open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 564/340/19

20 лютого 2019 року

м.Костопіль

Костопільський районний суд Рівненської області в складі:

головуючий суддяЛевчук В.В.

секретар судового засідання Зберун К.Ф.

за участю:

прокурора Шеремет Л.С.

особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1

розглянувши матеріали, що надійшли від Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1, який народився 04.09.1963 року у с.Великий Мидськ Костопільського району Рівненської області, громадянин України, паспорт серії СР номер 119999 виданий 10.09.1996 Костопільським РВ УМВС України в Рівненській області, зареєстрований та проживає за адресою ІНФОРМАЦІЯ_1, депутат Великомидської сільської ради,

за ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення

ВСТАНОВИВ:

04 лютого 2019 року оперуповноваженим міжрайонного відділу №1 Управління захисту економіки вРівненській областіДепартаменту захистуекономіки Національноїполіції Українивідносно депутатаВеликомидської сільськоїради Костопільськогорайону Рівненськоїобласті ОСОБА_1 складено протокол №27 про вчинення адміністративного правопорушення, повязаного з корупцією, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Згідно вказаного протоколу, ОСОБА_1, будучи відповідно до підпункту "б" пункту 1 частини 1 статі 3 Закону України "Про запобігання корупції", субєктом на якого поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції", зокрема в частині обовязкового подання декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування (далі - декларації), порушив вимоги передбачені частиною 1 статті 45 Закону з врахуванням пункту 6 розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб", чим вчинив адміністративне правопорушення, повязане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судовому засіданні прокурор підтримав протокол, просить притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за корупційне правопорушення.

Присутній в судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину визнав. Пояснив, що вчасно не подав декларацію за 2017 рік, оскільки вважав, що декларування триває протягом року. Просив суд не стягувати з нього судовий збір, оскільки має на утриманні малолітніх дітей.

Суд, заслухавши особу, яка притягається до відповідальності, повно, всебічно та обєктивно дослідивши наявні у матеріалах справи докази, дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбачений ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, адміністративна відповідальність настає за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Так, відповідно до Рішення сесії Великомидської сільської ради №1 від 10.11.2015 року ОСОБА_1 визнано обраним депутатом Великомидської сільської ради.

Відповідно до частини 1 статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини 1 статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", зобовязані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію за минулий рік за формою, що визначається НАЗК.

Згідно Рішення НАЗК від 10.06.2016 №3 "Про правила заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" декларацію заповнюють та подають особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", упродовж періоду, коли такі особи здійснюють діяльність, повязану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, - щороку у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року декларацію, що охоплює попередній звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно).

Статтею 1 Закону України "Про запобігання корупції" встановлено, що субєкти декларування і особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобовязані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

Таким чином, у ОСОБА_1 виник обовязок в термін до 00:00 01.04.2018 подати в НАЗК декларацію за 2017 рік.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на веб-сайті "nazk.gov.ua" встановлено, що ОСОБА_1 подав декларацію за 2017 рік 29.12.2018 о 11:42.

Таким чином, депутат Великомидської сільської ради Костопільського району Рівненської області ОСОБА_1, будучи субєктом відповідальності за адміністративні правопорушення, повязані з корупцією, в порушення вимоги частини 1 статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" з врахуванням пункту 6 розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб", умисно без поважних причин несвоєчасно подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, чим вчинив адміністративне правопорушення повязане з корупцією, відповідальність за яке передбачено частиною 1 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Судом встановлено, що відповідно до витягу із АЦСК ІДД ДФС ОСОБА_1 виготовив електронний цифровий підпис 27.04.2018.

Місцем вчинення правопорушення є місце виконання повноважень депутата ОСОБА_1 (як субєкта декларування) Великомидська сільська рада, яка розташована за адресою с.Великий Мидськ Костопільського району Рівненської області, вул.Центральна 66.

Датою та часом вчинення адміністративного правопорушення, повязаного з корупцією, є 00:00 год. 01.04.2018 - термін, до якого ОСОБА_1 повинен був подати до Єдиного державного реєстру декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларацію за 2017 рік.

У відповідності до ч.3 ст.38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, повязаного з корупцією, може бути накладене протягом трьох місяців з дня виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Датою виявлення адміністративного правопорушення, повязаного з корупцією є дата складання протоколу.

З метою запобігання вчиненню нових правопорушень, суд вважає за необхідне застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в межах санкції ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що буде достатнім для його виправлення.

Згідно статті40-1КУпАП судовийзбір упровадженні посправі проадміністративне правопорушенняу разівинесення судом(суддею)постанови пронакладення адміністративногостягнення сплачуєтьсяособою,на якунакладено такестягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Відповідно до ч.5 ст.4 Закону України "Про судовий збір", у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, ставка судового збору становить 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Враховуючи, що ОСОБА_1 має на утриманні малолітніх дітей, суд вважає за можливе звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору.

На підставі наведеного та керуючись ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.8 Закону України "Про судовий збір", суд -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі пятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 /вісімсот пятдесят/ гривень.

Звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору.

Постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення через Костопільський районний суд Рівненської області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

СуддяОСОБА_2

Джерело: ЄДРСР 79981005
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку