open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Це рішення містить правові висновки
Це рішення містить правові висновки
emblem

?

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 червня 2018 року

м. Київ

Справа № 909/742/17

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

Ткач І.В. - головуючий, Баранець О.М., Стратієнко Л.В.,

за участю секретаря судового засідання Бойка В.С.,

представники учасників справи:

позивача - не з'явився,

відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Рибгосп Бурштинський"

на постанову Львівського апеляційного господарського суду від 14.11.2017

(головуючий - Хабіб М.І., судді Зварич О.В., Юрченко Я.О.)

у справі №909/742/17 Господарського суду Івано-Франківської області

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Рибгосп Бурштинський"

до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області

про визнання незаконним та скасування п. 1 наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області №377 від 25.07.2017 та зобов'язання Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області затвердити альтернативний план приватизації єдиного майнового комплексу Державного підприємства Рибне господарство "Галицький",

ВСТАНОВИВ:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

1. Короткий зміст позовних вимог

1.1. У серпні 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Рибгосп Бурштинський" (далі - ТОВ "Рибгосп Бурштинський") звернулося до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області (далі - РВ ФДМУ по Івано-Франківській області) про визнання незаконним та скасування п. 1 наказу РВ ФДМУ по Івано-Франківській області №377 від 25.07.2017 та зобов'язання РВ ФДМУ по Івано-Франківській області затвердити альтернативний план приватизації єдиного майнового комплексу Державного підприємства Рибне господарство "Галицький"(далі - ДП РГ "Галицький").

1.2. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач є орендарем єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький", який включений до переліку об'єктів, що підлягають приватизації. Наказом РВ ФДМУ Івано-Франківській області №377 від 25.07.2017 затверджено план приватизації єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький", підготовлений комісією з приватизації цього об'єкта, згідно з яким у державній власності залишається контрольний пакет акцій (50%+1акція), тоді як збори трудового колективу ТОВ "Рибгосп Бурштинський" відхилили план приватизації, підготовлений комісією з приватизації, та погодили альтернативний план приватизації, який передбачає 98% акцій у статутному капіталі залишити за трудовим колективом, а 2% акцій - за орендарями майнового комплексу.

На думку позивача, єдиний майновий комплекс ДП РГ "Галицький" відноситься до внутрішніх водойм, тому його приватизація має здійснюватися відповідно до ст. 12 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі", згідно з якою приватизація майна рибних господарств, які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах, здійснюється шляхом перетворення їх у колективні господарства або акціонерні товариства, на умовах, передбачених ст.ст. 5, 6, 7 цього Закону. Вважає, що дія статті 25 цього Закону не поширюється на приватизацію єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький", оскільки такий не належить до рибокомбінатів, рибоводно-меліоративних станцій, нерестово-виросних рибницьких господарства океанічних водойм та не підпадає під перелік об'єктів, визначених цією статтею, приватизація яких здійснюється на підставі рішення Кабінету Міністрів України. Посилається також на ст. 5 вказаного Закону та зазначає, що приватизація майна радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств здійснюється шляхом перетворення їх у колективні господарства або акціонерні товариства за рішенням загальних зборів. Відтак вважає протиправним застосування відповідачем ст. 25 "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" до об'єкта приватизації.

2. Обставини справи, встановлені судами першої та апеляційної інстанцій

2.1. 25.02.2014 РВ ФДМ України по Івано-Франківській області (орендодавець) та ТОВ "Рибгосп Бурштинський" (орендар) уклали нотаріально посвідчений договір оренди №09/14 цілісного майнового комплексу Рибне господарство "Галицький", за умовами якого орендодавець передає, а орендар приймає у строкове платне користування цілісний майновий комплекс ДП РГ "Галицький", розташований за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, м. Бурштин, вул. Л. Українки, 12, вартість якого становить 2 968 169,00 грн, у т.ч.: основні засоби та інші необоротні активи 2 953 040,00 грн, капітальні інвестиції (незавершене будівництво) - 15 129,00 грн. За умовами договору орендар виступає правонаступником усіх прав та обов'язків ДП РГ "Галицький", цілісний майновий комплекс якого передається в оренду (п. 1.4); орендоване майно цілісного майнового комплексу враховується на балансі окремо від іншого майна орендаря, із зазначенням, що це майно є орендованим (п. 1.5); майно передається в оренду з метою ведення рибного господарства (п. 1.6); договір укладено строком на 10 років до 24.02.2024 (п. 10.1).

2.2. Наказом Державного агентства рибного господарства України №77 від 27.02.2014 припинено діяльність ДП РГ "Галицький" шляхом його реорганізації через приєднання до ТОВ "Рибгосп Бурштинський" як орендаря цілісного майнового комплексу ДП РГ "Галицький" (п. 1). ТОВ "Рибгосп Бурштинський" визнано правонаступником майнових прав та обов'язків ДП РГ "Галицький" (п. 5).

Згідно з наказом РВ ФДМ України по Івано-Франківській області від 30.11.2016 №403 "Про прийняття рішення про приватизацію єдиного майнового комплексу Державного підприємства Рибне господарство "Галицький", виданим на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2015 №271 "Про проведення прозорої та конкурентної приватизації у 2015-2017 роках", наказу Фонду державного майна України від 05.10.2016 №1382 "Про затвердження Переліків об'єктів груп В, Г, які підлягають підготовці до продажу в 2016 році", наказано приватизувати єдиний майновий комплекс ДП РГ "Галицький" способом продажу акцій акціонерного товариства, що створюється регіональним відділенням та орендарем - ТОВ "Рибгосп Бурштинський". Єдиний майновий комплекс класифікований як об'єкт приватизації групи "В".

Наказом РВ ФДМ України від 28.12.2016 №445 була створена комісія з приватизації єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький", яка розглянула план приватизації єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький" на засіданні 10.07.2017 за участю представника трудового колективу ТОВ "Рибгосп Бурштинський" та вирішила підписати план приватизації і після погодження з трудовим колективом підприємства подати на затвердження до РВ ФДМ України по Івано-Франківській області. У протоколі №3 засідання комісії від 10.07.2017 вказано, що представник трудового колективу висловив незгоду із запропонованим проектом плану приватизації.

2.3. Рішенням загальних зборів працівників ТОВ "Рибгосп Бурштинський" від 12.07.2017, яке оформлене протоколом №2 від 12.07.2017, відхилено план приватизації, запропонований комісією з приватизації, та погоджено альтернативний план приватизації.

Наказом РВ ФДМ України по Івано-Франківській області від 25.07.2017 №377 "Про затвердження плану приватизації єдиного майнового комплексу державного підприємства Рибне господарство "Галицький", переданого в оренду", затверджено план приватизації, підготовлений комісією з приватизації даного об'єкта, як такий, що відповідає вимогам Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" (п. 1), та припинено діяльність комісії з приватизації цього об'єкта (п. 2).

РВ ФДМ України було розглянуто два проекти плану приватизації: розроблений комісією з приватизації (протокол засідання комісії №3 від 10.10.2017) та альтернативний план приватизації, поданий трудовим колективом орендаря (протокол №2 загальних зборів трудового колективу від 12.07.2017).

Листом №08-03-01792 від 25.07.2017 "Щодо альтернативного плану приватизації" РВ ФДМ України України по Івано-Франківській області повідомило позивача, що не може затвердити альтернативний план, оскільки він суперечить ст. 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі".

3. Короткий зміст рішення суду першої інстанції та постанови суду апеляційної інстанції

3.1. 27 вересня 2017 року рішенням Господарського суду Івано-Франківської області позов задоволено частково. Визнано незаконним та скасовано п. 1 наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області №377 від 25.07.2017 "Про затвердження плану приватизації єдиного майнового комплексу ДП Рибне господарство "Галицький", переданого в оренду". Зобов'язано РВ ФДМ України по Івано-Франківській області розглянути альтернативний план приватизації єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький" у відповідності до вимог Закону України "Про приватизацію державного майна". У задоволенні решти позовних вимог відмовлено. Здійснено розподіл судового збору.

3.1.1. Частково задовольняючи позовні вимоги, господарський суд виходив з того, що оскільки цілісний майновий комплекс колишнього ДП РГ "Галицький" відноситься до рибних господарств, які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у внутрішніх водоймах, то його приватизація повинна здійснюватись відповідно до ст. 12 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі". Відповідач затвердив план приватизації, який не відповідає вимогам цього Закону, оскільки передбачає спосіб приватизації згідно з ст. 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі", яка не може застосовуватися до рибних господарств, які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у внутрішніх водоймах.

3.2. 14 листопада 2017 року постановою Львівського апеляційного господарського суду рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.2017 скасовано. Прийнято нове рішення, яким в позові відмовлено повністю.

3.2.1. Відмовляючи у задоволенні позову, суд апеляційної інстанції виходив з того, що єдиний майновий комплекс ДП РГ "Галицький" належить до рибних господарств (рибокомбінатів, рибоводно-меліоративних станцій, нерестово-виросних господарства), які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах; що вартості майна єдиного майнового комплексу ДП РГ "Галицький" достатньо для формування статутного капіталу акціонерного товариства згідно з ст. 14 Закону України "Про акціонерні товариства", його приватизація здійснюється з урахуванням вимог ст. 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі", тобто здійснюється шляхом перетворення в акціонерне товариство з обов'язковим першочерговим визначенням пакета акцій, що тимчасово залишається у власності держави, решта акцій розміщується з наданням пільг, передбачених статтями 3, 6, 7 і 8 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі".

4. Короткий зміст вимог касаційної скарги та аргументи учасників справи

4.1. 11 грудня 2017 року ТОВ "Рибгосп Бурштинський" подало касаційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Львівського апеляційного господарського суду від 14.11.2017, а рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.2017 залишити в силі.

4.2. Скаржник обґрунтовує вимоги, що містяться у касаційній скарзі, зокрема, такими доводами.

4.2.1. Суд апеляційної інстанції дійшов помилкового висновку про те, що дія ст. 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" поширюється на майновий комплекс колишнього Державного підприємства Рибгосп "Галицький".

4.3. Відзив від Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області до Верховного Суду не надходив.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

5. Оцінка аргументів учасників справи і висновків судів першої та апеляційної інстанцій

5.1. Щодо меж розгляду справи судом касаційної інстанції

5.1.1. З урахуванням меж розгляду справи судом касаційної інстанції, визначених статтею 300 Господарського процесуального кодексу України, не можуть бути взяті до уваги аргументи скаржника про необхідність встановлення обставин справи, про достовірність чи недостовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими.

5.1.2. Згідно з компетенцією, визначеною законом, Верховний Суд в межах доводів та вимог касаційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права.

5.2. Щодо суті касаційної скарги

5.2.1. Спір по справі стосується визнання незаконним та скасування п. 1 наказу РВ ФДМУ по Івано-Франківській області №377 від 25.07.2017 та зобов'язання РВ ФДМУ по Івано-Франківській області затвердити альтернативний план приватизації єдиного майнового комплексу Державного підприємства Рибне господарство "Галицький".

5.2.2. Відповідно до ч. 1, ч. 4 ст. 17 Закону України "Про приватизацію державного майна" приватизація зданих в оренду єдиних майнових комплексів державних підприємств, організацій та їх структурних підрозділів, крім невеликих державних підприємств, здійснюється шляхом продажу належних державі акцій акціонерних товариств, заснованих державними органами приватизації та орендарями.

Приватизація майна в агропромисловому комплексі здійснюється відповідно до законодавства України з питань приватизації з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин.

Статтею 1 зазначеного закону встановлено, що згідно з цим Законом здійснюється приватизація майна підприємств та організацій, для яких основними видами діяльності є виробництво сільськогосподарської продукції, продукції рибного та лісового господарства, їх переробка і реалізація, виконання робіт та надання послуг сільськогосподарським товаровиробникам.

Так, статтею 12 цього ж закону врегульовані питання приватизації майна рибних господарств та встановлено, що приватизація майна рибних господарств (рибокомбінатів, рибоводно-меліоративних станцій, нерестово-виросних рибницьких господарств), які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах, здійснюється шляхом перетворення їх у колективні господарства або у акціонерні товариства на умовах, передбачених статтями 5, 6 і 7 цього Закону. При цьому повинні забезпечуватися технологічна єдність виробництва та цілісність майнових комплексів.

Статтею 13 врегульовані питання приватизації майна підприємств та організацій, що обслуговують рибні господарства та встановлено, що приватизація майна комбікормових заводів, що виготовляють спеціальні рибні корми, підприємств, де виготовляється обладнання для рибництва та знаряддя лову, пересувних механізованих колон, які спеціалізуються на будівництві та ремонті рибогосподарських об'єктів, здійснюється на умовах, передбачених статтями 2, 3 і 4 цього Закону.

Статтею 14 врегульовані питання приватизації майна переробних підприємств та об'єктів океанічного рибопромислового флоту та встановлено, що приватизація майна рибокомбінатів і рибозаводів по переробці океанічної (морської) сировини та об'єктів океанічного рибопромислового флоту здійснюється шляхом перетворення їх у акціонерні товариства у порядку, встановленому законодавством України.

Водночас статтею 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" визначені особливості приватизації підприємств та організацій агропромислового комплексу, що здійснюється на підставі рішення Кабінету Міністрів України.

Частиною першою статті 25 зазначеного Закону визначений перелік підприємств та організацій агропромислового комплексу, приватизація яких здійснюється на підставі рішення Кабінету Міністрів України, до якого входять, зокрема, об'єкти океанічного рибопромислового флоту, рибні підприємства з переробки океанічної (морської) сировини та рибні господарства (рибокомбінати, рибоводно-меліоративні станції, нерестово-виросні господарства), а також холодильники місткістю понад дві тисячі тонн для одночасного зберігання рибопродукції.

Згідно з частиною другою статті 25 Закону приватизація зазначених підприємств та організацій агропромислового комплексу здійснюється шляхом перетворення їх в акціонерні товариства, крім тих, вартості майна яких недостатньо для формування статутного капіталу акціонерного товариства. При цьому у статутному капіталі товариств першочергово визначається пакет акцій, що тимчасово залишається у власності держави, а решта акцій розміщується з наданням пільг, передбачених статтями 3, 6, 7 і 8 цього Закону.

За приписами Закону України "Про Державну програму приватизації" закріпленню у державній власності може підлягати виключно контрольний пакет акцій.

Статтею 6 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" врегульовано безоплатну передачу частки державного майна (акцій), частиною першою якої встановленої, що працівникам підприємства (організації), яке приватизується, та прирівняним до них відповідно до частини першої статті 3 цього Закону особам безоплатно надається частка державного майна (акції), розмір якої визначається як добуток вартості майна, що припадає на одного працівника недержавного сільськогосподарського підприємства області (Автономної Республіки Крим), на кількість працівників підприємства, що приватизується, та прирівняних до них осіб. Вартість майна, що припадає на одного працівника недержавного сільськогосподарського підприємства області (Автономної Республіки Крим), визначається один раз на рік на початку року на підставі статистичної звітності за попередній рік.

5.2.3. Згідно з п. 1.2 Положення про порядок приватизації майна підприємств і організацій рибного господарства, затвердженого наказом Фонду державного майна України, Міністерства рибного господарства України від 11.10.1996 №1218/174 (далі - Положення), до рибних господарств належать рибокомбінати, рибоводно-меліоративні станції, нерестово-виросні рибницькі господарства, які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах (далі - рибні господарства).

Пунктом 1.5 Положення встановлено, що приватизація об'єктів океанічного рибопромислового флоту, рибних підприємств з переробки океанічної (морської) сировини та рибних господарств (рибокомбінатів, рибоводно-меліоративних станцій, нерестово-виросних рибницьких господарств), а також холодильників місткістю понад дві тисячі тонн для одночасного зберігання рибопродукції; холодильників, об'єктів складського господарства, призначених для постійного розміщення державних резервів, здійснюється на підставі рішення Кабінету Міністрів України шляхом перетворення їх у акціонерні товариства, крім тих, вартості майна яких недостатньо для формування статутного капіталу акціонерного товариства. При цьому у статутному капіталі товариств першочергово визначається пакет акцій, що тимчасово залишається у власності держави, а решта акцій розміщується з наданням пільг, передбачених статтями 3, 6, 7 і 8 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі".

5.2.4. Отже, судом апеляційної інстанцій правильно зауважено на тому, що з аналізу названих вище норм Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" та Положення про порядок приватизації майна підприємств і організацій рибного господарства випливає, що:

- рибокомбінати, рибоводно-меліоративні станції, нерестово-виросні рибницькі господарства, які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах, належать до рибних господарств (ст. 12 Закону);

- рибокомбінати і рибозаводи по переробці океанічної (морської) сировини та об'єкти океанічного рибопромислового флоту належать до переробних підприємств та об'єктів океанічного рибопромислового флоту (ст. 14 Закону);

- рибні господарства (рибокомбінати, рибоводно-меліоративні станції, нерестово-виросні господарства), які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах (ст. 12 Закону), та об'єкти океанічного рибопромислового флоту, рибні підприємства з переробки океанічної (морської) сировини (ст. 14 Закону) належать до підприємств, які приватизуються на підставі рішення Кабінету Міністрів України (ч. 1 ст. 25 Закону);

- приватизація підприємств та організацій, зазначених у ст. 12, ст. 14 та ч. 1 ст. 25 Закону, здійснюється шляхом перетворення їх в акціонерні товариства, крім тих, вартості майна яких недостатньо для формування статутного капіталу акціонерного товариства. При цьому у статутному капіталі товариств першочергово визначається пакет акцій, що тимчасово залишається у власності держави, а решта акцій розміщується з наданням пільг, передбачених статтями 3, 6, 7 і 8 цього Закону.

5.2.5. Верховний Суд вважає аргументи позивача, які викладені у касаційній скарзі, такими, що суперечать Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі", оскільки в порядку ст. 25 цього Закону здійснюється приватизація майна не лише рибокомбінатів і рибозаводів по переробці океанічної (морської) сировини та об'єктів океанічного рибопромислового флоту (ст. 14 Закону), а також здійснюється приватизація майна рибних господарства (рибокомбінатів, рибоводно-меліоративних станцій, нерестово-виросних господарств), які спеціалізуються на вирощуванні рибопосадкового матеріалу та товарної риби у ставках, басейнах, лиманах та інших внутрішніх водоймах (ст. 12 Закону), вартості майна яких достатньо для формування статутного капіталу акціонерного товариства.

План приватизації, який затверджений п. 1 наказу РВ ФДМ України по Івано-Франківській області від 25.07.2017 № 377, з урахуванням вимог ст. 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі" визначає пакет акцій, що тимчасово залишається у власності держави, а також визначає пакет акцій, які, з урахуванням визначених законом пільг, безоплатно передаються працівникам та прирівняним до них особам. В той же час альтернативний план приватизації всупереч вимогам ст. 25 Закону не визначає пакета акцій, що тимчасово залишається у власності держави

5.2.6. Отже, РВ ФДМ України по Івано-Франківській області правомірно відхилило альтернативний план приватизації, запропонований трудовим колективом, та правомірно затвердило наказом від 25.07.2017 № 377 план приватизації, розроблений комісією з приватизації, і правові підстави для визнання цього наказу незаконним чи для його скасування відсутні, як і відсутні підстави для зобов'язання відповідача розглянути альтернативний план, оскільки такий вже був ним розглянутий і відхилений .

Таким чином, суд касаційної інстанції відхиляє доводи скаржника про неправильне застосування судом апеляційної інстанції ст. 25 Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі", оскільки вони спростовуються наведеним вище.

6. Висновки за результатами розгляду касаційної скарги

6.1. Верховний Суд вважає висновок господарського суду апеляційної інстанції про відмову у задоволенні позовних вимог обґрунтованим. При цьому, доводи позивача у касаційній скарзі висновків суду апеляційної інстанції не спростовують.

6.2. Відповідно до статті 309 Господарського процесуального кодексу України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що рішення ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права. Не може бути скасоване правильне по суті і законне рішення з одних лише формальних міркувань.

6.3. Зважаючи на викладене, Верховний Суд дійшов висновку про залишення касаційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Рибгосп Бурштинський" без задоволення, а постанови апеляційної інстанції - без змін.

7. Судові витрати

7.1. Зважаючи на те, що Верховний Суд залишає касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Рибгосп Бурштинський" без задоволення, судові витрати, пов'язані з розглядом справи у суді касаційної інстанції, покладаються на скаржника.

Керуючись статтями 300, 301, 308, 309, 314, 315, 317 Господарського процесуального кодексу України, Верховний Суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Рибгосп Бурштинський" залишити без задоволення.

2. Постанову Львівського апеляційного господарського суду від 14.11.2017 у справі №909/742/17 залишити без змін.

3. Постанова суду касаційної інстанції набирає законної сили з моменту її прийняття і оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя І. Ткач

Судді О. Баранець

Л. Стратієнко

Джерело: ЄДРСР 74670963
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку