open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 318/2400/18

Номер провадження №3/318/650/2018

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.11.2018 року м. Кам’янка-Дніпровська

Суддя Кам’янсько-Дніпровського районного суду Запорізької області Петров В. В., за участю прокурора Селіної О.В, особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1М,

розглянувши матеріали, які надійшли з Управління захисту економіки в Запорізькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України (протокол № 276 від 19.10.2018 року) про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, народжена м.Кам’янка-Дніпровська Запорізької області, громадянка України, завідуюча господарством КЗ «Сонечко» відділу освіти, молоді та спорту Водянської сільської ради Кам`янсько-Дніпровського району Запорізької області, депутат Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області, зареєстрована та проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2,

за скоєння правопорушень, передбачених ст. 172-6 ч.1 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст. 49 Закону України «Про місцеве самоврядування в України» повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів. 17.11.2015 відбулось засідання першої сесії Кам’янсько-Дніпровської районної ради сьомого скликання Запорізької області. На вказаному засіданні голова районної виборчої комісії Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області ОСОБА_2 виступив з оголошенням про результати виборів та визнання повноважень депутатів Кам’янсько-Дніпровської районної ради сьомого скликання, згідно з яким до районної ради депутатом обрано ОСОБА_1 З цього приводу Кам’янсько-Дніпровською міською радою прийнято рішення від 17.11.2015 № 1, яким визнано повноваження ОСОБА_1, як депутата Кам’янсько-Дніпровської районної ради сьомого скликання. Відповідно до примітки до ст. 172-6 КУпАП, суб’єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 45Закону України «Про запобігання корупції» зобов’язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що до осіб, які зобов’язані подавати декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначені ч. 1 та ч. 2 цієї статті, відносяться особи, зазначені у п. 1,п.п. «а»і «в»п. 2, п. 5 ч. 1 ст. 3 цього Закону. Згідно з п.п. «б» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб'єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є депутати місцевих рад. Таким чином, ОСОБА_1, будучи депутатом Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області, відповідно до ст. 1, п.п. «б» п. 1 ч. 1 ст. 3, ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», примітки до ст. 172-6 КУпАП, є суб’єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП. Статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що особи, зазначені у пункті 1,підпунктах «а» і«в» пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. У відповідності до абз. 2 п. 2 Розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції» про початок роботи системи подання та оприлюднення відповідно до цього Закону декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, приймається рішення Національного агентства з питань запобігання корупції. Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про запобігання корупції», Національне агентство з метою виконання покладених на нього повноважень має право приймати з питань, що належать до його компетенції, обов’язкові для виконання нормативно-правові акти. 10.06.2016 Національним агентством з питань запобігання корупції прийнято рішення № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 958/29088) «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», яким передбачено, що система подання та оприлюднення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розпочинає свою роботу в два етапи: 1) перший етап – з 00 год. 00 хв. 01.09.2016 для таких типів декларацій (повідомлень) та суб’єктів декларування: - щорічні декларації за 2015 рік службових осіб, які станом на 01.09.2016 займають згідно зі ст. 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище. Зазначені у цьому абзаці декларації подаються протягом 60 календарних днів з дати, визначеної у цьому абзаці; - декларації, передбачені абз. 1 ч. 2 ст. 45 Закону (декларації осіб, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування), службових осіб, які 01.09.2016 чи пізніше цієї дати припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та станом на день такого припинення займають згідно зі ст. 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище; - повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування, передбачені ч. 2 ст. 52 Закону, службових осіб, які станом на 01.09.2016 чи пізніше цієї дати займають згідно зі ст. 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище; 2) другий етап - з 00 годин 00 хвилин 01.01.2017 для всіх інших суб’єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених Законом. Крім цього, зазначені у пункті 1 цього рішення декларації подаються згідно із Законом шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Таким чином, ОСОБА_1, будучи депутатом Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області, відповідно доч. 1 ст. 45, Закону України «Про запобігання корупції», рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 2 від 10.06.2016, була зобов’язана до 01.04.2018 подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Проте встановлено, що згідно публічної частини Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування (гіперпосилання на Реєстр – https://public.nazk.gov.ua) ОСОБА_1подала щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, шляхом заповнення відповідної форми на веб-ресурсі https://nazk.gov.ua (гіперпосилання на декларацію в Єдиному державному реєстрі осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування ( https://public.nazk.gov.ua/declaration/617165d5-d4a4-4f60-a595-56b61b649ad9), 17.04.2018, що є порушенням вимог ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції,рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 2 від 10.06.2016, відповідальність за яке встановлена ч.1 ст.172-6 КУпАП. Таким чином, депутат Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області ОСОБА_1, будучи, згідно з п.п. «б» п. 1 ч. 1 ст. 3, ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», приміткою до ст. 172-6 КУпАП суб’єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, достовірно знаючи про необхідність подати у період часу з 01.01.2018 по 01.04.2018 декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, у порушення вимог ч. 1 ст. 45, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 подала її несвоєчасно, а саме 17.04.2018, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) – несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

В судовому засіданні ОСОБА_1М свою провину визнала повністю та пояснила, що вона є депутатом Кам’янсько-Дніпровської районної ради, їй відомо було про необхідність своєчасного подання декларації про прибутки, однак, своєчасно не подала, у зв’язку з суб’єктивними неповажними причинами.

ОСОБА_1М є депутатом Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області, що підтверджується рішенням 1 сесії Кам’янсько-Дніпровської районної ради 7 скликання від 17.11.2015 р. та додатком до рішення районної ради (а.с.25-27)

Правопорушник несвоєчасно подав декларацію про прибутки, що підтверджується витягом з Державного реєстру декларацій, повідомленням Національного агентства про факт неподання чи несвоєчасного подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та витягом з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (а.с.14-21)

При розгляді адміністративної справи встановлено, що ОСОБА_1М вчинила правопорушення передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП, її вина підтверджується поясненнями та матеріалами, що додатні до протоколу про адміністративне правопорушення.

Відповідно до примітки до ст. 172-6 КУпАП, суб’єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» зобов’язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що до осіб, які зобов’язані подавати декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначені ч. 1 та ч. 2 цієї статті, відносяться особи, зазначені у п. 1,п.п. «а»і «в»п. 2, п. 5 ч. 1 ст. 3 цього Закону. Згідно з п.п. «б» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб'єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є депутати сільських рад.

Згідно ст.. 45 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що особи, зазначені у пункті 1,підпунктах «а» і «в» пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1М, будучи депутатом Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області, допустила порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», несвоєчасно подавши декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік

Таким чином, депутат Кам’янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області ОСОБА_1, будучи, згідно з п.п. «б» п. 1 ч. 1 ст. 3, ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», приміткою до ст. 172-6 КУпАП суб’єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, достовірно знаючи про необхідність подати у період часу з 01.01.2018 по 01.04.2018 декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, у порушення вимог ч. 1 ст. 45, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 подала її несвоєчасно, а саме 17.04.2018, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) – несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Вислухавши пояснення особи, що притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи, надавши правову оцінку наявним у справі доказам, суд дійшов до висновку, що в діях ОСОБА_1М містяться ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст..172-6 КУпАП.

При накладенні адміністративного стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь вини та відсутність негативних наслідків вчиненого правопорушення, час та місце вчинення правопорушення, ставлення особи, відносно якої складено адміністративні матеріали, до вчиненого нею діяння, майновий стан правопорушника, обставини, які пом'якшують чи обтяжують відповідальність.

Враховуючи наведене, суд вважає за необхідне притягнути ОСОБА_1М до адміністративної відповідальності передбаченої ст. 172-6 ч.1 КУпАП, Законом України «Про запобігання корупції» та призначити їй адміністративне стягнення у вигляді штрафу. У відповідності зі ст. 40-1 КУпАП, з ОСОБА_1М підлягає стягнення судовий збір у розмірі 352 грн 40 коп на користь держави.

На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про запобігання корупції», ст. 172-6 ч.1ст. 284 КУпАП, суд

ПОСТАНОВИВ:

Визнати винною ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого Законом України «Про запобігання корупції», ст. 172-6 ч.1 КУпАП та призначити їй адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 850 (вісімсот п’ятдесят) грн. на користь держави.

Стягнути зОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, на користь держави судовий збір в сумі 352 (триста п’ятдесят дві) грн. 40 коп.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Запорізької області через Кам’янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя В. В. Петров

Джерело: ЄДРСР 78490647
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку