open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 564/342/19

20 лютого 2019 року

м .Костопіль

Костопільський районний суд Рівненської області в складі:

головуючий суддя Левчук В.В.

секретар судового засідання Зберун К.Ф.

за участю:

прокурора Шеремет Л.С.

особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1

розглянувши матеріали, що надійшли від Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1, яка народилась 27.02.1974 року у с.Пісків Костопільського району Рівненської області, громадянка України, паспорт серії СР номер 880627 виданий 27.02.2002 Костопільським РВ УМВС України в Рівненській області, зареєстрований та проживає за адресою ІНФОРМАЦІЯ_1, депутат Злазненської сільської ради,

за ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення

ВСТАНОВИВ:

05 лютого 2019 року оперуповноваженим міжрайонного відділу №1 Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України відносно депутата Злазненської сільської ради Костопільського району Рівненської області ОСОБА_1 складено протокол №32 про вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Згідно вказаного протоколу, ОСОБА_1, будучи відповідно до підпункту "б" пункту 1 частини 1 статі 3 Закону України "Про запобігання корупції", суб’єктом на якого поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції", зокрема в частині обов’язкового подання декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування (далі - декларації), порушила вимоги передбачені частиною 1 статті 45 Закону з врахуванням пункту 6 розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб", чим вчинив адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судовому засіданні прокурор підтримав протокол, просить притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за корупційне правопорушення.

Присутня в судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину визнала. Пояснила, що вчасно не подала декларацію за 2017 рік, оскільки забула і за допомогою не зверталась. Просила суд не стягувати з неї судовий збір, оскільки має на утриманні малолітніх дітей.

Суд, заслухавши особу, яка притягається до відповідальності, повно, всебічно та об’єктивно дослідивши наявні у матеріалах справи докази, дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбачений ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, адміністративна відповідальність настає за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Так, відповідно до Рішення сесії Злазненської сільської ради №2 від 10.11.2015 року ОСОБА_1 визнано обраною депутатом Злазненської сільської ради.

Відповідно до частини 1 статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини 1 статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію за минулий рік за формою, що визначається НАЗК.

Згідно Рішення НАЗК від 10.06.2016 №3 "Про правила заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" декларацію заповнюють та подають особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", упродовж періоду, коли такі особи здійснюють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, - щороку у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року декларацію, що охоплює попередній звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно).

Статтею 1 Закону України "Про запобігання корупції" встановлено, що суб’єкти декларування і особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов’язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

Таким чином, у ОСОБА_1 виник обов’язок в термін до 00:00 01.04.2018 подати в НАЗК декларацію за 2017 рік.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на веб-сайті "nazk.gov.ua" встановлено, що ОСОБА_1 подала декларацію за 2017 рік 26.12.2018 о 12:19.

Таким чином, депутат Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області ОСОБА_1, будучи суб’єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією, в порушення вимоги частини 1 статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" з врахуванням пункту 6 розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб", умисно без поважних причин несвоєчасно подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, чим вчинила адміністративне правопорушення пов’язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено частиною 1 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Судом встановлено, що відповідно до витягу із ОСОБА_2 «ПриватБанк» ОСОБА_1 виготовила електронний цифровий підпис 22.12.2018.

Місцем вчинення правопорушення є місце виконання повноважень депутата ОСОБА_1 (як суб’єкта декларування) Злазненська сільська рада, яка розташована за адресою с.Злазне Костопільського району Рівненської області, вул.Жовтнева, 8.

Датою та часом вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, є 00:00 год. 01.04.2018 - термін, до якого ОСОБА_1 повинна була подати до Єдиного державного реєстру декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларацію за 2017 рік.

У відповідності до ч.3 ст.38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, може бути накладене протягом трьох місяців з дня виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Датою виявлення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією є дата складання протоколу.

З метою запобігання вчиненню нових правопорушень, суд вважає за необхідне застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в межах санкції ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що буде достатнім для його виправлення.

Згідно статті 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Відповідно до ч.5 ст.4 Закону України "Про судовий збір", у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, ставка судового збору становить 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Враховуючи, що ОСОБА_1 має на утриманні малолітніх дітей, суд вважає за можливе звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору.

На підставі наведеного та керуючись ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.8 Закону України "Про судовий збір", суд -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 /вісімсот п’ятдесят/ гривень.

Звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору.

Постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення через Костопільський районний суд Рівненської області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом

Суддя

ОСОБА_3

Джерело: ЄДРСР 79981114
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку