open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 2а-4619/09
Моніторити
Ухвала суду /22.09.2011/ Львівський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /22.09.2011/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.04.2010/ Львівський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /08.02.2010/ Куйбишевський районний суд м.ДонецькаКуйбишевський районний суд м. Донецька Постанова /24.12.2009/ Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області Судовий наказ /24.12.2009/ Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області Постанова /16.10.2009/ Ленінський районний суд м. Луганська Постанова /28.05.2009/ Луцький міськрайонний суд Волинської областіЛуцький міськрайонний суд Волинської області Постанова /28.05.2009/ Луцький міськрайонний суд Волинської областіЛуцький міськрайонний суд Волинської області Постанова /22.01.2009/ Луганський окружний адміністративний суд Постанова /19.01.2009/ Луганський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 2а-4619/09
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /22.09.2011/ Львівський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /22.09.2011/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.04.2010/ Львівський апеляційний адміністративний суд Судовий наказ /08.02.2010/ Куйбишевський районний суд м.ДонецькаКуйбишевський районний суд м. Донецька Постанова /24.12.2009/ Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області Судовий наказ /24.12.2009/ Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області Постанова /16.10.2009/ Ленінський районний суд м. Луганська Постанова /28.05.2009/ Луцький міськрайонний суд Волинської областіЛуцький міськрайонний суд Волинської області Постанова /28.05.2009/ Луцький міськрайонний суд Волинської областіЛуцький міськрайонний суд Волинської області Постанова /22.01.2009/ Луганський окружний адміністративний суд Постанова /19.01.2009/ Луганський окружний адміністративний суд
Справа №а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 грудня 2009року

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області в складі

головуючої - судді Бондар ВВ

при секретарі Грицак ОС

розглянувши в відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Хмельницькому справу за адміністративним позовом ОСОБА до головного державного санітарного лікаря мХмельницького ОСОБА Хмельницької міської санітарноепідеміологічної станції про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення

ВСТАНОВИВ

17 листопада 2009року ОСОБА звернулась до суду з адміністративним позовом до головного санітарного лікаря мХмельницького ОСОБА Хмельницької міської санітарноепідеміологічної станції про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - штрафу в сумі 102грн В обгрунтування своїх вимог позивачка вказала що 6 листопада 2009року головним державним санітарним лікарем мХмельницького була підписана вказівка керівникам підприємств установ та організацій про вжиття невідкладних заходів щодо забезпечення достатньою кількістю дезінфікуючих засобів дотримання маскового режиму проведення постійного вологого прибирання та провітрювання приміщень з якою позивачку як керівника відділення банку було ознайомлено 9 листопада 2009року Того ж дня відносно позивачки був складений протокол про порушення нею санітарного законодавства в якому вказано що позивачкою не виконується розпорядження міського голови від 30 жовтня 2009року №Р - працюючими не дотримується масковий режим що є порушенням вимог ст 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», 11 листопада 2009року постановою головного санітарного лікаря мХмельницького за вчинення даного порушення на ОСОБА накладено штраф в сумі 102грн З винесеною постановою про накладення стягнення позивачка не погоджується та просить її скасувати вказуючи що розпорядження міського голови не було доведено до відділення банку з вказівкою головного лікаря позивачка була ознайомлена під час перевірки головний лікар мав би довести розпорядження міського голови до відома установ та організацій міста крім того з Головного банку на адресу відділення були надіслані бактеріоцидні засоби а 9 листопада 2009року з Головного банку відділенням було отримано респіраторномарлеві пов»язки якими забезпечено всіх працівників через аптечну мережу працівники були позбавлені отримати марлеві пов»язки Оскаржувану постанову позивачка вважає незаконною та просить її скасувати

В судовому засіданні позивачка ОСОБА позовні вимоги підтримала повністю та просить позов задоволити

Представник відповідачів ОСОБА проти позову заперечив вказав що винесена головним санітарним лікарем мХмельницького постанова про притягнення ОСОБА до відповідальності відповідає чинному законодавству винесена за невиконання позивачкою лише розпорядження міського голови №р від 30 жовтня 2009року «Про введення в дію карантинних заходів по попередженню епідемії грипу», вимог ст 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», зазначає що стягнення не накладалось за невиконання вказівки головного санітарного лікаря мХмельницького від 6 листопада 2009року також на головного санітарного лікаря мХмельницького не було покладено обов»язку доводити розпорядження міського голови до відома всіх установ організацій та підприємств Представник відповідачів вважає заявлений позов необгрунтованим та просить відмовити в позові

Заслухавши позивачку ОСОБА представника відповідачів

ОСОБА дослідивши письмові матеріали справи суд приходить до висновку що позов підлягає задоволенню з наступних підстав

Судом об»єктивно встановлено що 9 листопада 2009року помічником санітарного лікаря відділення гігієни праці ОСОБА при проведенні санітарного обстеження Хмельницького центрального відділення ПАТ «Мегабанк» було виявлено що станом на 11годхв не виконується розпорядження міського голови від 30 жовтня 2009року №р а саме працівниками не дотримується масковий режим та вказано що дане порушення є порушенням ст 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Того ж дня позивачці було вручено вказівку головного санітарного лікаря мХмельницького щодо вжиття невідкладних організаційних заходів щодо забезпечення достатньою кількістю дезінфікуючих засобів та проведення 3-4 разової дезінфекції приміщень підвідомчої установи забезпечення безумовного дотримання маскового режиму забезпечення проведення постійного вологого прибирання та провітрювання приміщень Вказані обставини підтверджуються протоколом про порушення санітарного законодавства та вказівкою головного санітарного лікаря мХмельницького від 6 листопада 2009року № сторонами в суді не оспорюються

11 листопада 2009року головний санітарний лікар мХмельницького постановою № визнав ОСОБА винною у тому що нею не виконуються карантинні заходи не дотримується масочний режим та вказано що це є порушенням ст 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», розпорядження міського голови №р від 30 жовтня 2009року «Про введення в дію карантинних заходів по попередженню епідемії грипу».

30 жовтня 2009 року №р Хмельницький міський голова видав розпорядження «Про введення в дію карантинних заходів по попередженню епідемії грипу», яке у встановленому порядку було доведено до відома мешканців мХмельницького через засоби масової інформації що стверджується довідкою Хмельницької міської ради У п виданого розпорядження вказано про введення в дію карантинних заходів з 31 жовтня 2009року на період епідемії грипу та гострих респіраторновірусних інфекцій до стабілізації та покращення епідемічної ситуації П Розпорядження вказується на необхідність вжиття начальником управління торгівлі додаткових заходів по переведенню закладів торгівлі громадського харчування на режим роботи в масках та постійного дезінфекційного режиму В п вказаного розпорядження вказано про зобов»язання начальника управління транспорту та зв»язку директора Хмельницького комунального підприємства «Електротранс», директора комунального підприємства по організації роботи міського пасажирського транспорту ввести карантинні заходи з обов»язковим масочним режимом та в той же час рекомендовано начальнику залізничного вокзалу забезпечити карантинні заходи з дотриманням масочного режиму Тобто виходячи зі змісту даного розпорядження невиконання якого ставиться в вину позивачці ОСОБА крім обов»язкових карантинних заходів - забезпечення масочного режиму безумовність обов»язкового виконання яких покладено лише на деяких керівників відповідних підприємств та установ іншим зокрема начальнику залізничного вокзалу було лише рекомендовано забезпечити карантинні заходи з дотримання масочного режиму

П розпорядження міського голови було вказано на зобов»язання керівників вказаних управлінь організацій установ та підприємств суворо дотримуватись санітарногігієнічного протиепідемічного та дезінфекційного режимів Аналізуючи зміст винесеного Хмельницьким міським головою розпорядження суд вважає що норми розпорядження в яких йдеться про необхідність дотримання санітарногігієнічного протиепідемічного режимів є загальними та бланкетними такими що відсилають до відповідних спеціальних нормативних актів з питань санітарного законодавства

Згідно вимог чч ст 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в разі виникнення чи загрози виникнення або поширення особливо небезпечних інфекційних хвороб масових неінфекційних захворювань (отруєнь радіаційних уражень населення органи виконавчої влади органи місцевого самоврядування за поданням відповідних головних державних санітарних лікарів в межах своїх повноважень можуть запроваджувати у встановленому законом порядку на відповідних територіях чи об»єктах особливі умови та режими праці навчання та пересування і перевезення спрямовані на запобігання та ліквідацію цих захворювань та уражень Органи виконавчої влади органи місцевого самоврядування підприємства установи та організації зобов»язані забезпечувати своєчасне проведення масових профілактичних щеплень дезінфекційних дезінсекційних дератизаційних інших необхідних санітарних і протиепідеміологічних заходів В разі загрози виникнення або порушення особливо небезпечних і небезпечних інфекційних хвороб масових неінфекційних захворювань (отруєнь або радіаційних уражень відповідними головними державними санітарними лікарями на окремих територіях можуть запроваджуватись позачергові профілактичні щеплення інші санітарні заходи відповідно до закону

Норми ст 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» також є бланкетними та містять посилання на санітарні заходи які проводяться відповідно закону тобто відсилають до інших норм законодавства

За таких обставин суд приходить до висновку що вказівка в протоколі про порушення ОСОБА санітарного законодавства та постанова про накладення штрафу не містить посилання на конкретні підпункт пункт частину статті статтю відповідного акту законодавства який би передбачав обов»язковість дотримання маскового режиму крім того в протоколі та постанові також не вказано який саме пункт розпорядження порушила ОСОБА

Вказівка головного санітарного лікаря мХмельницького де було конкретизовано та визначено обов»язковість забезпечення безумовного дотримання масочного режиму була вручена позивачці лише при складенні протоколу

У відповідності до вимог ч ст 47 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» передбачено що постанови про накладення штрафу та застосування фінансової санкції за порушення санітарного законодавства виносяться на підставі протоколу про порушення санітарних норм оформленого у встановленому порядку і є обов»язковими для виконання

Однак враховуючи відсутність посилання в протоколі та в постанові про накладення штрафу на конкретні пункти санітарних норм правил та гігієнічних нормативів частини статей Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» або інші нормативні законодавчі акти які безпосередньо порушила ОСОБА а ті на які є посилання в протоколі є загальними та відсилають до інших законодавчих актів розпорядження Хмельницького міського голови не містить категоричної вказівки про безумовність обов»язкового застосування карантинного заходу - дотримання масочного режиму (зважаючи що в розпорядженні є рекомендованість їх застосування для деяких установ суд приходить до висновку що таким чином при складенні протоколу про порушення санітарного законодавства та винесенні постанови про накладення штрафу допущено порушення прав ОСОБА в її діях відсутній склад правопорушення

За таких обставин суд приходить до висновку що постанова про накладення адміністративного стягнення не відповідає вимогам законодавства та підлягає скасуванню

Керуючись стст 30, 46, 47 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994року №ХІІ стст 158-163 КАС України суд

ПОСТАНОВИВ

Позов задоволити

Скасувати постанову № від 11 листопада 2009року винесену головним державним санітарним лікарем мХмельницького ОСОБА про накладення на ОСОБА штрафу в сумі 102грн

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду в апеляційному порядку через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня складення постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження якщо скарга подається в строк встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження

Повний текст постанови виготовлено 29 грудня 2009року

Суддя

Джерело: ЄДРСР 7737074
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку