open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Вліво
04.09.2019
Ухвала суду
29.08.2019
Ухвала суду
09.08.2019
Ухвала суду
30.07.2019
Постанова
30.07.2019
Постанова
22.07.2019
Ухвала суду
10.07.2019
Ухвала суду
10.07.2019
Ухвала суду
25.06.2019
Ухвала суду
11.06.2019
Ухвала суду
24.05.2019
Ухвала суду
24.05.2019
Ухвала суду
17.05.2019
Ухвала суду
26.04.2019
Ухвала суду
19.02.2019
Ухвала суду
19.02.2019
Ухвала суду
05.02.2019
Ухвала суду
22.01.2019
Ухвала суду
17.01.2019
Постанова
17.01.2019
Постанова
27.12.2018
Ухвала суду
30.11.2018
Ухвала суду
27.11.2018
Ухвала суду
27.11.2018
Ухвала суду
16.10.2018
Ухвала суду
16.10.2018
Ухвала суду
25.09.2018
Ухвала суду
05.09.2018
Ухвала суду
08.08.2018
Ухвала суду
08.08.2018
Ухвала суду
18.07.2018
Ухвала суду
03.07.2018
Ухвала суду
26.06.2018
Ухвала суду
15.06.2018
Ухвала суду
12.06.2018
Ухвала суду
12.06.2018
Ухвала суду
01.06.2018
Ухвала суду
27.04.2018
Ухвала суду
24.04.2018
Ухвала суду
28.03.2018
Ухвала суду
28.03.2018
Ухвала суду
14.02.2018
Рішення
14.02.2018
Рішення
06.02.2018
Ухвала суду
23.01.2018
Ухвала суду
16.01.2018
Ухвала суду
15.01.2018
Ухвала суду
18.12.2017
Ухвала суду
12.12.2017
Ухвала суду
10.11.2017
Ухвала суду
Вправо
Справа № 233/5528/17
Моніторити
Ухвала суду /04.09.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /29.08.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /09.08.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Постанова /30.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /30.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.06.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.06.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /24.05.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /24.05.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /17.05.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /26.04.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /19.02.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /19.02.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /05.02.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /22.01.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /17.01.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /17.01.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.12.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /27.11.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.11.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /05.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /18.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /26.06.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /15.06.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /12.06.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.06.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Рішення /14.02.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Рішення /14.02.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /06.02.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /23.01.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /16.01.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /15.01.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /18.12.2017/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /12.12.2017/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /10.11.2017/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області
emblem
Справа № 233/5528/17
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /04.09.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /29.08.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /09.08.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Постанова /30.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /30.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.07.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.06.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.06.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /24.05.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /24.05.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /17.05.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /26.04.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /19.02.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /19.02.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /05.02.2019/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /22.01.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /17.01.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /17.01.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.12.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /27.11.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.11.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2018/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /05.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /18.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /26.06.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /15.06.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /12.06.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.06.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Рішення /14.02.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Рішення /14.02.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /06.02.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /23.01.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /16.01.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /15.01.2018/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /18.12.2017/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /12.12.2017/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області Ухвала суду /10.11.2017/ Костянтинівський міськрайонний суд Донецької областіКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2019 року справа №233/5528/17

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ, вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді: Сіваченка І.В., суддів: Блохіна А.А., Шишова О.О., секретар судового засідання Романченко Г.О., за участі позивача ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області на рішення Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області від 14 лютого 2018 року у справі № 233/5528/17 за позовом ОСОБА_1 до Головного Управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області про визнання бездіяльності незаконною та зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного Управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області про визнання бездіяльності незаконною та зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог, з урахуванням їх уточнень, зазначив, що з 2000 року є пенсіонером, отримує пенсію на підставі Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», оскільки був звільнений з посади начальника відділення Костянтинівського МВ УМВС України в Донецькій області. 30 жовтня 2017 року звернувся до ГУ ПФУ Донецької області із заявою про перерахунок пенсії, в задоволенні якої безпідставно було відмовлено. Право на перерахунок пенсії виникло 01 січня 2016 року з моменту набрання чинності постанови КМУ від 11 листопада 2015 року № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», якою було затверджено нові, підвищені схеми посадових окладів, окладів за спеціальні звання та інші надбавки, доплати поліцейським. Для здійснення перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року Ліквідаційною комісією ГУ МВС України в Донецькій області до ГУ ПФУ Донецької області була направлена довідка про розмір грошового забезпечення від 31 травня 2017 року № 5632, до якої в порушення вимог діючого законодавства не включено доплату за особливо важливі завдання в розмірі 787 гривень 50 копійок (50%) та безпідставно знижено розмір премії з 1551 гривні 38 копійок (63%) до 36 гривень 28 копійок (0,47%). Зазначені види грошового забезпечення раніше були включені до довідки про грошове забезпечення № 14/26975 від 05 лютого 2014 року станом на 01 квітня 2012 року для здійснення перерахунку пенсії відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2012 року. З посиланням на ст.ст. 63, 64 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» позивач, з урахуванням неодноразових заяв про уточнення позовних вимог, просив суд:

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області здійснити перерахунок його пенсії з 01 січня 2016 року;

- визнати дії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області щодо відмови йому в перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року незаконними (т.1 а.с.32);

- скасувати як протиправне рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про відмову в проведенні перерахунку його пенсії з 01 січня 2016 року (т.1 а.с.32);

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області здійснити перерахунок його пенсії з 01 січня 2016 року з урахуванням компенсації зі встановленням після перерахунку нового, підвищеного розміру пенсії та визначенням суми заборгованості безпосередньо в судовому засіданні (т.1 а.с.32);

- скасувати як протиправну довідку Ліквідаційної комісії ГУ МВС України в Донецькій області про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії № 5632 від 31 травня 2017 року (т.1 а.с.74);

- зобов'язати ГУ МВС України в Донецькій області підготувати довідку про грошове забезпечення для перерахунку його пенсії з 01 січня 2016 року із включенням всіх видів доплат, надбавок, підвищень, премії в розмірах, встановлених станом на 01 квітня 2012 року при проведенні перерахунку згідно постанови КМУ від 23 квітня 2012 року № 355, нову довідку про грошове забезпечення направити в Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області для проведення перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року, копію довідки надати суду та позивачу (т.1 а.с.74);

- визнати дії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області щодо ухилення в проведенні перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року протиправними (т.1 а.с.96);

- скасувати як протиправне рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, викладене в листі № 1555-Ф-01 від 15 листопада 2017 року про відмову в проведенні перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року (т.1 а.с.96);

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області здійснити перерахунок його пенсії з 01 січня 2016 року з урахуванням компенсації за нормами, встановленими для поліцейських Національної поліції МВС України на підставі нової, уточненої письмової довідки Ліквідаційної комісії ГУ МВС України про його грошове забезпечення станом на 01 січня 2016 року, обраховуючи основний розмір пенсії в 90% від суми грошового забезпечення (т.1 а.с.96);

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечити після проведення перерахунку пенсії виплату заборгованості, що утворилась та надати у встановлений Костянтинівським міськрайонним судом Донецької області строк письмовий звіт про виконання рішення суду (т.1 а.с.96);

- скасувати як протиправну письмову довідку Ліквідаційної комісії ГУ МВС України в Донецькій області № 5632 від 31 травня 2017 року про його грошове забезпечення станом на 01 січня 2016 року, яка є підставою для перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року (т.1 а.с.96);

- зобов'язати Ліквідаційну комісію ГУ МВС України в Донецькій області підготувати та направити до ГУ ПФУ Донецької області письмову довідку про його грошове забезпечення станом на 01 січня 2016 року з включенням до структури довідки всіх видів доплат, надбавок, підвищень, премій в розмірах, встановлених ГУ МВС України в Донецькій області в довідці про його грошове забезпечення станом на 01 квітня 2012 року та збільшенням розмірів грошового забезпечення станом на 01 січня 2016 року; копію нової довідки надати суду для дослідження (т.1 а.с.96);

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області при проведенні чергового перерахунку пенсії забезпечити обчислення її розміру з урахуванням пенсійного забезпечення, розмір якого встановлений після проведення перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року по нормам, встановлених для поліцейських Національної поліції МВС України (т.1 а.с.121);

- зобов'язати Головне управління МВС України в Донецькій області в особі ліквідаційної комісії підготувати та направити протягом одного місяця в ГУ ПФУ Донецької області нову довідку про розмір та структуру грошового забезпечення для перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року за формою, встановленою додатком № 2 до Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого постановою КМУ № 45 від 13 лютого 2008 року з урахуванням змін у грошовому забезпеченні відповідно до постанови КМУ № 988 від 11 листопада 2015 року «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» з урахуванням основних та додаткових видів грошового забезпечення в наступних розмірах: посадовий оклад 2950 гривень, оклад за спеціальне звання 2000 гривень, надбавка за стаж служби (50%) 2475 гривень, надбавка за виконання особливо важливих завдань (50%) 3712 гривень 50 копійок, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (10%) 295 гривень, премія (63%) 7202 гривні 48 копійок, всього 18634 гривні 98 копійок (т.1 а.с.155).

Рішенням Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області позовні вимоги задоволені частково, внаслідок чого:

- визнано довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 № 5632, видану Головним управлінням Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області в особі ліквідаційної комісії 31 травня 2017 року такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства - Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших категорій осіб», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45;

- зобов'язано Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області в особі ліквідаційної комісії підготувати та направити протягом одного місяця до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нову довідку про розмір та структуру грошового забезпечення для перерахунку з 01 січня 2016 року пенсії ОСОБА_1 за формою, встановленою Додатком 2 до Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року №45, з урахуванням змін в грошовому забезпеченні згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», із зазначенням основних і додаткових видів грошового забезпечення в наступних розмірах: посадовий оклад 2950 гривень 00 копійок, оклад за спеціальне звання - 2000 гривень, надбавка за вислугу років (50%) - 2475 гривень 00 копійок, надбавка за виконання особливо важливих завдань (50%) 3712 гривень 50 копійок, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (10%) - 295 гривень 00 копійок, премія (63%) 7202 гривні 48 копійок, а всього 18634 гривень 98 копійок;

- визнано протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, що полягають у відмові ОСОБА_1 в перерахунку пенсії з 01 січня 2016 року;

- зобов'язано Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про перерахунок пенсії за вислугу років на підставі ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» з 01 січня 2016 року на підставі довідки, яка буде видана Головним управлінням Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області в особі ліквідаційної комісії «Про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії» та сплатити на його користь заборгованість з виплати пенсії, що утворилась з 01 січня 2016 року з нарахуванням та виплатою компенсації втрати частини грошових доходів у зв'язку із порушенням строків їх виплати з 01 січня 2016 року по день виплати заборгованості.

В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з судовим рішенням, Головне управління МВС в Донецькій області подало апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

В обґрунтуванні апеляційної скарги зазначено, що час складання довідки № 5632 від 31 травня 2017 року про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 були враховані складові грошового забезпечення, передбачені п.5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», при цьому додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, чи не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою, для перерахунку пенсії не враховуються, зважаючи на що надбавку за виконання особливо важливих завдань до довідки про грошове забезпечення позивача включено не було. При складанні довідки була врахована інформація, викладена в листах МВС України від 19 квітня 2017 року № 4060/03/48-2017 та від 20 квітня 2017 року № 5551/05/22-2017 про середні розміри надбавок та премій, що фактично виплачені поліцейським в грудні 2015 року та взятий до уваги лист Сектору з питань пенсійного забезпечення Національної поліції України від 09 червня 2017 року № 131/48-2017 щодо внесення змін до інформації про середні розміри надбавок та премій, що фактично сплачені поліцейським за грудень 2015 року та відповідно визначено розмір премії позивача - 0,47%.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області також подано апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції, проте ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 24 квітня 2018 року апеляційну скаргу повернуто.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач висловив згоду з рішенням суду першої інстанції, просив відмовити у її задоволенні (т.2 а.с.89-94).

Також, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області надано відзив на апеляційну скаргу, в якій висловлено незгоду з висновками суду першої інстанції та прохання задовольнити апеляційну скаргу Головного управління МВС України в Донецькій області (т.2 а.с.102-103).

У запереченнях на відзив ОСОБА_1 на апеляційну скаргу, Головне управління МВС України в Донецькій області наполягало на задоволенні своєї апеляційної скарги (т.2 а.с.123-128).

В судовому засіданні позивач заперечував проти задоволення апеляційної скарги. Представники відповідачів до апеляційного суду не з'явилися.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення дійшов висновку про задоволення апеляційної скарги, виходячи з наступного.

З матеріалів справи встановлено, що згідно посвідчення НОМЕР_1 майору міліції ОСОБА_1 призначено пенсію за вислугу років з 05 липня 2000 року (т.1 а.с.68).

Відповідно до протоколу ГУ ПФУ Донецької області за пенсійною справою № N/А -26975 (МВС) від 01 квітня 2016 року (т.1 а.с.21) та довідки про складові пенсії від 13 листопада 2017 року № 11597/03-1-14 (т.1 а.с. 72, 205) розмір пенсії позивача становить 4000 гривень 32 копійки.

Відповідно до довідки від 02 червня 2012 року № 26975, грошове забезпечення ОСОБА_1 за нормами, чинними станом на 01 квітня 2012 року, за посадою оперуповноваженого становить 4013 гривень 88 копійок, при цьому до складу грошового забезпечення, окрім іншого, включено надбавку за виконання особливо важливих завдань (50%) у розмірі 787 гривень 50 копійок та премію (63%) у розмірі 1551 грн. 38 коп. (т.1 а.с.69).

Як встановлено з пояснень позивача в судовому засіданні, посада «оперуповноважений» у вищевказаній довідці зазначена помилково, а складові грошового забезпечення зазначені вірно.

Згідно довідки від 05 лютого 2014 року № 26975, розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 за нормами чинними на 01 січня 2008 року за посадою начальник відділення паспортної, реєстраційної та міграційної роботи Костянтинівського МВ УМВС України становив 2723 грн. 20 коп., при цьому до складу грошового забезпечення, окрім іншого, було включено надбавку за виконання особливо важливих завдань (44%) у розмірі 693 грн. 00 коп. та премію (15%) у розмірі 355 грн. 20 коп. (т.1 а.с.88).

Згідно довідки від 05 лютого 2014 року № 26975, розмір грошового забезпечення за нормами чинними станом на 01 квітня 2012 року за посадою начальник відділення паспортної, реєстраційної та міграційної роботи Костянтинівського МВ УМВС України становить 4013 грн. 88 коп., при цьому до складу грошового забезпечення, окрім іншого включено надбавку за виконання особливо важливих завдань (50%) у розмірі 787 гривень 50 копійок та премію (63%) у розмірі 1551 грн. 38 коп. (т.1 а.с.69).

Як вбачається зі змісту судового рішення, судом першої інстанції встановлено з пояснень сторін в судовому засіданні, що останній перерахунок пенсії позивача мав місце в 2012 році і при здійсненні перерахунку були враховані надбавка за виконання особливо важливих завдань (50%) у розмірі 787 грн. 50 коп. та премія (63%) у розмірі 1551 грн. 38 коп.

Згідно довідки за підписом Голови ліквідаційної комісії ГУМВС України в Донецькій області від 31 травня 2017 року № 5632 (т.1 а.с.73,83,206), розмір грошового забезпечення за нормами, чинними на 01 січня 2016 року, за посадою начальник відділення паспортної, реєстраційної та міграційної роботи Костянтинівського МВ УМВС України в Донецькій області становить 7756 грн. 28 коп. і складається з наступних показників:

- посадовий оклад 2950 грн. 00 коп.,

- оклад за військовим (спеціальним) званням майор міліції 2000 грн. 00 коп.,

- надбавка за службу в умовах режимних обмежень (10%) 295 грн. 00 коп.,

- премія (0,47%) 36 грн. 28 коп.

02 листопада 2017 року позивач звернувся до ГУ МВС України в Донецькій області із заявою про направлення до ГУ ПФУ Донецької області довідки про його підвищене грошове забезпечення станом на 01 січня 2016 року для перерахунку пенсії (т.1 а.с.24-25).

Листом від 29 листопада 2017 року № Ф-331/26/02-2017 управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку ГУНП в Донецькій області повідомило позивача про те, що довідку про його грошове забезпечення від 31 травня 2017 року № 5632 було направлено 19 червня 2017 року до ГУ ПФУ в Донецькій області (т.1 а.с.80).

Листом від 03 січня 2018 року № Ф-404/26/02-2018 управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку ГУНП в Донецькій області відмовило в позивачу у видачі нової довідки про розмір грошового забезпечення із включенням до її змісту надбавки за виконання особливо важливих завдань у розмірі 50%, премії 63% та направленні цієї довідки до ГУ ПФУ в Донецькій області (т.1 а.с.122).

Відповідно до листа МВС України № 5551/05/22-2017 від 20 квітня 2017 року при оформленні довідок про грошове забезпечення для перерахунку пенсій особам начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції) перерахунку пенсій премії мають враховуватись у середніх розмірах, що фактично виплачені за грудень 2015 року за відповідною посадою в національній поліції, а додаткові види грошового забезпечення скасовані чи такі, що не виплачувались на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою для перерахунку пенсії не враховуються (т.1 а.с.173-176).

Суд першої інстанції не взяв до уваги лист МВС України № 5551/05/22-2017 від 20 квітня 2017 року, оскільки він не є нормативно-правовим актом і носить рекомендаційний характер.

Як вбачається з інформації про середні розміри надбавок та премій, що фактично сплачені за грудень 2015 року (т.1 а.с.179-192), середній показник премії по Україні, сплаченої за посадою начальник відділення, що не входить до складу відділу поліції з окладом 2950 гривень, становить 0,47% (т.1 а.с.183).

30 жовтня 2017 позивач звернувся до ГУ ПФУ в Донецькій області із заявою про перерахунок пенсії з 01 січня 2016 року, виплату заборгованості та надання довідки розмір пенсії та її структуру (т.1 а.с.209-210).

Листом від 15 листопада 2017 року № 1555-Ф-01 ГУ ПФУ Донецької області фактично відмовило позивачеві у перерахунку пенсії, посилаючись на відсутність коштів в Державному бюджеті Україні (т.1 а.с.71, 204).

Як встановлено судом, рішення про відмову в перерахунку пенсії позивачу ГУ ПФУ в Донецькій області у вигляді окремого документу не приймало.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами.

Відповідно до статті 63 Закону України від 9 квітня 1992 року № 2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Закон № 2262-XII) перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських. Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Згідно з пунктом 15 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом України "Про міліцію", зберігається і здійснюється в порядку, що діяв до набрання чинності Законом України "Про Національну поліцію".

Як зазначено в статті 102 цього Закону, пенсійне забезпечення поліцейських здійснюються також в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 затверджений Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Порядок), відповідно до якого перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Пунктом 5 Порядку встановлено, серед іншого, що для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів: щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок; інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» встановлено грошове забезпечення поліцейських (далі - Постанова № 988).

Згідно з п.1 цієї Постанови грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Надбавка за виконання особливо важливих завдань та щомісячна премія Постановою № 988 не передбачена, оскільки цим нормативно-правовим актом премія виключена зі складу щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та виплачується за критеріями, визначеними Порядком та умовами виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання, затвердженим Наказом Міністерства внутрішніх справ від 6 квітня 2016 року №260.

Відповідно до п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» (далі - постанова КМУ №1294) грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Пунктом 5 Постанови №1294 передбачено, що керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання, надано право установлювати надбавку за виконання особливо важливих завдань під час проходження служби військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу - у розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років, а також здійснювати преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу відповідно до їх особистого вкладу в загальний результат служби у межах фонду преміювання, утвореного у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення.

Законом України від 23 грудня 2015 року № 900-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей» статтю 63 Закону № 2262-XII після частини другої доповнено новою частиною такого змісту: «Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських».

Постановою №988, із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ №3 від 11.01.2017 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» затверджено грошове забезпечення поліцейських Національної поліції, яке складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премій та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Питання перерахунку пенсій відповідно до Закону № 2262-XII урегульовано «Порядком проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року №45, в редакції постанови №380 від 29.05.2013.

Відповідно до пункту 5 зазначеного Порядку для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:

посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;

щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок;

інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію;

щомісячні надбавки за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об'єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 року для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства.

Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

На день набрання чинності Законом №900-VIII діяла постанова Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» (далі - постанова КМУ №1294).

Пунктом 5 цієї постанови передбачені надбавка за оперативно-розшукову діяльність в розмірі 50% посадового окладу та надбавка за виконання особливо важливих завдань під час проходження служби військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу - у розмірі до 50% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років.

Частиною 2 статті 63 Закону № 2262-XII визначено, що перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції) здійснюється з урахуванням, видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, виключно, для поліцейських.

Як зазначалося раніше, «Порядок» передбачає можливість не врахування для перерахунку пенсії додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премій, за умови, що останні скасовані чи не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами).

Постановою КМУ № 988 затверджені посадові оклади та надбавки працівникам поліції. Надбавки, доплати і премії, встановлені згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1294, постановою КМУ № 988 не враховані.

З урахуванням наведеного, колегія суддів вважає хибним висновок місцевого суду, що врахування ГУ МВС в Донецькій області в довідці ОСОБА_1 про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії в розмірі 0,47% - у середньому розмірі, що фактично виплачений за грудень 2015 року за відповідною прирівняною посадою у Національній поліції, та не включення надбавки за виконання особливо важливих завдань в розмірі 50%, суперечить вимогам діючого законодавства.

Відповідно до пункту 5 «Порядку» для перерахунку пенсій враховується щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

Відтак, конкретний розмір премії, який підлягає включенню в довідку для перерахунку пенсії позивача, визначається у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію з урахуванням фактичних виплат за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії, отже позовні вимоги в цій частині також не підлягають задоволенню.

Вказана правова позиція висловлена Верховним Судом у складі колегії Касаційного адміністративного у рішенні від 12 березня 2018 року № Пз/9901/1/18 (зразкова справа № 802/2196/17-а), залишеного без змін рішенням Великої палати Верховного Суду від 12 грудня 2018 року.

Висновки Верховного Суду в цій зразковій справі належить застосовувати в адміністративних справах щодо звернення пенсіонерів органів внутрішніх справ, яким призначено пенсію згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ», до суду з адміністративними позовами щодо виготовлення та направити до органів Пенсійного фонду України нової довідки про розмір грошового забезпечення із зазначенням основних і додаткових видів грошового забезпечення.

При цьому апеляційний суд звертає увагу на хибність доводів позивача про те, що йому слід враховувати надбавку за особливі умови служби, оскільки, як він стверджує, саме йому вона виплачувалась і після 01.01.2016 як складова грошового забезпечення при обрахунку пенсії. Визначальним для цього є встановлення факту виплати такої надбавки саме поліцейським станом на дату, коли виникло право на перерахунок пенсії, тобто, на 01.01.2016. Матеріали справи (т.1 а.с. 73) свідчать про те, що така надбавка (в тому числі, і за специфічні умови проходження служби), особам, з посади яких ОСОБА_1 вийшов на пенсію, тобто, працюючим поліцейським, станом на 01.01.2016 не виплачувалась.

Також слід зазначити, що предметом позову є право на перерахунок пенсії позивача саме з 01.01.2016, тому до предмету доказування входить визначення складу грошового забезпечення поліцейських станом на цю дату, відтак, немає необхідності досліджувати, чи були зміни в грошовому забезпеченні останніх в подальшому. В подібних випадках існує відповідний порядок перерахунку пенсій, про що зазначено вище в цьому судовому рішенні.

Щодо позовних вимог про скасування довідки Ліквідаційної комісії ГУ МВС України в Донецькій області про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії № 5632 від 31 травня 2017 року та зобов'язання видати нову довідку, колегія суддів зазначає наступне.

Як вже було зазначено судом вище, згідно довідки про розмір грошового забезпечення за нормами, чинними на 01 січня 2016 року за посадою начальник відділення паспортної, реєстраційної та міграційної роботи Костянтинівського МВ УМВС України в Донецькій області, становить 7756 грн. 28 коп. і складається з наступних показників:

- посадовий оклад 2950 грн. 00 коп.,

- оклад за військовим (спеціальним) званням майор міліції 2000 грн. 00 коп.,

- надбавка за службу в умовах режимних обмежень (10%) 295 грн. 00 коп.,

- премія (0,47%) 36 грн. 28 коп.

Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги в цій частині, виходив з того, що довідка про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 від 31 травня 2017 року № 5632 за своїм змістом не відповідає додатку 2 Порядку № 45 (т.1 а.с.73), оскільки не містить такого виду грошового забезпечення, як надбавка за виконання особливо важливих завдань у розмірі 50%.

Так, додатком 2 Порядку № 45 затверджено форму довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій, де в переліку складових частин розміру грошового забезпечення, серед інших, вказана надбавка за виконання особливо важливих завдань та премія у відсотковому відношенні.

Однак, оскільки вказана надбавка за виконання особливо важливих завдань не передбачена законодавством як складова частина грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивача з 01.01.2016, беручи до уваги, що суд апеляційної інстанції прийшов до висновку, що відповідач при виготовленні довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами, тому позовні вимоги про скасування довідки Ліквідаційної комісії ГУ МВС України в Донецькій області про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії № 5632 від 31 травня 2017 року та зобов'язання видати нову довідку із включенням всіх видів доплат, надбавок, підвищень, премії в розмірах, встановлених станом на 01 квітня 2012 року при проведенні перерахунку згідно постанови КМУ від 23 квітня 2012 року № 355, задоволенню не підлягають.

Про це зазначив і Верховний Суд, вказавши в своїй постанові від 12 березня 2018 року у згаданій вище зразковій справі: «З урахуванням абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45, суд зазначає, що оскільки надбавка за виконання особливо важливих завдань, яку отримував позивач, на момент виникнення у нього права на перерахунок пенсії вже не виплачувалась, тому, ця надбавка правомірно не вказана у довідці про розмір грошового забезпечення.».

Рішення місцевого суду оскаржено лише ГУ МВС у Донецькій області. Відповідно до частини першої статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Таким чином, оскільки судове рішення позивачем та ГУ ПФУ у Донецькій області не оскаржене, апеляційному перегляду підлягає рішення місцевого суду лише в частині, в якій задоволені позовні вимоги стосовно апелянта. В іншій частині судове рішення апеляційному перегляду не підлягає і має бути залишено без змін.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції при постановленні оскаржуваного рішення допустив порушення норм матеріального і процесуального права, у зв'язку з чим постанова підлягає скасуванню з прийняттям нового рішення про відмову в задоволенні частини позовних вимог.

Відповідно до положень ч.1 ст. 317 Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового судового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст. ст. 250, 310, 315, 317, 321, 322, ч.1 ст. 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області - задовольнити.

Рішення Костянтинівського міськрайонного суду від 14 лютого 2018 року у справі № 233/5528/17 - скасувати в частині:

визнання довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 № 5632, виданої Головним управлінням Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області в особі ліквідаційної комісії 31 травня 2017 року такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства - Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших категорій осіб», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45;

зобов'язання Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області в особі ліквідаційної комісії підготувати та направити протягом одного місяця до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нову довідку про розмір та структуру грошового забезпечення для перерахунку з 01 січня 2016 року пенсії ОСОБА_1 за формою, встановленою Додатком 2 до Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року №45, з урахуванням змін в грошовому забезпеченні згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», із зазначенням основних і додаткових видів грошового забезпечення в наступних розмірах: посадовий оклад 2950 гривень 00 копійок, оклад за спеціальне звання - 2000 гривень, надбавка за вислугу років (50%) - 2475 гривень 00 копійок, надбавка за виконання особливо важливих завдань (50%) 3712 гривень 50 копійок, надбавка за службу в умовах режимних обмежень (10%) - 295 гривень 00 копійок, премія (63%) 7202 гривні 48 копійок, а всього 18634 гривні 98 копійок;

а в цій частині позовних вимог ОСОБА_1 - відмовити.

В іншій частині рішення Костянтинівського міськрайонного суду від 14 лютого 2018 року у справі № 233/5528/17 - залишити без змін.

Повне судове рішення - 22 січня 2019 року.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому статтею 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя І.В. Сіваченко

Судді А.А. Блохін

О.О. Шишов

Джерело: ЄДРСР 79309509
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку