open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 564/414/19

20 лютого 2019 року

Костопільський районний суд Рівненської області в складі:

головуючий суддя - Олійник П.В.

при секретарі - Рубельський О.С.

прокурор – Шеремет Л.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали, що надійшли від Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, паспорт серії СР №560695 виданий Костопільським РВ УМВС України в Рівненській області 27.05.1999, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, депутата Злазненської сільської ради Костопільського району за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Судом встановлено, що громадянин ОСОБА_1, депутат Злазненської сільської ради, будучи, відповідно до вимог підпункту «б» пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб’єктом, на якого поширюється дія цього Закону, зокрема, в частині обов’язкового подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, порушив вимоги, передбачені частиною 1 статті 45 Закону, з врахуванням пункту 6 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб», чим вчинив адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину визнав та пояснив, що у зв'язку з перебоями роботи «Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» не зміг вчасно подати електронну декларацію. Крім того, зазначив, що умислу на несвоєчасне подання декларації чи приховання доходів і майна у нього не було. У вчиненому розкаюється.

Прокурор Шеремет Л.С. у судовому засіданні підтримала протокол про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією у повному обсязі. Просила притягнути до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 172-6 КУпАП.

Суд, заслухавши особу, яка притягається до відповідальності, прокурора, повно, всебічно та об'єктивно дослідивши наявні у матеріалах справи докази, дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1, вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Відповідно до частини 1 статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" особи, зазначені у пункті 1, підпунктах «а» і "в" пункту 2, пункті 5 частини 1 статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Рішенням сесії Злазненської сільської ради від 10.11.2015 року №2, визнано повноваження депутата Злазненської сільської ради ОСОБА_1 від виборчого округу №12.

Таким чином, у ОСОБА_1 виник обов’язок в термін до 00:00 год. 01.05.2017 року подати до Єдиного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , на веб сайті НАЗК щорічну декларацію за 2016 рік.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на веб-сайті "nazk.gov.ua" встановлено, що ОСОБА_1 подав щорічну декларацію за 2016 рік 28.01.2019 року о 10:05 год, тобто після встановленого строку подання щорічної декларації за 2016 рік, чим вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Статтею 23 КУпАП передбачено, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

При накладенні стягнення, як то передбачено ст. 33 КУпАП, враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням. Малозначним є правопорушення, яке не становить великої суспільної шкідливості й не завдало значних збитків державним або суспільним інтересам або безпосередньо громадянам.

Враховуючи щире каяття ОСОБА_1, а також те що, адміністративне правопорушення, яке вона вчинила не завдало значних збитків суспільним інтересам чи громадянам, раніше до адміністративної відповідальності не притягалася, вказане правопорушення вчинила вперше, та завірила суд, що у подальшому не буде допускати порушень, суд вважає за можливе звільнити від адміністративної відповідальності з оголошенням їй усного зауваження, у зв'язку з чим провадження по справі підлягає закриттю.

На підставі наведеного та керуючись ст.22 КУпАП, ст. 4 Закону України "Про судовий збір", суд

ПОСТАНОВИВ:

Визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та обмежитись усним зауваженням.

Провадження у справі закрити.

Постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення шляхом подачі скарги через Костопільський районний суд.

Суддя

ОСОБА_2

Джерело: ЄДРСР 79980979
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку