open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

09 серпня 2019 року № 640/20807/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Шейко Т.І.

розглянувши у спрощеному провадженні адміністративну справу

за позовом

Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві

до

Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця

про

застосування заходів реагування

В С Т А Н О В И В:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця, у якому просило суд:

- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень гуртожитку №7 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, розташованого за адресою: бульвар Чоколівський, 39 у Солом`янському районі міста Києва - до повного усунення порушень, зазначених в акті перевірки;

- обов`язок щодо забезпечення виконання судового рішення шляхом опечатування та відімкнення від джерел електроживлення покласти на Головне управління ДСНС України в м. Києві;

- контроль за виконанням судового рішення щодо усунення відповідачем порушень вимог пожежної та техногенної безпеки та погодження термінів усунення порушень за письмовим зверненням суб`єкта господарювання, в тому числі право відтермінування зупинення експлуатації приміщень, покласти на Головне управління ДСНС України в м. Києві.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в ході проведення планової перевірки щодо додержання та виконання вимог у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки відповідачем, встановлено ряд порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, які перебувають на об`єкті, що, в свою чергу, є підставою для застосування заходів реагування у сфері господарської діяльності у вигляді зупинення експлуатації приміщення до повного усунення порушень.

Ухвалою Окружного адміністративного суду від 26 грудня 2018 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Відповідачем подано відзив, в якому останній зазначив, що відповідачем усунуто більшість порушень, що зазначені в Акті від 12 жовтня 2018 року №346 та позовній заяві.

Наголосив на тому, що усі роботи у гуртожитку, пов`язані з ремонтом та монтажем протипожежного обладнання внесені в план усунення порушень на І квартал 2019 року.

Крім того, відділом державних закупівель НМУ ім. О.О. Богомольця включено до річного плану закупівель для потреб гуртожитку №7 пожежна сигналізація (монтаж та наладка) на загальну суму 1864520,00 грн. та пожежна сигналізація спортзалу гуртожитку на загальну суму 186760,70 грн.

У прохальній частині відзиву представник відповідача просив встановити строк до 01 травня 2019 року для усунення недоліків.

Розглянувши надані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Згідно наказу від 14 вересня 2018 року №5554 «Про проведення планових перевірок», державним інспекторам у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту доручено у період з 01 жовтня 2018 року по 12 жовтня 2018 року провести планову перевірку приміщення Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (далі по тексту - НМУ ім. О.О. Богомольця), код ЄДРПОУ: 02010787, розташованого за адресою: бульвар Чоколівський, 39 у Солом`янському районі м. Києва, щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Повідомлення від 27 серпня 2018 року № 21/2166 про проведення планової перевірки вручено особисто завідуючому гуртожитком ОСОБА_1 .

На підставі наказу №554, видано посвідчення від 01 жовтня 2018 року №2904 на проведення перевірки приміщення НМУ ім. О.О. Богомольця, розташованого за адресою: бульвар Чоколовський, 39 у Солом`янському районі м. Києва.

Перед початком здійснення перевірки державним інспектором надано/пред`явлено посвідчення на проведення перевірки від 01 жовтня 2018 року №2904 та службове посвідчення, яке засвідчує особу перевіряючого.

Копію посвідчення отримав 01 жовтня 2018 року особисто завідуючий гуртожитком ОСОБА_1 , про що зроблено відповідну відмітку в посвідченні № 2904.

За результатом проведення планової перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки 12 жовтня 2018 року позивачем складено акт №346, в якому зазначено про виявлені в ході перевірки порушення:

розділ III п. 2.33. ППБУ - не проведено розрахунки (з врахуванням перепланувань, зміни функціонального призначення, зміни кількості відвідувачів тощо) по визначенню розрахункового часу евакуації людей у разі пожежі відповідно до ГОСТ 12.1.004-91 «Пожарная безопасность. Общие требования» (зали конгрес-холу);

розділ II п. 2. ППБУ - не визначено обов`язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки на підприємстві;

розділ II п. 5. ППБУ - існуючі плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі не відповідають дійсності;

розділ II п. 5. ППБУ - не розроблена та не затверджена керівником інструкція до схематичного плану евакуації, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей, за якою не рідше одного разу на півроку мають проводитися практичні тренування задіяних працівників;

розділ II п. 12. ППБУ - з метою проведення заходів із запобігання виникненню пожеж та організації їх гасіння на підприємстві не створено добровільну пожежну охорону;

розділ II п. 16. ППБУ - посадовою особою та працівниками не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому ПКМУ №444;

розділ III п. 2.23. ППБУ - висота проходу на шляхах евакуації 1-ого поверху менша 2-х метрів;

розділ III п. 2.27. ППБУ - двері евакуаційних виходів замкнені на замки, які не відкриваються зсередини без ключа;

розділ III п. 2.31. ППБУ - сходові клітки, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням;

розділ III п.2.37. ППБУ - відсутні двері сходових кліток на поверхах гуртожитку;

розділ III п. 2.37. ППБУ - допускається улаштування на шляху евакуації турнікетів;

розділ III п. 2.37. ППБУ - шляхи евакуації на поверхах гуртожитку захаращені матеріальними цінностями;

розділ III п. 2.23. розділ III п.2.37. ППБУ - допускається засклення повітряних зон у незадимлюваних сходових клітках;

розділ IV п. 1.6. ППБУ - з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщеннях гуртожитку не виконано за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

розділ IV п. 1.8. ППБУ - допускається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж;

розділ IV п. 1.18. ППБУ - допускається використання пошкоджених розеток;

розділ IV п. 1.18. ППБУ - допускається використання світильників з відбивачами і розсіювачами, виготовленими з горючих матеріалів;

розділ IV п. 1.20. ППБУ - не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

розділ IV п. 1.18. ППБУ - допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи та їх експлуатація зі знятими ковпаками (розсіювачами);

розділ III. п. 2.3. ППБУ - не надано документацію щодо типу заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (протипожежні двері електрощитової);

розділ V п. 1.1. ППБУ - існуючі системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналізація та система протидимного захисту) не утримуються в працездатному стані;

розділ V п. 1.2. ППБУ - не всі приміщення гуртожитку обладнані системами протипожежного захисту (автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу) в порушенні п. 2.2. Таблиці А.1 Додатку А та п. 15.2. Таблиці Б.1 Додатку Б ДБН В.2.5- 56:2014 «Системи протипожежного захисту»;

розділ V п.2.1. ППБУ - не встановлені покажчики місць розташування пожежних гідрантів (об`ємні зі світильником або плоскі із застосуванням світло відбивних покриттів) з нанесеними на них: літерним індексом ПГ, цифровими значеннями відстані в метрах від покажчика до гідранта, внутрішнього діаметра трубопроводу в міліметрах, зазначенням виду водопровідної мережі (тупикова чи кільцева);

розділ V п. 2.2. ППБУ - пожежні кран-комплекти на поверхах гуртожитку не укомплектовані пожежними рукавами однакового з ними діаметра та стволами;

розділ V п. 2.2. ППБУ - пожежні кран-комплекти не перевірені на працездатність щляхом пуску води;

розділ V п. 2.2. ППБУ - не всі шафки пожежних кран-комплектів мають отвори для провітрювання і пристосування для опломбування та візуального огляду їх без розкривання;

розділ VI п. 5.1. розділ VI п. 5.2. ППБУ - у кімнатах гуртожитку не вивішені на видимих місцях:

- план евакуації з відповідного поверху із зазначенням даної кімнати, евакуаційних виходів та шляхів руху до них, місць розміщення первинних засобів пожежогасіння та ручних пожежних сповіщувачів, а також необхідний пояснювальний текст і пам`ятка про дії на випадок виникнення пожежі;

- стисла пам`ятка для мешканців про правила пожежної безпеки (у кімнатах, де мешкають іноземні громадяни, пам`ятки повинні бути виконані українською та англійською мовами).

Позивач, не отримавши доказів усунення усіх зазначених в приписі порушень та вважаючи порушення такими, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей звернувся до суду.

За змістом статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон України від 05 квітня 2007 року №877-V, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною першою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року №877-V передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Положеннями статті 64 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року №5403-VI (далі у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (частина друга статті 64 Кодексу цивільного захисту України).

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (частина третя статті 64 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 січня 2013 року №20/2013 (далі - Положення №20/2013), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності (абзац 2 пункту 1 Положення №20/2013).

У пункті 3 вказаного Положення визначено, що основними завданнями ДСНС України, зокрема, є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Згідно з частиною другою статті 51 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника.

Забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (частина третя статті 55 Кодексу цивільного захисту України).

Так, Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 затверджено Правила пожежної безпеки в Україні, які є обов`язковими для виконання суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Вказані Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд.

Згідно пунктів 1, 2, 3 розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об`єктів.

Керівник підприємства повинен визначити обов`язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту.

Обов`язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов`язках, положеннях про підрозділ.

На кожному об`єкті відповідним документом (наказом, інструкцією тощо) повинен бути встановлений протипожежний режим.

Відповідно до пункту 6 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні у разі передачі в оренду цілісного майнового комплексу або окремих його частин, приміщень, інших об`єктів за домовленістю сторін цивільно-правового договору визначаються права та обов`язки орендаря та орендодавця щодо забезпечення пожежної безпеки та відповідальності за порушення вимог пожежної безпеки на об`єкті оренди.

З аналізу зазначених правових норм вбачається, що забезпечення пожежної безпеки підприємств, установ, організацій покладається на їх керівників та уповноважених керівниками осіб, а також орендарів, обов`язки яких щодо дотримання правил пожежної безпеки повинні бути узгоджені умовами договору.

Всі перелічені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, зазначені в Акті перевірки, призводять до загрози життю та здоров`ю людей у випадку виникнення пожежі.

Відповідач зазначає, що ним проведено роботу з усунення порушень та недоліків, встановлених актом №346 від 12 жовтня 2018 року.

У зв`язку з чим, мало місце звернення до Головного відділу ГУ ДСНС України в м. Києві для проведення позапланової перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

З 25 квітня 2019 року по 10 травня 2019 року посадовими особами Головного управління ДСНС в м. Києві проведена позапланова перевірка приміщення НМУ ім. О.О. Богомольця, код ЄДРПОУ: 02010787, розташованого за адресою: бульвар Чоколівський, 39 у Солом`янському районі м. Києва, на підставі звернення НМУ ім. О.О. Богомольця.

За результатами проведеного позапланового заходу, складено акт проведення планової (позапланової) перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки №497 від 10 травня 2019 року, яким встановлено наступні порушення:

розділ III п. 2.33. ППБУ - не проведено розрахунки (з врахуванням перепланувань, зміни функціонального призначення, зміни кількості відвідувачів тощо) по визначенню розрахункового часу евакуації людей у разі пожежі відповідно до ГОСТ 12.1.004-91 «Пожарная безопасность. Общие требования»;

розділ III п. 2.23. ППБУ - висота проходу на шляхах евакуації 1-ого поверху менша 2-х метрів;

розділ III п. 2.31. ППБУ - сходові клітки, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням;

розділ III п.2.37. ППБУ - відсутні двері сходових кліток на поверхах гуртожитку;

розділ III п. 2.23. розділ III п.2.37. ППБУ - допускається засклення повітряних зон у незадимлюваних сходових клітках;

розділ III. п. 2.3. ППБУ - не надано документацію щодо типу заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (протипожежні двері електрощитової);

розділ V п. 1.1. ППБУ - існуючі системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналізація та система протидимного захисту) не утримуються в працездатному стані;

розділ V п. 1.2. ППБУ - не всі приміщення гуртожитку обладнані системами протипожежного захисту (автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу) в порушенні п. 2.2. Таблиці А.1 Додатку А та п. 15.2. Таблиці Б.1 Додатку Б ДБН В.2.5- 56:2014 «Системи протипожежного захисту»;

розділ V п. 2.2. ППБУ - не всі шафки пожежних кран-комплектів мають отвори для провітрювання і пристосування для опломбування та візуального огляду їх без розкривання.

Виходячи з вищенаведеного, суд вважає за необхідне зазначити, що позивачем не усунуті порушення, які саме можуть призвести до загрози життю та здоров`ю людей.

В силу положень частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Суд зазначає, що зі змісту вищевказаних норм законодавства вбачається, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров`ю людей. Орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації приміщень підприємства.

При цьому, слід зазначити, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Згідно зі статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до частини другої статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, враховуючи, що виявлені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що зафіксовані в Акті перевірки, на час розгляду справи відповідачем повністю не усунуті, належних та допустимих доказів щодо усунення виявлених порушень відповідачем також не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 2, 77, 242-246, 251 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва -

в и р і ш и в:

1. Позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в м. Києві задовольнити.

2. Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень гуртожитку №7 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, розташованого за адресою: бульвар Чоколівський, 39 у Солом`янському районі міста Києва - до повного усунення порушень, зазначених в акті перевірки.

3. Обов`язок щодо забезпечення виконання судового рішення шляхом опечатування та відімкнення від джерел електроживлення покласти на Головне управління ДСНС України в м. Києві.

4. Контроль за виконанням судового рішення щодо усунення відповідачем порушень вимог пожежної та техногенної безпеки та погодження термінів усунення порушень за письмовим зверненням суб`єкта господарювання, в тому числі право відтермінування зупинення експлуатації приміщень, покласти на Головне управління ДСНС України в м. Києві.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду в порядку та у строки, встановлені статтями 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.І. Шейко

Джерело: ЄДРСР 83573357
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку