open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 822/3173/17

Головуючий у 1-й інстанції: Тарновецький І.І.

Суддя-доповідач: Сапальова Т.В.

25 липня 2018 року

м. Вінниця

Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Сапальової Т.В.

суддів: Совгири Д. І. Курка О. П. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Бондаренко С.А.,

представника відповідача: Рибака О.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року (ухвалене 07 лютого 2018 року, повний текст рішення складено 16 лютого 2018 року) у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

в листопаді 2017 року ОСОБА_1 звернулася до Хмельницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату, в якому з урахуванням уточнень до позовних вимог, просить суд визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у зверненні до штатної ВЛК та зобов`язати Хмельницький об`єднаний міський військовий комісаріат вчинити дії щодо надання до Військово-лікарської комісії Центрального регіону Міністерства оборони України у відповідності до вимог Положення "Про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом", затвердженого Постановою КМУ № 352 від 21.03.2002 року: облікову картку призовника ОСОБА_2 (Додаток 4-1 Положення); документи особової справи призовника ОСОБА_2 . Додаток 6 - Довідка про рентгенологічне обстеження, Додаток 7 Інші документи про стан здоров`я (Додаток 4-2 Положення); витяг з книги протоколів засідань призовної комісії щодо призовника ОСОБА_2 (Додаток 16 Положення).

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року позов задоволено частково, зобов`язано Хмельницький об`єднаний міський військовий комісаріат вчинити дії щодо надання до Військово-лікарської комісії Центрального регіону Міністерства оборони України у відповідності до вимог Положення "Про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом", затвердженого Постановою КМУ № 352 від 21.03.2002 року: облікову картку призовника ОСОБА_2 (Додаток 4-1 Положення); документи особової справи призовника ОСОБА_2 . Додаток 6 - Довідка про рентгенологічне обстеження, Додаток 7 Інші документи про стан здоров`я (Додаток 4-2 Положення); витяг з книги протоколів засідань призовної комісії щодо призовника ОСОБА_2 (Додаток 16 Положення). В решті позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та ухвалити нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог. В апеляційній скарзі апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування всіх обставин справи, що призвело до неправильного її вирішення.

Зокрема, в обґрунтування апеляційної скарги відповідач зазначає, що акт дослідження стану здоров`я, а також картку обстеження та медичного огляду були у ОСОБА_2 , і до Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату він їх не повертав. Крім того, відповідач звертає увагу на те, що Хмельницький об`єднаний міський військовий комісаріат є відокремленим підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_1 і тому не може бути належним відповідачем.

Позивач у відзиві на апеляційну скаргу зазначає, що встановлення причинного зв`язку захворювання, що призвело до смерті, зі службою у Збройних силах України не належить до компетенції відповідача. Водночас, останній повинен надати необхідні документи компетентному органу (ВЛК) для вирішення цього питання. Проте відповідач ухиляється від виконання цього обов`язку, чим порушує право позивача на отримання грошової компенсації.

Представник відповідача в судовому засіданні підтримав вимоги апеляційної скарги та просив її задовольнити.

Позивач повноважних представників в судове засідання не направив, хоча повідомлявся про дату, час та місце апеляційного розгляду справи, що підтверджується матеріалами справи.

Відповідно до ч.1 ст.205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників справи, дослідивши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що ОСОБА_2 був призваний та проходив військову службу по мобілізації Хмельницьким ОМВК відповідно до Указу Президента України за № 15/2015 від 14.01.2015 року.

Після проходження військової служби згідно з Указом Президента України за № 115/2016 від 25.03.2016 року ОСОБА_2 демобілізований.

Відповідно до направлення Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату, ОСОБА_2 був направлений та проходив стаціонарне обстеження у Хмельницькій міській інфекційній лікарні.

Згідно з актом дослідження стану здоров`я ОСОБА_2 був поставлений діагноз "хронічний вірусний Гепатит-С, кіста печінки, хронічний панкреатит".

ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_2 помер.

Причиною смерті ОСОБА_2 став дрібновузловий цироз печінки вірусної С - етіології.

13 вересня 2017 року ОСОБА_1 звернулася до Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату з питання підготовки документів та звернення до штатної ВЛК щодо встановлення причинного зв`язку захворювання ОСОБА_2

05 жовтня 2017 року відповідачем розглянуто звернення ОСОБА_1 та надано відповідь № 1976 від 05 жовтня 2017 року в якій зазначено про те, що громадянин ОСОБА_2 проходив військову службу за призовом по мобілізації, а не за контрактом, на що позивач вказує у своєму листі, демобілізований з військової служби згідно з Указом Президента України за № 115/2016 від 25.03.2016 року, а не за станом здоров`я, а отже законних підстав у військового комісаріата направляти документи до штатної ВЛК з питання встановлення причинного зв`язку захворювання ОСОБА_2 відсутні.

Не погодившись з вказаними листом відповідача, позивач звернувся до суду з позовом.

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що військово-медичні документи повинні знаходитися у Хмельницькому ОМВК в особовій справі ОСОБА_2 , яка повинна зберігатися у картотеці справ Хмельницького ОМВК призовників, знятих з військового обліку.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції по суті заявлених позовних вимог, виходячи з наступного.

Частинами 1, 2, 4 ст. 2 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" від 25.03.1992 року №2232-ХІІ (далі Закон №2232-ХІІ) передбачено, що військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України, іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності; проходження військової служби здійснюється громадянами України у добровільному порядку (за контрактом) або за призовом; порядок проходження військової служби, права та обов`язки військовослужбовців визначаються цим та іншими законами, відповідними положеннями про проходження військової служби, що затверджуються Президентом України, та іншими нормативно-правовими актами.

Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" від 20.12.1991 № 2011-XII (далі - Закон № 2011-XII) одноразова грошова допомога у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов`язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві (далі - одноразова грошова допомога), - гарантована державою виплата, що здійснюється особам, які згідно з цим Законом мають право на її отримання.

Згідно з п.1 ч.2 ст.16 Закону № 2011-XII одноразова грошова допомога призначається і виплачується у разі, зокрема, загибелі (смерті) військовослужбовця (крім військовослужбовця строкової служби) під час виконання ним обов`язків військової служби або внаслідок захворювання, пов`язаного з виконанням ним обов`язків військової служби.

Відповідно до п. "а" ч.1 ст.16-2 Закону № 2011-XII одноразова грошова допомога призначається і виплачується у розмірі 750-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - у разі загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов`язаного або резервіста у випадках, зазначених у підпункті 1 пункту 2 статті 16 цього Закону;

Ч.1 ст.16 Закону № 2011-XII передбачено, що у випадках, зазначених у підпунктах 1-3 пункту 2 статті 16 цього Закону, право на призначення та отримання одноразової грошової допомоги мають члени сім`ї, батьки та утриманці загиблого (померлого) військовослужбовця, військовозобов`язаного або резервіста.

Таким чином, звертаючись до Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату з питанням щодо підготовки документів та звернення до штатної ВЛК для встановлення причинного зв`язку захворювання ОСОБА_2 , позивач намагалася реалізувати своє право на одноразову грошову допомогу, що гарантована державою для членів сімей військовослужбовців.

З урахуванням наведеного колегія суддів вважає, що відмова Хмельницьким ОМВК направити документи до штатної ВЛК для встановлення причинного зв`язку захворювання ОСОБА_2 позбавляє позивача можливості реалізувати передбачене законодавством право на одноразову грошову допомогу.

Згідно зі ст. 70 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров`я" від 19.11.1992 року №2801-ХІІ військово-лікарська експертиза визначає придатність до військової служби призовників, військовослужбовців та військовозобов`язаних, встановлює причинний зв`язок захворювань, поранень і травм з військовою службою та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям. Військово-лікарська експертиза здійснюється військово-лікарськими комісіями, які створюються при військових комісаріатах і закладах охорони здоров`я Міністерства оборони України, Служби безпеки України та інших військових формувань, а також Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України. Порядок організації та проведення військово-лікарської експертизи встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 1.1 розділу І Положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 14 серпня 2008 року №402 (далі - Положення №402), військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров`я до військової служби призовників, військовослужбовців та військовозобов`язаних, установлює причинний зв`язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.

Під придатністю до військової служби у цьому Положенні розуміється такий стан здоров`я і фізичного розвитку громадян, який дозволяє їм виконувати передбачені статутами, інструкціями службові обов`язки з конкретної військової спеціальності у виді Збройних Сил України та інших військових формуваннях у мирний та воєнний час.

Медичний огляд включає в себе вивчення та оцінку стану здоров`я і фізичного розвитку громадян на момент огляду в цілях визначення ступеня придатності до військової служби, навчання за військово-обліковими спеціальностями, вирішення інших питань, передбачених цим Положенням, з винесенням письмового висновку (постанови) (п. 1.1 розділу 2 Положення).

Згідно з п. 1.2. розділу 2 Положення № 402, постанови ВЛК приймаються на підставі Розкладу хвороб, станів та фізичних вад, що визначають ступінь придатності до військової служби (далі - Розклад хвороб) (додаток 1), пояснень щодо застосування статей Розкладу хвороб (додаток 2) та таблиць додаткових вимог до стану здоров`я (далі - ТДВ) (додаток 3).

Відповідно до пункту 2.1 глави 2 Розділу І Положення № 402 для проведення військово-лікарської експертизи створюються військово-лікарські комісії (далі - ВЛК), штатні та позаштатні (постійно і тимчасово діючі).

Штатні та позаштатні (постійно і тимчасово діючі) ВЛК (лікарсько-льотні комісії (далі - ЛЛК)) приймають постанови. Постанови ВЛК (ЛЛК) оформлюються свідоцтвом про хворобу, довідкою військово-лікарської комісії, протоколом засідання військово-лікарської комісії з визначення причинного зв`язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця.

Судом встановлено, що станом на день розгляду адміністративної справи в суді першої інстанції на підставі звернення ОСОБА_1 30 листопада 2017 року направлено начальнику ВЛК Центрального регіону документи для встановлення можливого причинного зв`язку захворювання військовослужбовця ОСОБА_2 в період проходження військової служби, що призвело до смерті, а саме копію свідоцтва про смерть ОСОБА_2 ; копію посвідчення учасника бойових дій ОСОБА_2 ; копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції ОСОБА_2 ; копію військового квитка ОСОБА_2 ; копію довідки про причину смерті ОСОБА_2 ; копію протоколу патологоанатомічного дослідження № 354 від 11 липня 2017 року щодо ОСОБА_2 ; копію довідки про місце реєстрації ОСОБА_2

02 січня 2018 року Військово - лікарська комісія Центрального регіону розглянула звернення ОСОБА_1 щодо встановлення причинного зв`язку захворювання та причини смерті колишнього військовослужбовця ОСОБА_2 , 1976 року народження, який приймав безпосередню участь в антитерористичній операції, та повідомила, що комісією надана відповідь про неможливість розгляду справи у зв`язку з відсутністю у представлених військово-медичних документах необхідних даних. Додатково повідомила, що при наданні на адресу Військово - лікарської комісії Центрального регіону військово-медичних документів (медичної довідки, довідки ВЛК, свідоцтва про хворобу, виписних епікризів про перебування у лікувально - профілактичних закладах МО або МОЗ України під час військової служби, тощо) та оригінала картки амбулаторного хворого (форма № 025/о), комісією буде повторно розглянуте питання встановлення причинного зв`язку захворювання та причини смерті ОСОБА_2 з військовою службою.

Оцінюючи доводи апеляційної скарги про те, що акт дослідження стану здоров`я, картка обстеження та медичного огляду відсутні у відповідача, колегія суддів виходить з наступного.

Так, відповідач зазначає, що вказані документи були у ОСОБА_2 , і до Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату він їх не повертав.

Водночас, рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року, Хмельницький об`єднаний міський військовий комісаріат зобов`язано вчинити дії щодо надання до Військово-лікарської комісії Центрального регіону Міністерства оборони України облікову картку призовника Тригуби С.П. (Додаток 4-1 Положення); документи особової справи призовника ОСОБА_2 . Додаток 6 - Довідка про рентгенологічне обстеження, Додаток 7 Інші документи про стан здоров`я (Додаток 4-2 Положення); витяг з книги протоколів засідань призовної комісії щодо призовника ОСОБА_2 (Додаток 16 Положення).

Таким чином, відповідача зобов`язано надати до Військово-лікарської комісії всі наявні документи щодо ОСОБА_2 , тому доводи апеляційної скарги про неможливість надання акта дослідження стану здоров`я та картки обстеження та медичного огляду є необґрунтованими.

Оцінюючи висновки суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позову, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до пп.21.31 п.21 Розділу ІІ Положення №402 військові комісаріати при зверненні до штатної ВЛК з питання причинного зв`язку захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) особи, яка звільнена з військової служби, видають довідку про проходження нею військової служби, вказують повну назву військової частини та її підпорядкованість, термін служби в ній і перебування у діючій армії, термін участі у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, випробуваннях ядерної зброї, проходження військової служби на забруднених територіях внаслідок Чорнобильської катастрофи, виконання регламентних робіт на ядерних боєприпасах, час і причину звільнення з військової служби.

Крім того, залежно від конкретного випадку військові комісаріати надають до ВЛК:

а) військово-медичні та військово-облікові документи, які підтверджують факт медичного огляду ВЛК колишнього військовослужбовця у період проходження ним військової служби, оригінал свідоцтва про хворобу або довідку ВЛК (або їх копії, завірені військовим комісаром), довідки з архівів про перебування у військових (цивільних) лікувально-профілактичних закладах, про медичний огляд ВЛК, медичну книжку військовослужбовця, книжку червоноармійця, прохідне свідоцтво, витяг із наказу по частині про звільнення, свідоцтво про звільнення від військового обов`язку, військовий квиток тощо;

б) інші документи, які є в наявності у військовому комісаріаті або у колишнього військовослужбовця, які прямо чи опосередковано підтверджують військову службу, перебування на лікуванні, медичному огляді у ВЛК;

в) військові документи, які підтверджують факт поранення, каліцтва, контузії, травми (витяги із наказів по частині, бойові, службові характеристики, атестації, нагородні листи);

г) медичні справи на інвалідність (акти медичного огляду) із МСЕК, пенсійні справи, особові (пенсійні) справи офіцерів, прапорщиків, мічманів, жінок-військовослужбовців, які перебувають у запасі або у відставці;

ґ) дані про захворювання (поранення, травми, контузії, каліцтва) за матеріалами спецперевірки після звільнення із полону.

При цьому, ведення персонально-якісного обліку призовників покладається на районні (міські) військові комісаріати та передбачено Положенням про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002 р. № 352 (далі - положення №352).

Відповідно до п. 33 Розділу ІV Положення №352, військовий облік призовників ведеться за місцем їх постійного чи тимчасового проживання. Основним завданням військового обліку є своєчасне виявлення громадян призовного віку, які проживають на території, що обслуговується військовим комісаріатом, визначення їх кількісно-якісної характеристики, забезпечення організованого проведення чергових призовів на строкову військову службу, здійснення контролю за виконанням громадянами вимог Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу".

Згідно з пунктами 69,71 Розділу VІ Положення №352, медичний огляд призовників проводиться відповідно до Положення про військово-лікарську експертизу та медичний огляд у Збройних Силах лікарями: хірургом, терапевтом, невропатологом, психіатром, окулістом, отоларингологом і стоматологом. У разі потреби для медичного огляду призовників залучаються лікарі інших спеціальностей.

Після проходження призовником медичного огляду лікар - член призовної комісії перевіряє якість записів і висновків лікарів про придатність призовника до військової служби та обґрунтованість установлених діагнозів.

Згідно з п. 42 та п. 43 Положення №352, виключенню з військового обліку підлягають особи, що померли.

Зняття з військового обліку призовників у районному військовому комісаріаті проводиться в такому порядку: з відповідної картотеки вилучається особова справа призовника, а в його обліковій картці робиться відмітка про зняття з військового обліку із зазначенням дати та адреси місця вибуття. У графі 5 обліково-алфавітної книги зазначається дата зняття з військового обліку, назва району, міста чи іншого населеного пункту, куди вибуває призовник. Особова справа призовника переміщується до картотеки справ призовників, знятих з військового обліку.

З урахуванням наведеного, враховуючи те, що ОСОБА_2 був призваний та проходив військову службу по мобілізації Хмельницьким ОМВК, а отже і проходив медичний огляд лікарською комісією відповідно до Положення №352 при Хмельницькому ОМВК, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про те, що відповідні військово-медичні документи повинні знаходитися у Хмельницькому ОМВК в особовій справі ОСОБА_2 , яка зберігається у картотеці справ Хмельницького ОМВК призовників, знятих з військового обліку.

Оцінюючи доводи апеляційної скарги про те, що Хмельницький об`єднаний міський військовий комісаріат не є належним відповідачем в даній справі, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з п.7 ч.1 ст.4 КАС України суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Відпровідно до п.1 Положення про військові комісаріати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2013 р. № 389, військові комісаріати є місцевими органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації в особливий період людських і транспортних ресурсів на відповідній території.

Військові комісаріати утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві, інших містах, районах, районах у містах.

Залежно від обсягів облікової, призовної та мобілізаційної роботи, крім районних, міських, районних у містах, можуть утворюватися:

об`єднані районні військові комісаріати для обслуговування кількох районів чи районів у містах обласного значення або районів і міст районного значення чи кількох районів у містах обласного значення та району (районів);

об`єднані міські військові комісаріати для обслуговування одночасно м. Севастополя та району або міста обласного значення та району (районів).

Військові комісаріати утворюються, реорганізуються та ліквідуються Міноборони за поданням начальника Генерального штабу - Головнокомандувача Збройних Сил.

Згідно з п.2 вказаного положення військові комісаріати у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міноборони, наказами і директивами Міністра оборони та наказами і директивами начальника Генерального штабу - Головнокомандувача Збройних Сил, іншими правовими актами, а також цим Положенням.

Таким чином, враховуючи той факт, що позивач перебував на обліку в Хмельницькому об`єднаному міському військовому комісаріаті та відповідно до Положення № 402 Хмельницький ОМВК уповноважений звертатися до штатної ВЛК для встановлення можливого причинного зв`язку захворювання військовослужбовця ОСОБА_2 в період проходження військової служби, що призвело до смерті, колегія суддів вважає, що у спірних правовідносинах Хмельницький ОМВК є суб`єктом владних повноважень в розумінні КАС України та належним відповідачем в даній справі.

Колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини, та повністю спростовуються встановленими у справі обставинами.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі вищевикладеного колегія суддів дійшла висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального тапроцесуального права, а відтак рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року слід залишити без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Хмельницького об`єднаного міського військового комісаріату залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття відповідно до ч.1 ст.325 КАС України.

Згідно з ч.1 ст. 329 КАС України касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Постанова суду складена в повному обсязі 06 серпня 2018 року.

Головуючий Сапальова Т.В. Судді Совгира Д. І. Курко О. П.

Джерело: ЄДРСР 75729723
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку