open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 вересня 2018 року справа № 823/1809/18

м . Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилюка В.О.,

секретар судового засідання – Попельнуха Ю.І.,

за участю представників:

позивача – ОСОБА_1,

відповідача – ОСОБА_2,

розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю “Океан Ігр” до Головного управління ДФС у Черкаській області про визнати протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю “Океан Ігр” (далі – ТОВ “Океан Ігр”, позивач) подало позов до Головного управління ДФС у Черкаській області (далі – Головне управління, відповідач), в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення- рішення від 15.01.2018:

- № НОМЕР_1 про порушення п. 1.2 ст.3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” № 265 від 06.07.1995 та нараховано штраф в сумі 1,00 грн;

- № НОМЕР_2 про порушення гл. 2, п. 2.6 Постанови про затвердження Положення про введення касових операцій у національній валюті в Україні” № 637 від 15.12.2004 зі змінами та доповненнями та нараховано штраф в сумі 71050,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що при прийнятті податкового повідомлення-рішення від 15.01.2018 № НОМЕР_1 про нарахування штрафу в сумі 1,00 грн невірно застосовано п. 12 ст. 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” № 265 від 06.07.1995, оскільки ТОВ “Океан Ігр” здійснює виключно розповсюдження лотерейних білетів, а тому згідно ч. 4 ст. 9 вказаного Закону не зобов’язане застосовувати реєстратор розрахункових операцій.

Також позивач стверджує, що для нього незрозумілим є факт так званої контрольної розрахункової операції (контрольної закупки), оскільки, на думку позивача, перед початком здійснення контрольної розрахункової операції повинен бути складений протокол чи акт про вручення працівнику ДФС певних грошових купюр з зазначенням їх серії, номеру, цілі використання. Після проведення контрольної розрахункової операції (контрольної закупки) також повинен бути складений певний протокол чи акт про знайдення та вилучення в особи, в якої проводилася фактична перевірка, певних грошових купюр з зазначенням їх серії, номеру, які повинні співпадати з даними з протоколу чи актом про вилучення коштів.

Окрім того, позивач зазначає, що податкове повідомлене-рішення від 15.01.2018 № НОМЕР_2 про нарахування штрафу в сумі 71050,00 грн прийнято на підставі неіснуючого порушення та норми, яка втратила чинність, так як на момент прийняття вказаного рішення Постанова про затвердження Положення про проведення касових операцій у національній валюті в Україні № 637 від 15.12.2004, на яку посилається відповідач, не діяла 10 днів, оскільки втратила чинність на підставі постанови Національного Банку України № 148 від 29.12.2017 про затвердження Положення про проведення касових операцій у національній валюті в Україні.

В письмовому відзиві на адміністративний позов відповідач просив в його задоволенні відмовити повністю, зазначивши при цьому, що ГУ ДФС у Черкаській області проведено фактичну перевірку грального залу, що належить ТОВ “Океан Ігр”, розташованого за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 200, приміщення з логотипом “Золотий кубок”, за результатами якої встановлено порушення пунктів 1, 2 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій і сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” у частині непроведення розрахункової операції через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений у фіскальний режим роботи реєстратор розрахункових операцій на суму 50,00 грн при придбанні послуги доступу до комп’ютерної програми, яка є частиною програмно-технічного комплексу, що забезпечує зв’язок між гравцем та системою прийняття ставок.

Також, перевіркою встановлені порушення платником податків пункту 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затверджений постановою правління Національного банку України від 15 грудня 2004 № 637 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за №40/10320) у частині неоприбуткування у касі готівкових коштів у сумі 14210,00 грн, які знаходилися у сейфі платника податків.

Відповідач, вказує, що як під час перевірки і по її завершенні, так і під час адміністративного оскарження позивачем не надано підтверджуючих документів, які засвідчують факт продажу білетів саме державних лотерей, так і не підтверджений факт реалізації через електронну систему прийняття ставок, що контролюється у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 10.05.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження та призначено судове засідання на 04 червня 2018 року.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 04.06.2018, занесеною до протоколу судових засідань, відкладено підготовче засідання до 12.06.2018.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 12.06.2018, занесеною до протоколу судових засідань, оголошено перерву у підготовчому засіданні до 20.06.2018.

20 червня 2018 року представник позивача подав до суду заяву про долучення до матеріалів справи копії документів.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 20.06.2018, занесеною до протоколу судових засідань, оголошено перерву у підготовчому засіданні до 04.07.2018.

04 липня 2018 року представниками позивача подано супровідним листом до суду копії документів.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 04.07.2018 продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 04.07.2018, занесеною до протоколу судового засідання, оголошено перерву у підготовчому засіданні до 20.07.2018.

20 липня 2018 року представником позивача супровідним листом надано до суду копії додаткових доказів по справі.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 20.07.2018, занесеною до протоколу судового засідання, оголошено перерву у підготовчому засіданні до 31.07.2018.

31 липня 2018 року представник відповідача подав до суду клопотання про приєднання документів до матеріалів справи.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 31.07.2018 витребувано у Державної казначейської служби України додаткові докази по справі.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 31.07.2018, занесеною до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 07.08.2018.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 07.08.2018, занесеною до протоколу судового засідання, оголошено перерву у судовому засіданні до 27.08.2018.

16 серпня 2018 року Державна казначейська служба України надала суду лист про надання інформації на виконання вимог ухвали Черкаського окружного адміністративного суду від 31.07.2018 про витребування доказів.

27 серпня 2018 року представник відповідача подала до суду клопотання про перенесення розгляду справи на іншу дату.

Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 27.08.2018, занесеною до протоколу судового засідання, відкладено розгляд справи до 05.09.2018.

В судовому засіданні 05.09.2018 представник позивача просив адміністративний позов задовольнити повністю, а представник відповідача – відмовити в його задоволенні повністю.

Заслухавши пояснення представників сторін, повно, всебічно, об’єктивно дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов до такого висновку.

Суд встановив, що 27.12.2017 посадовими особами відповідача проведено перевірку грального залу, що розташований за адресою м. Черкаси, вул. Хрещатик, 200, приміщення з логотипом “Золотий кубок” за дотриманням ТОВ “Океан Ігор” порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій.

Під час перевірки встановлено порушення пунктів 1, 2 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” у частині непроведення розрахункової операції через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений у фіскальний режим роботи реєстратор розрахункових операцій на суму 50,00 грн при придбанні послуги доступу до комп’ютерної програми, яка є частиною програмно-технічного комплексу, що забезпечує зв’язок між гравцем та системою прийняття ставок.

Також, перевіркою встановлено порушення платником податків пункту 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за №40/10320), у частині неоприбуткування у касі готівкових коштів у сумі 14210,00 грн, які знаходяться у сейфі платника податків.

За результатами проведеної перевірки посадовими особами відповідача складено акт перевірки за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій № 105/23/23/14/41200440 від 28.12.2017 (далі – акт).

На підставі зазначеного акту та підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України, пункту 1 статті 17 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.1995 № 266/95-ВР, пункту 1 абзацу 3 Указу Президента “Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки” від 12.06.1995 № 436/95 відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення від 15.01.2018 № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2 про застосування суми штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені, у тому числі за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 1,00 грн та 71050,00 грн відповідно.

Здійснюючи досудове врегулювання спору ТОВ “Океан Ігор” подало до ДФС у України скаргу від 30.01.2018 №1-30/01/18 на податкові повідомлення-рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 15.01.2018 №0000371407, №0000381407.

Рішенням Державної Фіскальної служби України №11447/6/99-99-11-03-01-25 від 30.03.2018 податкові повідомлення-рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 15.01.2018 №0000371407, №0000381407 залишені без змін, а скаргу без задоволення.

Позивач не погоджується з прийнятим податковими повідомленнями-рішеннями, а тому звернувся до суду з вимогою про їх скасування.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що основні засади державного регулювання лотерейної сфери в Україні з метою створення сприятливих умов для розвитку лотерейного ринку виходячи із принципів державної монополії на випуск і проведення лотерей, забезпечення потреб державного бюджету, прав і законних інтересів громадян встановлює Закону України “Про державні лотереї в Україні” від 6 вересня 2012 року № 5204-VI (далі Закон № 5204-VI).

Пунктами 12, 16, 17 статті 1 Закону № 5204-VI, визначено, що розповсюджувач державної лотереї - юридична або фізична особа, яка за дорученням оператора державних лотерей здійснює у сукупності або окремо прийняття ставок безпосередньо у гравців, виплату призів, а також інші операції, пов’язані з розповсюдженням державних лотерей; електронна система прийняття ставок - програмно-технічний комплекс, призначений для фіксації та обліку ставок у державній лотереї, фіксації виплати призів і/або виплати призів, зберігання інформації про проведення лотереї, а також для здійснення інших операцій, пов’язаних з проведенням державної лотереї; електронна система прийняття ставок складається з центральної електронної системи та терміналів електронної системи прийняття ставок, пов’язаних між собою електронним або іншим зв’язком. Використання електронної системи прийняття ставок не вимагається при проведенні миттєвих лотерей;

Термінал електронної системи прийняття ставок - програмно-технічний комплекс, який призначений для реєстрації здійснених розповсюджувачем або гравцем (термінал самообслуговування) операцій з прийняття ставок у державні лотереї, перевірки виграшності лотерейних білетів або інших засобів, які засвідчують участь у грі, виплати виграшів та передачі інформації про здійснені операції до центральної електронної системи. Термінал електронної системи прийняття ставок не повинен містити в собі приладів та/або програм, які самостійно визначають результат розіграшу лотереї або розмір виграшу гравця, а також не може бути з’єднаним з такими пристроями та/або програмами (крім з’єднання з центральною електронною системою державної лотереї);

Відповідно до частин 1, 2 статті 6 Закону № 5204-VI операторами державних лотерей можуть бути юридичні особи, зареєстровані на території України, які відповідають вимогам цього Закону.

Оператор державних лотерей забезпечує діяльність, спрямовану на проведення державних лотерей на всій території України. Оператор державних лотерей повинен мати постійно діючі відокремлені підрозділи у кожному населеному пункті України з населенням понад 500 тисяч осіб, а також пункти розповсюдження державних лотерей в кожному населеному пункті з населенням понад 5 тисяч осіб, але не менше 5 тисяч пунктів розповсюдження.

Електронна система прийняття ставок оператора державних лотерей повинна включати не менше 5 тисяч працюючих терміналів електронної системи прийняття ставок, що належать оператору державних лотерей на праві власності.

Мережа розповсюдження державних лотерей оператора державних лотерей повинна бути не меншою 5 тисяч пунктів розповсюдження державних лотерей.

Згідно статті 9 Закону № 5204-VI розповсюджувач державної лотереї виконує такі функції: здійснює прийом ставок від гравців і передає їх оператору державних лотерей; видає (виплачує) призи переможцям державних лотерей у випадках, передбачених умовами проведення державної лотереї; веде облік і надає оператору державних лотерей звітність про рух лотерейних білетів і виручки; забезпечує вільний доступ громадянам до придбання лотерейних білетів і отримання призів; проводить популяризацію державної лотереї та роз’яснює правила участі в ній; виконує інші функції, визначені в укладеному між розповсюджувачем та оператором договорі про розповсюдження державних лотерей.

З розповсюджувачами державної лотереї - юридичними чи фізичними особами оператор державних лотерей укладає письмові договори.

Юридичні або фізичні особи мають право здійснювати розповсюдження державної лотереї за наявності посвідчення, виданого оператором державних лотерей, форма якого визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, політики у сфері випуску і проведення лотерей.

Розповсюджувач державної лотереї не має права без згоди оператора державних лотерей передавати надані договором про розповсюдження державних лотерей повноваження з розповсюдження лотереї третім особам.

Розповсюджувачі не можуть змінювати встановлений оператором державних лотерей розмір ставки у лотереї і/або ціну лотерейного білета (іншого засобу, що засвідчує участь у лотереї).

Розповсюдження державних лотерей фізичними та юридичними особами відповідно до укладених з оператором державних лотерей договорів не потребує будь-яких дозволів. Розповсюдження державних лотерей не вимагає обов’язкової реєстрації суб’єктами підприємницької діяльності фізичних осіб - розповсюджувачів. Держава сприяє збільшенню мережі розповсюдження державних лотерей.

Розповсюдження державних лотерей здійснюється будь-де на території України та у будь-який спосіб, не заборонений законодавством. Розповсюджувачі державних лотерей самостійно обирають місця для такої діяльності.

Оператор державних лотерей не несе відповідальності за порушення розповсюджувачами законодавства про розповсюдження державних лотерей, якщо інше не встановлено угодою, укладеною між розповсюджувачем та оператором державних лотерей.

З урахуванням норм цієї статті оператор державних лотерей самостійно визначає розповсюджувачів державної лотереї.

Відповідно до статті 13 Закону № 5204-VI уповноваженим органом державного нагляду (контролю) за проведенням лотерей в Україні є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей, здійснює нагляд (контроль) у формі проведення планових та позапланових перевірок операторів лотерей.

Державний нагляд (контроль) у сфері лотерейної діяльності здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей, відповідно до Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” з урахуванням особливостей, визначених цим Законом та Закону України “Про створення вільної економічної зони “Крим” та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України”.

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі визначає Закон України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР (далі – Закон № 265/95-ВР).

Відповідно до статті 3 Закону № 265/95-ВР суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зокрема, зобов’язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції; застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування; у разі незастосування реєстраторів розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку їх ведення, крім випадків, коли ведеться облік через електронні системи прийняття ставок, що контролюються у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Пунктом 4 статті 9 Закону № 265/95-ВР визначено, що реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при продажу проїзних і перевізних документів на залізничному (крім приміського) та авіаційному транспорті з оформленням розрахункових і звітних документів та на автомобільному транспорті з видачею талонів, квитанцій, квитків з нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю, а також при продажу білетів державних лотерей через електронну систему прийняття ставок, що контролюється у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів.

Як свідчать матеріали справи, предметом діяльності ТОВ “Океан Ігор”, відповідно до статуту позивача, зокрема, є організація азартних ігор, роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах.

18 квітня 2017 року позивач уклав з підприємством з 100% іноземними інвестиціями “Українська Національна лотерея” (далі – оператор) договір доручення на розповсюдження державних миттєвих лотерей № 1848/02. Відповідно до вказаного договору доручення позивач у порядку та на умовах, визначених даним договором, оператор доручає, а ТОВ “Океан Ігор” зобов’язується розповсюджувати (продавати) від імені та за дорученням оператора, під контролем оператора державну грошову миттєву лотерею “Золотий Кубок” та державну грошову миттєву лотерею “Лото Платинум”, яка проводиться оператором, шляхом організації точок продажу для прийняття сплати участі у лотерею через електронну систему прийняття ставок (лотерейна система) за допомогою лотерейних терміналів самообслуговування, а також здійснювати виплату платежів переможцям лотереї належних їм грошових сум на підставі даних лотерейної системи.

Випуск та проведення лотерей здійснюється оператором на території України на підставі виданої Міністерством фінансів України ліцензії.

Лотерея розповсюджується розповсюджувачами шляхом організації продажу пунктів розповсюдження державних лотерей для прийняття сплати участі у Лотерею через електронну систему прийняття ставок (лотерейна система) за допомогою лотерейних терміналів самообслуговування та виплати переможцям лотереї належних їм виргашів (призів).

Оскільки, позивач є розповсюджувачем лотерейних білетів через електронну систему ставок, облік яких ведеться через електронні системи прийняття ставок, що контролюються у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (лист державної казначейської служби України від 13.08.2018 № 5-12/1023-13288), тому згідно пункту 4 статті 9 Закону № 265/95-ВР у даному випадку реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються, а відтак відсутні порушення пунктів 1, 2 статті 3 Закону № 265/95-ВР.

Щодо посилання відповідача на порушення пункту 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, суд зазначає таке.

За нормами вказаного Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися.

Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Підприємствам, яким Законом України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” надано право проводити розрахунки готівкою із споживачами без використання РРО та РК і специфіка функціонування яких унеможливлює оформлення ними кожної операції касовим ордером (продаж проїзних і перевізних документів; білетів державних лотерей; квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів тощо), дозволяється оприбутковувати готівку наприкінці робочого дня за сукупністю операцій у цілому за робочий день з оформленням касовими документами і відображенням у відповідній книзі обліку.

Суми готівки, що оприбутковуються, мають відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Разом з тим, пунктом 1.9 договору доручення на розповсюдження державних миттєвих лотерей № 1848/02 від 18.04.2017 визначено, що виручка, отримана розповсюджувачем від учасників лотереї в процесі розповсюдження лотерейних білетів є власністю оператора.

Також, згідно із підпунктом 2.2.16 пункту 2.2 вказаного договору розповсюджувач (ТОВ “Океан Ігр”) зобов’язаний три рази на місяць перераховувати оператору (підприємству з 100% іноземними інвестиціями “Українська Національна лотерея”) виручку, отриману від розповсюдження лотерей, в порядку та строки, передбачені розділом 5 цього договору.

Отже, на думку суду, у даному випадку виручка, яка знаходилася у позивача в сейфі під час перевірки, йому не належала, а була власністю підприємства з 100% іноземними інвестиціями “Українська Національна лотерея”, у зв’язку з чим не могла оприбутковуватися позивачем як власні кошти, тому порушення, передбачені пункту 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, у даному випадку відсутні.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд враховує таке.

Згідно статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов’язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. До витрат, пов’язаних з розглядом справи, належать витрати: на професійну правничу допомогу; сторін та їхніх представників, що пов’язані із прибуттям до суду; пов’язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; пов’язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; пов’язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.

Відповідно до частини 1 статті 139 вказаного Кодексу при задоволенні позову сторони, яка не є суб’єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб’єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на те, що позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю “Океан Ігр” підлягають задоволенню, то всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Черкаській області.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 9, 14, 73-77, 139, 242 – 246, 255, 295, підпунктом 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Черкаській області від 15.01.2018 № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Черкаській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю “Океан Ігр” судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Учасники справи:

1) позивач – товариство з обмеженою відповідальністю “Океан Ігр” (18006, м. Черкаси, вул. Нижня Горова, 57, ідентифікаційний код 41200440);

2) відповідач – Головне управління ДФС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, ідентифікаційний код 39392109).

Рішення складене у повному обсязі та підписане 17.09.2018.

Суддя В.О. Гаврилюк

Джерело: ЄДРСР 76726929
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку