open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

17 січня 2018 р. Справа № 802/2335/17-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Мультян М.Б.,

за участі секретаря судового засідання: Краєвської І.В.

представників сторін:

позивача: ОСОБА_1

відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області

до: Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів, Кармалюківської сільської ради

про: застосування заходів реагування у сфері державного нагляду

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулось Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів, Кармалюківської сільської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що будівля Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ експлуатується з грубими порушеннями вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що зазначені в акті перевірки № 338 від 24 листопада 2017 року, які створюють реальну загрозу життю й здоров'ю учнів, персоналу та осіб задіяних в гасінні пожежі.

У судовому засіданні представник позивача просив адміністративний позов задовольнити посилаючись на обставини викладені у позовній заяві.

Представники відповідача у судовому засіданні частково визнали адміністративний позов.

Дослідивши докази, що містяться в матеріалах справи, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов висновку про задоволення позову виходячи з наступного.

27 квітня 2016 року здійснено планову перевірку Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, с. Кармалюкове, вул. Центральна 1.

За результатами перевірки складено акт за результатами проведення планової (позапланової) перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 88, в якому зафіксовані порушення у сфері техногенної та пожежної безпеки в будівлі школи, а саме:

- п. 1.2 Розділу V НАПБ А 01.001-2015, будівлю та приміщення не обладнано системами автоматичної пожежної сигналізації;

- п. 1.2 Розділу V НАПБ А 01.001-2015, будівлю школи не обладнано системою оповіщення про пожежу та управління евакуювання людей;

- п. 3 Розділу ІІ НАПБ А 01.001-2015, не визначено порядок оповіщення людей про пожежу та не призначено відповідальних за це осіб;

- п. 2.5 Розділу ІІІ НАПБ А 01.001-2015, дерев'яні конструкції горищного приміщення школи не оброблено вогнезахисним розчином;

- п. 1.1 Розділу ІV НАПБ А 01.001-2015, будівля школи не обладнана пристроями захисту від прямих попадань блискавки і вторинних проявів;

- п. 3.6 Розділу V НАПБ А 01.001-2015, територію та приміщення не забезпечено первинними засобами пожежегасіння;

- п. 8 Розділу ІІ НАПБ А 01.001-2015, будівлю та приміщення не забезпечено знаками безпеки згідно ДСТУ ІSO 6309:2007;

- п. 3.18 Розділу V НАПБ А 01.001-2015, наявні вогнегасники експлуатуються без облікових (інвентарних) номерів за прийнятою на об'єкті системою нумерації;

- п. 1.20 Розділу ІІІ НАПБ А 01.001-2015, шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням;

- п. 1.6 Розділу ІV НАПБ А 01.001-2015, в приміщенні спортзалу з'єднання електропроводів виконано методом в скрутку;

- п. 1 Розділу ІІ НАПБ А 01.001-2015, посадові особи не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум);

- п. 2.31 Розділу ІV НАПБ А 01.001-2015, не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

- п. 3.11 Розділу V НАПБ А 01.001-2015, на території пожежний щити не укомплектовано відповідним пожежним інвентарем;

- ст. 20, 51, 91 КЦЗУ № 5403-ІV, п. 7 ПКМУ № 819 від 23.10.2013 року, відповідні категорії осіб не пройшли функціональне навчання;

- п. 3.1 Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, які зареєстровані в Міністерстві юстиції України" за № 1006/14273 від 03 вересня 2007 року, не організовано навчання персоналу діям у разі виникнення аварійних ситуацій та аварій;

- п. 4.5.5 Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, які зареєстровані в Міністерстві юстиції України" за № 1006/14273 від 03 вересня 2007 року, не розроблено відповідні інструкції щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій персоналу в разі виникнення аварійної ситуації (аварії). Зазначений акт отримала директор школи ОСОБА_3

За результатами перевірки винесено припис № 89 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 27 квітня 2016 року, яким встановлено термін виконання до 01 липня 2016 року. Зазначений припис отримала директор школи І-ІІІ ст. Кривіцька О.М.

З 13 по 24 листопада 2017 року у відповідності до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 643-р від 20 вересня 2017 року "Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки" та вимог ст. 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" здійснено позапланову перевірку Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів.

За результатами перевірки складено акт за результатами проведення планової (позапланової) перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 338, в якому зафіксовані невиконані заходи відповідно до попередньої перевірки, а також нові порушення у сфері техногенної та пожежної безпеки в будівлі школи, а саме:

- порушено п. 16 Розділу ІІ Правил пожежної безпеки України, посадові особи не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки;

- порушено п. 2.5 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки України, дерев'яні елементи горищних покриттів не оброблено засобами вогнезахисту;

- порушено п. 2.12 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки України, двері на горищне приміщення не закрито на замок та не вказано місце знаходження ключів від дверей;

- порушено п. 2.22 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки України, будівлю не забезпечено адресним вказівником (назва вулиці, номер будинку) встановленим на фасаді будівлі або на інших видних місцях і освітлюваним у темний час доби;

- порушено п. 2.23 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки України, сходовий марш на шляхах евакуації виконаний з горючого матеріалу (дерев'яний);

- порушено п. 2.27 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки України, двері на шляхах евакуації з будівлі відкриваються проти напрямку виходу з приміщення;

- порушено п. 2.31 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки України, коридори не забезпечено евакуаційним освітленням з підключенням до резервного живлення;

- порушено п. 1.1 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, в приміщенні їдальні та початкових класів електромережу виконано з порушенням вимог ПУЕ (електропровід прокладено по дерев'яній конструкції);

- порушено п. 1.6 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщеннях здійснено за допомогою скрутки;

- порушено п. 1.7 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, в приміщенні котельні електророзподільну коробку не закрито кришкою з негорючого або важкогорючого матеріалу;

- порушено п. 1.8 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, в кабінеті інформатики експлуатується тимчасова електромережа;

- порушено п. 1.17 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, в приміщенні майстерні електровимикачі влаштовані на горючій основі;

- порушено п. 1.18 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, електросвітильники з лампами розжарювання не заключені в плафони із захисного суцільного скла;

порушено п. 2.9 Розділу IV Правил пожежної безпеки України, димову трубу не обладнано іскрогасником;

- порушено п. 1.2 Розділу V Правил пожежної безпеки України, будівлю та приміщення навчального закладу не обладнано системами протипожежного захисту;

- порушено п. 2.1 Розділу V Правил пожежної безпеки України, об'єкт не забезпечено необхідною кількістю води для цілей пожежегасіння;

- порушено п. 3.6 Розділу V Правил пожежної безпеки України, територію, будівлю та приміщення не забезпечено нормативною кількістю первинних засобів пожежегасіння - сертифікованими вогнегасниками, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, ящиками з піском, пожежним інструментом.

- порушено п. 3.11 Розділу V Правил пожежної безпеки України, пожежні щити не укомплектовані відповідним протипожежним інвентарем згідно норм належності;

- п. 3 ст. 57, п. 4.9 Розділу IV Правил пожежної безпеки України для НЗ та УСОС, КЦЗУ № 54303-IV, ДБН В.2.5-7.7:2014, котельню розміщено прибудованою до навчального закладу.

Зазначений акт перевірки вручено директору школи та примірник акту направлено на адресу Кармалюківської сільської ради.

24 листопада 2017року за виявлені порушення до адміністративної відповідальності за ст. 175 Кодексу України про адміністративні правопорушення притягнуто директора Кармалюківської ЗОШ ОСОБА_3

Враховуючи те, що вказані в акті перевірки порушення, відповідачем не усунуто, позивач звернувся до суду із позовом про застосування заходів реагування до відповідача.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд враховує таке.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначають Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" №877-V від 05 квітня 2007 року (далі - Закон №877-V) та Порядок проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, затверджений наказом МВС України за №1337 від 02 листопада 2015 року та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.11.2015 за №1467/27912.

Відповідно до статті 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом (стаття 1 Закону №877-V).

Згідно зі статтею 6 Закону № 877-V підставами для здійснення позапланових заходів, зокрема, є перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю). Під час проведення позапланового заходу з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). Проведення позапланових заходів з інших підстав, крім передбачених цією статтею, забороняється, крім позапланових заходів, передбачених частиною четвертою статті 2 цього Закону. Суб'єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення позапланового заходу з наданням йому копії відповідного посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю). Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів. Продовження строку здійснення позапланового заходу не допускається.

Частиною сьомою статті 7 Закону №877-V визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (статті 1 Кодексу цивільного захисту України).

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Згідно із пунктами 1, 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Частиною 2 ст. 68 цього Кодексу визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до статті 70 Кодексу цивільного захисту України, встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.

Тобто, підставами для повного або часткового зупинення роботи підприємства та його об'єктів є факт створення підприємством загрози життю та здоров'ю людей у зв'язку з експлуатацією об'єкта, і цей факт має бути доведений належними та допустимими доказами.

Суд, враховуючи характер спірних правовідносин, звертає увагу на те, що експлуатація відповідачем об'єкту із порушенням правил пожежної і техногенної безпеки створює пряму загрозу життю і здоров'ю дітей.

З матеріалів справи, судом встановлено, що при роботі Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів мають місце порушення Правил пожежної безпеки в Україні.

Згідно пунктів 1, 2 ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Суд зазначає, що на момент розгляду справи відповідачем не надано суду доказів на підтвердження усунення порушень, викладених в акті перевірки № 388 від 24 листопада 2017 року.

Отже, вимоги позивача щодо застосування заходів реагування у сфері пожежної безпеки є обґрунтованими, оскільки на момент розгляду справи Кармалюківською загальноосвітньою школою І-ІІ-ІІІ ступенів не надано доказів усунення виявлених перевіркою порушень, які створюють загрозу життю та здоров'ю учнів.

Разом з тим, суд звертає увагу на те, що усунення порушень правил пожежної і техногенної безпеки, які зафіксовані в акті перевірки № 388 від 24 листопада 2017 року не залежить від волі відповідача, так як ці порушення не можуть бути усунені ним самостійно, а потребують залучення сторонніх організацій та значного додаткового фінансування.

Так, застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі не залежить від об’єктивності причин, які призвели до порушень - в даному випадку оцінюється тільки ризик загрози життю та здоров’ю учнів, а на переконання суду порушення правил пожежної і техногенної безпеки в будь-якому випадку прямо чи опосередковано створюють загрозу життю та здоров’ю людини.

Такий висновок суду підтверджується і положеннями ст. 3 ч. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", відповідно до яких державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров'я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями у сфері господарської діяльності.

З огляду на встановлені обставини справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області підлягають задоволенню.

За змістом статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Частиною 4 статті 43 Конституції України кожному гарантовано право на належні, безпечні і здорові умови праці.

За таких обставин та враховуючи те, що виявлені під час проведення перевірки порушення не були усунуті відповідачем та становлять суспільну небезпеку, створюють загрозу життю та здоров'ю учнів, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Враховуючи вимоги ч. 2 ст. 139 КАС України судові витрати у цій справі стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Застосувати до Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів (місцезнаходження: 23120, Вінницька область, Жмеринський район, с. Кармалюкове, вул. Центральна, 1) та Кармалюківської сільської ради (місцезнаходження: 23120, Вінницька область, Жмеринський район, с. Кармалюкове, вул. Центральна, 1) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі Кармалюківської загальноосвітньої школи І-ІІ-ІІІ ступенів шляхом відключення від джерела електроживлення та опломбування вхідних дверей до повного усунення порушень законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області (21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11, код ЄДРПОУ 38635397);

Кармалюківська загальноосвітня школа І-ІІ-ІІІ ступенів (місцезнаходження: 23120, Вінницька область, Жмеринський район, с. Кармалюкове, вул. Центральна, 1);

Кармалюківська сільська рада (місцезнаходження: 23120, Вінницька область, Жмеринський район, с. Кармалюкове, вул. Центральна, 1).

Суддя Мультян Марина Бондівна

Джерело: ЄДРСР 71762871
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку