open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

04 лютого 2019 року м. Рівне№460/2948/18

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Зозулі Д.П. , розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (без повідомлення сторін за наявними у справі матерілами), адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доРівненського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій, -В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до суду з позовом до Рівненського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області (далі - відповідач), в якому просив суд:

1.Визнати протиправною бездіяльність Рівненського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 , на підставі довідок військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 № 1971 та від 18.09.2018 № 317/18, період проходження ОСОБА_1 військової служби з 16.03.2015 по 28.04.2016.

2.Зобов`язати Рівненське об`єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 на підставі довідок військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 № 1971 та від 18.09.2018 № 317/18 період проходження ОСОБА_1 військової служби з 16.03.2015 по 28.04.2016.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з 16.03.2015 по 28.04.2016 він проходив військову службу у військовій частині НОМЕР_1 , що підтверджується довідкою військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 №1971. В межах зазначеного періоду приймав безпосередню участь в антитерористичній операції на території Донецької та Луганської областей. Разом з тим, органами Пенсійного фонду України цей період не був зарахований йому до страхового стажу. У вересні 2018 року звернувся до відповідача із заявою про зарахування його періоду військової служби з 16.03.2015 року по 28.04.2016 до страхового стажу, на підставі довідок військової частини. Управлінням ОСОБА_1 була надана відповідь, де нічого не зазначено про те чи зараховано до страхового стажу період проходження служби. З підстав наведених у позовній заяві, позивач просив суд позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Ухвалою суду від 30.11.2018 прийнято дану позову заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та ухвалено розгляд справи провести за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Встановлено відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання до суду відзиву на позовну заяву.

28.01.2019 на адресу суду від відповідача надійшов відзив на адміністративний позов. Разом з тим, Рівненське об`єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області не надало відзив у встановлений строк без поважних причин, а тому в силу ч.6 ст.162 КАС України суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову необхідно відмовити повністю, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що з 16.03.2015 по 28.04.2016 ОСОБА_1 перебував на військовій службі у військовій частині НОМЕР_1 , що підтверджується довідкою військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 №1971(а.с.8).

В період з 25.05.2015 по 09.06.2015, з 15.06.2015 по 01.12.2015, з 29.12.2015 по 28.04.2016 ОСОБА_1 приймав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районі/районах проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей, згідно із довідки військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 №1973(а.с.9).

В матеріалах справи наявна копія довідки військової частини НОМЕР_1 від 18.09.2018 №317/18 про заробітну плату ОСОБА_1 , за період з березня 2015 року по квітень 2016 року. Зазначено, що на всі виплати нараховано страхові внески (єдиний внесок) та сплачено (а.с.10).

Згідно із витягів з системи персоніфікованого обліку (форми ОК-5) за період з березня 2015 року по квітень 2016 року відсутні відомості сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування військовою частиною НОМЕР_1 (а.с.11, 12).

Вважаючи протиправною бездіяльність Рівненського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області щодо не зарахуваннядо страхового стажу, періоду проходження ОСОБА_1 військової служби з 16.03.2015 по 28.04.2016, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом, визначає Закон України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-IV (далі Закон України від 09.07.2003 №1058-IV).

Пунктом 1 ч. 1 ст. 24 цього Закону визначено, що страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Згідно із ч.3 ст.20 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV, обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків (ч.12 ст.20 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV).

Частиною 1 ст. 21 вказаного Закону встановлено, що персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування здійснюється з метою обліку застрахованих осіб, учасників накопичувальної системи пенсійного страхування та їх ідентифікації, а також накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про облік застрахованих осіб і реалізацію ними права на страхові виплати у солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування та накопичувальній системі пенсійного страхування.

Для формування інформаційної бази системи персоніфікованого обліку використовуються відомості, що надходять від: державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; роботодавців; застрахованих осіб; фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад та уповноважених суб`єктів для обліку даних Єдиного державного демографічного реєстру; органів доходів і зборів, територіальних органів Пенсійного фонду за результатами перевірок платників єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або в порядку міжвідомчого обміну інформацією; державної служби зайнятості; інших підприємств, установ, організацій та військових частин; компаній з управління активами; зберігачів; інших джерел, передбачених законодавством.

Відповідно до п.2 ч. 3 ст.21 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV, персональна електронна облікова картка застрахованої особи повинна містити такі відомості: частина персональної електронної облікової картки, яка відображає страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплачених страхових внесків та інші відомості, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат: код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та офіційно повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку в паспорті) страхувальника (платника); рік, за який внесено відомості; розмір страхового внеску за відповідний місяць; сума сплачених страхових внесків за відповідний місяць; страховий стаж; кількість відпрацьованих застрахованою особою календарних днів (годин) за відповідний місяць; ознака особливих умов праці, що дають право на пільги в системі пенсійного забезпечення; сума заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць.

Згідно п. «в» ч. 3 ст. 56 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV , до стажу роботи зараховується також військова служба та перебування в партизанських загонах і з`єднаннях, служба в органах державної безпеки внутрішніх справ та Національної поліції, незалежно від місця проходження служби.

Відповідно до ч. 1 ст.2 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» від 25.03.1992 № 2232-ІІ (далі Закон України від 25.03.1992 № 2232-ІІ), військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України, іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності. Час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби.

У відповідності до ч. 6 вказаної статті до військової служби віднесено, зокрема, й військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період.

Згідно з п. 11 ст. 11 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV, загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають особи, військовослужбовці (крім військовослужбовців строкової служби), поліцейські, особи рядового і начальницького складу, у тому числі ті, які проходять військову службу під час особливого періоду, визначеного законами України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" та "Про військовий обов`язок і військову службу".

Пунктом 2 ст. 14 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV встановлено, що страхувальниками відповідно до цього Закону є підприємства, установи, організації, військові частини та органи, які виплачують заробітну плату (винагороду), грошове забезпечення, допомогу, надбавку або компенсацію, - для осіб, зазначених у пунктах 6-9, 11 і 12 статті 11 цього Закону.

Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства (п.3 ч.5 ст.24Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI).

Згідно з абз. 2 ч.1 ст. 8 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991 № 2011-XII (далі - Закон України від 20.12.1991 № 2011-XII), час перебування громадян України на військовій службі зараховується до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. Час проходження строкової військової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу, а також час проходження військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України «Про оборону України», зараховуються до стажу роботи, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, якщо на момент призову на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України «Про оборону України», особа навчалася за фахом у професійно-технічному навчальному закладі, працювала за професією або займала посаду, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. Час навчання в професійно-технічному навчальному закладі, час проходження строкової військової служби, а також час проходження військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України «Про оборону України», які зараховуються до стажу роботи, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, не повинні перевищувати наявного стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах. Час проходження військовослужбовцями військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України «Про оборону України», зараховується до їх вислуги років, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби на пільгових умовах у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України.

З системного аналізу правових норм вбачається, що час перебування громадян України на військовій службі зараховується до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. Час проходження військовослужбовцями військової служби в особливий період зараховується до їх вислуги років, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби на пільгових умовах у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України.

Матеріалами справи підтверджується та не заперечується сторонами, що в період з 16.03.2015 по 28.04.2016 ОСОБА_1 перебував на військовій службі у військовій частині НОМЕР_1 . Таким чином, час проходження ним військової служби, в тому числі його участь в антитерористичній операції, зараховується до страхового стажу.

Що стосується відсутності в системі персоніфікованого обліку відомостей про сплату страхових внесків за позивача як за застраховану особу, з 16.03.2015 по 28.04.2016, то суд звертає увагу на таке.

Так, в матеріалах справи міститься копії індивідуальних відомостей про застраховану особу ОСОБА_1 (форми ОК-5), в яких відсутні відомості про сплату страхових внесків військовою частиною НОМЕР_1 , з 16.03.2015 по 28.04.2016 (а.с.11-12).

Разом з тим, довідка ОК-5 - це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб (автоматизованого банку відомостей, створеного для ведення обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню, ведення якого забезпечує Пенсійний фонд України). Довідка ОК-5 формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, та містить відомості про суми заробітку для нарахування пенсії і страховий стаж. На підставі цієї довідки, особа може проаналізувати свій страховий стаж та заробітну плату, яка в майбутньому буде використана при призначенні пенсії.

Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV, страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

Частину 2 статті 24 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV доповнено абзацом другим згідно із Законом № 2148-VIII від 03.10.2017, що застосовується з 1 жовтня 2017 року.

Так, у разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для обчислення страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу відповідно до цього Закону, страховий стаж обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків.

Також суд звертає увагу на п. 3 Розділ XV Прикінцевих положень Закону України від 09.07.2003 №1058-IV, де зазначено, що протягом п`яти років з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення відповідно до законодавства, до Пенсійного фонду подаються, у разі їх відсутності, персоніфіковані відомості про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, поліцейським, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Отже, протягом п`яти років, починаючи з 11.10.2017, військові частини й органи, які виплачують грошове забезпечення відповідно до законодавства, подаватимуть, у разі їх відсутності, до ПФУ персоніфіковані відомості про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період із 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (окрім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового й начальницького складу, поліцейським, у порядку, установленому КМУ.

Тобто, управління Пенсійного фонду зараховує відповідні періоди служби до страхового стажу, на підставі реєстру застрахованих осіб, якщо в ньому є необхідні для обчислення страхового стажу відомості щодо грошового забезпечення та сплати страхових внесків.

У разі відсутності в реєстрі застрахованих осіб відомостей щодо грошового забезпечення страховий стаж обчислюється на підставі довідки про нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески, виданої військовою частиною чи органом, який виплачує грошове забезпечення.

В матеріалах справи міститься копія довідки №1971 про проходження військової служби ОСОБА_1 , видана військовою частиною НОМЕР_1 , а також копія довідки про заробітну плату для обчислення пенсії №317/18, яка містять відомості про суми заробітку під час проходження позивачем військової служби за період з березня 2015 року по квітень 2016 року.

Так перебування позивача на військовій службі зараховується до його страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби, що підтверджується Закон України від 20.12.1991 № 2011-XII).

Також, суд звертає увагу, що в силу вимог ч.2 ст.24 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV страховий стаж ОСОБА_1 за час проходження служби обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків. Вказані довідки про проходження військової служби у позивача наявні.

Відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків за спірний період пояснюється тим, персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцем військовою частиною НОМЕР_1 , яка виплачувала грошове забезпечення позивачу (п.3 ч.5 ст.24Закону Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування № 2464-VI).

Тоді як Пенсійний фонд формує та веде лише реєстр застрахованих осіб, відповідно доЗакону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування».

В силу вимог частини ч. 2 ст.24, п.3 Розділу XV Прикінцевих положень Закону України від 09.07.2003 №1058-IV, військові частини та органи, які виплачують (виплачували) грошове забезпечення подаватимуть звіт про персоніфіковані відомості до територіальних органів Пенсійного фонду у такі строки: за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 не пізніше ніж 01.01.2022. Отже, законодавцем для військових частин надано право протягом п`яти років подавати звіти про персоніфіковані відомості до територіальних органів Пенсійного фонду.

З цих підстав, в базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків за ОСОБА_1 відображена неповна інформація.

Натомість, суд звертає увагу позивача, що у разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для обчислення страхового стажу військовослужбовцям, страховий стаж обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків.

Отже, дослідивши подані письмові докази, суд дійшов висновку про не підтвердження доводів ОСОБА_1 в частині того, що відповідач Пенсійний орган відмовив йому у зарахуванні до страхового стажу періоду проходження військової служби з 16.03.2015 по 28.04.2016.

Поміж тим, згідно із ч.1 ст.5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Припущення позивача про те, що неповна інформація про його страховий стаж у Державному реєстрі може вплинути на його права та інтереси, що не пов`язані із загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням не можуть бути підставою для задоволення позову позивача.

Тобто, згідно вимог КАС України, судовому захисту підлягають лише порушені права, свободи і інтереси фізичних осіб або права і інтереси юридичних осіб, а не можливість їх порушення у майбутньому, у зв`язку із вірогідним настанням певних наслідків.

ОСОБА_1 не надав суду жодного доказу щодо порушення його прав, свобод чи інтересів.

Таким чином, позовні вимоги позивача про визнання протиправною бездіяльність Рівненського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 , на підставі довідок військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 №1971 та від 18.09.2018 № 317/18, періоду проходження ОСОБА_1 військової служби з 16.03.2015 по 28.04.2016 та зобов`язання Рівненське об`єднане управління Пенсійного фонду України Рівненської області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 на підставі довідок військової частини НОМЕР_1 від 01.09.2018 № 1971 та від 18.09.2018 № 317/18, період проходження ОСОБА_1 військової служби з 16.03.2015 по 28.04.2016, - не підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Позивач не довів ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги.

Оскільки факт наявності у позивача порушеного права не знайшов підтвердження у ході розгляду справи, то у задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

Підстави для застосування ст. 139 КАС України - у суду відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_2 )доРівненського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області (вул.Яворницького,34,м.Рівне,33001, код ЄДРПОУ 40373305) про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

У разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 04 лютого 2019 року.

Суддя Зозуля Д.П.

Джерело: ЄДРСР 79607442
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку