open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.06.2018

м. Дніпро

Справа № 904/789/18

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Загинайко Т.В. за участю секретаря судового засідання Ільєнка Д.Ю., розглянувши справу

за позовом Чернівецької міської ради (58002, м. Чернівці, вул. Центральна площа, 1; ідентифікаційний код 36068147)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРСПЕКТИВА ПРО" (49000, м.Дніпро, вул. Михайла Грушевського,11; ідентифікаційний код 40773611)

про визнання укладеним договору оренди землі від 20.12.2017р. №10680

Представники сторін:

від позивача (в режимі відеоконференції): не з'явився, про час і місце судового засідання був повідомлений належним чином;

від відповідача: ОСОБА_1 - представник, дов. від 20.03.2017р. №4.

СУТЬ СПОРУ:

Позивач - Чернівецька міська рада звернувся до Господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою (вх. №742/18 від 26.02.2018р.), в якій просить визнати укладеним між позивачем та відповідачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" договір оренди землі від 20.12.2018р. №10680 в редакції Чернівецької міської ради.

Відповідач у відзиві (вх.№19423/18 від 08.05.2018р.) на позовну заяву просить прийняти рішення про відмову в позові, посилаючись на те, що: - Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" на виконання приписів діючого законодавства щодо необхідності оформлення права користування земельною ділянкою, на якій розташовано набутий у власність об'єкт нерухомого майна за адресою: м. Чернівці, вул. Галицький шлях, 52в, звернулось до Чернівецької міської ради; - Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" до оформлення права користування земельною ділянкою на умовах оренди заявилось як платник податку на землю до Чернівецької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області та почало з березня 2017 року (з дати набуття права власності на об'єкт нерухомості) сплачувати земельний податок в розмірі, визначеному статтею 274 Податкового кодексу України; - рішення Чернівецької міської ради 41 сесії VII скликання про розгляд звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" щодо надання в оренду земельної ділянки за адресою вул. Галицький шлях, 52-В, було прийнято лише 01.11.2017 року; - в рішенні Чернівецької міської ради 41 сесії VII скликання від 01.11.2017р. № 952 міська рада не зобов'язувала Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" сплатити кошти за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати, а лише рекомендувала; - за рішенням рекомендовано сплати кошти за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати відповідно до умов договору; - в отриманому проекті договору оренди землі №10680 від 20 грудня 2017 р. в пункті 11.1. також було вказано щодо рекомендації про сплату вказаних коштів; - позивачем не було прийнято до уваги те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" сплачувало податок на землю з дати виникнення права власності на земельну ділянку, а саме з березня 2017 року, не допускаючи таким чином її безоплатного користування; - усього за період з 23.03.2017 по 31.12.2017 року було сплачено земельний податок за користування земельною ділянкою по вул. Галицький шлях, 52-В м. Чернівці у розмірі 8 386 грн. 81 коп.; - вини саме Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" в тому, що договір оренди укладався значний час, немає; - до повноважень органів місцевого самоврядування не віднесено можливість розроблення та затвердження Типових договорів оренди землі; - частина 2 статті 14 Закону України "Про оренду землі" не надає прав (повноважень) на розробку та затвердження типових форм договорів оренди землі органам місцевого самоврядування, в тому числі й місцевим радам; - Чернівецька міська рада, в тому числі, посилається на те, що орендар повинен сплачувати одноразовий внесок на розвиток інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури міста за фактичне користування земельною ділянкою з дня виникнення права власності на будівлю або споруду до дати укладення Договору оренди землі, яке є необґрунтованим та незаконним; - Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про", розглянувши проект договору оренди землі №10680 від 20.12.2017р., керуючись частиною 4 статті 181 Господарського кодексу України, підготувало протокол розбіжностей, за яким було виключено: пункт 11.1., за яким Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" було рекомендовано сплатити одноразовий внесок (кошти за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати), в сумі 47 938 грн.37 коп., пункт 12.4, пункт 13.4.2, та пункт 13.1 договору за протоколом розбіжностей до спірного Договору викладено в новій редакції.

Позивач у відповіді (вх.№21254/18 від 18.05.2018р.) на відзив вважає його необґрунтованим, оскільки: - твердження відповідача про незаконність рішення Чернівецької міської ради від 23.10.2008р. №715 зі змінами, внесеними рішеннями від 28.07.2011р. №221 та від 29.03.2012р. №467 та про відсутність у органу місцевого самоврядування повноважень щодо затвердження типових форм договорів оренди землі є помилковим; - рішенням Чернівецької міської ради V скликання від 23.10.2008 р. №715 затверджено положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки у м. Чернівцях зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Чернівецької міської ради від 28.07.2011р. №221 та від 29.03.2012р. №467; - рішенням Чернівецької міської ради VІІ скликання від 01.11.2017р. №952 відповідачу надано в оренду земельну ділянку на вул. Галицький Шлях, 52-В площею 0,0848 га. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі; - всі вищезазначені рішення Чернівецької міської ради не скасовані та не оскаржені; - відповідність рішень вимогам законодавства неодноразово перевірялась судами (до матеріалів позову додано рішення у судових справах №727/3331/14-а та №926/1338/13); - зазначені рішення щодо регулювання земельних відносин стосовно сплати коштів за договором щодо фактичного користування земельною ділянкою є обов'язковим до виконання на території міста Чернівці в тому числі для відповідача; - рішенням Чернівецької міської ради V скликання від 23.10.2008 р. №715 затверджено типову форму договору оренди землі для юридичних осіб, який містить пункт 11.1 щодо сплати одноразового внеску на розвиток соціально-культурної інфраструктури м.Чернівців; - умови змісту договору оренди землі щодо сплати одноразового внеску на розвиток соціально-культурної інфраструктури м. Чернівців, відповідають рішенням міської ради, які є обов'язковими до виконання сторонами; - зазначена умова договору не суперечить вимогам статті 15 Закону України "Про оренду землі", яка передбачає, що за згодою сторін, можуть передбачатись інші умови договору; - знаходження нерухомого майна відповідача на земельній ділянці, пізніше переданій в оренду, є фактичним користуванням земельною ділянкою Чернівецької міської ради до укладення договору оренди землі; - розмір одноразового внеску коштів за фактичне користування земельною ділянкою, визначений у договорі, може бути зменшено на суму сплаченого відповідачем податку за землю за відповідний період; - до відзиву відповідач не додав копії платіжного доручення про сплату земельного податку за грудень 2017р. на суму 893,44грн., що не дає можливості підтвердити належними доказами сплату відповідачем земельного податку у розмірі 8386,81 грн.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 21.05.2018р. було закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (загальне позовне провадження) на 24.05.2018 о 15:00 год. в режимі відеоконференції з Апеляційним судом Чернівецької області.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 24.05.2018р. відкладено розгляд справи (загальне позовне провадження) на 20.06.2018 о 15:00 год. з проведенням його в режимі відеоконференції з Апеляційним судом Чернівецької області.

У судовому засіданні 20.06.2018р. було оголошено перерву до 25.06.2018р. на 12:00 та відповідно до ухвали Господарського суду Дніпропетровської області від 20.06.2018р. призначено судове засідання у приміщенні Господарського суду Дніпропетровської області в режимі відеоконференції з Апеляційним судом Чернівецької області та доручено Апеляційному суду Чернівецької області забезпечити проведення відеоконференції за участю представника Чернівецької міської ради з Господарським судом Дніпропетровської області 25.06.2018 об 12:00 год.

Відповідач у запереченнях (вх.№22315/18 від 24.05.2018р.) на відповідь на відзив вважає його безпідставним та необґрунтованим, оскільки: - позивач вийшов за межі визначених діючим законодавством повноважень при затвердженні типової форми договору; - пунктами 4.9, 4.11 Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки у м. Чернівці передбачають сплату одноразового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста за фактичне користування земельною ділянкою з дати прийняття рішення сесії про надання дозволу на складання проекту відведення земельної ділянки в оренду; - в рішенні від 01.11.2017 року №952 та в проекті договору оренди земельної ділянки не вказано про необхідність сплати одноразового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста за фактичне користування земельною ділянкою.

Представник позивача не з'явився у судове засідання в режимі відеоконференції.

Судовий процес, на виконання статті 222 Господарського процесуального кодексу України, фіксувався за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

У судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ :

Відповідно до витягу від 23.03.2017р. №83223363 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності об'єкт нерухомого майна - нежитлова будівля ГАЗС загальною площею 22,8 кв.м. по вул. Галицький шлях, буд. 52в в місті Чернівці належить Товариству з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" (відповідач у справі).

Рішенням 41 сесії Чернівецької міської ради VII скликання від 01.11.2017р. №952 "Про розгляд звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" щодо надання в оренду земельної ділянки за адресою: вул. Галицький шлях, 52-В" (надалі - Рішення) вирішено надати Товариству з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" земельну ділянку за адресою: вул. Галицький шлях, 52-В, площею 0,0848 га (кадастровий номер 7310136900:67:002:0064), в оренду на 5 років, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (обслуговування нежитлової будівлі автомобільної газозаправочної станції).

Згідно з пунктами 1.1 та 2 вказаного Рішення відповідачу рекомендовано: - сплатити кошти за фактичне користування земельною ділянкою за адресою: вул. Галицький шлях, 52-В, площею 0,0848 га в еквіваленті орендної плати за землю з 23.03.2017р.; - укласти впродовж 90 календарних днів з дня прийняття цього рішення з Чернівецькою міською радою договір оренди землі та сплатити кошти за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати, відповідно до умов договору.

Пунктом 2.1 цього Рішення передбачено, що у разі неукладення договору оренди землі в зазначений термін відповідний пункт цього рішення вважається нечинним.

Відповідно до рішення 33 сесії Чернівецької міської ради V скликання від 23.10.2008р. №715 "Про затвердження Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки у м. Чернівцях", із змінами внесеними рішеннями від 28.07.2011р. №221 та від 29.03.2012р. №467 (надалі - Положення).затверджено Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки у м. Чернівцях та форма Типового договору оренди землі для юридичних та фізичних осіб.

Як вбачається на виконання Рішення позивачем було підготовлено проект договору оренди землі від 20.12.2017р. №10680 по вул. Галицький шлях, 52-В, площею 0,0848 га з кадастровим номером 7310136900:67:002:0064 (надалі - проект Договору оренди землі) та надано відповідачу для підписання два примірники проекту Договору оренди землі15.01.2018р.

Листом від 02.02.2018р. №18/1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Перспектива ПРО" повернуло на адресу позивача примірник підписаного Договору оренди землі із зазначенням на ньому, що він підписаний з протоколом розбіжностей.

Із протоколу розбіжностей від 02.02.2018р. до договору оренди землі від 20.12.2017р. №10680 вбачається, що відповідач в редакції орендаря просить виключити пункти 11.1, 12.4, 13.4.2 Договору оренди землі, а пункт 13.1 Договору оренди землі викласти в наступній редакції: "Цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами, скріплення печатками сторін та проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку відповідно до вимог Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на майно та їх обтяжень".

Пунктом 11.1 проекту Договору оренди землі визначено, що орендарю рекомендовано сплатити одноразовий внесок (кошти за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати), розрахований згідно з додатком №2 до цього договору, в сумі 47 938 грн. 37 коп. на розрахунковий рахунок до 31.12.2018 року (у разі дострокового розірвання договору оренди землі - до дати його розірвання).

У пункті 12.4 проекту Договору оренди землі передбачено, що у разі несвоєчасної сплати одноразового внеску (коштів за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати) в термін, визначений цим договором, нараховується пеня в розмірі 0,1 % (відсотка) від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, включаючи день оплати, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.

Підпунктом 13.4.2 проекту Договору оренди землі визначено, що невід'ємною частиною цього договору є розрахунок суми одноразового внеску (коштів за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати) (додаток №2).

Відповідно до пункту 13.1 проекту Договору оренди землі цей Договір набирає чинності з моменту укладення; моментом укладення є дата його реєстрації в Чернівецькій міській раді

Відповідно до статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками; допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів; проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін; у разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках; сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору; за наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором; сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони; у разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо).

Позивачем не було узгоджено розбіжності, викладені відповідачем у Протоколі розбіжностей до Договору оренди землі, а передано вказані розбіжності до суду.

Позивач вважає, що відповідачем неправомірно було виключено з проекту Договору оренди землі пункти 11.1, 12.4, 13.4.2 та змінено пункт 13.1 та наполягає на своїй редакції Договору оренди землі; відповідач проти цього заперечує, що і причиною спору.

Господарський суд дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, оцінивши наявні в матеріалах справи докази в їх сукупності, вважає позовні вимоги позивача необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з огляду на таке.

Відповідно до статті 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.

Відповідно до пунктів 4.9 та 4.10 Положення орендар сплачує одноразовий внесок на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста за фактичне користування земельною ділянкою з дати прийняття рішення сесії про надання йому дозволу на складання проекту відведення земельної ділянки в оренду за рахунок за рахунок земель запасу міста до дати укладання договору оренди землі; при переході права власності на будівлю або споруду одноразовий внесок справляється з дня виникнення права власності на будівлю або споруду до дати укладання договору оренди землі, але не більше ніж за 3 попередні роки.

Згідно з пунктом 34 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин вирішується виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Відповідно до чинного законодавства акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.

Відповідно до пункту 10 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Як вбачається рішення Чернівецької міської ради від від 23.10.2008р. №715 (із змінами), яким затверджено Положення, не визнано у судовому порядку незаконним.

Згідно вказаного Положення зазначено про сплату одноразового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста за фактичне користування земельною ділянкою.

Проте, запропонований позивачем відповідачу проект Договору містить рекомендацію щодо сплати зазначеного одноразового внеску (кошти за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати).

Відповідно до частини 1 статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (частина 1 статті 626 Цивільного кодексу України).

Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту (частина 1 статті 648 Цивільного кодексу України).

Відповідно до принципу свободи договору сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору (стаття 627 Цивільного кодексу України).

Проте, в окремих, передбачених законодавством випадках, принцип свободи договору може бути обмежений, і якщо договір укладається на підставі обов'язкового для сторін (чи однієї з них) правового акту органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування, зміст такого договору має відповідати цьому правовому акту.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (частина 1 статті 124 Земельного кодексу України).

Отже, рішенням відповідного органу визначаються основні умови надання земельної ділянки: її розмір, розташування, цільове призначення, строк оренди, розмір орендної плати тощо. Такі умови є обов'язковими для сторін при укладенні у подальшому договору оренди, зміст договору оренди має їм відповідати.

Як вбачається рішення Чернівецької міської ради від 01.11.2017р. №952 "Про розгляд звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Перспектива Про" містить рекомендацію відповідачу про сплату коштів за фактичне користування земельною ділянкою. Проте, Положення, затверджене позивачем, таких рекомендацій не містить, а містить затверджувальну умову про сплату одноразового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста за фактичне користування земельною ділянкою.

Відповідно до частини 1 статті 546 Цивільного кодексу України виконання зобов'язання може забеспечуватися, у тому числі, неустойкою.

Зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язаня вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку (частина 1 статті 509 Цивільного кодексу України)..

Як вбачається наданий позивачем відповідачу проект Договору оренди землі не містить зобов'язальної умови щодо сплати відповідачем одноразового внеску (коштів за фактичне користування земельною ділянкою в еквіваленті орендної плати), а тому не може забезпечуватися неустойкою, у тому числі, пенею за несвоєчасне виконання зобов'язання.

Відповідно до статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно з пунктами 1, 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав.

Державній реєстрації прав підлягають, у тому числі, речові права, похідні від права власності, зокрема, право оренди (суборенди) земельної ділянки (пункт 2 частини 1 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Таким чином, право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації з внесенням відомостей про це до Державного реєстру прав.

Отже, надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, суд вважає, що наданий позивачем відповідачу проект Договору оренди землі зазначеним вище обставинам не відповідає.

З урахуванням викладеного позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Згідно з частиною 2 статті 123 Господарського процесуального кодексу України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

У відповідності до вимог пункту 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Таким чином, судові витрати у справі слід віднести за рахунок позивача.

Керуючись статтями 73, 74, 77, 79, 86, 123, 129, 232, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ :

У задоволенні позовних вимог Чернівецької міської ради (58002, м. Чернівці, вул. Центральна площа, 1; ідентифікаційний код 36068147) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРСПЕКТИВА ПРО" (49000, м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського,11; ідентифікаційний код 40773611) про визнання укладеним договору оренди землі від 20.12.2017р. №10680 – відмовити.

Судові витрати віднести за рахунок Чернівецької міської ради.

Рішення суду може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через Господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Т.В. Загинайко

Дата підписання рішення,

оформленого відповідно до статті 238 ГПК України,

05.07.2018

Джерело: ЄДРСР 75133578
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку