open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

23 червня 2018 року № 826/7478/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного провадження (в порядку письмового провадження) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «Погода ТБ» до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання протиправними та скасування рішень,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «Погода ТБ» (далі - позивач, ТОВ «ТРК «Погода ТБ») з позовом до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - відповідач, Національна рада), в якому просить:

визнати протиправним рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 08.12.2016 №2588;

скасувати рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 08.12.2016 №2588.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним не порушувались ні норми чинного законодавства з питань телебачення і радіомовлення, ні умови ліцензії на телевізійне мовлення при розподілі ефірного часу для телепродажів та телемагазинів. Позивач не здійснював ретрансляцію телепродажу та телемагазину «ІНФОРМАЦІЯ_2». Випуск телерадіокомпанію зазначених матеріалів в ефір здійснювався в режимі прямої трансляції, оскільки продавець ФОП ОСОБА_1 не є «мовником» і не веде «транляції» згідно визначень, наведених ст.1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Відповідач подав заперечення проти позову, в яких зазначено, що актом перевірки правомірно зафіксовано порушення частини 7 статті 27 та частини 8 статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки позивачем здійснюється ретрансляція телемагазину «ІНФОРМАЦІЯ_2» обсягом 1 година на добу всупереч умовам ліцензії НР № 00288-м від 18.01.2008, а доводи позивача, якими він обґрунтовує відсутність даного порушення є суперечливими по своїй суті та необґрунтованими.

При прийнятті судового рішення по суті судом враховано вимоги пункту 10 частини 1 Перехідних положень КАС України (тут і надалі у редакції Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 №2147-VIII, який набрав чинності 15.12.2017), яким установлено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей: справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Так, у судовому засіданні судом встановлено, що позивачем пред'явлено позовні вимоги, які згідно з частиною 6 статті 12 КАС України належить до справ незначної складності та у відповідності до частини 1 статті 257 КАС України підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Враховуючи зазначені обставини, судом у судовому засіданні було ухвалено про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що Національною радою видана ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» ліцензія на мовлення серії НР №00288-м згідно рішення від 09.10.2014, строком дії ліцензії з 18.01.2008 по 18.01.2018.

Відповідно до вказаної ліцензії, позивачу дозволяється здійснювати супутникове (телебачення) мовлення під логотипом «ІНФОРМАЦІЯ_1», обсяг мовлення - 24 години на добу.

Національною радою 21.09.2016 здійснено моніторинг програм та передач ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», за результатами якого складено акт моніторингу.

За результатами моніторингу мовлення ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», здійсненого 21.09.2016 відповідно до ліцензії НР № 00288-м, виданої 18.01.2008, зафіксовано ознаки порушення вимог частини сьомої статті 27 та частини восьмої статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки ліцензіат не дотримується умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення та пункту е) частини першої статті 59, оскільки зафіксовано порушення частини сьомої статті 5-1 та частини першої статті 13 Закону України «Про рекламу».

У зв'язку з цим на засіданні Національної ради рішенням № 2237 від 27.10.2016 призначено позапланову перевірку ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ.

На виконання наказу голови Національної ради від 28.10.2016 №5в/499 проведено позапланову перевірку ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ (супутникове мовлення, логотип: «ІНФОРМАЦІЯ_1»), за результатами якої складено акт №76 ПП/Кв/АА/16 від 08.11.2016.

У ході перевірки на підставі моніторингу від 21.09.2016 зафіксовано порушення вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення»:

частини сьомої статті 27 (Ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії) та частини восьмої статті 28 (Ліцензіат зобов'язаний дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення), оскільки відповідно до отриманих під час перевірки документів встановлено, що ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ, здійснює ретрансляцію телемагазину «ІНФОРМАЦІЯ_2», що не передбачено ліцензією;

пункту е) частини першої статті 59 (Телерадіоорганізація зобов'язана виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством), оскільки передача «ІНФОРМАЦІЯ_2», яка має оригінальну ідентифікацію «ІНФОРМАЦІЯ_3», загальним хронометражем 1 година, в ефірі телеканалу «ІНФОРМАЦІЯ_1» транслювалась окремими частинами. У часових відрізках з 12:48 до 12:57, з 12:57 до 13:06, з 14:48 до 14:57, з 15:38 до 15:47 21.09.2016 ці частини ідентифікувалися заставкою «реклама» та титрами «телепродаж», тривали менше 15 хвилин (обсяг кожної частини склав 9 хвилин), що є порушенням частини сьомої статті 5 1 Закону України «Про рекламу» (Трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хвилин. Максимальна кількість таких програм та/або передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати восьми, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати трьох годин на добу). Також у цей день у часовому відрізку з 14:28 до 14:48 частина передачі «ІНФОРМАЦІЯ_2» транслювалась у супроводі титрів «телепродаж» та під заставкою «ІНФОРМАЦІЯ_3», а з 14:58 до 15:38 транслювалась під заставкою «Телеаукціон «ІНФОРМАЦІЯ_2».

Розглянувши акт позапланової перевірки №76 ПП/Кв/АА/16 від 08.11.2016, Національною радою прийнято рішення №2588 від 08.12.2016 «Про результати позапланової перевірки ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ, (НР № 00288-м від 18.01.2008, супутникове мовлення, логотип: «ІНФОРМАЦІЯ_1»), яким, у тому числі:

визнано порушення ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ, НР № 00288-м від 18.01.2008, частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28 та пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення»;

ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ, НР № 00288-м від 18.01.2008 оголошено попередження;

зобов'язано ліцензіата ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ, протягом місяця привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства. В разі невиконання ліцензіатом цього рішення Національна рада може призначити позапланову перевірку або застосувати до ліцензіата санкції, передбачені чинним законодавством України.

Вважаючи зазначене рішення відповідача протиправним, позивач звернувся з даним позовом до суду про його скасування.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 1 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» від 23.09.1997 №538/97-ВР (далі - Закон №538/97) встановлено, що Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.

Відповідно до статті 2 наведеного Закону Національна рада у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про телебачення і радіомовлення», цим Законом, іншими законами України.

Частиною першою статті 3 цього Закону передбачено, що діяльність Національної ради ґрунтується на принципах законності, незалежності, об'єктивності, прозорості, доступності для громадськості, врахування культурної, ідеологічної та політичної багатоманітності в суспільстві, врахування загальновизнаних міжнародних норм та стандартів у галузі телерадіомовлення, повноти і всебічного розгляду питань та обґрунтованості прийнятих рішень.

Відповідно до статті 13 Закону №538/97 Національна рада здійснює, зокрема: нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення; нагляд за дотриманням ліцензіатами вимог законодавства України щодо реклами та спонсорства у сфері телерадіомовлення; нагляд за дотриманням ліцензіатами ліцензійних умов та умов ліцензій.

Статтею 14 Закону №538/97 встановлено, щодо до регуляторних повноважень національної ради віднесено, зокрема: ліцензування телерадіомовлення; ліцензування провайдерів програмної послуги.

Між тим, згідно статті 15 Закону №538/97 передбачено, що повноваженнями Національної ради щодо організації та перспектив розвитку телерадіомовлення, зокрема, є: визначення порядку документування, формування, обліку та зберігання телерадіоорганізаціями копій (записів) програм і передач, що виходять в ефір, формування тимчасового архіву та архівного фонду телерадіоорганізацій відповідно до законодавства України.

Згідно положень частин першої, п'ятої статті 17 Закону №538/97 Національна рада в межах своїх повноважень приймає регуляторні акти, у тому числі нормативно-правові, а також інші акти індивідуальної дії.

Кожен акт індивідуальної дії Національної ради повинен містити мотивувальну частину, в якій зазначаються щонайменше такі дані:

посилання на норму чинного закону України, яка наділяє Національну раду повноваженнями приймати зазначений акт індивідуальної дії;

обставини, з настанням яких закони України пов'язують виникнення у Національної ради повноважень приймати відповідний акт, а також посилання на докази, якими підтверджується настання таких обставин.

Відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України регулює Закон України «Про телебачення і радіомовлення» від 21.12.1993 № 3759-XII, який також визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань.

Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 70 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Національна рада здійснює контроль за дотриманням та забезпечує виконання вимог законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення.

Згідно з частинами другою, п'ятою, шостою, сьомою статті 72 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Національна рада застосовує санкції до телерадіоорганізацій у разі порушення ними вимог цього Закону та/або умов ліцензії.

Національна рада приймає рішення про застосування санкцій на підставі наданих документальних свідчень, актів перевірки чи подання визначених цим Законом органів державної влади.

Національна рада може застосовувати до телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги такі санкції:

оголошення попередження;

стягнення штрафу;

анулювання ліцензії на підставі рішення суду за позовом Національної ради.

Рішення про оголошення попередження приймається у разі першого порушення законодавства чи умов ліцензії телерадіоорганізацією або першого порушення законодавства провайдером програмної послуги.

Порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, організації та проведення перевірок, оформлення результатів перевірок ліцензіатів уповноваженими особами Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення здійснюється на підставі Інструкції про порядок здійснення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення та про порушення законодавства про рекламу, затвердженої рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 08.02.2012 № 115 (далі - Інструкція), згідно пункту 1 Розділу ІІІ якої передбачено, що Національна рада здійснює наглядові повноваження, зокрема шляхом здійснення моніторингу телерадіопрограм, а також проведення перевірок (планових або позапланових, виїзних або безвиїзних).

Однією з підстав для проведення позапланової перевірки, відповідно до пункту 3 Розділу ІІІ Інструкції, є виявлення Національною радою під час проведення моніторингу телерадіопрограм, а також програм, що надаються у складі програмної послуги, ознак порушення ліцензіатом вимог законодавства та/або умов ліцензії;

Підставою для прийняття спірного рішення став висновок відповідача про порушення позивачем вимог частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28; пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Так, відповідно до частин першої, третьої, четвертої, сьомої статті 27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ліцензія на мовлення видається не пізніше ніж у десятиденний строк після прийняття Національною радою рішення про видачу ліцензії за умови сплати ліцензійного збору і є єдиною законною підставою на право мовлення.

У ліцензії на мовлення вказуються:

а) назва телерадіоорганізації, її реквізити та інші вихідні дані (логотип, позивні, емблема тощо);

б) місцезнаходження організації;

в) вид мовлення та територія розповсюдження програм згідно з додатком до ліцензії;

г) загальні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі (для багатоканальних телемереж вказується оператор телекомунікацій);

ґ) періодичність, час, обсяги та сітка мовлення;

е) дата набрання ліцензією чинності;

є) строк дії ліцензії.

Обов'язковими додатками до ліцензії на мовлення є:

програмна концепція мовлення;

організаційно-технічні, фінансові, інвестиційні зобов'язання, взяті організацією-ліцензіатом під час конкурсного відбору або під час розгляду її заяви Національною радою при отриманні ліцензії на позаконкурсних засадах;

докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі: частота (частоти), місцезнаходження та потужність передавача (передавачів), територія розповсюдження програм, місцезнаходження головної станції багатоканальної телемережі, максимальна кількість каналів (ресурс) багатоканальної телемережі, територія розташування (прийому) багатоканальної мережі;

відомості про засновника (співзасновників), власника (співвласників) телерадіоорганізації-ліцензіата та пов'язаних осіб, які були зазначені у заяві про видачу (продовження строку дії) ліцензії на мовлення;

відомості про склад управлінських та/або наглядових органів телерадіоорганізації-ліцензіата: керівника організації, склад ради директорів, склад наглядової ради тощо (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).

Ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії. Національна рада контролює виконання ліцензіатами умов ліцензій, а в разі їх порушення - застосовує штрафні санкції відповідно до вимог цього Закону.

Згідно з частинами першої, другої, восьмої статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» вимоги до програмної концепції мовлення телерадіоорганізації визначаються Національною радою відповідно до цього Закону.

Програмна концепція мовлення телерадіоорганізації визначає:

частку програм власного виробництва;

мінімальну частку національного аудіовізуального продукту;

максимальну частку аудіовізуальної продукції іноземного виробництва;

максимальні обсяги ретрансляції та орієнтовний перелік (за жанрами) програм та передач, які передбачається ретранслювати;

жанровий розподіл програм та передач;

для телерадіоорганізацій, які здійснюють радіомовлення, - розмір частки пісень державною мовою та/або іноземними мовами, які є офіційними мовами Європейського Союзу.

Ліцензіат зобов'язаний дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення.

Згідно статті 1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення»:

мовник (теле- чи радіо) - суб'єкт господарювання, який створює (комплектує та/або пакетує) телевізійні чи радіопрограми та передачі і розповсюджує їх у відкритому або кодованому вигляді за допомогою технічних засобів шляхом трансляції та ретрансляції для приймання їх споживачами;

пряма трансляція - безпосередня трансляція теле- або радіопередач без попереднього запису і монтажу;

ретрансляція - прийом і одночасна передача, незалежно від використаних технічних засобів, повних і незмінних телерадіопрограм або істотних частин таких програм, які транслюються мовником;

трансляція (телерадіотрансляція) - початкова передача, яка здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного телебачення або супутниками будь-якого типу в кодованому або відкритому вигляді телевізійних чи радіопрограм, що приймаються населенням.

З наданих позивачем документів під час здійснення перевірки відповідачем 08.11.2016 Національна рада вважає, що ФОП ОСОБА_1 є мовником, а позивач відповідно здійснює ретрансляцію програмного продукту «ІНФОРМАЦІЯ_2».

Як вбачається з матеріалів справи, між ФОП ОСОБА_1 (Замовник) та ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» (Виконавець) укладено договір про надання послуг №36-16 від 23.03.2016, згідно умов якого Виконавець надає Замовнику послуги з розміщення програмного продукту Замовника, хронометраж, назва та кількість якого обумовлюється у відповідних додатках до Договору, в ефірі телеканалу «ІНФОРМАЦІЯ_1».

ФОП ОСОБА_1 створює телевізійні передачі та здійснює їх початкову передачу, про що свідчать умови договору про надання послуг № 36-16 від 23.03.2016 та лист ФОП ОСОБА_1 від 14.11.2016, згідно якого зазначається, що ФОП ОСОБА_1 самостійно виробляє програмний продукт і передає ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» для трансляції в режимі прямого мовлення, крім того, вказується на факт здійснення доставки сигналу до позивача з використанням технічних ресурсів третьої сторони Концерну РРТ.

Як зазначив позивач, випуск телерадіокомпанію програмного продукту, телепродажу та телемагазину «ІНФОРМАЦІЯ_2», в ефір здійснювався в режимі прямої трансляції. Про що також свідчать рекламний плей-лист від 21.09.2016 та повідомляється ведучою передачі в ефірі згідно наданого технічного запису.

В свою чергу, представник відповідача пояснив, що згідно наявної у матеріалах справи схеми проходження сигналів з ЦКУ РРТ на телецентр ТОВ «ТРК «Погода ТБ», прийом сигналу програми телемагазину здійснюється позивачем через оптичну з Центру контролю і управління Концерну РРТ і одночасно передається в ефір позивача.

Тобто, позивач здійснює ретрансляцію, оскільки здійснюється прийом і одночасна передача повних і незмінних телерадіопрограм, додатками до договору укладеного між ФОП ОСОБА_1 та ТОВ «ТРК «Погода ТБ» передбачено, що матеріали не надаються, а розміщуються в прямому ефірі позивача, що підтверджує передачу такого програмного продукту в повному і незмінному вигляді, яка транслюються ФОП ОСОБА_1 (здійснюється початкова передача з використанням технічних ресурсів третьої особи).

Згідно Додатку 4 до ліцензії на мовлення серії НР №00288-м від 18.01.2008 визначено програмну концепцію мовлення, згідно якої максимальні обсяги ретрансляції не передбачені.

Таким чином, оскільки відповідно до отриманих під час перевірки документів встановлено, що ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» здійснює ретрансляцію телемагазину «ІНФОРМАЦІЯ_2», що не передбачено ліцензією, суд приходить до висновку про обґрунтованість висновку порушення вимог частини сьомої статті 27 та частини восьмої статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Стосовно порушень правил рекламної діяльності, встановлених законодавством, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту «е» частини 1 статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» телерадіоорганізація зобов'язана виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством.

Засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами визначає Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 №270/96-ВР.

Згідно статті 1 цього Закону телепродаж - трансльована на телебаченні безпосередня публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару.

Статтею 5-1 Закону України «Про рекламу» телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, що пропонується.

Трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хвилин. Максимальна кількість таких програм та/або передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати восьми, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати трьох годин на добу.

Як зафіксовано актом перевірки від 08.11.2016 та вбачається з наявних матеріалів справи, у часових відрізках з 12:48 до 12:57, з 12:57 до 13:06, з 14:48 до 14:57, з 15:38 до 15:47 21.09.2016 ці частини ідентифікувались заставкою «реклама» та титрами «телепродаж», тривали менше 15 хв., оскільки обсяг кожної частини склав 9 хвилин, що є порушенням частини 7 статті 5-1 Закону України «Про рекламу».

Також у цей день у часовому відрізку з 14:28 до 14:48 частина передачі «ІНФОРМАЦІЯ_2» транслювалась у супроводі титрів «телепродаж» та під заставкою «ІНФОРМАЦІЯ_3», а з 14:58 до 15:38 транслювалась під заставкою «Телеаукціон «ІНФОРМАЦІЯ_2».

Крім того, такий хронометраж виходів телепродажу передбачено, зокрема, умовами розміщення даного програмного продукту в п. 1.4 додатку № 15 до Договору про надання послуг № 36-16 від 23.03.2016, укладеного між позивачем та ФОП ОСОБА_1

Вищевказані порушення позивачем не спростовано жодними доказами.

Водночас, у відповідності до статті 13 Закону №538/97, згідно якої Національна рада здійснює офіційний моніторинг телерадіопрограм, відповідач актом моніторингу ефіру 21.09.2016 виявив ознаки порушення статті 5-1 Закону України «Про рекламу», підтвердивши дані порушення під час здійснення перевірки 08.11.2016.

Таким чином, враховуючи встановлення порушення позивачем вимог пункту «е» частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», суд дійшов висновку про обґрунтованість висновків у вказаній частині.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

В даному випадку, з урахуванням вищенаведеного, відповідач як суб'єкт владних повноважень довів правомірність прийняття оскаржуваного рішення.

За таких обставин, системно проаналізувавши норми законодавства, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову, судові витрати відшкодуванню позивачу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 72-77, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України суд,

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «Погода ТБ» відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішенням суду може бути оскаржено за правилами встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.А. Качур

Джерело: ЄДРСР 75717218
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку