open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Справа № 922/487/18

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-21-42, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41

________________________________________________________________________

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" червня 2018 р.

Справа № 922/487/18

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Жигалкіна І.П.

при секретарі судового засідання Кісельовій С.М.

розглянувши в порядку загального позовного провадження справу

за позовом

Харківської міської ради, м. Харків

до

Фізичної особи-підприємця Ясинецького Валерія Петровича, м. Харків

про

внесенння змін до договору

за участю представників:

позивача - Максимовський С.О. (довіреність № 08-11/3963/2-17 від 28.12.2017 р.);

відповідача - Ясинецький Д.В. (довіреність б/н від 04.04.2018 р.)

ВСТАНОВИВ:

Харківська міська рада звернулась до господарського суду Харківської області з позовною заявою до Фізичної особи-підприємця Ясинецького Валерія Петровича, в якій просить суд внести зміни до договору оренди землі № 840667100044 від 11.04.2006 р. шляхом визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі з 01.01.2014 р. в редакції, викладеній в позовній заяві. Також просить суд покласти на Відповідача суму судового збору за подання позову.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 06.03.2018 р. було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження по справі; призначено справу до розгляду в порядку загального позовного провадження; почато підготовче провадження та призначено підготовче засідання на 20.03.2018 о. о 10:40. Ухвалою суду від 20.03.2018 р. було відкладено підготовче засідання на 10.04.2018 р. о 10:00. Ухвалою суду від 10.04.2018 р. було відкладено підготовче засідання на 26.04.2018 р. о 10:40. Ухвалою суду від 26.04.2018 р. було відкладено підготовче засідання на 17.05.2018 р. о 11:00 та продовжено строк розгляду підготовчого засідання до 01.06.2018 р. Ухвалою суду від 17.05.2018 р. було відкладено підготовче засідання на 31.05.2018 р. о 11:20. Ухвалою суду від 31.05.2018 р. було закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті на 19.06.2018 р. о 10:20.

Під час судового розгляду представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просить суд їх задовольнити з підстав зазначених у позовній заяві. 19.06.2018 р. через канцелярію суду надав клопотання про долучення до матеріалів справи відповідь Департаменту земельних відносин Харківської міської ради № 4135/0/225-18 від 18.06.2018 р., в якій зазначає, що для можливості виконання розрахунку розміру орендної плати за користування земельною ділянкою по вул. Сонячній площею 0,5278 га відповідно до договору оренди землі необхідна наявність Витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку та Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Для вчинення Департаментом дій щодо отримання Витягів, проведення перерахунку розміру орендної плати, складання тексту додаткової угоди до договору оренди землі, надсилання другій стороні по договору на виконання ст. 181, 188 ГК України беду необхідний тривалий час. У зв"язку з цим, доцільно провести роботу щодо спонукання ФОП Ясинецького В.П. внести зміни до договору оренди землі № 840667100044 від 11.04.2006 р. в судовому порядку та визнати текст додаткової угоди до договору оренди в редакції 2014 р.

Представник Відповідача в судове засідання з"явився, надав відзив на позовну заяву, в якому просить суд в позові відмовити повністю.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши надані суду докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

На підставі рішення Харківської міської ради від 23.12.2005 р. № 247/05 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об"єктів" Харківською міською радою укладено договір оренди землі № 840667100044 від 11.04.2006 р. по вул. Сонячній, 6 загальною площею 0,5278 га.

Ст. 1 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. Згідно ст. 3 Закону, об"єктами оренди є земельні ділянки, що перебувають у власності громадян, юридичних осіб, комунальній або державній власності.

Відповідно до ст. 6 Закону, орендарі набувають права оренди землі на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України та іншими законами України і договором оренди землі.

Ст. 13 Закону передбачено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов"язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов"язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно ст. 15 Закону України "Про оренду землі", однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. Ст. 21 Закону визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування землею.

П.п. 14.1.136 п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов"язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Згідно п.п. 14.1.136 п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України, плата за землю - обов"язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно п. 288.5. ст. 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території та не може перевищувати 12 % нормативної грошової оцінки. П. 289.1. ст. 289 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Згідно ст. 15 Закону, підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться в межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 р. № 1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р. Згідно п. 1.1. рішення затверджено базову вартість 1м2 земель м. Харкова в сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 р. та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

П. 2 рішення визначено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюдження в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01.01.2014 р.

Попередня вартість 1м2 землі у м. Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 р.", рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 р. № 42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 р." та була введена в дію з 01.03.2008 р.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р." встановлено, що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р." вводиться в дію з 01.01.2014 р. Зміни до договорів оренди землі, пов"язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у м. Харкові.

Рішенням 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 р. № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в м. Харкові визначено порядок розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності м. Харкова та встановлені ставки річної орендної плати, які необхідно застосовувати при розрахунку розміру орендної плати при укладанні договорів оренди та внесені до них зміни.

Внаслідок зміни розміру нормативної грошової оцінки земель м. Харкова, яку введено в дію з 01.01.2014 р., змінився також і розмір орендної плати за користування землею на території м. Харкова, а тому плата за землю у вигляді орендної плати повинна бути змінена і сплачуватись з 01.01.2014 р., тобто з дати введення в дію нормативно грошової оцінки земельної ділянки на підставі рішення Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р."

Згідно п. 2.1., п. 2.2. Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р., затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13, Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є власником програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р." здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в м. Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 р. № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р.", здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Управління Держземагенства у м. Харкові надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.

Відповідно до п. 3.1., п. 3.2. Порядку, зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.

Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було одержано витяг № 731 від 24.09.2013 р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 р.

Також Департаментом земельних відносин підготовлено додаткову угоду до договору оренди землі, яку разом з листами-пропозиціями від 18.12.2013 р. № 1376/0/30-13 та № 382/0/30-13 рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу Відповідача з пропозицією підписати та у 20-ти денний термін направити до Департаменту для забезпечення державної реєстрації згідно з вимогами законодавства, але він залишився без задоволення, додаткова угода до Департаменту не направлена.

Різниця в розмірі орендної плати на рік, що підлягає сплаті Харківській міській раді за користування земельною ділянкою становить 278830,29 грн.

Отже, ухилення Орендаря від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдає значних збитків територіальній громаді м. Харкова у вигляді неодержаного доходу за користування земельною ділянкою комунальної власності.

Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозиції повідомляє другу сторону про результат її розгляду. В разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) або у разі неодержання відповіді у встановлений строк, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Згідно ст. 630 Цивільного кодексу України, договором може бути встановлено, що його окремі умови визначаються відповідно до типових умов договорів певного виду, оприлюджених у встановленому порядку. Якщо в договорі не міститься посилання на типові умови, такі типові умови можуть застосовуватись як звичай ділового обороту, якщо вони відповідають вимогам ст. 7 Кодексу.

Ст. 179 Господарського кодексу України визначено, що Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб"єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.

Відповідно до ст. 184 Господарського кодексу України, укладання господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватись з додержанням умов, передбачених ст. 179 Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами ст. 181 Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.

Постановою КМУ від 03.03.2004 р. № 220 "Про затвердження типового договору оренди землі" затверджено типовий договір оренди землі, згідно якого передбачено необхідність зазначення в договорі, зокрема:

- кадастрового номеру земельної ділянки;

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

- розмір орендної плати.

Постановою КМУ від 22.11.2017 р. № 890 "Про внесення змін до деяких постанов КМУ" внесені зміни до п. 11, 13, 14, 21, 29, 31, 39, 43 Типового договору оренди землі, а також доповнено Типовий договір оренди землі окремими виносками стосовно земельних ділянок сільськогосподарського призначення.

Зміни, які внесені до п. 11, 13, 29, 31, 39, 43 стосуються земельних ділянок, набутих за результатами земельних торгів та земельних ділянок сільськогосподарського призначення. Зміни, які внесені до п. 14 та 21 стосуються всіх земель.

Згідно з Постановою КМУ від 22.11.2017 р. № 890 до п. 14 та 21 Типового договору оренди землі внесені такі зміни:

- П. 14 Типового договору оренди землі викладено в такій редакції: "П. 14. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені цим договором:

у 10-денний строк сплачується штраф у розмірі 100% річної орендної плати, встановленої цим договором;

стягується пеня у розмірі _____ відсотків несплаченої суми за кожний день прострочення.";

- пункт 21 доповнено абзацом такого змісту:

"У разі погіршення якості грунтового покриву та інших корисних властивостей орендованої земельної ділянки (орендованих земельних ділянок) або приведення її (їх) у непридатний для використання за цільовим призначенням стан збитки, що підлягають відшкодуванню, визначаються відповідно до Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженого Постановою КМУ від 19.04.1993 р. № 284".

Додаткова угода до договору, яка була направлена відповідачу, передбачала внесення змін до п. 2, 5, 9 Договору щодо кадастрового номеру земельної ділянки (п. 2 договору), нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 5 договору) та нового розміру орендної плати (п. 9 договору). Зміни, які внесені до типового договору оренди землі постановою КМУ від 22.11.2017 р. № 890, зазначеною додатковою угодою не передбачені.

Договір оренди землі, який є предметом позову стосується земельної ділянки несільськогосподарського призначення, право оренди на яку набуто в загальному порядку, без проведення земельних торгів, а тому зміни до нього, окрім кадастрового номеру земельної ділянки, нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 5 договору) та нового розміру орендної плати (п. 9 договору), повинні бути внесені на підставі судового рішення, також з урахуванням змін внесених постановою КМУ від 22.11.2017 р. № 890 до п.п. 14 та 21 Типового договору оренди землі, застосування якого є обов"язковим.

Новою редакцією п. 14 Типового договору оренди землі, окрім штрафу передбачено стягнення з орендаря пені за несвоєчасне внесення орендної плати за землю за кожен день прострочення, розмір у відсотках якої повинен встановлюватись в договорі оренди землі.

Ст. 343 Господарського кодексу України передбачено, що платники і одержувачі коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли без участі установ банку. Платник грошових коштів сплачує на користь одержувача коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, але не може перевищувати подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня.

П. 129.4. ст. 129 Податкового кодексу України встановлені розміри відсотків нарахування пені за прострочення податкового зобов"язання, визначеного платником податків із розрахунку 100% річних облікової ставки НБУ, діючої на кожний такий день. Отже, розмір відсотків пені за несвоєчасне внесення орендної плати за землю як податку, визначено Податковим кодексом України, а тому зазначення в п. 14 договору про те, що пеня стягується в розмірі, визначеному згідно з діючим законодавством, не суперечить типовому договору оренди землі, оскільки розмір відсотків встановлений на законодавчому рівні.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У відповідності до ст. 76 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Зі змісту ст. 77 ГПК України вбачається, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Статтею 86 ГПК України встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Частинами 1, 2, 3 ст. 13 ГПК України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов'язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Принцип рівності сторін у процесі вимагає, щоб кожній стороні надавалася розумна можливість представляти справу в таких умовах, які не ставлять цю сторону у суттєво невигідне становище відносно другої сторони (п.87 Рішення Європейського суду з прав людини у справі "Салов проти України" від 06.09.2005р.).

У Рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Надточий проти України" від 15.05.2008 р. зазначено, що принцип рівності сторін передбачає, що кожна сторона повинна мати розумну можливість представляти свою сторону в умовах, які не ставлять її в суттєво менш сприятливе становище в порівнянні з опонентом.

Змагальність означає таку побудову судового процесу, яка дозволяє всім особам - учасникам певної справи відстоювати свої права та законні інтереси, свою позицію у справі.

Принцип змагальності є процесуальною гарантією всебічного, повного та об'єктивного з'ясування судом обставин справи, ухвалення законного, обґрунтованого і справедливого рішення у справі.

Відповідно до частини 1 статті 14 ГПК України, суд розглядає справи не інакше, як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у господарських справах не є обов'язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню.

Враховуючи викладене та керуючись ст. 12, 93, 125, 126 189 Земельного кодексу України, ст. 14, 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст. 179, 184, 188, 193 Господарського кодексу України, ст. 4, 13-15, 41-46, 80, 86, 129, 233, 237-241 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Внести зміни до договору оренди землі № 840667100044 від 11.04.2006 р. шляхом визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі з 01.01.2014 р. в такій редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі, зареєстрованого "11" квітня 2006 року

за № 840667100044 у Харківській регіональній філії Державного

підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному

комітеті України по земельних ресурсах."

"__" _____________ 20

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради Новака олександра Миколайовича, який діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" і розпорядження міського голови від 12.05.2016 р. № 670/2к, з одного боку та фізична особа-підприємець Ясинецький Валерій Петрович (Орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 № 220 "Про затвердження Типового договору оренди землі" (зі змінами), рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 р. № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 р. № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові" (зі змінами та доповненнями), рішення 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.11.2015 р. № 12/15 "Про перейменування об"єктів топоніміки м. Харкова" пункти 5, 9 та 14 договору оренди землі, зареєстрованого "11" квітня 2006 р. за № 840667100044 змінити, доповнити пункт 2 словами, а пункт 21 абзацом і викласти у такій редакції:

"2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки № 6310138500:10:013:0003".

"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 731 від 24.09.2013 р. становить 6387963 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят сім тисяч дев"ятсот шістдесят три гривні).

При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки."

"9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 493/14 від 08.11.2013 на рік становить 5,6% від її нормативної грошової оцінки і складає 191638,89 грн. (сто дев"яносто одна тисяча шістсот тридцять вісім гривень вісімдесят дев"ять копійок) або в місяць - 15969,90 грн. (п"ятнадцять тисяч дев"ятсот шістдесят дев"ять гривень дев"яносто копійок)".

"14. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені цим договором:

у 10-денний строк сплачується штраф у розмірі 100% річної орендної плати, встановленої цим договором;

стягується пеня у розмірі, визначеному згідно з діючим законодавством."

"21. (редакція договору):

У разі погіршення якості грунтового покриву та інших корисних властивостей орендованої земельної ділянки (орендованих земельних ділянок) або приведення її (їх) у непридатний для використання за цільовим призначенням стан збитки, що підлягають відшкодуванню, визначаються відповідно до Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженого Постановою КМУ від 19.04.1993 р. № 284".

ІІ. Ця додаткова угода є невід"ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "11" квітня 2006 року за № 840667100044 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах і складена та підписана в чотирьох примірниках, один з яких зберігається в справах нотаріуса, другий залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР

Харківська міська рада Фізична особа-підприємець

Харківської області Ясинецький Валерій Петрович

м. Харків, м-н Конституції, 7 61046, АДРЕСА_1

код 04059243 код НОМЕР_1

В особі виконуючого повноваження В особі фізичної особи-підприємця

Харківського міського голови,

секретаря міської ради

__________________ О.М. Новак ___________ _________________________

/підпис/ /підпис/ /ПІБ/

Стягнути з фізичної особи-підприємця Ясинецького Валерія Петровича (61046, АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) на користь Харківської міської ради (61003, м. Харків, майдан Конституції, 7, код 04059243, р/р 35413087032986 в ГУ ДКСУ у харківській області, МФО 851011) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Харківського апеляційного господарського суду через Господарський суду Харківської області протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Повне рішення складено 27.06.2018 р.

Суддя

І.П. Жигалкін

Джерело: ЄДРСР 75109403
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку