 та висновків тимчасової контрольної депутатської комісії (а.с.71).

Розпорядженням міського голови від 03.06.2019 № 62 утворено робочу групу з розгляду питань, пов`язаних з наданням громадянам та фізичним особам - підприємцям дозволів на розробку технічної документації із землеустрою, інших питань, пов`язаних з використанням земельної ділянки, розташованої за адресою: вул. Визволителів, 94 , із затвердженим складом (а.с.65).

24.06.2019 на виконання протокольних доручень постійних комісій міської ради від 19.06.2019, з метою зняття соціальної напруги та вирішення питань, пов`язаних діяльністю ДП «Рубіжанський ринок», міським головою винесено розпорядження № 74 від 24.06.2019 про створення погоджувальної комісії, яким утворено комісію та визнано таким, що втратило чинність розпорядження № 62 від 03.06.2019 (а.с.66).

Однак, 31.07.2019 на засідання постійної комісії міської ради знову було розглянуто питання «Про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств (під № 19), протезгідно протоколу № 116 вказане питання було знято з порядку денного (а.с.85-86).

Таким чином, Рубіжанська міська рада, в порушення вимог ч.6 ст.123 ЗК України, протягом двох тижнів з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від позивача (13.03.2019 року) не прийняла рішення про надання земельної ділянки у користування з затвердженням проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, як і не прийняла рішення про відмову в затвердженні проекту землеустрою.

Станом на час розгляду справи судом першої інстанції відповідачем питання про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» на пленарному засіданні міської ради не розглянуто та відповідно рішення по суті порушеного питання не прийнято, в порушення вимог частини шостої статті 123 ЗК України.

Таким чином, відповідач допустив протиправну бездіяльність щодо тривалого розгляду питання з приводу надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок», що полягає в порушенні строків прийняття Рубіжанською міською радою рішення по спірному питанню.

З огляду на викладене суд першої інстанції, з врахуванням ефективного способу захисту порушених прав позивача, дійшов правильного висновку про необхідність зобов`язання відповідача розглянути на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області сьомого скликання питання про надання в оренду земельної ділянки ДП «Рубіжанський ринок» Луганської обласної спілки споживчих товариств, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Визволителів, буд. 94, для розміщення об`єкту нерухомого майна (рубіжанський ринок).

Суд не приймає доводи апелянта, що рішення по спірному питанню радою не прийнято з об`єктивних причин, що унеможливлює винесення його на розгляд сесії ради, оскільки законодавством не передбачена можливість продовження строку, визначеного ч.6 ст. 123 ЗК України, незалежно від наявності або відсутності поважних причин.

Також суд не розглядає та не надає оцінки новим доповненням до апеляційної скарги, наданим 03 грудня 2019 року, про не надання позивачем на адресу Рубіжанської міської ради проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель комунальної власності з метою передачі її в оренду, оскільки ці доводи не були спірними під час розгляду справи в суді першої інстанції, не заявлялися відповідачем при розгляді справи по суті, не були доводом апеляційної скарги.

Згідно ч.ч.1,2 ст.303 КАС України особа, яка подала апеляційну скаргу, має право доповнити чи змінити її протягом строку на апеляційне оскарження, обґрунтувавши необхідність таких змін чи доповнень.

Проте доповнення до апеляційної скарги подані представником відповідача поза межами строків на апеляційне оскарження, без обґрунтування необхідності таких доповнень.

Таким чином, суд з огляду на приписи ст. 303 та 308 КАС України не приймає доповнення до апеляції до уваги та позбавлений можливості надати їм оцінку, з урахуванням порушення представником відповідача вимог процесуального закону щодо строків, форми та змісту доповнень до апеляційної скарги.

Є неприйнятними доводи апелянта щодо неправильного розподілу судових витрат по справі, оскільки позовні вимоги позивача фактично підлягають задоволенню лише з коригуванням способу захисту порушеного права.

Відповідно до частин першої та другої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Згідно частини другої статті 317 КАС України неправильним застосуванням норм матеріального права вважається: неправильне тлумачення закону або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або незастосування закону, який підлягав застосуванню.

В зв`язку з тим, що при апеляційному розгляді справи судом не встановлено порушення судом першої інстанції норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення та неправильного застосування норм матеріального права, позивачем судове рішення не оскаржується в частині відмови в задоволенні позовних вимог, з огляду на перегляд справи в межах доводів апеляційної скарги, суд не може виходити за межі цих доводів та скасовувати чи змінювати рішення в тій частині, яка не оскаржується.

Згідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

За приписами пункту 1 частини 1 статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвали судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Оскільки судом першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги правильно встановлені обставини справи, судове рішення в цій частині є обґрунтованим, ухваленим з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 327, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Рубіжанської міської ради Луганської області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 19 серпня 2019 року у справі №360/2669/19 – залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 19 серпня 2019 року у справі №360/2669/19 – залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття 03 грудня 2019 року.

Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів до Верховного Суду з дня складання повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 05 грудня 2019 року.

Головуючий суддя І.Д. Компанієць

Судді А.В. Гайдар

І.В. Сіваченко

Джерело: ЄДРСР 86135137
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку