open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
19.06.2019

Справа № 482/906/19

Номер провадження 3/482/470/2019

П О С Т А Н О В А

Іменем України

19 червня 2019 року м. Нова Одеса

Новоодеський районний суд Миколаївської області у складі судді: головуючого судді Демінської О.І., за участю особи, що притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали, які надійшли з Новоодеського ВП ГУНП в Миколаївській області про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Троїцьке Новоодеського району, Миколаївської області, громадянина України, РНОКПП – НОМЕР_1 , не працює, зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ,

за ч. 2 ст. 187 КУпАП,

В С Т А Н О В И В:

До Новоодеського районного суду Миколаївської області надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.2 ст.187 КУпАП.

Як викладено в протоколі про адміністративне правопорушення від 03.05.2019 року серії АПР18 565864, 15.04.2019 року, о 22.10 год., ОСОБА_1 порушив правила адміністративного нагляду ( заборона виходу з будинку у визначений час ), а саме: будучи особою, відносно якої встановлено адміністративний нагляд, був відсутній за місцем свого проживання ( АДРЕСА_1 ).

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані робітниками поліції за ч.2 ст.187 КУпАП.

Як викладено в протоколі про адміністративне правопорушення від 03.05.2019 року серії АПР18 565863, 17.04.2019 року, о 23.00 год., ОСОБА_1 порушив правила адміністративного нагляду ( заборона виходу з будинку у визначений час ), а саме: будучи особою, відносно якої встановлено адміністративний нагляд, був відсутній за місцем свого проживання ( АДРЕСА_1 ).

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані робітниками поліції за ч.2 ст.187 КУпАП.

Як викладено в протоколі про адміністративне правопорушення від 03.05.2019 року серії АПР18 565862, 19.04.2019 року, о 23.40 год., ОСОБА_1 порушив правила адміністративного нагляду ( заборона виходу з будинку у визначений час ), а саме: будучи особою, відносно якої встановлено адміністративний нагляд, був відсутній за місцем свого проживання ( АДРЕСА_1 ).

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані робітниками поліції за ч.2 ст.187 КУпАП.

Як викладено в протоколі про адміністративне правопорушення від 03.05.2019 року серії АПР18 565861, 22.04.2019 року, о 23.05 год., ОСОБА_1 порушив правила адміністративного нагляду ( заборона виходу з будинку у визначений час ), а саме: будучи особою, відносно якої встановлено адміністративний нагляд, був відсутній за місцем свого проживання ( АДРЕСА_1 ).

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані робітниками поліції за ч.2 ст.187 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 факт порушення правил адміністративного нагляду заперечив, вказав, що оскільки постанова суду про встановлення відносно нього адміністративного нагляду винесена судом 22.05.2018 року строком на шість місяців, а тому перевірки, які проводились 15.04.2019 року, 17.04.2019 року, 19.04.2019 року та 22.04.2019 року є незаконними, оскільки проводились після сплину строку адміністративного нагляду.

Вислухавши пояснення ОСОБА_1 , вивчивши матеріали адміністративної справи, суд прийшов до наступного.

Згідно ст.23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником так і іншими особами.

Беручи до уваги, що в провадженні судді перебуває чотири протоколи про адміністративне правопорушення серії АПР18 565864 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565863 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565862 від 03.05.2019 року та серії АПР18 565861 від 03.05.2019 року, ОСОБА_1 вчинив кілька адміністративних правопорушень, які розглядаються одночасно, адміністративне стягнення має бути накладено відповідно до ст.36 КУпАП.

За правилами ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.

Додержання вимог закону при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення забезпечується систематичним контролем з боку вищестоящих органів і посадових осіб, правом оскарження, іншими встановленими законом способами.

Згідно положень ст. 254 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушення, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, які мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 256 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення як документ, що засвідчує факт неправомірних дій та є одним з основних джерел доказів, складається за встановленою формою і має містити дані, необхідні для вирішення адміністративної справи, зокрема, дату і місце його складення, посаду, прізвище, імя, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Згідно диспозиції ч.1 ст. 187 КУпАП адміністративній відповідальності підлягають особи, за порушення правил адміністративного нагляду особами, щодо яких встановлено такий нагляд. Диспозиція ч.2 ст. 187 КУпАП передбачає, що адміністративній відповідальності підлягають особи, за дії, передбачені частиною першою цієї статті, якщо вони вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення.

З протоколів про адміністративні правопорушення серії АПР18 565864 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565863 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565862 від 03.05.2019 року та серії АПР18 565861 від 03.05.2019 року вбачається, що 15.04.2019 року о 22.40 год., 17.04.2019 року о 23.00 год., 19.04.2019 року о 23.40 год., та 22.04.2019 року о 23.05 год. ОСОБА_1 порушив правила адміністративного нагляду ( заборона виходу з будинку у визначений час ), а саме: будучи особою, відносно якої встановлено адміністративний нагляд постановою суду від 22.05.2018 року, останній був відсутнім за місцем свого проживання ( АДРЕСА_1 ) у визначений час.

Так, як вбачається з матеріалів справи про адміністративні правопорушення, Новоодеським районним судом Миколаївської області 22 травня 2018 року винесена постанова про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_1 терміном на шість місяців з застосуванням наступних обмежень: заборона залишати територію свого домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 з 22.00 год. до 06.00 год. наступного дня; заборона виїзду за межі Новоодеського району в особистих справах без дозволу Новоодеського ВП ГУНП в Миколаївській області; заборона відвідування закладів громадського харчування (кафе, бари, ресторани), де реалізуються спиртні напої на розлив, крім продуктів харчування.

В судовому засіданні ОСОБА_1 факт порушення правил адміністративного нагляду заперечив, вказавши, що оскільки постанова суду про встановлення відносно нього адміністративного нагляду винесена судом 22.05.2018 року строком на шість місяців, а тому перевірки, які проводились 15.04.2019 року, 17.04.2019 року, 19.04.2019 року та 22.04.2019 року є незаконними, оскільки проводились після сплину строку адміністративного нагляду.

Зважаючи на вищевикладене, оскільки постанова про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_1 винесена судом 22.05.2018 року терміном на шість місяців, а перевірки за місцем мешкання останнього, згідно зі складеними протоколами про адміністративні правопорушення, проводились 15.04.2019 року, 17.04.2019 року, 19.04.2019 року та 22.04.2019 року, тобто після сплину строку адміністративного нагляду, інші докази щодо продовження адміністративного нагляду в матеріалах справи відсутні, суд вважає, що у діях ОСОБА_1 відсутні ознаки адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст.187 КУпАП. Відповідно вимогам п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутність подій і складу адміністративного правопорушення.

З наведених вище мотивів та враховуючи правове значення протоколу про адміністративне правопорушення, який не тільки визначає суть адміністративного правопорушення, поставленого особі у провину, а також є доказом в справі про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 251 КУпАП, провадження у справі має бути закрито на підставі п.1 ч.1 ст.247 КУпАП за відсутністю події та складу правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 187 КУпАП, за обставин, викладених в протоколах про адміністративні правопорушення серії АПР18 565864 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565863 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565862 від 03.05.2019 року та серії АПР18 565861 від 03.05.2019 року.

Керуючись п.1 ч.1ст. 247 КУпАП, суддя –

П О С Т А Н О В И В:

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Троїцьке Новоодеського району, Миколаївської області, громадянина України, РНОКПП – НОМЕР_1 , закрити за відсутності події і складу адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст.187 КУпАП, за обставин, викладених в протоколах про адміністративні правопорушення серії АПР18 565864 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565863 від 03.05.2019 року, серії АПР18 565862 від 03.05.2019 року та серії АПР18 565861 від 03.05.2019 року.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Суддя : О.І.Демінська

Джерело: ЄДРСР 82591245
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку