Справа № 196/758/19
№ провадження 1-кс/196/358/2019
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 червня 2019 року смт. Царичанка
Слідчий суддя Царичанського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1
за участю секретаря - ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання начальника Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В :
Начальник Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, в якому просить для встановлення об`єктивних обставин у даному кримінальному провадженні надати слідчому Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 , прокурорам, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019041500000040 тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у розпорядженні (володінні) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ: НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ), а саме:
- оригінали договорів підряду (додаткові угоди), укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі: ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») (код НОМЕР_1 ) на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », із змінами та додатками;
- оригінали договорів субпідряду (додаткові угоди), укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі: ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») (код НОМЕР_1 ) з іншими суб`єктами господарювання на виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », із змінами та додатками;
- оригінали договорів, укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») (код НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ) на закупівлю наступного устаткування: «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт.;
- оригінали актів Ф КБ-2в, Ф КБ-3, рахунки фактури, платіжні доручення, накладні на ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, тощо по реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 , у тому числі по закупівлі котлів КГШ Vaillant turboTEC VUW 362/5-5- 72/2.
- оригінали локальних кошторисів (кошториси, підсумкова відомість ресурсів, договірна ціна, пояснювальні записки, тощо), згідно яких замовником робіт була визначена вартість робіт;
- належним чином засвідчені копії трудових або цивільно-правових угод з найманими працівниками, які були задіяні за весь період під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;
- оригінали документів, які підтверджують придбання будівельних матеріалів та інших ТМЦ під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » (договори, додаткові угоді зі змінами, об`єми, ціна, специфікація, сертифікати відповідності, накладні на ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, угоди з перевізниками, тощо);
- оригінали паспортів, сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування;
- оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт, з розрахунком одиничної вартості;
- оригіналів загальних журналів робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН; технічні умови виробника (Ту); журнал авторського нагляду; журнал технічного нагляду;
- оригіналів актів огляду прихованих робіт на всі роботи, які виконувалися на об`єкті.
- належним чином засвідчені копії податкових декларацій з податку на додану вартість, які були складені та надані підприємством протягом 2018 на адресу органів державної податкової інспекції із додатками (додаток № 5 «розшифровка податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів»),
- належним чином засвідчені копії реєстраційних документів на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), у тому числі статуту підприємства;
- належним чином засвідчені копії накази про призначення (звільнення, переміщення) на посаду директора підприємства та головного бухгалтера (на період укладання угод та виконання вищезазначених робіт), копії паспортів та ІНН, їх посадові інструкції, протоколи загальних зборів учасників товариства.
На обґрунтування своїх вимог ОСОБА_3 зазначив наступне.
Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_6 неналежно виконали свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн. під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».
За вказаним фактом 26.04.2019 Новомосковською місцевою прокуратурою внесено відомості до ЄРДР за №42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір № 194 від 14.08.2018 року на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».
Згідно умов Договору передбачено, що підрядник зобов`язався у період з серпня 2018 року по 31.12.2018 року виконати відповідно до розробленого проекту роботи «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 ».
Згідно п. 2.1. Договору договірна ціна на момент підписання договору становить: 1350000,00 грн. (один мільйон триста п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 225000 грн. 00 коп. (двісті двадцять п`ять тисяч гривень 00 коп.).
Згідно п. 3.1 Договору розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно п. 3.3 Договору підрядник приступає до виконання робіт після оплати авансу в розмірі 30% від суми договору, який повинен бути сплачений протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання договору.
Згідно п. 3.4 Договору з моменту підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник перераховує на рахунок підрядника попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни в межах відповідних бюджетних асигнувань 405000,00 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 67500,00 грн., а подальші розрахунки за виконані підрядником роботи здійснюються замовником поетапно, згідно виставленого рахунку.
Згідно п. 3.5. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться після виконання монтажних робіт за договором протягом 5-х банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.11.2018 в зв`язку з державною реєстрацією зміни найменування підрядника з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », до договору внесені зміни щодо найменування підрядника на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Невід`ємною частиною цього договору є : договірна ціна та календарний графік виконання робіт.
Згідно додатку № 1 до договору № 194 від 14.08.2019 зазначено, що вид договірної ціни: тверда, витрати підрядника на устаткування передбачені в розмірі 782570,31 грн.
Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 складання кошторису та виготовлення Робочого проекту по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » доручено ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 ).
Відповідно до Робочого проекту, а саме розрахунку вартості матеріалів та устаткування та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, витрати на устаткування, а саме на котли газові водогрійні зовнішнього використання шафного типу загальною потужністю 73 кВт із автоматикою в кількості 2 шт. передбачені в розмірі 340 880,56 грн., загальні витрати на придбання устаткування передбачені в розмірі: 733 725,00 грн.
Відповідно до Експертного звіту № 400/18ІІ від 09.07.2018 за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », складеного експертною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, відомістю обсягів робіт, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на червень 2018 складає 1484957,00 грн., у тому числі: будівельні роботи- 359626,00 грн., устаткування 782570,00 грн., інші витрати 342761,00 грн.
Згідно виставленого рахунку та платіжного доручення № 1252 від 15.08.2018, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_1 ) перераховані кошти в розмірі 405000,00 грн. в якості попередньої оплати 30% по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».
Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 № 1764 та умовами укладеного договору між замовником та підрядником.
Так, згідно з п.19 цього Порядку замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Постановою КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 р. № 117 обмежено лише термін проведення такого авансу. Роботи із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла можуть бути проавансовані на строк не більше трьох місяців.
Відповідно до складеного Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 року, який підписаний генеральним підрядником, в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 та замовником в особі директора ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 , підрядником зазначено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » придбано котли газові зовнішнього використання шафового типу потужністю 73 кВт з автоматикою на суму 409 056,67 грн.
Відповідно до наданого на адресу замовника технічного паспорту з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було встановлено, що останніми здійснено придбання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2.
Згідно отриманих даних з реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було встановлено, що останніми 29.11.2018 виписано, а 13.12.2018 зареєстровано податкову накладну № 102 на придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ) наступного устаткування «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт. на загальну суму 107 987,08 грн.
Викладені факти можуть свідчити про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_6 неналежно виконали своїх службові обов`язків через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних кошті в розмірі близько 300 тис. грн., що завдало тяжкі наслідки державним інтересам.
На даний час з метою перевірки факту зайвого перерахування бюджетних коштів, а також проведення комплексної судової товарознавчо-економічної експертизи виникла необхідність в отримані тимчасового доступу до документів, які підтверджують законність виконання робіт, об`єми виконаних робіт, їх вартість, оплату виконаних робіт, тощо, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ).
Зазначені документи перебувають у розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ: НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ),так якдане підприємство є підрядником по виконання робіт по реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2
Враховуючи те, що зазначені документи можуть містити комерційну таємницю та персональнідані осіб, зазначені документи неможливо отримати іншим способом, аніж за допомогою тимчасового доступу до речей та документів.
Отримані у зв`язку з наданням тимчасового доступу оригінали документів будуть використані як докази доведення обставин кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, а також можливого вчинення інших правопорушень під час виділення та фактичного використання бюджетних коштів по реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_8 по АДРЕСА_2 .
Крім отримання тимчасового доступу до вказаних документів необхідне вилучення оригіналів документів зазначених у клопотанні, у зв`язку з необхідністю проведення комплексної судової товарознавчо-економічної експертизи, а також можливого призначення почеркознавчої експертизи, які неможливо буде провести без наявності в матеріалах кримінального провадження оригіналів вищевказаних документів, а також загрозою їх зміни та знищення особою у володінні якої вони знаходяться.
Зважаючи на те, що володільцем вказаних документів є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », працівники якого можуть бути причетні до кримінального правопорушення, існує реальна загроза зміни або знищення вказаних документів, у зв`язку із чим виникла необхідність у розгляді вказаного клопотання у порядку визначеному ч. 2,4 ст. 163 КПК України, тобто без залучення особи у володінні якої знаходяться вищезазначені документи.
Прокурор ІНФОРМАЦІЯ_9 в судове засідання не з`явився, надіслав суду заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує повністю та просить його задовольнити.
Вивчивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст.159 ч.1 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
За змістом ч.5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
26.04.2019 року Новомосковською місцевою прокуратурою внесено відомості до ЄРДР за №42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.
Як вбачається з матеріалів клопотання, тимчасовий доступ до документів необхідний органам досудового розслідування для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме для підтвердження події вказаного кримінального правопорушення.
Оскільки необхідна інформація міститься в документах, зазначених в клопотанні, та наявні достатні підстави вважати, що вони перебувають у розпорядженні (володінні) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ: НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ), слідчий суддя приходить до висновку про надання слідчому Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 , прокурорам, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019041500000040, тимчасового доступу та можливості вилучити вказані в клопотанні документи.
Крім того, посилання прокурора про розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої перебувають документи, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », слідчий суддя вважає обґрунтованим, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення цих документів, тому розгляд даного клопотання проводився без виклику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164, 166 КПК України, слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання начальника Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,- задовольнити повністю.
Надати слідчому Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 , прокурорам, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019041500000040 - ОСОБА_3 , ОСОБА_8 тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у розпорядженні (володінні) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ: НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ), а саме:
- оригінали договорів підряду (додаткові угоди), укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі: ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») (код НОМЕР_1 ) на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », із змінами та додатками;
- оригінали договорів субпідряду (додаткові угоди), укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі: ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») (код НОМЕР_1 ) з іншими суб`єктами господарювання на виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », із змінами та додатками;
- оригінали договорів, укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») (код НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ) на закупівлю наступного устаткування: «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт.;
- оригінали актів Ф КБ-2в, Ф КБ-3, рахунки фактури, платіжні доручення, накладні на ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, тощо по реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 , у тому числі по закупівлі котлів КГШ Vaillant turboTEC VUW 362/5-5- 72/2.
- оригінали локальних кошторисів (кошториси, підсумкова відомість ресурсів, договірна ціна, пояснювальні записки, тощо), згідно яких замовником робіт була визначена вартість робіт;
- належним чином засвідчені копії трудових або цивільно-правових угод з найманими працівниками, які були задіяні за весь період під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;
- оригінали документів, які підтверджують придбання будівельних матеріалів та інших ТМЦ під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » (договори, додаткові угоді зі змінами, об`єми, ціна, специфікація, сертифікати відповідності, накладні на ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, угоди з перевізниками, тощо);
- оригінали паспортів, сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування;
- оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт, з розрахунком одиничної вартості;
- оригіналів загальних журналів робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН; технічні умови виробника (Ту); журнал авторського нагляду; журнал технічного нагляду;
- оригіналів актів огляду прихованих робіт на всі роботи, які виконувалися на об`єкті.
- належним чином засвідчені копії податкових декларацій з податку на додану вартість, які були складені та надані підприємством протягом 2018 на адресу органів державної податкової інспекції із додатками (додаток № 5 «розшифровка податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів»),
- належним чином засвідчені копії реєстраційних документів на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), у тому числі статуту підприємства;
- належним чином засвідчені копії накази про призначення (звільнення, переміщення) на посаду директора підприємства та головного бухгалтера (на період укладання угод та виконання вищезазначених робіт), копії паспортів та ІНН, їх посадові інструкції, протоколи загальних зборів учасників товариства.
Зазначені документи перебувають у розпорядженні (володінні)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ: НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ).
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення і діє протягом одного місяця з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1